eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Dodatkowe uprawnienia dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowa jakość kształcenia 2" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboruRPDS.10.04.01-IZ.00-02-272/17



Ogłoszenie z dnia 2020-06-29

Ogłoszenie nr 560114646-N-2020 z dnia 29-06-2020 r.

Oława: Dodatkowe uprawnienia dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowa jakość kształcenia 2" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-272/17
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: projekt "Nowa jakość kształcenia 2" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-272

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614395-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540236799-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510019220-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oławski, Krajowy numer identyfikacyjny 93193472700000, ul. ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 301 15 22, e-mail krzysztof.petrykiewicz@starostwo.olawa.pl, faks 71 301 15 62.
Adres strony internetowej (url): www.starostwo.olawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dodatkowe uprawnienia dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowa jakość kształcenia 2" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-272/17

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.272.58.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe obejmujące zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla nauczycieli przedmiotów zawodowych oraz uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Oławie i Zespołu Szkół im. Zjednoczonej Europy w Oławie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części, z czego części od 1 do 6 dotyczą zadania 6 "Dodatkowe uprawnienia dla uczniów", a części od 7 do 8 dotyczą zadania 7 "Doskonalenia umiejętności i kompetencji zawodowych 20 nauczycieli zawodu":


II.4) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:

80530000-8,

80000000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia podpisania umowy do 30.05.2020 r. - zgodnie z ustalonym harmonogramem.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Druk 3D w technologii FDM - szkolenie podstawowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

EMT-Systems sp. z o.o., , ul. Konarskiego 18C , 44-100, Gliwice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6300.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: kurs z zakresu fotografii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

HQ Anna Matusewicz , , Ul. Młyńska 1-1a/1u , 55-200, Oława, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: kurs magazyniera dla uczniów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

LLL LAW LANGUAGE LOGISTICS Patrycja Krzesłowska, , Ul. Plantowa 9/5 , 91-104, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4450.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: kurs florystyczny dla uczniów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Polska Szkoła Florystyczna sp. z o.o., , Ul. Pawłowskiego 6 , 60-681, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4952.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Ustala się czas trwania kursu, o którym mowa w § 1, od dnia zawarcia umowy do 30.09.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z pandemią koronawirusa - mając na względzie gotowość Wykonawcy do realizacji świadczenia na rzecz Zamawiającego, a także wolę stron kontynuowania współpracy, jak również fakt, iż zaistniała sytuacja wypełnia definicję siły wyższej, tj. 1) jest zdarzeniem zewnętrznym zarówno w stosunku do Wykonawcy, jak i Zamawiającego, 2) istnieje obiektywnie, jest widoczna i sprawdzalna dla nieuprzedzonego obserwatora, 3) Wykonawca (jak również Zamawiający) nie ma możliwości przeciwstawienia się tej sytuacji. konieczne była zmiana terminu realizacji zamówienia

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Pozostałe postanowienia umowy z dnia 17 grudnia 2019 roku, pozostały w brzmieniu niezmienionym.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.