eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ćmielów › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie I-VI roku szkolnego 2019/2020



Ogłoszenie z dnia 2020-07-03

Ogłoszenie nr 560118586-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.

Ćmielów: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie I-VI roku szkolnego 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624503-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510276486-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Oświaty w Ćmielowie, Krajowy numer identyfikacyjny 36603581600000, ul. Rynek 50, 27-440 Ćmielów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158612079, e-mail siocmielow@poczta.onet.pl, faks 158612079.
Adres strony internetowej (url): coocmielow.biposwiata.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie I-VI roku szkolnego 2019/2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży szkolnej do placówek szkolnych oraz na zajęcia dodatkowe w okresie 7 styczeń - 26 czerwiec roku szkolnego 2019/2020. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), załącznikami do SIWZ oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności transportu osób zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1180 z późn. zm.) Wykonawca będzie świadczył usługi o odpowiednim standardzie, bezpieczeństwie, środkami transportowymi zapewniającymi bezpieczeństwo przewozu uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 Pzp. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć następujących części i obejmuje:Część nr 1 - Trasa nr 1 Przeuszyn - Brzóstowa zgodnie z tabelą nr 1 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) a) Część nr 2 - Trasa nr 2 Trębanów - Ćmielów zgodnie z tabelą nr 2 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), b)Część nr 3 - Trasa nr 3 Drygulec - Wólka Wojnowska - Ćmielów zgodnie z tabelą nr 3 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) c)Część nr 4 - Trasa nr 4 Grójec - Brzóstowa zgodnie z tabelą nr 4 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) d) Część nr 5 - Trasa nr 5 Ruda Kościelna -Wiktoryn- Brzóstowa zgodnie z tabelą nr 5 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) e) Część nr 6 - Trasa nr 6 Piaski Brzóstowskie - Brzóstowa zgodnie z tabelą nr 6 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) f) Część nr 7 - Trasa dodatkowa Brzóstowa - Ożarów - Brzóstowa zgodnie z tabelą nr 7 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) g) Część nr 8 - Trasa Wojnowice Małachów- Przedszkole "Promyk" ul. Słowackiego 19, Ostrowiec Św. zgodnie z tabelą nr 8 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ)Określenie rodzaju usług według wspólnego słownika zamówień CPV: 60.11.20.00-6 - usługi w zakresie publicznego transportu drogowego, 60.13.00.00-8 - usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może złożyć ofertę Wykonawca ani maksymalną liczbę części, na które zamówienia może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.2. Warunki dowożenia uczniów:2.1 Uczniowie dowożeni będą w okresie trwania zajęć szkolnych od poniedziałku do piątku każdego tygodnia. 2.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany częstotliwości dowozu uczniów do szkół oraz zmianę ilości uczniów korzystających z tych przejazdów. W związku z powyższym w formularzu ofertowym wykonawca podaje cenę jednostkową za 1 bilet miesięczny dla ucznia lub 1km za przewóz uczniów na określonej trasie (części zamówienia)2.3 Obowiązki Wykonawcy.2.3.1 Usługi objęte zamówieniem muszą być świadczone środkami transportu spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym Dz. U. z 2019r., poz. 1180 ze zm.) i ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018r. poz. 1990 z późn. zm.), przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 2.3.2 Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.2.3.3 Zabezpieczenie w przypadku awarii autobusu i zapewnienie pojazdu zastępczego spełniającego ww. wymagania techniczne.2.3.4 Przedłożenie szczegółowego rozkładu jazdy autobusów dowożących uczniów na poszczególnych trasach.2.3.6 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. W przypadku nienależytego wykonania obowiązków Wykonawcy, tj. opóźnienia, braku ogrzewania autobusu, narażenia bezpieczeństwa uczniów, itp. - potwierdzone przez placówkę szkolną, Zamawiający ma prawo odstąpić od kontynuacji umowy. 3. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.4. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia: SIWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, wzór umowy należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.


II.4) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:

60130000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
07.01.2020-26.06.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Trasa nr 1 Przeuszyn - Brzóstowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

TRANS-KATRINA Łukasz Bąk, , ul. Wąwozy 17A, Ostrowiec Św., 27-400, Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 19003.25 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Trasa nr 2 Trębanów - Ćmielów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Św. Spółka Akcyjna, , ul.Żabia 40, Ostrowiec Św., 27-400, Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 15420.20 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Trasa nr 3 Drygulec - Wólka Wojnowska - Ćmielów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

TRANS-KATRINA Łukasz Bąk, , ul. Wąwozy 17A, Ostrowiec Św., 27-400, Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 18996.77 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Trasa nr 4 Grójec - Brzóstowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Św. Spółka Akcyjna, , ul. Żabia 40, Ostrowiec Św., 27-400, Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6042.21 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Trasa nr 5 Ruda Kościelna -Wiktoryn- Brzóstowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Św. Spółka Akcyjna, , ul. Żabia 40, Ostrowiec Św., 27-400, Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 25392.01 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Trasa nr 6 Piaski Brzóstowskie - Brzóstowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Św. Spółka Akcyjna, , ul. Żabia 40, Ostrowiec Św., 27-400, Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6011.24 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Trasa dodatkowa Brzóstowa - Ożarów - Brzóstowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Św. Spółka Akcyjna, , ul. Żabia 40, Ostrowiec Św., 27-400, Ostrowiec Sw., kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 9356.26 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Trasa Wojnowice Małachów- Przedszkole "Promyk" ul. Słowackiego 19, Ostrowiec Św.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

TRANS-KATRINA Łukasz Bąk, , ul. Wąwozy 17A, Ostrowiec Św., 27-400, Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 30443.04 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania wszystkich umów - przedmiot umowy należy wykonać w okresie styczeń - czerwiec roku szkolnego 2019/2020 tj. od dnia 7 stycznia 2020 roku do 26 czerwca 2020r. oraz w okresie wrzesień - listopad roku szkolnego 2020/2021 tj. od dnia 1 września 2020 roku do 30 listopada 2020 roku.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po uzyskaniu zgody wykonawców, w związku z zawieszeniem realizowania umów w okresie kwiecień - czerwiec na podstawie art. art. 15r. ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374 ze zm.) oraz art. 144 ust. 1 p. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w umowach Nr I.271.2.2019/9/2019, I.271.2.2019/10/2019, I.271.2.2019/11/2019 I.271.2.2019/12/2019, I.271.2.2019/13/2019, I.271.2.2019/14/2019, I.271.2.2019/15/2019, I.271.2.2019/16/2019 z dnia 18/12/2019r. postanawia się wprowadzić następujące zmiany:§ 3 ww. umów otrzymuje następujące brzmienie: Termin realizacji przedmiotu umowy: przedmiot umowy należy wykonać w okresie styczeń - czerwiec roku szkolnego 2019/2020 tj. od dnia 7 stycznia 2020 roku do 26 czerwca 2020r. oraz w okresie wrzesień - listopad roku szkolnego 2020/2021 tj. od dnia 1 września 2020 roku do 30 listopada 2020 roku.Pozostałe zapisy umów pozostają bez zmian.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.