eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › " Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej, Gmina Radzyń Podlaski"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-17

Ogłoszenie nr 560105530-N-2020 z dnia 17-06-2020 r.

Radzyń Podlaski: " Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej, Gmina Radzyń Podlaski"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612558-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: nr 510253445-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzyń Podlaski, Krajowy numer identyfikacyjny 30237457000000, ul. ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 834 131 800, e-mail ug@radzynpodlaski.pl, faks 834 131 800.
Adres strony internetowej (url): ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej, Gmina Radzyń Podlaski"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I-ZP.271.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zakres inwestycji: Przedmiotem opracowania jest budowa budynku Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej. Budynek przeznaczony będzie dla potrzeb sportowych i dydaktycznych uczniów Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej. Szkoła z małą salą gimnastyczną i zapleczem sanitarno - szatniowym, zespołem kuchennym oraz pięcioma salami lekcyjnymi, każda dla ok. 18 uczniów. Do budynku zaprojektowano trzy niezależne wejścia, z wejściem głównym do łącznika znajdującym się w centralnej części obiektu. W łączniku zlokalizowano dwie oddzielne szatnie dla uczniów szkoły, kotłownię gazową oraz odrębne dodatkowe wyjście na dziedziniec północny za budynkiem szkoły. Pośrodku łącznika przebiega korytarz o szerokości 276cm stanowiący łącznik komunikacji skrzydła budynku z salami dydaktycznymi oraz ze skrzydłem budynku z kuchnią i salą gimnastyczną. Sala gimnastyczna przeznaczona jest na prowadzenie zajęć lekcyjnych z wychowania fizycznego. Sala gimnastyczna posiadająca wy-miary 7,26 x 14,76m i wysokość 4,5 m pozwala na organizowanie zajęć lekcyjnych sportowych i gier ruchowych o charakterze rekreacyjnym. W części socjalno - sanitarnej zaprojektowano zaplecze szatniowo - sanitarne (dwa zespoły szatniowe) oddzielne dla chłopców i dziewcząt złożone z szatni, natrysków i sanitariatu. W budynku znajdą się pomieszczenia szatni, pomieszczenia higieniczno-sanitarne w tym wc niepełnosprawnych wc personelu, po-mieszczenie porządkowe, sala gimnastyczna, magazyn sprzętu oraz świetlica, pięć pomieszczeń dydaktycznych, pomieszczenie sekretariatu szkoły , dyrekcji, pokój nauczycielski. W budynku zaprojektowano także zespół pomieszczeń kuchennych składający się z kuchni, zmywalni, stołówki, magazynków, obieralni warzyw oraz pomieszczenia socjalnego wraz z natryskiem i sanitariatem. ZESTAWIENIE PODSTAWOWYCH DANYCH LICZBOWYCH: Długość max. budynku - 53,00m Szerokość max. budynku - 31,00m Szerokość skrzydła budynku - 15,54m Wysokość max. budynku - 8,14m Wysokość do okapu - 4,59m Ilość kondygnacji - 1 Podpiwniczenie - brak Powierzchnia zabudowy wynosi - 1 018,87 m Powierzchnia użytkowa - 863,91 m Powierzchnia całkowita - 1 021,09 m Powierzchnia wewnętrzna - 928,59 m Kubatura brutto - 6 248,00 m Powierzchnia użytkowa w m2 poszczególnych pomieszczeń: -wiatrołap- 6,07 m2, -komunikacja- 166,22 m 2, -sala dydaktyczna 5 szt.- każda o pow. 38,93 m 2, - pomieszczenie dla sekretariatu-19,12 m2, -Pokój dyrekcji 19,12 m 2; -pokój nauczycielski- 24,53 m 2; -wc dziewcząt- 11,40 m2, -wc chłopców- 11,44 m2; -wiatrołap x2 każdy o pow.-5,26 m2, -kotłownia gazowa-9,32 m2, -szatnia I- 21,76 m 2; -szatnia II-32,21 m2; -pom. socjalne-20,35 m 2; -wc personelu- 4,29 m2, -obieralnia warzyw-7,33 m2; -magazynek- 2 pomieszczenia każdy o pow.-3,62 m2, -magazynek 7,08 m2; -kuchnia-31,49 m2; -zmywalnia-6,13 m2; -wc niepełnosprawni-5,25 m2; -pom. porządkowe-7,09 m2; -świetlica-46,02 m2; -stołówka -38,18 m2; -magazyn sprzętu sportowego-12,09 m2; -szatnia/ natryski chłopców-13,76 m2; -wc chłopców- 3,10 m2; -szatnia/natryski dziewcząt- 13,76 m2; -wc dziewcząt-3,10 m2; -sala gimnastyczna 111,29 m 2. Powierzchnia użytkowa łącznie: 863,91 m 2. 2.Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ obejmującej: projekt budowlany, STWiOR oraz przedmiary. 3.Wymagania podstawowe: a) Okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 36 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego. UWAGA:Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ b) Oferent nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Oferent wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. c) Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. b) oznacza, że Oferent akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Oferent nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu. d) Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. e) Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dla sporządzenia kalkulacji ceny oferty i jest on dołączony do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. Zamawiający uznaje, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to, czy zostały określone, czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach dokumentacji projektowej. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia kosztorysu przy podpisaniu umowy. f) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w rozdz. IV ust.1 SIWZ, w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samo zatrudnienia, jako podwykonawcy). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców-wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w art. IX - wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. g) Równoważne rozwiązania techniczne. - W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy/roboty budowlane spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. - Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. - Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy h) wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, aprobaty techniczne i pozwolenia oraz muszą być zgodne z obowiązującymi, w tym zakresie unormowaniami prawnymi, a w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. 2019 poz. 266). Realizacja zamówienia musi być prowadzona zgodnie z wymaganiami, w tym zakresie wynikającymi z obowiązujących uregulowań oraz zasadami sztuki budowlanej i) Wykonawca, po zakończeniu realizacji zadania, przedłoży Zamawiającemu odpowiednie protokoły odbiorów, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały itp; j) Wykonawca po zakończeniu robót przedstawi Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną na wykonany zakres robót. 4. Wykonawca zobowiązuje się do posiadana przez cały okres realizacji kontraktu ubezpieczenia OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wynagrodzenie wynikające z niniejszej umowy. 4.1 Przed przekazaniem placu budowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii polis ubezpieczeniowych, o których mowa w ust. 4. 4.2 W przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązków, o których mowa w ust. 4.1, Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy. 4.3 Ewentualne opóźnienie w prowadzeniu robót z powodu, o którym mowa w ust. 4.2, będzie obciążać w całości Wykonawcę. 4.4 Zakres oraz warunki ubezpieczenia podlegają akceptacji Zamawiającego. 4.5 W przypadku, gdy ważność przedłożonej polisy OC kończy się przed zakończeniem realizacji kontraktu, Wykonawca najpóźniej na 5 dni przed końcem ważności polisy przedstawia kolejną polisę na dalszy okres realizacji kontraktu. Postanowienia ust. 4.4 stosuje się odpowiednio. 4.6 Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej, o których mowa w ust. 4.1 lub 4.5 może stanowić podstawę do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45332000-3,

45330000-9,

45331000-6,

45333000-0,

45310000-3,

45342000-6,

45311000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
20.10.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wykonawca pismem z dnia 29.05.2020 r. zwrócił się z prośbą o pozwolenie na przeniesienie Wykonania części robót na III kw. motywując to tym, iż technologia nie pozwala na wykonanie części robót z kosztorysu ofertowego do końca II kw tj. do 30.06.2020 r. Wykonawca wnioskuje o to aby poniższy zakres robót przenieść termin wykonania na III kw. Roboty budowlane: Podłogi i posadzki od poz. 167 do poz. 182- wartość przeniesionych robót na III kw.- 197 690,72 zł brutto Roboty sanitarne: instalacja wodno- kanalizacyjna- od poz. 262 do poz. 290- wartość przeniesionych robót- 41 081,32 zł brutto - instalacja c.o od poz. 336 do poz. 368- wartość przeniesionych robót-78 606,41 zł brutto - instalacja gazowa od poz.369 do poz. 402 wartość przeniesionych robót-37 580,09 zł brutto Łączna wartość nie wykonanych robót przeniesionych na III kw wynosi 354 958,54 zł co stanowi 9,69 % ceny za wykonanie całości robót budowlanych(3 662 024,13 zł)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
o Część robót ujęta w II kw w harmonogramie winna być wykonana zgodnie z technologią i ujęta w zestawieniu jako roboty do wykonania w II-III kw.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
o Koszty i termin o Przesunięcie terminu wykonania powyższych robót jest niezbędna do prawidłowego wykonania Zamówienia o Wartość robót budowlanych i cena całego zamówienia nie ulegnie zmianie. o Z tytułu przesunięcia terminu części robót z II na III kw. objętych niniejszym protokołem Wykonawca nie wnosi o przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy tj. termin zakończenia prac nie ulegnie zmianie. o Inne ustalenia o Powyższe zmiany do umowy dokonane zostaną na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj. wartość zmian(przesunięcie terminu wykonania części robót na III Kw.) jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie. Roboty budowlane, które zostaną wykonane w III kw są o wartości 354 958,54 zł brutto i stanowią 9,69 % całości robot budowlanych. o Przedmiotowe zmiany co do terminu wykonania części robót zostaną ujęte w Aneksie Nr 1 do Umowy . o Zmiany te nie wpłyną negatywnie na jakość robót, a ich przesunięcie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Kontraktu.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.