eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Konserwacja fontann oraz zdroju ulicznego zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-01

Ogłoszenie nr 560116727-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.

Białystok: Konserwacja fontann oraz zdroju ulicznego zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509756-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510080086-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja fontann oraz zdroju ulicznego zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DGK-IV.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji fontann i zdroju ulicznego, z uwzględnieniem podziału zamówienia na części: 1) Część I - Konserwacja fontann i zdroju ulicznego zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku: a) 11 fontann zlokalizowanych: ul. Rynek Kościuszki, Skwer przy ul. Malmeda, Park im. Jadwigi Dziekońskiej, Park Stary im. Księcia Józefa Poniatowskiego, dwie fontanny na terenie Dziedzińca Wstępnego Pałacu Branickich zasilane z jednej przepompowni, cztery fontanny na terenie Salonu Ogrodowego Pałacu Branickich zasilane z jednej przepompowni, Skwer Świętego Konstantyna Wielkiego, cesarza, b) 1 zdrój uliczny (2 punktowy) zlokalizowany: ul. Rynek Kościuszki w Białymstoku. 2) Część II - Konserwacja fontanny zlokalizowanej w Parku Planty w Białymstoku. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. wykonywanie prace rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym: Część I: 1) przygotowanie fontann i zdroju ulicznego do rozruchu tj.: a) czyszczenie i przygotowanie zbiorników fontann, zdroju ulicznego oraz ich urządzeń; b) pokrycie powłoką hydrofobową mrozo- i wodoodporną kamiennych płaszczyzn, zbiorników fontann przed napełnieniem wodą na wiosnę oraz po spuszczeniu wody na zimę w każdym roku kalendarzowym (koszt materiałów po stronie Wykonawcy); c) pierwsze uruchomienie fontann oraz zdroju ulicznego wiosną w terminie określonym pisemnie przez Zamawiającego; 2) codzienne czyszczenie filtrów i powierzchni lustra wody z zanieczyszczeń (w okresie od dnia 1 września do dnia 31 października dwukrotne czyszczenie powierzchni lustra wody z zanieczyszczeń na dobę); 3) codzienne czyszczenie bortnic, kamiennych płaszczyzn, elementów kamiennych fontann oraz zdroju ulicznego; 4) wymiana wody w zbiornikach fontann na zlecenie Zamawiającego. Koszt z tytułu zakupu wody w gestii Zamawiającego; 5) uzdatnianie i dezynfekowanie wody, celem zapobiegania powstawania kamienia, glonów i pleśni przy zastosowaniu np. Chemochlor T Multitabletki, Stabilizowany Podchloryn Sodu, Algen Super, Korektor pH minus płynny lub innych środków o zbliżonych właściwościach (koszt materiałów po stronie Wykonawcy); 6) bieżąca konserwacja urządzeń i wyposażenia; 7) włączanie i wyłączanie fontann w terminach określanych przez Zamawiającego nastąpi każdorazowo po telefonicznym poinformowaniu przez Zamawiającego i będzie potwierdzone drogą elektroniczną; 8) codzienna kontrola prawidłowości pracy fontann i zdroju ulicznego; 9) wypompowanie/spuszczanie wody ze zbiorników i instalacji przed sezonem zimowym w terminie określonym przez Zamawiającego; 10) usuwanie przyczyn i skutków awarii i zniszczeń urządzeń wchodzących w skład fontann oraz zdroju ulicznego; 11) prace konserwacyjne i naprawcze na niecce fontann na powierzchni do 100 m2, w tym uzupełnienie brakujących płytek, wymiana płytek pękniętych, elementów kamiennych, bortnic, przyklejanie płytek odstających za pomocą kleju mrozo- i wodoodpornego oraz uzupełnienie spoin między płytkami zaprawą hydrauliczną wysokoelastyczną, natomiast między płytkami ceramicznymi fugą mrozoodporną (koszt materiałów po stronie Wykonawcy); 12) gotowość do podejmowania interwencji w okresie poza czasem funkcjonowania fontann i zdroju ulicznego (okres zimowy) oraz demontaż urządzeń wrażliwych na niskie temperatury ich transport i przechowywanie w okresie zimowym, tj.: w okresie od 01 listopada 2019 r. do 30 kwietnia 2020 r. i w okresie od 01 listopada 2020 r. do 31 marca 2021 r.; 13) zabezpieczenie na okres zimowy pokryw komór poprzez ich ocieplenie np. wełną mineralną lub styropianem; 14) dokonywanie odczytów na wodomierzach związanych z fontannami i zdrojem ulicznym na początku i końcu umowy oraz ostatniego dnia każdego miesiąca jej trwania i zamieszczanie wskazań odczytów na protokołach odbioru robót; 15) utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym i estetycznym tablic zlokalizowanych przy fontannach informujących o zakazie kąpieli w fontannie i o niezdatności wody do spożycia tj.: mycie i czyszczenie, likwidacja zgięć, wgnieceń i pochyleń tablic itp.; 16) drobne remonty polegające na wymianie uszczelek, bezpieczników, żarówek, zapłonów elektronicznych itp. (koszt materiałów po stronie Wykonawcy); 17) demontaż, montaż i transport materiałów i urządzeń niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania fontann i zdroju ulicznego. 18) Czas pracy fontann ustala się następująco: a) od poniedziałku do niedzieli od godz. 6.00 do godz. 23.00 dla fontann zlokalizowanych: ul. Rynek Kościuszki, Park Stary im. Księcia Józefa Poniatowskiego, dwie fontanny na terenie Dziedzińca Wstępnego Pałacu Branickich zasilane z jednej przepompowni, Skwer Świętego Konstantyna Wielkiego, cesarza; b) całodobowo dla fontann zlokalizowanych: Skwer przy ul. Malmeda, Park im. Jadwigi Dziekońskiej, cztery fontanny na terenie Salonu Ogrodowego Pałacu Branickich zasilane z jednej przepompowni. Część II: 1) przygotowanie fontanny do rozruchu tj.: a) czyszczenie i przygotowanie zbiornika fontanny oraz urządzeń; b) pokrycie powłoką hydrofobową mrozo- i wodoodporną kamiennych płaszczyzn; zbiornika fontanny przed napełnieniem wodą na wiosnę oraz po spuszczeniu wody na zimę w każdym roku kalendarzowym (koszt materiałów po stronie Wykonawcy); c) pierwsze uruchomienie fontanny wiosną w terminie określonym pisemnie przez Zamawiającego; 2) codzienne czyszczenie filtrów i powierzchni lustra wody z zanieczyszczeń (w okresie od dnia 1 września do dnia 31 października dwukrotne czyszczenie powierzchni lustra wody z zanieczyszczeń na dobę); 3) codzienne czyszczenie bortnic i kamiennych płaszczyzn fontanny; 4) wymiana wody w zbiorniku fontanny na zlecenie Zamawiającego. Koszt z tytułu zakupu wody w gestii Zamawiającego; 5) uzdatnianie i dezynfekowanie wody, celem zapobiegania powstawania kamienia, glonów i pleśni przy zastosowaniu np. Chemochlor T Multitabletki, Stabilizowany Podchloryn Sodu, Algen Super, Korektor pH minus płynny lub innych środków o zbliżonych właściwościach (koszt materiałów po stronie Wykonawcy); 6) bieżąca konserwacja urządzeń i wyposażenia; 7) uruchamianie fontanny w okresie świątecznym (w trybie rozszerzonym) o godz. 9.00 i wyłączenie o godz. 23.00 z pełną obsługą; 8) włączanie i wyłączanie fontanny w terminach określanych przez Zamawiającego nastąpi każdorazowo po telefonicznym poinformowaniu przez Zamawiającego i będzie potwierdzone drogą elektroniczną; 9) codzienna kontrola prawidłowości pracy fontanny; 10) wypompowanie/spuszczanie wody ze zbiornika i instalacji przed sezonem zimowym w terminie określonym przez Zamawiającego; 11) usuwanie przyczyn i skutków awarii i zniszczeń urządzeń wchodzących w skład fontanny; 12) prace konserwacyjne i naprawcze na niecce fontanny i bortnicach na powierzchni do 100 m2 (koszt materiałów po stronie Wykonawcy); 13) gotowość do podejmowania interwencji w okresie poza czasem funkcjonowania fontanny (okres zimowy) oraz demontaż urządzeń wrażliwych na niskie temperatury ich transport i przechowywanie w okresie zimowym, tj.: w okresie od 01 listopada 2019 r. do 30 kwietnia 2020 r. i w okresie od 01 listopada 2020 r. do 31 marca 2021 r.; 14) dokonywanie odczytów na wodomierzu na początku i końcu umowy oraz ostatniego dnia każdego miesiąca jej trwania i zamieszczanie wskazań odczytów na protokołach odbioru robót; 15) utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym i estetycznym tablicy zlokalizowanej przy fontannie informującej o zakazie kąpieli w fontannie i o niezdatności wody do spożycia tj.: mycie i czyszczenie, likwidacja zgięć, wgnieceń i pochyleń tablic itp. 16) drobne remonty polegające na wymianie uszczelek, bezpieczników, żarówek, zapłonów elektronicznych itp. (koszt materiałów po stronie Wykonawcy); 17) demontaż, montaż i transport materiałów i urządzeń niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania fontanny 18) Czas i zakres pracy fontanny w Parku Planty ustala się następująco: a) od poniedziałku do piątku, w dni powszednie od godz. 9.00 do wyłączenia podświetlenia, fontanna będzie pracowała w trybie codziennym, tj. program pracy jest okrojony, strumienie wody tworzą jedną figurę w postaci kwiatu w środku zbiornika i dwóch kół z dwóch stron zbiornika. Podświetlanie fontanny w terminie: ? 20 kwietnia 2019 r. (1 maja 2020 r.) do 31 sierpnia każdego roku w godz. 20.00-23.00; ? 1 września do 30 września każdego roku w godz. 19.00-21.00; ? 1 października do 31 października każdego roku w godz. 18.00-20.00; b) w soboty, niedziele i dni wolne od pracy fontanna będzie pracowała w trybie rozszerzonym tj. strumień wody będzie wypływał wysoko w górę tworząc różne figury w terminie: ? 20 kwietnia 2019 r. (1 maja 2020 r.) do 31 sierpnia każdego roku w godz. 9.00-23.00 przy czym w godz. 20.00-23.00 będzie uruchamiany dodatkowo program pracy fontanny z grą wielu kolorowych świateł; ? 1 września do 30 września każdego roku w godz. 9.00-21.00 przy czym w godz. 19.00-21.00 będzie uruchamiany dodatkowo program pracy fontanny z grą wielu kolorowych świateł; ? 1 października do 31 października każdego roku w godz. 9.00-20.00 przy czym w godz. 18.00-20.00 będzie uruchamiany dodatkowo program pracy fontanny z grą wielu kolorowych świateł; c) uruchamianie fontanny w trybie rozszerzonym w inne dni tygodnia nastąpi każdorazowo na zlecenie Zamawiającego z minimum 1 dniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub drogą elektroniczną do godz. 15.30. 2.2. Wykonywanie prac zlecanych protokołem konieczności: Część I: Lp. Rodzaj prac Przewidywana ilość 1 dostawa i wymiana pompy EBARA LPS 25/15 (pompa wirnikowa In-line) o następujących parametrach: Dane techniczne: Maks. ciśnienie robocze: 2 bary Temperatura cieczy: -10 °C ÷ +100 °C Bieguny: 2 MEI (Minimalny Wskaźnik Efektywności): > 0,4 Klasa izolacji: F Stopień ochrony: IP55 Napięcie: 230/400V ±10% Parametry techniczne: Moc: 0,15 kW Qmax: 4,2 m3/h Hmax: 9,3 m lub równoważnej do niej o nie gorszych parametrach 2 szt. 2 dostawa i wymiana pompy EBARA 3M/I 65-125/5,5 (pompa wirnikowa w wersji monoblokowej bez sprzęgła) o następujących parametrach: Dane techniczne: Maks. ciśnienie robocze: 10 bar Temperatura cieczy: -10 °C ÷ +110 °C Bieguny: 2 MEI (Minimalny Wskaźnik Efektywności): > 0,4 Klasa izolacji: F Stopień ochrony: IP55 Napięcie: 400/690V ±10% Parametry techniczne: Moc: 5,5 kW Qmax: 126 m3/h Hmax: 24,0 m lub równoważnej do niej o nie gorszych parametrach 2 szt. 3 dostawa i wymiana pompy EBARA 3D/I 40-160/4,0 (pompa z wlotem osiowym) o następujących parametrach: Dane techniczne: Maks. ciśnienie robocze: 10 bar Temperatura cieczy: -5 °C ÷ +110 °C Bieguny: 2 MEI (Minimalny Wskaźnik Efektywności): > 0,4 Klasa izolacji: F (klasa wzrostu temperatury B) Stopień ochrony: IP55 Napięcie: 230/400V ±10% Parametry techniczne: Moc: 4,0 kW Qmax: 42 m3/h Hmax: 37,2 m lub równoważnej do niej o nie gorszych parametrach 2 szt. 4 dostawa i wymiana pompy EBARA 3M/I 50-160/5,5 (pompa wirnikowa w wersji monoblokowej bez sprzęgła) o następujących parametrach: Dane techniczne: Maks. ciśnienie robocze: 10 bar Temperatura cieczy: -10 °C ÷ +110 °C Bieguny: 2 MEI (Minimalny Wskaźnik Efektywności): > 0,4 Klasa izolacji: F Stopień ochrony: IP55 Napięcie: 400/690V ±10% Parametry techniczne: Moc: 5,5 kW Qmax: 60 m3/h Hmax: 31,0 m lub równoważnej do niej o nie gorszych parametrach 2 szt. 5 dostawa i wymiana ozdobnego, mosiężnego zaworu czerpalnego 1/2 cala w zdroju ulicznym 6 szt. 6 dostawa i wymiana tablicy zlokalizowanej przy fontannach informującej o zakazie kąpieli w fontannie i o niezdatności wody do spożycia 8 szt. Część II: Lp. Rodzaj prac Przewidywana ilość 1 dostawa i wymiana pompy zatapialnej z wirnikiem otwartym LFP DP 150 230V (pompa zatapialna z wirnikiem otwartym)o następujących parametrach: Napięcie: 230-240V Obroty: 2900 obr/min Klasa izolacji: F Stopień zabezpieczenia: IP 68 Max głębokość zanurzenia: 20 m Max. Temperatura cieczy: do 40°C Częstotliwość: 50 Hz Parametry techniczne: Moc: 1,10 kW Qmax: do 45 m3/h Hmax: do 18,0 m lub równoważnej do niej o nie gorszych parametrach 2 szt. 2 dostawa i wymiana pompy jednostopniowej monoblokowej LFP 80 PJM 290 5,5 kW, 1400 obr/min (pompa jednostopniowa monoblokowa) o następujących parametrach: Dane techniczne: Maksymalne ciśnienie robocze: 0,6 lub 1,6 MPa Zakres temperatur: -15÷120°C Temperatura otoczenia max.: 40°C Średnica króćców ssących: 32÷200 mm Średnica króćców tłocznych: 32÷150 mm Parametry techniczne: Qmax: do 360 m3/h Hmax: do 130 m lub równoważnej do niej o nie gorszych parametrach 2 szt. 3 dostawa i wymiana centrycznej przepustnicy międzykołnierzowej SFERACO WAFER typ XUROX 205WE, korpus: żeliwo sferoidalne GGG40, dysk: stal kwasoodporna AISI316, uszczelnienie: EPDM z napędem elektrycznym zamknij-otwórz typ BERNARD CONTROLS SQ wyposażenie: obudowa aluminiowa, silnik 1x230VAC 50Hz 0,1kW 1,2/2A, tryb pracy S4-30%, wyłączniki drogowe, wyłączniki sygnalizacyjne (drogowe), mechaniczny wskaźnik położenia, zabezpieczenie termiczne silnika, grzałka antykondensacyjna, malowanie wierzchnie farbą epoksydową, RAL5002 - kolor niebieski BERNARD CONTROLS, T=-20/+70°C, stopień ochrony IP67, czas przestawienia 0-90° - 6s, DN100 PN16 lub równoważnej do niej o nie gorszych parametrach 6 szt. 4 dostawa i wymiana modułu LED RGB Lediko do lampy zatapialnej 48V DC kompatybilnego z driverem LED PXM model PX184 Driver LED 3x700mA/48V 8 szt. 5 dostawa i wymiana drivera LED PXM model PX184 Driver LED 3x700mA/48V o następujących parametrach: Dane techniczne: Wejściowe kanały DMX: 512 Zasilanie: 48V DC Ilość kanałów wyjściowych: 3 Dokładność sterowania: 16 bit Programowalne sceny: 1 Wbudowane programy: 18 Obciążalność wyjść: 700mA / kanał Gniazda wyjściowe: Szybkozłączki Tryb Master: TAK Kanały DMX wyjściowe: 24-512 (3 sterowane) lub równoważnego do niego o nie gorszych parametrach 20 szt. 6 dostawa i wymiana tablicy zlokalizowanej przy fontannie informującej o zakazie kąpieli w fontannie i o niezdatności wody do spożycia 2 szt. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 4. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wykonawca zapewni pogotowie eksploatacyjne we wszystkie dni tygodnia i gotowość do szybkiego przyjazdu na miejsce zdarzenia, w tym niedzielę i święta w czasie powyżej 1,5 godziny do 2 godzin* od momentu otrzymania zgłoszenia o zaistniałym zdarzeniu oraz przystąpi do usuwania awarii. 6. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii wymagających wymiany materiałów i urządzeń, o których mowa w pkt 2.2. (dot. Części I i Części II), w terminie powyżej 21 dni do 28 dni* od daty zlecenia przez Zamawiającego. Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu przyjazdu na miejscu zdarzenia i przystąpienia do usuwania awarii oraz terminu usunięcia awarii wymagających wymiany materiałów i urządzeń, o których mowa w pkt 2.2, zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert". 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projektach umów, stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SIWZ Ww. wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Uwaga: Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej (na własny koszt) oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny prac.


II.4) Główny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 09.04.2019 r. do 31.03.2021 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Konserwacja fontann i zdroju ulicznego zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jacek Wysocki Systemy Automatyki Budynków, , ul. Zgrupowania Żmija 9/261, 01-875, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 246011.38 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: KOnserwacja fontanny zlokalizowanej w Parku Planty w Białymstoku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jacek Wysocki Systemy Automatyki Budynków, , ul. Zgrupowania Żmija 9/261, 01-875, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 138960.96 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wartość zmiany umów nie przekracza 50% wartości zamówienia określonych w pierwotnych umowach, konieczność zmiany umów spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający nie mógł przewidzieć

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z trwającą epidemią koronawirusa SARS-Co-2 wywołującego chorobę COVID-19 oraz zaleceniem Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 21.04.2020 r. i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białymstoku z dnia 28.04.2020 r. zachodzi konieczność zmiany zakresu wykonywania usługi i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843) w związku z art. 15r ust. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.) oraz § 10 ust. 1 umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą zmieniono zakres świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.