eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › " Rewitalizacja parku w zespole dworsko-parkowym w Żabikowie etap II i III, Gmina Radzyń Podlaski"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-02

Ogłoszenie nr 560095631-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

Radzyń Podlaski: : " Rewitalizacja parku w zespole dworsko-parkowym w Żabikowie etap II i III, Gmina Radzyń Podlaski"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020 UMOWA NR: RPLU.13.04.00-060043/17-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536755-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 536755-N-2019,540079351- N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510103401-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzyń Podlaski, Krajowy numer identyfikacyjny 30237457000000, ul. ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 834 131 800, e-mail ug@radzynpodlaski.pl, faks 834 131 800.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: " Rewitalizacja parku w zespole dworsko-parkowym w Żabikowie etap II i III, Gmina Radzyń Podlaski"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I-=ZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zakres inwestycji: o etap II -Roboty budowlane, zieleń -Instalacje elektryczne Projekt rewitalizacji parku w zespole dworsko-parkowym w Żabikowie w II etapie zakłada rekonstrukcję widocznych elementów dawnej kompozycji (m. in. alei kasztanowej na osi założenia, regularnych szpalerów grabowych) z uwzględnieniem funkcji obiektu, usunięcie ogrodzenia dzielącego części założenia, kontynuację realizacji utwardzeń i oświetlenie parku oraz wykonanie nowego ogrodzenia terenu. Projekt rewitalizacji obejmuje przeprowadzenie demontażu ogrodzenia rozdzielającego założenie, pomalowanie istniejącego ogrodzenia oraz ogrodzenie po zewnętrznych granicach części północno-wschodniej parku. Wzdłuż ogrodzeń projektuje się lokalizację gęstych nasadzeń krzewów. W części frontowej parku projektuje się wymianę ogrodzenia na murowane słupy, ozdobne bramy i furty, przęsła z prętów stalowych oraz wymianę istniejącej wiaty przystankowej na stylizowaną, pasującą do ogrodzenia. Układ komunikacyjny proponuje się rozszerzyć o nowe ścieżki. W części północno-wschodniej zakłada się odtworzenie regularnego układu dróg (na osi założenia i po zewnętrznych krawędziach parku) oraz połączenie ich komunikacyjnie z częścią frontową parku, kapliczką, a także altaną koncertową z utwardzonym placem i widownią, poprzez sieć swobodnych ścieżek krajobrazowych. Utwardzenia sąsiadujące bezpośrednio z boiskiem oraz planowanym ogrodzeniem, na wschód od dworu, proponuje się wykonać z kostki betonowej typu staro bruk. Nasadzenia stanowią uzupełnienie istniejącego układu drzew (uzupełnienie braków w alejach) oraz krajobrazowego parku. Projektowany układ drzew uzupełniają luźne nasadzenia krzewów. o etap III. - roboty budowlane, tereny zieleni, - instalacje wewnętrzne elektryczne, - instalacje sanitarne, - oświetlenie Projekt rewitalizacji parku w zespole dworsko-parkowym w Żabikowie w III etapie zakłada wprowadzenie nowych nasadzeń roślinnych w południowo-zachodniej część założenia, przeprowadzenie demontażu nawierzchni znajdującej się od strony frontowej, a następnie wyznaczenie regularnego systemu parterów ogrodowych o nawierzchni szutrowej, nawiązujących stylem do epoki powstania zabytkowego założenia oraz budowę obiektów małej architektury, ogrodzenia, oświetlenia, budynku kordegardy, wiaty przystankowej, zbiornika na nieczystości ciekłe. Projekt rewitalizacji w etapie III obejmuje rozbiórkę dawnego budynku mieszkalnego tzw. "Rządcówki" wraz z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe i przyłączami, usunięcie starych utwardzeń, demontaż istniejącego ogrodzenia frontowego zewnętrznego, demontaż istniejącej wiaty przystankowej, demontaż istniejących latarni znajdujących się na południowy-zachód od budynku dworu, wycinka drzew i krzewów zgodnie ze szczegółowym projektem zieleni. Projekt rewitalizacji w etapie III obejmuje budowę budynku kordegardy z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe, przyłączem wodociągowym i linią kablową nn, budowę wiaty przystankowej, ogrodzenie frontowe zewnętrzne, ławki parkowe, latarnie oświetlające alejki parkowe z linią kablową doziemną. 2.Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ obejmującej: projekt budowlany - obejmujacy projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno - budowlany, STWiOR oraz przedmiary. 3.Wymagania podstawowe: a) Okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 36 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego. UWAGA: Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ b) Oferent nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Oferent wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. c) Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. e) oznacza, że Oferent akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Oferent nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu. d) Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. e) Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dla sporządzenia kalkulacji ceny oferty i jest on dołączony do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. Zamawiający uznaje, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to, czy zostały określone, czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach dokumentacji projektowej. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia kosztorysu przy podpisaniu umowy. f) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w rozdz. IV ust.1 SIWZ, w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców-wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w art. IX - wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. g) Równoważne rozwiązania techniczne. - W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy/roboty budowlane spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. - Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. - Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy h) Zamawiający informuje, iż prace będą wykonywane w bezpośrednim sąsiedztwie pałacu w którym znajduje się Szkoła Podstawowa. Wykonawca winien tak zaplanować/zorganizować prace budowlane, aby nie stanowiły bezpośredniego niebezpieczeństwa zagrożenia zdrowia i życia dla osób uczęszczających i pracujących w tej szkole. i) Zamawiający informuje, że całość przewidzianych prac podlega nadzorowi konserwatora zabytków. Park oraz pałac zostały wpisane do rejestru zabytków pod nr rej. A/658. j) wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, aprobaty techniczne i pozwolenia oraz muszą być zgodne z obowiązującymi, w tym zakresie unormowaniami prawnymi, a w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. 2019 poz. 266). Realizacja zamówienia musi być prowadzona zgodnie z wymaganiami, w tym zakresie wynikającymi z obowiązujących uregulowań oraz zasadami sztuki budowlanej k) Wykonawca, po zakończeniu realizacji zadania, przedłoży Zamawiającemu odpowiednie protokoły odbiorów, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały itp; l) Wykonawca po zakończeniu robót przedstawi Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną na wykonany zakres robót. 4. Wykonawca zobowiązuje się do posiadana przez cały okres realizacji kontraktu ubezpieczenia OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wynagrodzenie wynikające z niniejszej umowy. 4.1 Przed przekazaniem placu budowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii polis ubezpieczeniowych, o których mowa w ust. 4. 4.2 W przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązków, o których mowa w ust. 4.1, Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy. 4.3 Ewentualne opóźnienie w prowadzeniu robót z powodu, o którym mowa w ust. 4.2, będzie obciążać w całości Wykonawcę. 4.4 Zakres oraz warunki ubezpieczenia podlegają akceptacji Zamawiającego. 4.5 W przypadku, gdy ważność przedłożonej polisy OC kończy się przed zakończeniem realizacji kontraktu, Wykonawca najpóźniej na 5 dni przed końcem ważności polisy przedstawia kolejną polisę na dalszy okres realizacji kontraktu. Postanowienia ust. 4.4 stosuje się odpowiednio. 4.6 Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej, o których mowa w ust. 4.1 lub 4.5 może stanowić podstawę do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45.21.26.00 - Roboty budowlane w zakresie pawilonów
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wymagany termin realizacji zadania: do 30.09.2020 r. Termin realizacji zamówienia uznaje się za dochowany, gdy we wskazanym terminie nastąpi zgłoszenie gotowości do odbioru robót końcowych, a zgłoszenie to będzie potwierdzone przez inspektora nadzoru lub przez przedstawiciela Zamawiającego.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: " Rewitalizacja parku w zespole dworsko-parkowym w Żabikowie etap II i III, Gmina Radzyń Podlaski"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma budowlana DoroteX Janusz Zając, , Stasinów 24 B, 21-300, Radzyn Podlaski, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2185360.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
o Powyższe zmiany do umowy dokonane zostaną na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 tj. zmiany dotyczą roboty zamiennej, wykonanych przez dotychczasowego Wykonawcę. Roboty zamienne stały sie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pompy ciepła. Konieczność wynikająca ze zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należyta starannością nie mógł wcześniej przewidzieć. Wartość wszystkich zmian nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej w umowie podstawowej.(w związku z robotami zamiennymi Wykonawca nie żąda dodatkowego wynagrodzenia) o Przedmiotowe roboty zostaną ujęte w Aneksie Nr 1 do Umowy . o Zmiany te nie wpłyną negatywnie na jakość robót, a ich pilne wykonanie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Kontraktu.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
o PROTOKÓŁ KONIECZNOŚCI NR 1 z dnia 29.05.2020 r. o Data zgłoszenia Pismo Wykonawcy z dnia 28.05.2020 r. oraz na podstawie pisma Firmy WIESSMANN o Opis wniosku o Roboty zamienne w zakresie zmiany posadowienia pompy ciepła -przeniesienie z wnęki na posadowienie jej poza budynkiem na rusztowaniu( zgodnie z załączona dokumentacją fotograficzną) o Uzasadnienie faktyczne i prawne przyjęcia wniosku Wykonawca pismem z dnia 28.05.2020 r. zwrócił się z prośbą o pozwolenie na przeniesienie pompy ciepła z wnęki na możliwość posadowienia pompy ciepła poza budynkiem na rusztowaniu. Do pisma Wykonawcy dołączono pismo firmy WIESSMANN, która potwierdza konieczność zamontowania pompy ciepła poza wnęką. Konieczność przeniesienia pompy ciepła poza wnękę podyktowana jest poprawnością jej działania i użytkowania. Inwestor otrzymał od projektanta zgodę wraz z rysunkiem zmieniającym posadowienie pompy ciepła. o Koszty i termin o Roboty te są niezbędne do prawidłowego wykonania Zamówienia o Wartość robot zamiennych polegających na przeniesienie pompy ciepła z wnęki na posadowienie poza budynkiem nie ulegnie zmianie. o Z tytułu robót objętych niniejszym protokołem Wykonawca nie wnosi o przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy . Powyższe zmiany do umowy dokonane zostaną na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 tj. zmiany dotyczą roboty zamiennej, wykonanych przez dotychczasowego Wykonawcę. Roboty zamienne stały sie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pompy ciepła. Konieczność wynikająca ze zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należyta starannością nie mógł wcześniej przewidzieć. Wartość wszystkich zmian nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej w umowie podstawowej.(w związku z robotami zamiennymi Wykonawca nie żąda dodatkowego wynagrodzenia) o Przedmiotowe roboty zostaną ujęte w Aneksie Nr 1 do Umowy . o Zmiany te nie wpłyną negatywnie na jakość robót, a ich pilne wykonanie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Kontraktu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.