Ogłoszenie nr 560124678-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.
Warszawa: Usługa kompleksowej pielęgnacyjnej wybranych części zabytkowego ogrodu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w latach 2020-2022 z podziałem na 3 części: Część nr 1 - pielęgnacja ogrodu różanego i małej różanki Część nr 2 - pielęgnacja ogrodu barokowego na tarasie górnym Część nr 3 - utrzymanie terenu folwarku zachodniego w granicach Muzeum
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519935-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540047079-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510066879-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 01095603800000,
ul. Stanisława Kostki Potockiego
10/16,
02-958
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48225442700, e-mail
zamowienia@muzeum-wilanow.pl, faks
+48228423116.
Adres strony internetowej (url): www.wilanow-palac.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowej pielęgnacyjnej wybranych części zabytkowego ogrodu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w latach 2020-2022 z podziałem na 3 części: Część nr 1 - pielęgnacja ogrodu różanego i małej różanki Część nr 2 - pielęgnacja ogrodu barokowego na tarasie górnym Część nr 3 - utrzymanie terenu folwarku zachodniego w granicach Muzeum
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KF.AZ.2401.3.AZ.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej pielęgnacyjnej wybranych części zabytkowego ogrodu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie obejmująca: a) Część nr 1 - pielęgnacja ogrodu różanego i małej różanki b) Część nr 2 - pielęgnacja ogrodu barokowego na tarasie górnym c) Część nr 3 - utrzymanie terenu folwarku zachodniego w granicach Muzeum 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Istotne postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 6a, 6b, 6c do SIWZ
II.4) Główny kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV:
77311000-3,
77312000-0,
77314100-5,
90620000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1) Terminy wykonania przedmiotu zamówienia:
a) część nr 1 - od 15.04.2020 r. do 15.12.2022 r.,
b) część nr 2 - od 15.04.2020 r. do 30.11.2022 r.,
c) część nr 3 - od 15.04.2020 r. do 15.12.2022 r.
2) Okresy pielęgnacyjne ogrodów zostały odpowiednio szczegółowo opisane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3) Odbiory oraz płatności zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 6a, 6b, 6c do SIWZ.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: pielęgnacja ogrodu różanego i małej różanki |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Kwiatowa Manufaktura Joanna Lewandowska,
,
ul. Umińskiego 16 m. 37,
03-984,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: pielęgnacja ogrodu barokowego na tarasie górnym |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Arts&Crafts Andrzej Skarzyński,
,
ul. Rawicka 21,
04-817,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: utrzymanie terenu folwarku zachodniego w granicach Muzeum |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
15/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Arts & Crafts Andrzej Skarzyński,
,
ul. Rawica 21,
04-817,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
dotyczy części nr 1, nr i nr 3: do par. 7 dopisano: gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na zaspokojenie zobowiązań wobec Wykonawcy nie zostały mu przyznane lub zostały odebrane. ust. 2 Odstąpienie od Umowy powinno nastąpić w formie pisemnej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać złożone w terminie 14 dni od powzięcia przez Zamawiającego informacji o okolicznościach stanowiących podstawę do odstąpienia. ust. 3 Zamawiający uprawniony jest do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia w sytuacji gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na zaspokojenie zobowiązań wobec Wykonawcy nie zostały mu przyznane lub zostały odebrane,
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm. - dalej ustawa Pzp), w związku z art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, 567, 568),
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Data zmiany umowy:
część nr 1 - 14.04.2020 r.
część nr 2 - 14.04.2020 r.
część nr 3 - 16.04.2020 r.
Zakres zmian ciąg dalszy: uzupełniono par. 17 ust. 9 Każda ze Stron jest obowiązana do niezwłocznego zawiadomienia drugiej ze Stron o zajściu przypadku Siły Wyższej. O ile druga ze Stron nie wskaże inaczej na piśmie, Strona, która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to praktycznie uzasadnione, jak również musi podjąć wszystkie alternatywne działania zmierzające do wykonania Umowy, których podjęcia nie wstrzymuje zdarzenie Siły Wyższej. ust. 10 W przypadku ustania Siły Wyższej, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji swych obowiązków wynikających z Umowy. ust. 11 W sprawach nie uregulowanych niniejszą Umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 1843) oraz szczególne przepisy regulujące warunki Umowy, a stosujące się do Przedmiotu umowy. ust. 12 Ewentualne spory mogące wyniknąć w związku z realizacją niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się rozwiązywać polubownie w drodze negocjacji. Jeśli niedojdzie do rozstrzygnięcia sporu w terminie 14 dni od jego zaistnienia, spory rozstrzygał będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. ust. 13 Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, dwóch dla Zamawiającego i jednym dla Wykonawcy.
Nie dokonano zmiany terminu realizacji umowy, nie dokonano zmiany wartości umowy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z podziałem na części - postępowanie IV
- Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2024
- Wykaszanie i utrzymanie poboczy gminnych dróg oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec w 2024 roku
- Utrzymanie zieleni w obrębie Fortu 52 A "Łapianka" na terenie oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego w Krakowie
- Pielęgnacja zieleni na terenach cmentarzy komunalnych w Pile
- Koszenie terenów zielonych i cięcia żywopłotów na terenie m. Brzeg i Lewin Brzeski w ramach bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie pow. brze. w 2024r.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.