eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namys³ów › "Realizacja strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Namys³owskiego", polegaj±ca na wyprowadzeniu indywidualnego ruchu samochodowego z miasta Namys³owa poprzez zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury dla ruchu rowerowego i pieszego wraz z miejscami postojowymi.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2019-06-07

Og³oszenie nr 560114262-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.

Namys³ów: "Realizacja strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Namys³owskiego", polegaj±ca na wyprowadzeniu indywidualnego ruchu samochodowego z miasta Namys³owa poprzez zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury dla ruchu rowerowego i pieszego wraz z miejscami postojowymi.
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

tak
Nale¿y wskazaæ projekt/program: "Realizacja strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Namys³owskiego" w ramach pro-jektu "Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Pó³nocnego Wojewódz-twa Opolskiego" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej: III Gospodarka niskoemisyj-na, Poddzia³anie: 3.1.1 Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020. Konkurs nr RPOP.03.01.01-IZ.00-16-001/16.

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 519060-N-2017

Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:

nie

Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer og³oszenia: 111417-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namys³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000, ul. Pl. Wolno¶ci , 46-100 Namys³ów, woj. opolskie, pañstwo Polska, tel. (077) 410 36 95, e-mail zamowienia@namyslow.pl, faks 774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

"Realizacja strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Namys³owskiego", polegaj±ca na wyprowadzeniu indywidualnego ruchu samochodowego z miasta Namys³owa poprzez zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury dla ruchu rowerowego i pieszego wraz z miejscami postojowymi.

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

IZM.I.272.31.2017.MA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia : "Realizacja strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Namy-s³owskiego" w ramach projektu "Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subre-gionu Pó³nocnego Województwa Opolskiego" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej: III Gospodarka niskoemisyjna, Poddzia³anie: 3.1.1 Strategie niskoemisyjne w miastach su-bregionalnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020. Konkurs nr RPOP.03.01.01-IZ.00-16-001/16. 2. Inwestycja opisana w pkt. 1 polega na wyprowadzeniu indywidualnego ruchu samocho-dowego z miasta Namys³owa poprzez zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury dla ruchu rowerowego i pieszego wraz z miejscami postojowymi. 3. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie programem funkcjonalno-u¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik do SIWZ, specyfikacj± istotnych warunków zamówienia opraco-wanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz wytycznymi do dzia³ania okre¶lonego w pkt. 1, obowi±zuj±cymi przepisami i normami, sztuk± budowlan±, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie czynno¶ci i opracowañ przygotowawczych do sporz±dzenia doku-mentacji projektowej: 1) aktualna mapa do celów projektowych, 2) koncepcja techniczna. 2.2. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie: 1) dokumentacja hydrogeologiczna dla niniejszej inwestycji w niezbêdnym zakresie (na-le¿y przyj±æ min. 3 odwierty badawcze na ka¿dy kilometr), 2) Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowi±zuj±cej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zmianami) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowê lub zg³oszenia oraz uzyskaniem wszystkich niezbêdnych zgód, uzgodnieñ, wytycznych, opinii, 3) operaty wodnoprawne dla przej¶æ nad rzekami i rowami, 4) dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wyko-nawcze stanowiæ bêd± uszczegó³owienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budow-lanego. Dokumentacja powinna byæ opracowana z uwzglêdnieniem warunków za-twierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak równie¿ szczegó³owych wytycznych Zamawiaj±cego. Dokumen-tacja bêdzie przygotowana z podzia³em co najmniej na bran¿e: * projekt zagospodarowania terenu, * projekt drogowy, * inne projekty, które podczas ustaleñ z Zamawiaj±cym uznane zostan± za niezbêd-ne do prawid³owego wykonania zadania w tym projekty uwzglêdniaj±ce przebu-dowê pozosta³ych obiektów i sieci koliduj±cych. 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 6) przedmiary robót, 7) plan Bezpieczeñstwa i Ochrony Zdrowia, 8) projekt czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, 9) projekt docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, oraz dokumenty porealizacyjne obejmuj±ce: 10) dokumentacjê powykonawcz± z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, 11) geodezyjny operat powykonawczy, 12) protoko³y sprawdzeñ i badañ, 13) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie/zg³oszenie zakoñczenia robót przez Zamawiaj±cego. 2.3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) Prace rozbiórkowe: ? rozbiórka istniej±cych nawierzchni, ? usuniêcie drzew, krzewów i pozosta³ej koliduj±cej zieleni, ? usuniêcie i przebudowa koliduj±cych instalacji, ? usuniêcie warstwy humusu, wywóz humusu i jego tymczasowe sk³adowanie. 2) Roboty ziemne i odwodnieniowe. 3) Usuniecie kolizji. 4) Roboty drogowe: ? wykonanie nowej nawierzchni dróg wzd³u¿, których przebiegaj± ¶cie¿ki rowerowe (na ca³ej d³ugo¶ci i szeroko¶ci), ? wykonanie podbudowy, ? wykonanie nawierzchni, ? wykonanie obrze¿y i krawê¿ników, ? wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, ? wykonanie miejsc postojowych dla rowerzystów wyposa¿onych m.in. w wiatê, stojaki na rowery, ³awkê, kosz na ¶mieci), ? wykonanie robót towarzysz±cych, ? wykonanie pozosta³ych robót: * uporz±dkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów, humu-sowanie i realizacja zieleni), * wszystkie inne niezbêdne elementy (np. tablice informacyjne, elementy BRD). 2.4. Sprawowanie nadzoru autorskiego. 5. Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): G³ówny kod CPV: 45233162-2 Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek rowerowych. Dodatkowe kody CPV: 31523200-0 Trwa³e znaki informacyjne. 34928472-7 Oznakowanie. 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci. 39113600-3 £awki. 39151100-6 Stojaki. 44112100-9 Wiaty. 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê. 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne. 45111213-4 Roboty w zakresie oczyszczania terenu. 45111250-5 Badanie gruntu. 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby. 45113000-2 Roboty na placu budowy. 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 45233124-4 Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych. 45233140-2 Roboty drogowe. 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych. 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 45233221-4 Malowanie nawierzchni. 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania. 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej. 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych. 45233292-2 Instalowanie urz±dzeñ ochronnych. 45233293-9 Instalowanie mebli ulicznych. 71220000-6 Us³ugi projektowania architektonicznego. 71240000-2 Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania. 71245000-7 Plany zatwierdzaj±ce, rysunki robocze i specyfikacje. 71250000-5 Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe. 71320000-7 Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania. 6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ - Program Funkcjonalno-U¿ytkowy. 3. Kontroli Zamawiaj±cego w formie pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego, bêd± w szczególno¶ci poddane: a) rozwi±zania projektowe zawarte w projekcie budowlanym ich zgodno¶æ z koncepcj± przedstawion± w programie funkcjonalno-u¿ytkowym; b) projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budow-lanych - w aspekcie ich zgodno¶æ z programem funkcjonalno-u¿ytkowym, wymaga-niami Zamawiaj±cego oraz warunkami umowy. 7. Nie dopuszcza siê wykonywania jakichkolwiek robót na placu budowy bez wcze¶niejsze-go uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowê lub zg³oszenia oraz bez wcze¶niej-szego wykonania prawid³owego, kompletnego oznakowania robót. Przedmiotowe ozna-kowanie nale¿y wykonaæ na podstawie opracowanej przez Wykonawcê, uzgodnionej i za-twierdzonej Tymczasowej Organizacji Ruchu. 8. Wykonawca zobowi±zany jest we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczyæ od-powiedni sprzêt i materia³y do wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Sk³adaj±cy oferty wykonawcy zobowi±zani s± do zapoznania z istotnymi przepisami pra-wa, aktami i regulacjami obowi±zuj±cymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mog± wp³ywaæ lub odnosiæ siê do dzia³añ podejmowanych w zwi±zku z przetargiem i w nastêp-stwie podpisania umowy. 10. Wykonawcy s± odpowiedzialni za staranne zaznajomienie siê ze SIWZ wraz z jej dodat-kami, w tym równie¿ przedmiarem robót, dokumentacj± techniczno-budowlan±, specyfi-kacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporz±dzo-nymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotycz±cych poszczególnych warunków i obowi±zków, które mog± w jakikolwiek sposób oddzia³ywaæ na sumê czy istotê oferty lub na wykonanie robót. 11. Wykonawcy s± odpowiedzialni za staranne zaznajomienie siê ze SIWZ wraz z jej za³±czni-kami, wszelkimi zmianami do SIWZ sporz±dzonymi w okresie przetargowym oraz za uzy-skanie wiarygodnych informacji dotycz±cych poszczególnych warunków i obowi±zków, które mog± w jakikolwiek sposób oddzia³ywaæ na sumê czy istotê oferty lub na wykony-wanie us³ug. 12. Wymagany przez Zamawiaj±cego min. okres gwarancji - 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy ni¿ 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 13. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ i ofercie. 14. Nie dopuszcza siê sk³adania ofert czê¶ciowych. Oferty, które nie bêd± obejmowa³y wszystkich elementów sk³adowych przedmiotu zamówienia zostan± odrzucone. 15. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 16. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 17. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie czê¶ci zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿y-te wykonanie tego zamówienia. 18. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 36b ustawy ¿±da podania przez Wykonawcê w formularzu oferty czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom i po-dania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia Podwyko-nawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez któr± nale¿y rozumieæ umowê w formie pisemnej o charakterze odp³atnym, której przedmiotem s± dostawy lub us³ugi stanowi±ce czê¶æ zamówienia publicznego, zawart± pomiêdzy wy-branym przez Zamawiaj±cego Wykonawc± a innym podmiotem (Podwykonawc±). 19. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby wykonawca lub podwyko-nawca do wykonywania czynno¶ci okre¶lonych w przedmiocie niniejszego zamówienia za-trudnia³ osoby na podstawie umów o pracê, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przed³o¿enia przez Wykonawcê, umów o pracê z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 20. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 usta-wy Prawo Budowlane, tj. tych, które mo¿e wykonywaæ osoba pe³ni±ca samodzielne funk-cje techniczne w budownictwie Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudnienia osób na wy¿ej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powy¿szego wymaga siê, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przed³o¿y³ Zamawiaj±-cemu: pisemne o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podsta-wie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcê lub Podwykonawcê przy realizacji za-mówienia na podstawie umowy o pracê. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontroli zgodno¶ci o¶wiadczeñ Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiaj±ce-mu wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonuj±cymi czynno¶ci przy zamówieniu. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê pi-semnego o¶wiadczenia (wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powy¿ej bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w za³±czonym do SIWZ projekcie umowy. 21. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywaæ zamówienia przy udziale pod-wykonawców, nale¿y wpisaæ w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformu³owanie. Je¿eli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wype³niony Zamawiaj±cy uzna, i¿ zamó-wienie zostanie wykonane si³ami w³asnymi, bez udzia³u podwykonawcy. 22. Informacja o mo¿liwo¶ci udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia. 23. Miejsce realizacji zamówienia: teren dzia³ania Wykonawcy oraz drogi powiatowe: 1) DP 1101 O Namys³ów - Przeczów; 2) DP 1103 O Namys³ów - granica województwa dolno-¶l±skiego Syców; 3) DP 1102 O Namys³ów - Smogorzów; 4) DP 1114 O Kamienna - Rychnów; 5) DP 1116 O Kamienna - £±czany i DP 1117 O Namys³ów - Ziemie³owice; 6) DP 1125 O Pielgrzymowice - Namys³ów i DP 1124 O - DP1125 O - Jakubowice.


II.4) G³ówny kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV:

31523200-0,

34928472-7,

34928480-6,

39113600-3,

39151100-6,

44112100-9,

45100000-8,

45111000-8,

45111200-0,

45111213-4,

45111250-5,

45111291-4,

45111250-5,

45111291-4,

45112000-5,

45113000-2,

45233120-6,

45233124-4,

45233140-2,

45233142-6,

45233161-5,

45233220-7,

45233221-4,

45233222-1,

45233223-8,

45233290-8,

45233292-2,

45233293-9,

71220000-6,

71240000-2,

71245000-7,

71250000-5,

71320000-7

II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ zamówienie w terminie: do 30.09.2018 r., z czego: ? Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi pozwoleniami do dnia: 15.11.2017 r. ? Wykonanie pozosta³ych prac i robót budowlanych do dnia: 30.09.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z pó¼n. zmianami), § 12 umowy, pkt. 18.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, pkt. IV.3) og³oszenia o zamówieniu w BZP nr 519060-N-2017 z dnia 29.05.2017 r., wniosku Wykonawcy z dnia 31.05.2019 r. oraz protoko³u konieczno¶ci z dnia 31.05.2019 r. zaistnia³a konieczno¶æ zmian w organizacji wykonania przedmiotu umowy, zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, zmiany terminu oddania Zamawiajacemu dokumentacji projektowej dotycz±cej rozbudowy drogi - budowy ¶cie¿ki rowerowej na drodze powiatowej DP 1124 O na odcinku Dêbnik Wilków wraz z wymaganymi pozwoleniami, zmiany terminu realizacji zamówienia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas wykonywania zadania okre¶lonego w umowie nr IZM.I.273.171.2017 z dnia 30 czerwca 2017 r. obejmuj±cego "Realizacjê strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Namys³owskiego", stwierdzono, ¿e zachodzi konieczno¶æ wprowadzenia zmiany terminu oddania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi pozwoleniami (ostatecznymi) dla drogi powiatowej nr DP 1124 O na odcinku Dêbnik - Wilków. Procedura ZRID dla drogi powiatowej nr DP 1124 O na odcinku Dêbnik - Wilków znacznie spowolni³a proces projektowy. Wykonawca w dniu 30 maja 2019 r. otrzyma³ decyzjê nr 1/ZRID/2019 z dnia 29.05.2019 r. o zezwoleniu na realizacjê inwestycji drogowej. Zgodnie z zapisami powy¿szej decyzji do realizacji prac mo¿na przyst±piæ dopiero po uprawomocnieniu siê w/w decyzji. Zapisy w § 2 aneksu nr 4 z dnia 14.09.2018 r. do umowy nr IZM.I.273.171.2017 równie¿ zobowi±zuj± Wykonawcê do oddania dokumentacji projektowej dopiero po uprawomocnieniu siê decyzji ZRID. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca wyst±pi³ w dniu 31.05.2019 r. do Zamawiaj±cego o wyra¿enie zgody o zmianê terminu oddania kompletnej dokumentacji wraz z ostateczn± decyzj±. Zmiana terminu oddania dokumentacji powoduje konieczno¶æ przesuniêcia równie¿ terminu zakoñczenia inwestycji o czas niezbêdny na uprawomocnienie siê decyzji ZRID oraz o czas niezbêdny na wykonanie robót budowlanych w zakresie 1 (jednego) etapu - 1 (jednej) ¶cie¿ki pieszo-rowerowej objêtej procedur± ZRID.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W umowie nr IZM.I.273.171.2017 z dnia 30.06.2017 r. § 2 ust. 2 otrzymuje nastepuj±ce brzmienie: "Termin oddania Zamawiajacemu 7 (siedmiu) etapów - 7 (siedmiu) dokumentacji projektowych wraz z wymaganymi pozwoleniami ustala siê do dnia 30.06.2018 r. Dokumentacje projektowe bêd± wykonywane i oddawane sukcesywnie po uprawomocnieniu siê decyzji o pozwolenie na budowê lub zg³oszenia robót budowlanych, z czego ostatni etap zostanie wykonany i oddany do 30.06.2018 r. Termin oddania Zamawiajacemu 1 (jednego) etapu - 1 (jednej) dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi pozwoleniami, objêtej procedur± ZRID, ustala siê do dnia 28.06.2019 r. Dokumentacja projektowa bêdzie wykonana i oddana po uprawomocnieniu siê decyzji o zezwoleniu na realizacjê inwestycji drogowej." § 3 W umowie nr IZM.I.273.171.2017 z dnia 30.06.2017 r. § 2 ust. 3 otrzymuje nastepuj±ce brzmienie: "Termin wykonania pozosta³ych prac i zakoñczenia robót w zakresie 7 (siedmiu) etapów - 7 (siedmiu) ¶cie¿ek pieszo-rowerowych ustala siê do dnia 10.10.2018 r. Termin wykonania pozosta³ych prac i zakoñczenia robót w zakresie 1 (jednego) etapu - 1 (jednej) ¶cie¿ki pieszo-rowerowej objêtej procedur± ZRID ustala siê do dnia 31.07.2019 r."

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.