Ogłoszenie nr 560112939-N-2020 z dnia 26-06-2020 r.
Piekary Śląskie: "Modernizacja boiska sportowego wraz z zapleczem szatniowo- sanitarnym na terenie MOSIR-u w Piekarach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 3 w tym: a) część 2- modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego, b) część 3- dostawa kosiarki."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510544-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510061068-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Bytomska
84,
41-940
Piekary Śląskie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 939 379, e-mail
um@um.piekary.pl, faks
32 287 22 69.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja boiska sportowego wraz z zapleczem szatniowo- sanitarnym na terenie MOSIR-u w Piekarach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 3 w tym: a) część 2- modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego, b) część 3- dostawa kosiarki."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271-7/IG/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 2 części: Część 2: Modernizacja zaplecza szatniowo - sanitarnego Część 3: Dostawa kosiarki Część 2: Modernizacja zaplecza szatniowo - sanitarnego Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty stolarskie, tynkowe, posadzkowe, malarskie, instalacji elektrycznych i wyposażenia w pokoju sędziów, pomieszczeniu dla zawodników, prysznicach toalet, przedsionku i szatni na I piętrze i na poziomie -1. Ilości najważniejszych robót: POKÓJ SĘDZIÓW I PIĘTRO Demontaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt. Montaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt. Montaż skrzydeł drzwiowych - 4,00 m2 Wykonanie gładzi gipsowych - 42,77 m2 Demontaż posadzki - 10,12 m2 Wykonanie posadzki z płytek kamionkowych typu gres - 16,60 m2 Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 42,77 m2 Montaż opraw oświetleniowych - 5,00 kpl. POMIESZCZENIE, PRYSZNICE, TOALETA, PRZEDSIONEK I PIETRO Demontaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt. Montaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt. Montaż skrzydeł drzwiowych - 2,00 m2 Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 39,10 m2 Wykonanie gładzi gipsowych - 29,83 m2 Licowanie ścian płytkami - 60,73 m2 Rozebranie posadzki z płytek - 15,92 m2 Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych typu gres - 16,36 m2 Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 7,12 m2 Dostarczenie z montażem wyposażenia łazienek w: pojemniki na ręczniki papierowe, dozowniki mydła, lustra, szczotki do wc, suszarki do rąk - 2,00 kpl. SZATNIA I PIETRO Demontaż ościeżnic drzwi - 1,00 szt. Montaż ościeżnic drzwi - 1,00 szt. Montaż skrzydeł drzwiowych - 4,00 m2 Wykonanie gładzi gipsowych - 26,08 m2 Licowanie ścian płytkami - 27,59 m2 Rozebranie posadzki z płytek - 16,30 m2 Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych typu gres - 16,30 m2 Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 26,08 m2 Dostarczenie z montażem wyposażenia: ławka zespolona, wieszaki ścienne - 4,00 kpl. SZATNIE, NATRYSKI, KORYTARZ NA POZIOMIE -1 Demontaż ościeżnic drzwi - 3,00 szt. Rozbiórka ścianki z cegieł o grubości 1/4 - 5,70 m2 Montaż ościeżnic drzwi - 3,00 szt. Montaż skrzydeł drzwiowych - 6,00 m2 Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 31,92 m2 Wykonanie gładzi gipsowych - 115,79 m2 Licowanie ścian płytkami - 36,56 m2 Rozebranie posadzki z płytek - 16,50 m2 Zbrojenie płyty siatką stalową fi 6mm - 16,50 m2 Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych typu gres - 16,50 m2 Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 115,79 m2 bateria prysznicowa wraz z podłączeniem i półką na mydło - 10,00 kpl. Dostarczenie z montażem wyposażenia: umywalka z podejściem i podłączeniem - 2,00 kpl. Dostarczenie z montażem wyposażenia: miska ustępowa dolnopłuk z deska sedesowa - 1,00 kpl. Dostarczenie z montażem wyposażenia: kratka ściekowa stal nierdzewna z syfonem - 4,00 kpl. Dostarczenie z montażem wyposażenia: oprawa świetlówka - 15,00 kpl. Dostarczenie z montażem okna pvc - 8,00 kpl. Część 3: Dostawa kosiarki Zamówienie obejmuje dostawę 1 urządzenia typu rider (kosiarka) do pielęgnacji trawników wraz z kompatybilnym urządzeniem tnącym, niezapychający się system zbierania zasysający ścinki prosto z urządzenia tnącego do kosza (koszt w komplecie) oraz automatyczną kompresję ścinków, przegubowy układ kierowniczy, umożliwiający ciasne skręty i zapewniający zwrotność. Napęd na wszystkie koła. Serwis i czyszczenie urządzenia tnącego beznarzędziowe. Szerokość koszenia min. 100 cm. Silnik benzynowy ze smarowaniem ciśnieniowym. Dostawa obejmuje również uruchomienie przedmiotu umowy oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Użytkownika z zakresu obsługi urządzenia. Kompletne urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą, szczegółową specyfikację techniczną, karty katalogowe lub inne równoważne dokumenty, potwierdzające spełnianie wszystkich wymogów minimalnych oferowanego sprzętu ( należy dołączyć załącznik nr 1b). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ 2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy części 2): CZĘŚĆ 2 - modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego - wykonywanie robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, demontażowych, montażowych, wykończeniowych, stolarskich, tynkarskich, gipsowych, murarskich, posadzkowych, malarskich, okładzinowych, płytkarskich, izolacyjnych, montażowych opraw oświetleniowych oraz wyposażenia pomieszczeń toalet, natrysków, szatni oraz korytarzy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określone zostały w § 2 projektu umowy dla części 2 - stanowiącej załącznik numer 7a do SIWZ. 5. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej, a zakres zadania i robót nie ingeruje bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w ST. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej - w zakresie wymaganym przepisami prawa - adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia, w szczególności w zakresie komunikacji oraz innych rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej i pozostałych ST. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższymi wymogami zawarte są w cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej zapłacie.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45400000-1,
45430000-0,
45442100-8,
45332400-7,
45311200-2,
45212230-7,
16311000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia robót budowlanych określa się na 29.05.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2: Modernizacja zaplecza szatniowo - sanitarnego |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe A-M inż. Andrzej Słotwiński,
,
ul. Kadecka 2,
41-500,
Chorzów, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmianie ulega termin realizacji zamówienia na dzień 16.06.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z zaistniałym stanem pandemii COVID-19, mającym wpływ na ograniczenia w zakresie organizacyjno -personalnym i skutkującym ujemnym wpływem na należyte wykonanie przedmiotu umowy, Zamawiający przychylił się do wniosku Wykonawcy o wydłużenie terminu realizacji umowy z dnia 29 maja 2020 r. na dzień 16 czerwca 2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania lokali użytkowych na lokale mieszkalne w budynku przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 26, ul. Karola Miarki 1 w Piekarach Śl.
- Utwardzenie terenu wraz z wyznaczeniem zatoki Kiss and Ride na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich
- "Dostawa oleju napędowego z systemem bezobsługowego poboru oleju napędowego"
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Kosiarki do trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.