eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-01

Ogłoszenie nr 560116339-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.

Kraków: Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525723-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510088910-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 166 222, e-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks 12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

34/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 6 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: os. Handlowe 8/70 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 37.805,48 zł; Część 2: os. Kolorowe 19/71 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 43.607,04 zł; Część 3: os. Teatralne 15/7a wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 5.318,33 zł; Część 4: ul. Okólna 11/104 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 33.133,43 zł; Część 5: os. Złotej Jesieni 11a/20b wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 2.694,86 zł. Część 6: os. Zielone 20/58 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 30.025,74 zł. UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45310000-3,

45333000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 21.05.2020 r. do 06.-7.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4: ul. Okólna 11/104 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 33.133,43 zł;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Remontowo-Budowlany Marek Głuc, , ul. Okólna 3/15, 30-669, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 29618.50 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu umowy jw. wynika z konieczności realizacji robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, opisanych szczegółowo w "Protokole konieczności" z dnia 4 VI 2020r. Wprowadzenie zmian w umowie zostało przewidziane przez Zamawiającego w § 14 ust. 2 pkt 1) umowy w związku z art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych, a ich wykonanie stało się niezbędne w celu prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia tj. wyremontowania kompleksowo lokalu mieszkalnego w zakresie pozwalającym na wejście nowego najemcy. Wartość zmiany wynosząca 7 359,99 zł nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, gdyż stanowi łącznie 23,01 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wartość brutto wynagrodzenia określona pierwotnie w umowie - 31 987,98 zł wartość zwiększenia wynagrodzenia brutto 7 359,99 zł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. W trakcie wizji stwierdzono zły stan techniczny okna podawczego pomiędzy kuchnią i pokojem (okno nieco odkształcone, w elementach drewnianych miejscowe ubytki i pęknięcia. ślady korozji biologicznej, okucia poluzowane - okno do wymiany. 2. Po skuciu warstwy płytek przy brodziku stwierdzono, ze ściana nie posiada izolacji, należy ją wykonać, 3. W trakcie usuwania płytek PCV okazało się, że część z nich odrywa się z podłożem, po innych na posadzce pozostają warstwy kleju - należy zeskrobać klej i zagruntować podłoże przed wykonaniem nowej wylewki cementowej. 4. Po malowaniu ścian pojawiły się plamy spowodowane przepaleniem tynków nikotyną. Zachodzi konieczność oczyszczenia ścian środkiem dezynfekującym i ściągającym zanieczyszczenia, a następnie ponownie je pomalować. 5. W trakcie wykuwania drzwi tynki na ościeżnicach pokruszyły się i poodpadały, należy wykonać nowe.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych pojawiła się po zawarciu umowy, w trakcie wykonywania robót będących jej przedmiotem. Na obecnym etapie robót, nie jest możliwe dokonanie zmiany wykonawcy czy też wprowadzenie drugiego wykonawcy na teren budowy z powodów ekonomicznych i technicznych. Zmiany takie spowodowałyby również istotne niedogodności dla Zamawiającego. Wykonawca zamówienia podstawowego ma zorganizowany, będący w toku proces robót budowlanych oraz zespół pracowników znających przedmiot zamówienia, co daje możliwość i gwarancję wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz w możliwie szybkim terminie, na czym zależy Zamawiającemu. Lista osób oczekujących na lokale do zasiedlenia jest bardzo długa i ze względów społecznych wyremontowanie tzw. pustostanów przez Gminę Miejską Kraków w możliwie krótkim czasie ma istotne znaczenie. Konieczność wyłonienia nowego wykonawcy znacznie wydłużyłaby okres remontu lokalu, m.in. o czas niezbędny do wyboru wykonawcy zgodnie z obowiązującymi procedurami, a także o czas niezbędny do zmiany harmonogramu i organizacji robót prowadzonych przez aktualnego wykonawcę. Wiązałoby się to m.in. z koniecznością wstrzymania robót przez aktualnego wykonawcę do czasu zawarcia umowy przez nowego wykonawcę, a także wprowadziłoby utrudnienia w realizacji robót chociażby ze względu na konieczność wydzielenia stref zgromadzenia odpowiednich materiałów i sprzętu (zaplecze) przez dwóch wykonawców. Nie jest możliwe równoczesne przebywanie i równolegle funkcjonowanie dwóch wykonawców na terenie prowadzonych prac, gdyż nie ma miejsca na to w lokalu o tak niewielkim metrażu (36,98m2). Ponadto, z przyczyn organizacyjnych wykonywanie w tym samym miejscu robót, o podobnym charakterze, na dodatek powiązanych ze sobą, przez dwóch różnych wykonawców byłoby znacznie utrudnione,, gdyż w celu wykonania robót przez kolejnego wykonawcę następowałaby ingerencja w roboty poprzednio już wykonane przez wykonawcę realizującego zamówienie podstawowe, co wymuszałoby konieczność inwentaryzacji robót (kolejna strata czasu). Z uwagi na technologiczne powiązanie robót, sytuacja taka mogłaby również wywoływać wątpliwości, co do zakresu odpowiedzialności poszczególnych wykonawców. w przypadku konieczności egzekwowania praw wynikających z gwarancji i rękojmi.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.