eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osjaków › Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka w Osjakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-25

Ogłoszenie nr 560112815-N-2020 z dnia 25-06-2020 r.

Osjaków: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka w Osjakowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617100-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510032483

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osjaków, Krajowy numer identyfikacyjny 73093467700000, ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 842 33 91, e-mail rkostrzycka@osjakow.pl, faks 43 842 33 91 wew. 13.
Adres strony internetowej (url): www.osjakow.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka w Osjakowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIZ.272.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy wyposażenia polegającej na "Dostawie wyposażenia do pomieszczeń żłobka w Osjakowie". Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć (6) części: Część I - Wyposażenie kuchni/pomieszczenie kuchenne Część II - Wyposażenie szatni Cześć III - Wyposażenie sal Część IV - Wyposażenie multimedialne Część V - Dostawa i montaż wewnętrznych rolet okiennych Cześć VI - Wyposażenie pokoju biurowego i inne wyposażenie. Zamawiający wymaga zakupu i dostawy wyposażenia wraz z montażem w pomieszczeniach żłobka zlokalizowanego przy budynku Publicznego Przedszkola w Osjakowie, ul. Kościelna 7, 98 - 320 Osjaków. Przez montaż należy rozumieć instalacje kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do parametrów znajdujących się w tych pomieszczeniach (ustawienie, wypoziomowanie). Zamówienie podzielone jest części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja zakupu wyposażenia i specyfikacja cenowa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dokonał własnych pomiarów zamawianych mebli "pod wymiar" oraz zamawianych wewnętrznych rolet okiennych, pomimo, że Zamawiający dołożył należytej staranności przy opisie zamówienia. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, działanie VII.3 Infrastruktura opieki społecznej, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. "Rozbudowa i przebudowa budynku Publicznego Przedszkola w Osjakowie o pomieszczenia żłobka". W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający przedstawił minimalne wymagania dotyczące wyposażenia żłobka, które muszą być spełnione. Wykonawca może przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane w Załączniki Nr 2 do SIWZ lub je przewyższać. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów w zakresie +/- 5%. Zamawiający wymaga mebli i wyposażenia nowego (rok produkcji 2019), wolnego od wad fizycznych i prawnych, wysokiej jakości, potwierdzone certyfikatami, atestami lub deklaracją zgodności zapewniającymi bezpieczne użytkowanie i dostosowanie dla dzieci do lat 3, jeśli przepisy prawa wymagają takich certyfikatów. Dokumenty te muszą potwierdzać bezpieczeństwo w użytkowaniu przez dzieci edukacji żłobkowej oraz zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm. Zamawiający informuje, że w przypadku podania w opisach wyposażenia nazw własnych materiałów urządzeń lub producenta, nie mają one na celu naruszenia przepisów art. 7 i art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, użytkowych i technologicznych Zamawiającego, przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w dokumentacji przetargowej, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wraz z nazwą handlową i nazwą producent, wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym i funkcjonalnym (posiadają nie gorsze właściwości użytkowe i funkcjonalne jakie zostały opisane w dokumentacji przetargowej). Brak w ofercie wykonawcy opisu, o którym mowa powyżej, będzie traktowany jako deklaracja dostawy materiałów lub urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej.


II.4) Główny kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV:

39141000-2,

39150000-8,

32320000-2,

37520000-9,

39515410-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
26.11.2019 r. - 10.12.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wyposażenie kuchni/pomieszczenie kuchenne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

CHEF'S PLACE Kosterka i wspólnicy s.c., , ul. Romualda Mielczarskiego 21/23, 42-200, Częstochowa, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 35911.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wyposażenie sal
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MOJE BAMBINO Sp. z o.o., Spółka komandytowa, , ul. Graniczna 46, 93-423, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 64689.00 .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu rzeczowego dostawy w zakresie części I i III zamówienia. W zakresie części I zakupiono dodatkowe wyposażenie do pomieszczeń kuchennych żłobka (okap, płyty indukcyjne - 2 szt., chłodziarkę do zabudowy, krzesła, stół). W zakresie dostawy w ramach części III zakupiono dodatkowego wyposażenie sal, tj. dokonano zakupu róznorodnych zabawek. Zmiana zakresu rzeczowego cz. I i cz. III zamówienia (zwiększenie dostawy) wpłynęła na zwiększenie ceny wykonania tych części zamówienia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po szczegółowej analizie i weryfikacji stwierdzono, że zachodzi konieczność zakupu dodatkowego wyposażenia do pomieszczeń kuchennych oraz wyposażenia sal poprzez zakup dodatkowych zabawek, celem lepszego funkcjonowania żłobka.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana zakresu rzeczowego spowodowała zwiększenie ceny zamówienia w części I - Wyposażenie kuchni/pomieszczenie kuchenne i części III - Wyposażenie sal. Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.