Ogłoszenie nr 560109014-N-2020 z dnia 22-06-2020 r.
Koszalin: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Wałczu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510000103-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32252536061000,
ul. ul. Waryńskiego
7,
75-541
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 428 742, e-mail
informatyk@koszalin.so.gov.pl, faks
943 423 755.
Adres strony internetowej (url): https://koszalin.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka sektora finansów publicznych - Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Wałczu.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Wałczu przy ul. Sądowej 2 i ul. Bydgoskiej 13. Zakres zamówienia obejmuje bieżące sprzątanie pomieszczeń biurowych, archiwów, toalet, ciągów komunikacyjnych o łącznej powierzchni ok. 2026,65 m2. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem materiałów i środków wysokiej jakości o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku 1a do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01.01.2020 - 31.12.2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Wałczu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PROFIT Jakub Siemieński,
profit@profitnieruchomosci.pl,
Ul. Kilińszczaków 40B,
78-600,
Wałcz, kraj/woj.
zachodniopomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Na podst. art.15r ust.1 pkt2) i ust.4 ustawy z dnia 31.03.2020r. (Dz.U.poz.568) o zmianie ustawy o COVID-19, w zw. z art. 144 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Pzp (Dz.U. z 2019r. poz.1843 z późn.zm.), zmieniono zapis treści umowy -zmiana zakresu świadczenia wykonawcy (prace porządkowe i utrzymywanie czystości oraz dezynfekcja) i odpowiadająca jej zmiana wynagrodzenia wykonawcy. Zmiana umowy jest możliwa w przypadku spełnienia łącznie następujących warunków:- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zamawiający zdecydowanie nie mógł przewidzieć wystąpienia sytuacji związanej z COVID-19, a wartość brutto dodatkowego wynagrodzenia nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na trudną sytuację dotyczącą stanu pandemii COVID-19 oraz w nawiązaniu do pisma Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości z dnia 18 maja 2020 r. (znak DNA-II.510.20.2020) i wytycznych Ministra Sprawiedliwości i Głównego Inspektora Sanitarnego dla funkcjonowania Sądów w trakcie epidemii SARS-CoV-2 w Polsce z dnia 18.05.2020 r., należało przeorganizować dotychczasowy sposób pracy i podjąć działania zmierzające do zapewnienia w jednostce ciągłości wykonywania zadań, zagwarantowania bezpieczeństwa pracownikom, czy osobom zewnętrznym, które muszą załatwić sprawy osobiście w urzędzie. Mając na względzie zapewnienie bezpieczeństwa pracowników oraz interesantów - niezbędne było zlecenie wykonywania dodatkowych świadczeń w Sądzie związanych z pracami porządkowymi i utrzymywaniem czystości oraz dezynfekcją.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz wyświetlaczy czasu na drogach i ulicach administrowanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie.
- Zakup i sukcesywna dostawa leków dla Działu Farmacji Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Przebudowa lokali mieszkalnych nr 7 i 9 wraz z przebudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 23 w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu.
- Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków SR Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośr. Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.