eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Przebudowa Ratusza w ramach realizacji projektu "Rewitalizacja Rynku, ul. Wrocławskiej oraz Ratusza w Kościanie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-07

Ogłoszenie nr 560121144-N-2020 z dnia 07-07-2020 r.

Kościan: Przebudowa Ratusza w ramach realizacji projektu "Rewitalizacja Rynku, ul. Wrocławskiej oraz Ratusza w Kościanie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9 Infrastruktura dla kapitału ludzkiego Działanie 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych Poddziałanie 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527068-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540063562-N, 540066827-N-2019, 540071413-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510095933-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościan, Krajowy numer identyfikacyjny 41105060000000, ul. al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 512 14 66, e-mail bzp@koscian.pl, faks 655 122 700.
Adres strony internetowej (url): www.koscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Ratusza w ramach realizacji projektu "Rewitalizacja Rynku, ul. Wrocławskiej oraz Ratusza w Kościanie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia w szczególności obejmuje: 1)roboty rozbiórkowe, 2) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania (poza kotłownią), 3) wykonanie instalacji elektrycznej, 4) wykonanie wentylacji nawiewano-wywiewnej, klimatyzacji, 5) budowę szybu windowego z montażem windy, 6) przebudowę stropów i schodów w wieży zegarowej, 7) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, 8) wykonanie instalacji systemu telewizji dozoru. 3Dane charakterystyczne budynku: 1) kubatura - 8603 m³, 2) powierzchnia zabudowy- 426,30 m², 3) wysokość kalenicy - 1908 cm, 4) liczba kondygnacji - 6 (plus wieża zegarowa).


II.4) Główny kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:

45262700-8,

45330000-9,

45313100-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zakończenie całości robót i odbiór końcowy - nie później niż do 13.07.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
konieczność wykonania robót dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Konieczność przebudowy i przystosowanie RG do wytycznych ENEA S.A. wynika z Warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej nr 58635/2019/OD5/ZR8 z dnia 04.11.2019 r., które zobligowały klienta do zabudowy szyn przekładnikowych w RG. 2. Konieczność wykonania klap dostępowych w sufitach podwieszanych pomieszczeń Ratusza wynika z warunków ochrony przeciwpożarowej obiektu. Czujki alarmujące o ewentualnym pożarze zostały zamontowane na powierzchni sufitu podwieszanego, a dla zwiększenia bezpieczeństwa również w przestrzeni między sufitem podwieszanym, a sufitem właściwym. Dostęp do czujek w przestrzeni międzysufitowej zapewnią klapy demontowalne na czas inspekcji, napraw i bieżącej konserwacji. 3. Konieczność przebudowy instalacji centralnego ogrzewania na poddaszu jest związana z remontem i wzmocnieniem stropu poddasza. Wykonana instalacja c.o. w części koliduje z elementami wzmacnianego stropu. 4. W związku z modernizacją mechanizmu zegara (przez innego wykonawcę) polegającą m.in. na zmianie sposobu naciągu konieczne jest wykonanie zabezpieczenia z siatki stalowej, które jednocześnie umożliwi zapoznanie zwiedzających z zabytkową konstrukcją zegara. Wykonanie w/w robót dodatkowych spowoduje wydłużenie terminu zakończenia robót o 45 dni tj. do dnia 13.07.2020 r. Wykonanie robót, o których mowa powyżej jest niezbędne, powinno zostać zrealizowane przez Firmę Architektoniczno-Budowlaną Restauracji Zabytków ARCHITEKTON Leszek Peljan Leszek Link Spółka Jawna (dotychczasowego wykonawcę). Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 2 zmiana wykonawcy nie byłaby korzystna z punktu widzenia ekonomicznego (istotne jest udzielenie gwarancji na całość robót przez jednego wykonawcę). Zmiana wykonawcy spowodowałaby wyższe koszty (rozliczenie z obecnym wykonawcą robót nastąpić musi po cenach wskazanych w kosztorysie ofertowym lub z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania). Wartość zmiany wysokości wynagrodzenia nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie. Wykonawca przedłożył kosztorysy ofertowe, Inspektor Nadzoru br. konstrukcyjnej dokonał ich weryfikacji. Na tej podstawie ustalono, że wartość robót dodatkowych wynosi 38 777,38 zł netto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.