eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa kompleksowej pielęgnacyjnej wybranych części zabytkowego ogrodu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w latach 2020-2022 z podziałem na 3 częściCzęść nr 1 - pielęgnacja ogrodu różanego i małej różanki Część nr 2 - pielęgnacja ogrodu barokowego na tarasie górnym Część nr 3 - utrzymanie terenu folwarku zachodniego w granicach Muzeum

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-10

Ogłoszenie nr 560124678-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.

Warszawa: Usługa kompleksowej pielęgnacyjnej wybranych części zabytkowego ogrodu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w latach 2020-2022 z podziałem na 3 części: Część nr 1 - pielęgnacja ogrodu różanego i małej różanki Część nr 2 - pielęgnacja ogrodu barokowego na tarasie górnym Część nr 3 - utrzymanie terenu folwarku zachodniego w granicach Muzeum
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519935-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540047079-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510066879-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 01095603800000, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48225442700, e-mail zamowienia@muzeum-wilanow.pl, faks +48228423116.
Adres strony internetowej (url): www.wilanow-palac.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa kompleksowej pielęgnacyjnej wybranych części zabytkowego ogrodu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w latach 2020-2022 z podziałem na 3 części: Część nr 1 - pielęgnacja ogrodu różanego i małej różanki Część nr 2 - pielęgnacja ogrodu barokowego na tarasie górnym Część nr 3 - utrzymanie terenu folwarku zachodniego w granicach Muzeum

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KF.AZ.2401.3.AZ.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej pielęgnacyjnej wybranych części zabytkowego ogrodu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie obejmująca: a) Część nr 1 - pielęgnacja ogrodu różanego i małej różanki b) Część nr 2 - pielęgnacja ogrodu barokowego na tarasie górnym c) Część nr 3 - utrzymanie terenu folwarku zachodniego w granicach Muzeum 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Istotne postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 6a, 6b, 6c do SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV:

77311000-3,

77312000-0,

77314100-5,

90620000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1) Terminy wykonania przedmiotu zamówienia: a) część nr 1 - od 15.04.2020 r. do 15.12.2022 r., b) część nr 2 - od 15.04.2020 r. do 30.11.2022 r., c) część nr 3 - od 15.04.2020 r. do 15.12.2022 r. 2) Okresy pielęgnacyjne ogrodów zostały odpowiednio szczegółowo opisane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Odbiory oraz płatności zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 6a, 6b, 6c do SIWZ.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pielęgnacja ogrodu różanego i małej różanki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Kwiatowa Manufaktura Joanna Lewandowska, , ul. Umińskiego 16 m. 37, 03-984, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 129000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pielęgnacja ogrodu barokowego na tarasie górnym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Arts&Crafts Andrzej Skarzyński, , ul. Rawicka 21, 04-817, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 240000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: utrzymanie terenu folwarku zachodniego w granicach Muzeum
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Arts & Crafts Andrzej Skarzyński, , ul. Rawica 21, 04-817, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 200000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
dotyczy części nr 1, nr i nr 3: do par. 7 dopisano: gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na zaspokojenie zobowiązań wobec Wykonawcy nie zostały mu przyznane lub zostały odebrane. ust. 2 Odstąpienie od Umowy powinno nastąpić w formie pisemnej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać złożone w terminie 14 dni od powzięcia przez Zamawiającego informacji o okolicznościach stanowiących podstawę do odstąpienia. ust. 3 Zamawiający uprawniony jest do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia w sytuacji gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na zaspokojenie zobowiązań wobec Wykonawcy nie zostały mu przyznane lub zostały odebrane,

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm. - dalej ustawa Pzp), w związku z art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, 567, 568),

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Data zmiany umowy: część nr 1 - 14.04.2020 r. część nr 2 - 14.04.2020 r. część nr 3 - 16.04.2020 r. Zakres zmian ciąg dalszy: uzupełniono par. 17 ust. 9 Każda ze Stron jest obowiązana do niezwłocznego zawiadomienia drugiej ze Stron o zajściu przypadku Siły Wyższej. O ile druga ze Stron nie wskaże inaczej na piśmie, Strona, która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to praktycznie uzasadnione, jak również musi podjąć wszystkie alternatywne działania zmierzające do wykonania Umowy, których podjęcia nie wstrzymuje zdarzenie Siły Wyższej. ust. 10 W przypadku ustania Siły Wyższej, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji swych obowiązków wynikających z Umowy. ust. 11 W sprawach nie uregulowanych niniejszą Umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 1843) oraz szczególne przepisy regulujące warunki Umowy, a stosujące się do Przedmiotu umowy. ust. 12 Ewentualne spory mogące wyniknąć w związku z realizacją niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się rozwiązywać polubownie w drodze negocjacji. Jeśli niedojdzie do rozstrzygnięcia sporu w terminie 14 dni od jego zaistnienia, spory rozstrzygał będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. ust. 13 Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, dwóch dla Zamawiającego i jednym dla Wykonawcy. Nie dokonano zmiany terminu realizacji umowy, nie dokonano zmiany wartości umowy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.