eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › ODNOWIENIE ELEWACJI I DACHÓW ZABYTKOWYCH KAMIENIC NA STARYM RYNKUCzęść 1 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu" Część 2 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu" Część 3 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu" Część 4 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu" Część 5 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu" Część 6 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu" Część 7 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu" Część 8 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu"(...)



Ogłoszenie z dnia 2020-07-03

Ogłoszenie nr 560118625-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.

Sandomierz: ODNOWIENIE ELEWACJI I DACHÓW ZABYTKOWYCH KAMIENIC NA STARYM RYNKU: Część 1 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu" Część 2 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu" Część 3 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu" Część 4 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu" Część 5 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu" Część 6 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu" Część 7 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu" Część 8 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu"(...)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. "Rewitalizacja Sandomierza - miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 "Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich" Osi VI "Rozwój miast" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502781-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510044118-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 815 41 00, e-mail przetargi@um.sandomierz.pl, faks 15 815 41 01.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODNOWIENIE ELEWACJI I DACHÓW ZABYTKOWYCH KAMIENIC NA STARYM RYNKU: Część 1 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu" Część 2 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu" Część 3 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu" Część 4 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu" Część 5 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu" Część 6 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu" Część 7 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu" Część 8 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu"(...)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.1.24.2019.MKA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn.: "Odnowienie elewacji i dachów zabytkowych kamienic na Starym Rynku" prowadzone jest z podziałem na 8 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część 1 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu" Część 2 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu" Część 3 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu" Część 4 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu" Część 5 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu" Część 6 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu" Część 7 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu" Część 8 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu" Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniższych zadań inwestycyjnych: Część 1 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu" realizowane zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ( Zgłoszenie nr AB.6743.1.111.2018 z dnia 15.05.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na wymianie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, remoncie kominów , remoncie elewacji budynku , cokołów i schodów zewnętrznych , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej , wymianie metalowych skrzynek , kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1071 przy ul. Zamkowej 10. Część 2 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu" realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę ( Decyzja nr 242/2018 znak AB.6740.226.2018 z dnia 12.06.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na wymianie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, remoncie kominów, remoncie elewacji budynku , cokołów i schodów zewnętrznych , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej , wymianie metalowych skrzynek , kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1121 przy ul. Rynek 6. Część 3 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu" realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę ( Decyzja nr 245/2018 znak AB.6740.229.2018 z dnia 13.06.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku , cokołów i schodów zewnętrznych , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej , wymianie metalowych skrzynek , kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1123/1 przy ul. Rynek 7. Część 4 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu" realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 246/2018 znak AB.6740.230.2018 z dnia 13.06.2018r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku, cokołów i schodów zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1124/4 przy ul. Rynek 8. Część 5 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu" realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę ( Decyzja nr 244/2018 znak AB.6740.228.2018 z dnia 13.06.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku, cokołów i schodów zewnętrznych , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej , wymianie metalowych skrzynek , kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1125/2 przy ul. Rynek 9. Część 6 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu" realizowane zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (Zgłoszenie nr AB.6743.1.110.2018 z dnia 21.05.2018r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku i schodów zewnętrznych , wymianie stolarki okiennej, wymianie metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1108/1 przy ul. Rynek 28. Część 7 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu" realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę ( Decyzja nr 243/2018 z dnia 12.06.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na wymianie pokrycia dachu, oraz remoncie elewacji budynku, przypory i schodów zewnętrznych, wymianie stolarki drzwiowej na działce nr ewid. 1106 przy ul. Rynek 30. Część 8 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu" realizowane zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ( Zgłoszenie nr AB.6743.1.107.2018 z dnia 21.05.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku i kominów, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1134/1 przy ul. Opatowskiej 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia (każdego budynku) określają: dokumentacja projektowa, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca rozdział II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz rozdział III (projekt umowy). Dla każdej części zamówienia (każdego z budynków) opracowano dokumentację projektową odpowiednio pn. a) Dla części 1 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu" b) Dla części 2 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu" c) Dla części 3 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu" d) Dla części 4 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu" e) Dla części 5 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu" f) Dla części 6 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu " g) Dla części 7 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu" h) Dla części 8 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu" Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich części tj. 1,2,3,4,5,6,7,8. Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarach robót. Ww. zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, 2) wykonać również wszelkie inne prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji, 3) wykonać dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach ( w razie konieczności ). Wykaz głównych robót budowlanych objętych zadaniem: a) Opis przedmiotu zamówienia dla części I zadanie pn. "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu " 1) Wymiana pokrycia dachu w tym : rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i łaceniem dachu , rozbiórka orynnowania , wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachowej jak krokwie , kleszcze itp. , wykonanie nowego deskowania i łacenia dachu , wykonanie izolacji przeciwwilgociowej połaci dachu , wykonanie nowego pokrycia z dachówki zakładkowej Marsylki wraz z akcesoriami dachowymi jak grzebień okapowy , stopnie i ławy kominiarskie , płotek przeciwśniegowy itp. , montaż okna wyłazowego dachowego , montaż nowego orynnowania i rur spustowych. 2) Izolacja kominów i ogniomurów płytami styropianowymi z wykonaniem powłoki malarskiej. 3) Docieplenie stropu poddasza płytami styropianowymi. 4) Remont instalacji odgromowej . 5) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych . 6) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej . 7) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku . b) Opis przedmiotu zamówienia dla części II zadanie pn. "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu" 1) Wymiana pokrycia dachu w tym : rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i łaceniem dachu , rozbiórka orynnowania , wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachowej jak krokwie , kleszcze itp. , wykonanie nowego deskowania i łacenia dachu , wykonanie izolacji przeciwwilgociowej połaci dachu , wykonanie nowego pokrycia z dachówki zakładkowej Marsylki wraz z akcesoriami dachowymi jak grzebień okapowy , stopnie i ławy kominiarskie, płotek przeciwśniegowy itp. , montaż okien wyłazowych dachowych , montaż nowego orynnowania i rur spustowych. 2) Izolacja kominów i ogniomurów płytami styropianowymi z wykonaniem powłoki malarskiej. 3) Docieplenie stropu poddasza płytami styropianowymi. 4) Remont instalacji odgromowej . 5) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych . 6) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej . 7) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku . c) Opis przedmiotu zamówienia dla części III zadanie pn. "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu" 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, remontu płyt balkonowych , oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych . 2) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 3) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. d) Opis przedmiotu zamówienia dla części IV zadanie pn. "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu" 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, remontu płyt balkonowych , oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych . 2) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 3) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. e) Opis przedmiotu zamówienia dla części V zadanie pn. "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu " 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, remontu płyt balkonowych , oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych . 2) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 3) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. f) Opis przedmiotu zamówienia dla części VI zadanie pn. "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu " 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu kamiennych cokołów. 2) Wymiana pozostałej stolarki okiennej. 3) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. g) Opis przedmiotu zamówienia dla części VII zadanie pn. "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu" 1) Rozbiórka pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki, dokonanie przeglądu konstrukcji dachu po rozebraniu pokrycia i wykonanie nowego pokrycia dachu dachówką ceramiczną karpiówką w kolorze dachówki istniejącej. 2) Wykonanie docieplenia stropu poddasza płytami styropianowymi. 3) Wykonanie docieplenia kominów i ogniomurów płytami styropianowymi wraz z wykonaniem na nich wyprawy elewacyjnej tynkarskiej. 4) Dokonanie przeglądu opierzeń blacharskich i orynnowania, oraz odtworzenie instalacji odgromowej. 5) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, remontu uszkodzonych miejsc dekoracji sztukatorskiej, oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych, a także przypory od strony południowej i komina ciepłowniczego. 6) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 7) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. h) Opis przedmiotu zamówienia dla części VIII zadanie pn. "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu" 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu płyt balkonowych, cokołów kamiennych i schodów zewnętrznych. 2) Wykonanie docieplenia kominów płytami styropianowymi wraz z wykonaniem na nich wyprawy elewacyjnej tynkarskiej. 3) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 4) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich części tj. 1,2,3,4,5,6,7,8. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy pzp, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań. Wskazanym jest, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie realizowane zadanie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo- finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego osobno dla każdej części tj. części 1,2,3,4,5, 6,7,8 (dla każdego obiektu, którego dotyczy umowa). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - roboty budowlane, w tym m. in.: tynkarskie, malarskie, ciesielskie, dekarskie, wykończeniowe, konstrukcyjne, - roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 projektu umowy - Rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: remont tynków, malowanie ścian i remont cokołów kamiennych, wymianie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej. - Zgodnie z art. 36 b ustawy pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projekt umowy - stanowiącego rozdział III SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45421000-4,

45442100-8,

45262100-2,

45261000-4,

45111300-1,

45321000-3,

45312311-0,

45453100-8,

45262500-6,

45262510-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zadania: a)Dla zadania pn. "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu" od dnia zawarcia Umowy tj. od 09.03.2020 r do dnia 01.10.2020r. b)Dla zadania pn. "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu" od dnia zawarcia Umowy tj. od 09.03.2020 r do dnia 01.10.2020r. c)Dla zadania pn. "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu" od dnia zawarcia Umowy tj. od 09.03.2020 r do dnia 01.10.2020r. d)Dla zadania pn. "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu" od dnia zawarcia Umowy tj. od 09.03.2020 r do dnia 01.10.2020r. e)Dla zadania pn. "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu" od dnia zawarcia Umowy tj. od 09.03.2020 r do dnia 01.10.2020r. f)Dla zadania pn. "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu" od dnia zawarcia Umowy tj. od 09.03.2020 r do dnia 01.10.2020r. g)Dla zadania pn. "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu" od dnia zawarcia Umowy tj. od 09.03.2020 r do dnia 01.10.2020r. h)Dla zadania pn. "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu" od dnia zawarcia Umowy tj. od 09.03.2020 r do dnia 01.10.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KALDO Sp.zo.o. , biuro@kaldo.eu, ul. Holownicza 12, 27-600, Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 238992.01 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Kaldo Sp. z.o.o. , biuro@kaldo.eu, ul.Holownicza 12, 27-600, Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 255735.37 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KALDO Sp. z o.o. , biuro@kaldo.eu, ul. Holownicza 12, 27-600, Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 87263.78 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KALDO Sp. z o.o. , biuro@kaldo.eu, ul. Holownicza 12, 27-600, Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 80138.68 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KALDO Sp. z o.o. , biuro@kaldo.eu, ul. Holownicza 12, 27-600, Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 92259.20 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6 "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KALDO Sp. z o.o. , biuro@kaldo.eu, ul. Holownicza 12, 27-600, Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 74871.11 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 "Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KALDO Sp. z o.o. , biuro@kaldo.eu, ul. Holownicza 12, 27-600, Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 247906.51 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: "Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KALDO Sp. z o.o , biuro@kaldo.eu, ul. Holownicza 12, 27-600, Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 165873.35 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe związane z realizacją robót remontowych kamienicy Opatowska 17 w Sandomierzu.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Budynek mieszkalny przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu posiada w stanie istniejącym elewacje w postaci tynków cyklinowanych gruboziarnistych barwionych w masie. Dokumentacja projektowa zakładała wykonanie umycia elewacji wodą pod ciśnieniem z użyciem środków chemicznych dedykowanych do tych celów wraz z zabezpieczeniem antygrzybicznym powierzchni remontowanych ścian. Przedmiotowe roboty zostały zrealizowane, ale efekt wizualny nie jest zadowalający z uwagi na fakt, że w wielu miejscach przebarwienia będące skutkiem korozji biologicznej wniknęły głęboko w strukturę tynku. Skutkiem powyższego jest efekt występujących plam i pasm jasnych i ciemnych na powierzchniach ścian. Dodatkowo, wskutek dokładnego umycia ścian uwydatniły się wcześniej wykonywane naprawy, które dodatkowo powodują brak możliwości uzyskania jednolitej barwy istniejących wypraw elewacyjnych. Po dokonaniu wymalowań gzymsów, oraz obramowań okien i bonii w kolorze bieli naturalnej (zgodnie z dokumentacją projektową) jeszcze bardziej uwydatniają się rozbieżności w kolorze istniejących tynków cyklinowanych na różnych fragmentach ścian. W celu osiągnięcia zamierzonego efektu wizualnego dla kamienicy konieczne jest wykonanie malowania wszystkich elewacji farbami silikatowymi w kolorystyce odpowiadającej obiektowi w stanie istniejącym. Stosowana farba ma cechy antystatyczne i posiada w składzie dodatkowo środek grzybobójczy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na podstawie stanu istniejącego oraz treści Protokołu konieczności Nr 1 z dnia 07.05.2020 r. stwierdzono, że budynek mieszkalny przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu posiada w stanie istniejącym elewacje w postaci tynków cyklinowanych gruboziarnistych barwionych w masie. Dokumentacja projektowa zakładała wykonanie umycia elewacji wodą pod ciśnieniem z użyciem środków chemicznych dedykowanych do tych celów wraz z zabezpieczeniem antygrzybicznym powierzchni remontowanych ścian. Przedmiotowe roboty zostały zrealizowane, ale efekt wizualny nie jest zadowalający z uwagi na fakt, że w wielu miejscach przebarwienia będące skutkiem korozji biologicznej wniknęły głęboko w strukturę tynku. Skutkiem powyższego jest efekt występujących plam i pasm jasnych i ciemnych na powierzchniach ścian. Dodatkowo, wskutek dokładnego umycia ścian uwydatniły się wcześniej wykonywane naprawy, które dodatkowo powodują brak możliwości uzyskania jednolitej barwy istniejących wypraw elewacyjnych. Po dokonaniu wymalowań gzymsów, oraz obramowań okien i bonii w kolorze bieli naturalnej (zgodnie z dokumentacją projektową) jeszcze bardziej uwydatniają się rozbieżności w kolorze istniejących tynków cyklinowanych na różnych fragmentach ścian. W ocenie Wykonawcy w celu osiągnięcia zamierzonego efektu wizualnego dla kamienicy konieczne jest wykonanie malowania wszystkich elewacji farbami silikatowymi w kolorystyce odpowiadającej obiektowi w stanie istniejącym. Powyższe stanowisko potwierdzone zostało przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w protokole konieczności. Wartość robót dodatkowych koniecznych do realizacji ustalona została na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy z dnia 21.04.2020r. na kwotę 14 338,62 zł brutto ( 13 276,50 zł netto ).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.