eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie bazy transportowej w Garbach przy ul. Transportowej 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-02

Ogłoszenie nr 560095567-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

Swarzędz: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie bazy transportowej w Garbach przy ul. Transportowej 1
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zintegrowane Inwestycje Terytorialnych w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Poznania w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 3.3.3 Wspieranie strategii niskoemisyjnych, w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588349-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540176075-N-2019, 540186361-N-2019, 540187753-N-2019, 540188699-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510234189-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (061) 65 12 000, e-mail zamowienia@swarzedz.pl, faks (061) 65 12 211.
Adres strony internetowej (url): http://bip.swarzedz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie bazy transportowej w Garbach przy ul. Transportowej 1

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WRPZP.271- 11/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę bazy transportowej swarzędzkiej komunikacji publicznej położonej w Garbach przy ul. Transportowej 1. Zamówienie polegać będzie na: rozbudowie hali na trzech stanowiskach warsztatowych i pomieszczenia technicznego przy myjni, przebudowie wnętrza hali celem usprawnienia technologii obiektu, remoncie wnętrza, termomodernizacji przegród zewnętrznych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, budowie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, budowie instalacji wentylacji awaryjnej sterowanej czujkami CNG, LPG i CO, montażu ogniw fotowoltaicznych na dachu i przebudowie instalacji elektrycznej w budynku, przebudowie instalacji ogrzewczej na zasilaną pompami ciepła, wraz z pomieszczeniem maszynowni pomp, budowie wewnętrznej instalacji gazowej od skrzynki gazowej w granicy działki do instalacji kotła gazowego - pomp ciepła, instalacji gruntowych wymienniki ciepła, przełożeniu kabla elektro-energetycznego kolidującego z projektowaną rozbudową wraz z likwidacją nieczynnej latarni; 2. Rozbudowa i modernizacja ma również na celu przystosowanie budynku w maksymalnym stopniu do obowiązujących przepisów i norm oraz zabezpieczenie przeciwpożarowe w możliwym zakresie. 3. Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób, w zakresie bieżącej obsługi wykonanych instalacji oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych.


II.4) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:

45213252-4,

45300000-0,

45310000-3,

45310000-6,

45316000-5,

45316000-6,

45330000-9,

45343000-3,

45400000-1,

45450000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać umowę, w tym całość robót budowlanych w terminie do 210 dni od dnia zawarcia umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie detalu uskoku istniejącego ocieplenia ścian do ocieplenia, wymiana zniszczonych rur spustowych, wykonanie odwodnienia liniowego ze spadkiem w pomieszczeniu myjni; montaż 2 nowych umywalek w pomieszczeniu nr 04, przełożenie klimatyzatorów ze ściany budynku na dach obiektu, wykonanie dodatkowego odwodnienia liniowego przy kanale serwisowym, przesunięcie skrzynki z kablami elektrycznymi będącej w kolizji z nowoprojektowanymi drzwiami; montaż wsporników do opraw oświetleniowych umożliwiających regulację kąta padania światła, zniwelowanie powstałego uskoku powierzchni przed nowymi wydłużonymi kanałami technologicznymi przez wykonanie nowego ukształtowania terenu; wykonanie sterowania wentylacją w kanale stacji diagnostycznej, wykonanie instalacji sprężonego powietrza w pomieszczeniu magazynu olejów, wykonanie instalacji odciągów spalin, wykonanie dodatkowych schodków żelbetowych w kanałach technologicznych, pozostałe zapisy w aneksie

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmianę drzwi Dz-06 na drzwi przeciwpożarowe o klasie odporności EI30; zmiana bramy pełnej na bramę z drzwiami serwisowymi; zmiana współczynnika przenikania ciepła dla bram segmentowych - wprowadzenie średniej ważonej dla powierzchni wszystkich bram; zmiana drzwi wewnętrznych stalowych profilowych na aluminiowe

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
wykonanie zamiennej instalacji fotowoltaicznej; zmiana technologii wykonania kanału myjni autobusowej; zmiana w technologii wykonania posadzek wewnątrz obiektu; zmiana technologii wykonania sufitów w części socjalnej;

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Dokumentacja projektowa dla przedmiotowego zadania wykonana była w roku 2015 i pomimo jej aktualizacji w roku 2019, na etapie realizacji zadania napotkano szereg rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a stanem faktycznym zastanym na terenie bazy transportowej. Dodatkowo, należy wskazać, iż obiekt został zbudowany w latach 50-tych i 80-tych ubiegłego wieku w technologii tradycyjnej, gdzie dostępność materiałów i możliwości technicznych determinowały mieszany system budowania, charakteryzujący się zastosowaniem różnych materiałów oraz niekonwencjonalnych rozwiązań, zarówno co do technologii, jak i sposobu wykonania. Podczas wykonywania robót budowlanych, niezbędne okazało się wykonanie wielu odkrywek i odkuwek, odkrywających technologię wykonania obiektu oraz jego aktualny stan techniczny, co było niemożliwe podczas wykonywania dokumentacji projektowej w czasie gdy baza transportowa była czynna w trybie ciągłym. Wykonanie odkrywek, umożliwiło zlokalizowanie wielu różnych kolizji i rozbieżności technicznych, które wymagają wykonania robót dodatkowych i zamiennych. Do robót dodatkowych należy zaliczyć: -wykonanie detalu uskoku istniejącego ocieplenia ścian do ocieplenia projektowanego; -wymiana skorodowanych i zniszczonych rur spustowych; -wykonanie odwodnienia liniowego ze spadkiem w pomieszczeniu myjni; -montaż dwóch nowych umywalek w pomieszczeniu nr 04 - łazienka z umywalnią w części socjalnej dla pracowników; -przełożenie klimatyzatorów ze ściany budynku na dach obiektu; -wykonanie dodatkowego odwodnienia liniowego przy kanale serwisowym Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów; -przesunięcie skrzynki z kablami elektrycznymi będącej w kolizji z nowoprojektowanymi drzwiami; -montaż wsporników (konsol) do opraw oświetleniowych umożliwiających regulację kąta padania światła; -zniwelowanie powstałego uskoku powierzchni przed nowymi wydłużonymi kanałami technologicznymi przez wykonanie nowego ukształtowania terenu; -wykonanie sterowania wentylacją w kanale stacji diagnostycznej; -wykonanie instalacji sprężonego powietrza w pomieszczeniu magazynu olejów; -wykonanie instalacji odciągów spalin; -wykonanie dodatkowych schodków żelbetowych w kanałach technologicznych; -wykonanie wentylacji w pomieszczeniu dodatkowej łazienki oraz pomieszczeniu technicznym myjni. Do robót zamiennych należy zaliczyć: -wykonanie zamiennej instalacji fotowoltaicznej; -zmiana technologii wykonania kanału myjni autobusowej; -zmiana w technologii wykonania posadzek wewnątrz obiektu; -zmiana technologii wykonania sufitów w części socjalnej; -montaż okien z uszczelką EPDM; -zmianę drzwi Dz-06 na drzwi przeciwpożarowe o klasie odporności EI30; -zmiana bramy pełnej na bramę z drzwiami serwisowymi; -zmiana współczynnika przenikania ciepła dla bram segmentowych - wprowadzenie średniej ważonej dla powierzchni wszystkich bram; -zmiana drzwi wewnętrznych stalowych na aluminiowe. Do jednych z głównych punktów, które mają wpływ na zmianę terminu wykonania umowy, jest instalacja fotowoltaiczna. Dokumentacja projektowa, która została wykonana 2015 r. nie zawierała możliwości oddawania energii elektrycznej do sieci, lecz gromadzenia jej w akumulatorach. Zmiana przepisów Dz.U. 2019 poz. 1524 - Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odnawialnych źródłach energii, umożliwia użytkownikowi przejście w tzw. prosumenta energii odnawialnej" tj. odbiorcy końcowego wytwarzającego energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii na własne potrzeby wytworzone w instalacji. Należało wykonać zamienny projekt dla instalacji fotowoltaicznej uwzględniający nowe zapisy prawne, co ma wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca robót złożył kosztorysy zamienne oraz ofertowe na wykonanie w/w robót budowlanych w cenach, które uwzględnia przedmiotowy aneks.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.