eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Przebudowa ul. Ignacego Mościckiego w Kędzierzynie-Koźlu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-08

Ogłoszenie nr 560122242-N-2020 z dnia 08-07-2020 r.

Kędzierzyn-Koźle: Przebudowa ul. Ignacego Mościckiego w Kędzierzynie-Koźlu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631054-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510029342-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Ignacego Mościckiego w Kędzierzynie-Koźlu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.100.2019.AH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty drogowe, w tym: korekta geometrii pasa drogowego, przebudowa skrzyżowania, rozbiórka istniejącej nawierzchni, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, wykonanie zjazdów i chodników z kostki betonowej, prace rozbiórkowe związane z podziałem nieruchomości sąsiadujących z pasem drogowym, budowa miejsc postojowych w rejonie garaży, dostawa i montaż wiat śmietnikowych, wycinka i nasadzenia oraz pielęgnacja zieleni w okresie gwarancyjnym, oznakowanie drogowe, 2. Roboty elektryczne: budowa oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej, 3. Roboty sanitarne: kanalizacja deszczowa, sieć wodociągowa, 4. Roboty teletechniczne: budowa kanału technologicznego, zabezpieczenie sieci teletechnicznej. II. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29, ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty drogowe, - roboty sanitarne - sieć kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowe, - roboty elektryczne - oświetlenie uliczne, zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych, - roboty teletechniczne - budowa kanału technologicznego, zabezpieczenie sieci teletechnicznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa: projekt budowlany, projekt wykonawczy - branża drogowa; sanitarna: przebudowa systemu odwodnienia, przebudowa wodociągu; elektryczna: budowa oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych własności TAURON; teletechniczna: budowa kanału technologicznego, zabezpieczenie sieci teletechnicznej własności grupa Azoty; projekt zieleni; STWiORB sporządzona przez: GRAMAR Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chłopskiej 15, 42-700 Lubliniec zamieszczonymi wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. IV. Pomocniczo dołączono przedmiary robót. V. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) termin przekazania placu budowy - do 90 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy; 2) termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 150 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Ignacego Mościckiego w Kędzierzynie-Koźlu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PROFECTUS Sp. z o.o. , biuro@profectus.com, ul. Wiejska 8A, 47-143, Niezdrowice, kraj/woj. opolskie

Zakład Ogólnobudowlany Artur Kiowski , kiowski@kiowski.pl , ul. Wiejska 8 , 47-143, Niezdrowice , kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1997204.95 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

1.W pkt IV.3) wskazano wartość zamówienia. 2.Wartość umowy pierwotnej: 1 965 831,97 zł brutto, netto: 1 598 237,37 zł. 3.Wartość umowy po zmianie: 1 974 937,76 zł brutto.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Aneks nr 1 z dnia 18.06.2020 - WYNAGRODZENIE UMOWNE § 6 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 ustala się, w oparciu o złożoną w przetargu ofertę oraz roboty dodatkowe, w formie wynagrodzenia ryczałtowego brutto (wraz z należnym podatkiem od towarów i usług VAT) na kwotę: 1.974.937,76 zł słownie: jeden milion dziewięćset siedemdziesiąt cztery tysiące dziewięćset trzydzieści siedem 76/100 złote z uwzględnieniem finansowania i płatności jak niżej: a) Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z Kędzierzyna-Koźla w zakresie sieci wodociągowej - zgodnie z pkt. 3 harmonogramu rzeczowo-finansowego - 393.166,39 zł brutto b) Gmina Kędzierzyn-Koźle - pozostała kwota tj. oferta minus płatności z pkt a) - 1.581.771,37 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje zadanie związane z przebudową ulicy I. Mościckiego, os. Azoty w Kędzierzynie-Koźlu. W trakcie realizacji zadania wystąpiły nieprzewidziane okoliczności które zwiększają zakres zadania polegające na wykonaniu wymiany rur betonowych kanalizacji deszczowej na długości 50,0m. Roboty dodatkowe zwiększające zakres zadania stwierdzono w protokole konieczności nr 1/2020 z dnia 13.05.2020r. Załącznikiem do protokołu konieczności jest sprawdzony przez inspektora nadzoru kosztorys inwestorski. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, powyższych robót nie dało się przewidzieć, są ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego a ich realizacja i zakończenie wiąże się z oddaniem całości robót związanych z przebudową ulicy. W wyniku sporządzenia kosztorysu robót dodatkowych wynika, iż należy zwiększyć wynagrodzenie umowne o kwotę 9.105,79 zł brutto. W zaistniałym stanie faktycznym spełnione zostają przesłanki ustawowe dla wykonania zamówienia dodatkowego, bowiem niemożliwa była do przewidzenia konieczność wykonania tychże robót, a także: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów oraz - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający postanawia o zwiększeniu wynagrodzenia umownego dotychczasowemu Wykonawcy o kwotę: 9.105,79 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający postanawia, że zamówienie dodatkowe zostanie udzielone Wykonawcy i będzie wykonywane w ramach obecnie obowiązujacej umowy, po zmianie obejmującej przedmiot zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany w umowie: Aneks nr 1 z dnia 18.06.2020r. - wynagrodzenie umowne - podstawa prawna wskazana w aneksie: art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz §15 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 6 umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.