eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia tj.Część Ikompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze; Część IIkompleksów obsługiwanych przez Grupę Zabezpieczenia Gdańsk; Część IIIkompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Helu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-26

Ogłoszenie nr 560113179-N-2020 z dnia 26-06-2020 r.

Gdynia: Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia tj.: Część I: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze; Część II: kompleksów obsługiwanych przez Grupę Zabezpieczenia Gdańsk; Część III: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Helu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555463-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500105797-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500164332-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, Krajowy numer identyfikacyjny 19023285200000, ul. ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 26 1262198, e-mail kpw.przetargi@ron.mil.pl, faks 26 1262314.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia tj.: Część I: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze; Część II: kompleksów obsługiwanych przez Grupę Zabezpieczenia Gdańsk; Część III: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Helu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

56/KPW/INFR/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia tj.: Część I: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze; Część II: kompleksów obsługiwanych przez Grupę Zabezpieczenia Gdańsk; Część III: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Helu.


II.4) Główny kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
19.06.2018 r. - 18.06.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia tj.: Część III: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Helu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

VEGATECH Mariusz Komajda , , ul. Benisławskiego 22 3/3 , 81-173, Gdynia, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 56595 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu (o serwis przez dodatkowe 1,5 m-ca ) oraz wartości umowy (o 1800 zł brutto)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Art. 144 ust. 1 pkt.2) ustawy Pzp (Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej). Konieczność wprowadzenia zmian wynika z przedłużającej się procedury o udzielenie zamówienia publicznego o nr 51/KPW/INFR/2020 - zostało złożone odwołanie do KIO, która ze względu na epidemię covid 19 rozpatruje odwołania z ogromnym opóźnieniem tj. w terminie znacznie dłużnym niż zakładane w ustawie Pzp 14 dni. Wprowadzenie nowego (innego) wykonawcy na czas niezbędny do zakończenia procedury odwoławczej ze względów technicznych nie jest możliwa, gdyż niezwykle trudne byłoby pozyskanie wykonawcy, który chciałby realizować usługę w tak krótkim okresie. Specyfika serwisu hydroforni wymaga zaangażowania sił i środków, których koszty zwracają się przy długotrwałej realizacji usługi - usługa ma charakter cykliczny, a czynności wykonawca są wg rocznego harmonogramu. Ponadto, świadczenie usługi w wydłużonym okresie odbywa się przy zastosowaniem tych samych stawek co w umowie pierwotnej, które są znacznie korzystniejsze od tych uzyskanych w ramach aktualnej procedury. Wobec powyższego, zmiana wykonawcy na tym etapie spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, a tym samym nie może zostać dokonana ze względów ekonomicznych. Wartość o jaką zwiększa się umowa to 1800 zł więc jest to znacznie poniżej 50% wartości określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.