eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego i wielokrotnego użytku oraz produktów farmaceutycznych z podziałem na zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-01

Ogłoszenie nr 560116766-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.

Węgorzewo: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego i wielokrotnego użytku oraz produktów farmaceutycznych z podziałem na zadania.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536036-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510112467-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

tak



I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 79024095600000, ul. ul. J. Bema 24, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0874272766 w. 130, e-mail zp_spspzozweg@wp.pl, faks 874 272 785.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego i wielokrotnego użytku oraz produktów farmaceutycznych z podziałem na zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego i wielokrotnego użytku oraz produktów farmaceutycznych z podziałem na zadania.


II.4) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:

18424300-0,

33141220-8,

18313000-6,

33141000-0,

34328300-5,

33600000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Rękawice jednorazowego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum firm: CitoNet -Pomorski Sp. z o.o. z oraz Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. , , Zabagno 18, 83-115, Swarożyn, kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 45096.48 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Umowa była zawarta na dwa zadania, Zadanie I Rękawice Jednorazowego użytku oraz Zadanie III Pieluchomajtki na łączną kwotę brutto 109738.09 PLN. Wykonawca w chwili złożenia oferty na zadanie I Rękawice jednorazowe nie przewidział sytuacji nagłego wzrostu poziomu cen, w związku z tym poinformował Zamawiającego pisemnie o tym, że nie może podpisać umowy na warunkach złożonych w ofercie przetargowej. Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający w porozumieniu z wykonawcą mogą zmienić umowę o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zawarł umowę na Zadanie III Pieluchomajtki na kwotę brutto 64641.61PLN

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.