Ogłoszenie nr 560117201-N-2020 z dnia 02-07-2020 r.
Bartoszyce: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GALINACH nr sprawy: IB.271.11.2019, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Umowa o dofinanowanie projektu "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Galinach" Nr umowy RPWM.04.03.01-28-0007/18-00 w ramach Osi priorytetowej 4 - Efektywność energetyczna Działania 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałania 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562694-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540128753-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 540128753-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bartoszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 51074292000000,
ul. Plac Zwycięstwa
2,
11-200
Bartoszyce, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 762 77 00, e-mail
sekretariat@gmina-bartoszyce.pl, faks
89 762 12 93.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gmina-bartoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GALINACH nr sprawy: IB.271.11.2019, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IB.271.11.2019.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem umowy określa dokumentacja projektowa, budowlano- wykonawcza wraz z dokumentami wskazanymi poniżej: 1) Wielobranżowy Projekt budowlano-wykonawczy pn. "Termomodernizacja budynku szkoły Podstawowej w Galinach oraz zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części technicznej szkoły na oddział przedszkolny" - branża konstrukcyjna, elektryczna teletechniczna i sanitarna. 2) Aneks do projektu budowlanego w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej. 3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża konstrukcyjna, elektryczna teletechniczna i sanitarna. 4) Przedmiary robót - branża konstrukcyjna, elektryczna teletechniczna i sanitarna. 5) Audyt energetyczny wraz z aktualizacją. 6) Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany. 7) Inwentaryzacja przyrodnicza w zakresie występowania siedlisk ptaków i nietoperzy w budynku szkoły Podstawowej w Galinach, gm. Bartoszyce. Załączony do SIWZ przedmiar robót należy traktować, jako element dodatkowy, który wykonawcy mogą wykorzystać przy sporządzaniu "własnego" przedmiaru robót. Zakres robót przedstawiony w przedmiarze przekazanym przez zamawiającego nie jest podstawą do obliczenia ceny oferty, jak również nie będzie miał znaczenia przy rozliczaniu wykonywanych robót. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ciągu 14 dni od podpisania umowy przedstawił harmonogram rzeczowo-finansowy. Wykonawca obowiązany jest tak podzielić roboty budowlane aby były one jak najmniej uciążliwe w prowadzeniu zajęć lekcyjnych i stwarzały jak najmniejsze ryzyko utraty zdrowia przez przebywające w obiekcie osoby. Wykonywanie robót należy przeprowadzić w 3 etapach. ETAP I Roboty wewnętrzne w głównym budynku szkoły należy wykonać w maksymalnym stopniu w okresie wakacyjnym. Pozwoli to na prowadzenie robót w pustym obiekcie, bez dzieci i innych osób postronnych. Przez roboty wewnętrzne Zamawiający rozumie roboty dotyczące sal lekcyjnych, korytarzy i miejsc dostępnych dla uczniów w zakresie instalacji: elektrycznych, oświetlenia, teletechnicznych, centralnego ogrzewania i sanitarnych. W przypadku braku możliwości wykonania wszystkich wskazanych robót w terminie wakacyjnym Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającemu i dyrektorowi szkoły skorygowany harmonogram robót przy czynnym obiekcie szkolnym. ETAP II Roboty termoizolacyjne. Z uwagi na występowania w obiekcie gatunków chronionych ptaków i nietoperzy roboty termoizolacyjne należy przeprowadzić poza ich okresem gniazdowania. Z uwagi na ten fakt Zamawiający wymaga wykonania tych prac w okresie od września do listopada bieżącego roku. W przypadku braku możliwości zakończenia prac we wskazanym terminie wykonawca jest obowiązany uprzedzić o tym fakcie Zamawiającego. Ponadto we wrześniu podczas prac elewacyjnych i dachowych Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć miejsca wylotu nietoperzy siatką umożliwiającą wylot pozostałych stworzeń bez możliwości powrotu. Po 14 dniach otwory zabezpieczyć w sposób trwały. Etap III Pozostałe roboty budowlane prowadzić w sposób bezpieczny zgodnie z przepisami BHP i jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania obiektu szkolnego.
II.4) Główny kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV:
45320000-6,
45310000-3,
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
29-07-2019 do 30.09.2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana dotyczy przyspieszenia czwartej płatności przejściowej w zwi8ązku z pandemią która ma wpływ na płynność finansową Wykonawcy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Strony są zobligowane do niezwłocznego, wzajemnego informowania się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił. Dnia 28 maja Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego z prośbą przyspieszeniu czwartej płatności przejściowej w związku z problemami płynności finansowej w okresie pandemii. Zamawiający, po analizie przedstawionych przez Wykonawcę dowodów, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpłynęły na pogorszenie się sytuacji finansowej firmy, dokonał na wniosek Wykonawcy zmiany terminu czwartej płatności. Zgodnie z treścią art. 15r ust. 4 tzw. ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi chorób zakaźnych, Zamawiający po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy. Sytuacja związane z wystąpieniem COVID-19 jest okolicznością, którą zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o których mowa w treści art. 144 ust. 1 pkt 3 prawo zamówień publicznych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Brudzeń Duży
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.