eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przebudowa DW 768 w mieście Kazimierza Wielka - ul. Kolejowa i ul. 1 go Maja na odcinku w km 52+380 do 53+379

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-10

Ogłoszenie nr 560124442-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.

Kielce: Przebudowa DW 768 w mieście Kazimierza Wielka - ul. Kolejowa i ul. 1 go Maja na odcinku w km 52+380 do 53+379
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540223985-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510257102-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, Krajowy numer identyfikacyjny 12757400000000, ul. ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, e-mail Zamowienia.Publiczne@szdw.kielce.com.pl, faks 041 347-04-70.
Adres strony internetowej (url): szdw-kielce.logintrade.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa DW 768 w mieście Kazimierza Wielka - ul. Kolejowa i ul. 1 go Maja na odcinku w km 52+380 do 53+379

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Postępowanie nr 31

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa DW 768 w mieście Kazimierza Wielka - ul. Kolejowa i ul. 1 go Maja na odcinku w km 52+380 do 53+379" Zakres robót budowlanych obejmuje: - wykonanie nowych warstw bitumicznych tj: warstwy ścieralnej oraz wiążącej o szerokości 8,0m; - przebudowę istniejących chodników obustronnie o szerokości 2,0m; - przebudowę zjazdów; - budowę zatok autobusowej oraz postojowych; - budowę odcinka kanalizacji deszczowej; - wykonanie remontu istniejących przyłączy wodociągowych w miejscach kolizji z budowaną kanalizacją deszczową. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o Dokumentacje projektową, zgodnie z Przedmiarem robót, Kosztorysem ofertowym, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, harmonogramem rzeczowo-finansowym i umową.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45232400-6,

45111200-0,

45233280-5,

45233220-7,

45233000-9,

45221119-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
26.11.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: -
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. Dylmex-Inwestycje Sp. k. , , ul. Towarowa 44, 28-200, Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1974789.89 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana treści § 3 ust. 1. umowy NR 6/69/31/AW/2019

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana treści § 3 ust. 1. umowy NR 6/69/31/AW/2019

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie § 18 umowy nr 6/69/31/AW/2019 z dnia 26.11.2019 r., art. 144 ust.1. pkt. 1 i art. 144 ust. 1 pkt. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, w związku z art. 15r ust. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 31 marca 2020 o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 568), oraz w związku pismami Wykonawcy z dnia 02.06.2020, zmienia się treść § 3 ust. 1. umowy w sposób następujący: Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 16.08.2020 r. Uzasadnienie: Powyższa zmiana jest zgodna w całości z wystąpieniem Wykonawcy. W piśmie firmy DYLMEX-INWESTYCJE Sp. k. z dnia 02.06.2020 r. Wykonawca wnioskuje o aneks terminowy, w wiadomości email z dnia 19.03.2020 r., Wykonawca informuje o mogących wystąpić zagrożeniach z dotrzymaniem terminu umownego. Zgodnie z umową nr 6/69/31/AW/2019 z dnia 26.11.2019 r. termin wykonania zamówienia to 30.06.2020 r. Konieczność przesunięcia terminu wynika z następujących okoliczności, mających zasadniczy wpływ na dotrzymanie terminów umownych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego: - W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego w związku z pandemią wirusem COVID-19 zostało wprowadzonych szereg nowych przepisów prawnych powodujących ograniczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej oraz robót między innymi takich jak: *) w dniu 2 marca 2020 roku została uchwalona ustawa o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r. poz 374). Ustawa weszła w życie w dniu 8 marca 2020 roku. *) w dniu 7 marca 2020 roku zostało wydane Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie wykazu chorób powodujących powstanie obowiązku kwarantanny lub nadzoru epidemiologicznego oraz okresu obowiązkowej kwarantanny lub nadzoru epidemiologicznego (Dz.U. z 2020r. poz. 376) zgodnie z treścią którego choroba wywołana wirusem SARS-CoV-2 została zaliczona do chorób wiążących się z obowiązkiem kwarantanny lub obowiązkowego nadzoru epidemiologicznego na okres 14 dni. *) w dniu 11 marca 2020 roku zostało wydane Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. z 2020r. poz. 410) wprowadzając ograniczenie w funkcjonowaniu placówek oświatowych na terenie całego kraju, co wiąże się z obowiązkiem zapewnienia opieki nad małoletnimi, których przedszkola i szkoły zostały zamknięte z zachowaniem uprawnień dla rodziców sprawujących opiekę na podstawie ustawy jak wyżej. *) w dniu 13 marca 2020 roku zostało wydane Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego co wiązało się z dalszymi utrudnieniami w funkcjonowaniu zakładów pracy i ograniczeniami w sposobie przemieszczania się. *) w dniu 20 marca 2020 r. zostało wydane Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r. poz. 491).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.