eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Puckiego i Wejherowskiego



Ogłoszenie z dnia 2020-06-30

Ogłoszenie nr 560115441-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.

Wejherowo: Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Puckiego i Wejherowskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534442-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510091768-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie, Krajowy numer identyfikacyjny 19168668000000, ul. ul. Pucka 11, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 743 280, e-mail przetargi@zd.puck.pl, faks 587 743 293.
Adres strony internetowej (url): www.zarzaddrogowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Puckiego i Wejherowskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-18/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń kompensacyjnych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Puckiego i Wejherowskiego, będących w zarządzie Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego, podzielone na trzy etapy: I. ETAP 1. Zakup materiału roślinnego - zgodnie z opisem w tabeli (załącznik nr 1 do umowy.), obejmującym drzewka określonych gatunków (formy kolumnowe), o minimalnym obwodzie pnia mierzonym na wysokości 1 m - 10 cm. 2. Zakup żyznej ziemi i materiałów zabezpieczających sadzonkę (słupki drewniane, taśmy parciane). 3. Sporządzenie harmonogramu nasadzeń po uzgodnieniu z właściwym kierownikiem Obwodu Drogowego. 4. Przekazanie zamawiającemu w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy ww. harmonogramu. 5. Harmonogram winien zawierać: dzień nasadzeń oraz godziny pracy na konkretnych odcinkach dróg, nazwę drogi, nazwisko i dane kontaktowe kierownika prac, 6. Sporządzenie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia prac, uzyskanie wymaganych prawem opinii i przedłożenie ich Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7. Przekazania Zamawiającemu kopii umowy ubezpieczenia z tytułu szkód mogących wystąpić w trakcie wykonywania prac względem osób trzecich oraz ubezpieczenia OC. 8. Odebranie na podstawie protokołu przekazania pasa drogowego przez właściwy Obwód Drogowy odcinka drogi wskazanego do wykonania nasadzeń. 9. Posadzenie drzew w wskazanych lokalizacjach. 10. Wykonanie nasadzeń zgodnie z zaleceniami: 10.1. Sadzonki winny być posadzone w sposób nie kolidujący ze skrajnią jezdni. 10.2. Pokrój sadzonek winien być charakterystyczny dla danego gatunku, dobrej jakości, bez widocznych wad, z wyraźnie wykształconym, prostym przewodnikiem oraz zakrytym systemem korzeniowym, bez możliwości zawijania się korzeni w dole. 10.3. Doły wykonane pod sadzonki winny być dwukrotnie większe aniżeli bryła korzeniowa, a przy roślinach z odkrytym systemem korzeniowym- 3 razy większe. 10.4. Wypełnienie dołu winno stanowić w stosunku 3:1 zmieszaną ziemię rodzimą z żyzną ziemią, ziemia żyzna musi posiadać zdolności produkcji roślin, zasobna w składniki pokarmowe, której pożądane własności chemiczne i fizyczne zostały uzyskane poprzez odpowiednie zabiegi agrotechniczne właściwości zapewniające roślinom prawidłowy rozwój, ziemia dostarczona nie może być zagruzowana, przerośnięta korzeniami, zasolona lub zanieczyszczona chemicznie. 10.5. Opalikowanie sadzonek stanowić winny paliki wysokości 2 - 2,5 m; o średnicy co najmniej 8 cm, zabezpieczone taśmą parcianą (na drogach miejskich listwami drewnianymi poprzecznymi), palik winien być wbity w grunt i zadołowany razem z sadzonką, a) na drogach zamiejskich jeden palik, b) na drogach miejskich dwa paliki, 10.6. Po nasadzeniu uformowanie misek, rozplantowanie niepotrzebnej ziemi oraz podlanie sadzonek. II. ETAP Wykonanie sprawozdań z nasadzeń do decyzji administracyjnych zgody na wycinkę drzew, których warunkiem było wykonanie nasadzeń kompensacyjnych zawierającej: 1. Termin dokonania nasadzenia drzew, 2. numer decyzji administracyjnej i daty jej wydania, 3. ilość i gatunek drzew nasadzonych, 4. numer drogi na której zostały dokonane nasadzenia oraz jej odcinka odcinek drogi, 5. mapę z zaznaczoną lokalizacją nasadzonych drzew w skali 1:500 lub 1:1000, 6. dokumentację fotograficzną wykonaną w okresie ulistnienie drzew (na nośniku elektronicznym) III. ETAP 1. Pielęgnacja po posadzeniu prowadzona przez okres 36 miesięcy od dnia odbioru ostatecznego obejmująca prace mające na celu zachowanie dobrego stanu zdrowotnego drzew, przede wszystkim podlewanie w okresach suszy, usuwanie odrostów korzeniowych, wymianie drzew uschniętych, o słabej żywotności; wymianie zniszczonych palików i wiązadeł; przycięciu złamanych i chorych gałęzi (cięcia pielęgnacyjne) (które należy zgłosić Zamawiającemu, celem udokumentowania ich wykonania, co jest warunkiem zapłaty za ten etap prac), 2. Wymiana zamierających drzewek (przedłużenie gwarancji o kolejny okres 36 miesięcy) 3. Sporządzenie sprawozdań do każdej z wydanej przez wójta, burmistrza, prezydenta decyzji na wycinkę drzew; po trzech latach po posadzeniu (odbioru robót) o stanie zachowania nasadzeń w okresie ich ulistnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10, 11 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 77211600-8
Dodatkowe kody CPV:

77310000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa została zawarta w dniu 22.05.2020 r, wykonanie I etapu - 30 dni od daty zawarcia umowy, wykonanie II etapu - 30 dni od daty odbioru etapu I, wykonanie etapu III - 3 lata od daty odbioru etapu I

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie nasadzeń kompensujących w ciągu dróg powiatowych Powiatu Puckiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KATER , kater1@onet.eu , Milwino, ul. Wejherowska 20 , 84-217, Szemud, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 119705.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie nasadzeń kompensujących w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wejherowskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KATER, kater1@onet.eu , Milwino, ul. Wejherowska 20 , 84-217, Szemud, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 109915.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Aneks zawiera się na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) Ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), zapisów rozdziału 22 punktu 1 c) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz puntu IV. 5 Ogłoszenia o zamówieniu. 2. Sporządzenie aneksu wynika z konieczności przedłużenia terminu realizacji zamówienia w związku z trwającą pandemią COVID - 19. 3. Integralną część niniejszego aneksu stanowi pismo Wykonawcy z dnia 04.06.2020 r. 4. § 3 ust.1 umowy w zakresie terminu wykonania ETAPU I otrzymuje następujące brzmienie: Zadanie nr 1: ETAP I - do dnia 31.07.2020 r. Zadanie nr 2: ETAP I - do dnia 31.07.2020 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.