eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › "Żelazny Szlak Rowerowy - budowa ścieżek rowerowych w Jastrzębiu-Zdroju w ramach Projektu Rowerem po żelaznym szlaku - etap III/A"



Ogłoszenie z dnia 2020-06-02

Ogłoszenie nr 560095506-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

Jastrzębie-Zdrój: "Żelazny Szlak Rowerowy - budowa ścieżek rowerowych w Jastrzębiu-Zdroju w ramach Projektu Rowerem po żelaznym szlaku - etap III/A"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500519-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540005494-N-2019; 540011143-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510147335-N-2019, Biuletyn Zamówień Publicznych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 27625535800000, ul. Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 47 85 133, e-mail bzp@um.jastrzebie.pl, faks 32 47 85 350.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Żelazny Szlak Rowerowy - budowa ścieżek rowerowych w Jastrzębiu-Zdroju w ramach Projektu Rowerem po żelaznym szlaku - etap III/A"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IKI.271.102.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie ciągu kolejowego etapu III, podetap III/A na odcinku od km.0+627,72 - km. 2+225,00 długości 1597,28 mb przebiegającego przez sołectwo Ruptawa-Cisówka w Jastrzębiu-Zdroju. Zakres robót obejmuje budowę trasy rowerowej, zjazdów oraz wykonanie miejsc rekreacyjnych i pozostałej infrastruktury. Opis stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót: Załącznik nr 6 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45111300-1,

45111200-0,

45223500-1,

45233293-9,

45112710-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia prac związanych z realizacją całości zadania do dnia 30.06.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "AKRO" Bogusław Majdak, , ul. Kręta 8, 43-502, Czechowice-Dziedzice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3414856.70 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
- oczyszczenie przepustu - odtworzenie przepustu - zarurowanie ścieku skarpowego - odtworzenie przepustu - zarurowanie rowu - profilowanie skarp - usunięcie wiatrołomów Nie może zostać dokonana zmiana wykonawcy z powodów ekonomicznych i technicznych, zatrzymanie robót w trakcie ich realizacji wiąże się z dodatkowymi kosztami zabezpieczenia terenu budowy, wartość zmiany nie przekracza 50% wartości umowy podstawowej - kosztorys ofertowy na zamówienie dodatkowe 165 345,83 zł brutto co stanowi 4,84% wartości umowy podstawowej.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
- demontaż dodatkowych podkładów betonowych - rozbiórka większej ilości elementów betonowych - więcej plantowania terenu - zwiększenie ilości podbudowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
I. Dla zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: 1. Podczas prowadzenia robót związanych z oczyszczaniem terenu w rejonie ul. Konduktorskiej stwierdzono, że istniejący przepust pod ścieżką rowerową jest niedrożny. Woda płynąca rowami wzdłuż ścieżki rowerowej nie może zostać odprowadzona do odbiornika. W związku z tym postanowiono, że przepust ten należy oczyścić a materiał z czyszczenia należy zutylizować. 2. Podczas prowadzenia robót związanych z oczyszczaniem terenu w rejonie ul. Konduktorskiej stwierdzono, że istniejący przepust pod wjazdem na terenu przy ścieżce rowerowej jest w złym stanie technicznym i nie zapewnia skutecznego odprowadzania wody z rowu przy ścieżce rowerowej. Woda płynąca rowami wzdłuż ścieżki rowerowej nie może zostać odprowadzona do odbiornika. W związku z tym postanowiono, że przepust ten należy odtworzyć. 3. Podczas prowadzenia robót związanych z oczyszczaniem terenu w rejonie wiaduktu przy ul. Romualda Traugutta stwierdzono, że istniejący ściek skarpowy odprowadzający wodę z jezdni do rowu biegnącego wzdłuż ścieżki rowerowej jest w złym stanienie technicznym. Woda spływająca ściekiem wylewa się ze ścieku i spływa skarpą powodując jej rozmywanie. W związku z tym postanowiono, że ściek skarpowy należy wyremontować. W celu zabezpieczenia istniejącej skarpy, ściek skarpowy zostanie wykonany z rur o średnicy 400 mm. 4. Podczas prowadzenia robót związanych z oczyszczaniem terenu w rejonie ul. Czyża stwierdzono, że istniejący przepust pod wjazdem na terenu przy ścieżce rowerowej jest w złym stanie technicznym i nie zapewnia skutecznego odprowadzania wody z rowu przy ścieżce rowerowej. Woda płynąca rowami wzdłuż ścieżki rowerowej nie może zostać odprowadzona do odbiornika. W związku z tym postanowiono, że przepust ten należy odtworzyć a rów umocnić. 5. W celu odprowadzenia wody z rowu zlokalizowanego wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Żwirowej, stwierdzono że część rowu musi zostać zarurowana aby zapewnić dojazd na teren przy ścieżce rowerowej. Zarurowanie zostanie wykonane z rur o średnicy 400 mm. 6. Podczas prowadzenia prac na ścieżce rowerowej stwierdzono, że skarpy w rejonie wiaduktu przy ul. Traugutta są osunięte. W celu zabezpieczenia ścieżki rowerowej przed kolejnymi osunięciami ziemi należy wykonać dodatkowe roboty związane z profilowaniem skarp. 7. Podczas prowadzenia prac na ścieżce rowerowej stwierdzono, że na terenie wzdłuż ścieżki znajdują się śmieci oraz wiatrołomy które należy usunąć. Podjęto więc decyzję, że teren wzdłuż całej ścieżki należy oczyścić ze śmieci oraz wiatrołomów. II. Dla zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: 1. Podczas prowadzenia robót związanych z oczyszczaniem istniejącej podbudowy stwierdzono, że ilość betonowych podkładów kolejowych jest większa niż założona w kosztorysie. W związku z tym zwiększyła się ilość betonowych podkładów kolejowych do demontażu. Zdemontowane podkłady kolejowe zostaną przekruszone, a gruz z kruszenia zostanie wykorzystany do uzupełnienia braków kruszywa w nawierzchni. 2. Podczas prowadzenia robót związanych z oczyszczaniem terenu stwierdzono, że ilość i wymiary elementów betonowych przeznaczonych do rozbiórki jest inna niż założona w kosztorysie. W związku z tym zwiększy się ilość robót rozbiórkowych wraz z wywozem gruzu z rozbiórek. 3. Podczas prowadzenia robót związanych z profilowaniem terenu wzdłuż ścieżki rowerowej stwierdzono, że plantowanie terenu wzdłuż rowów należy wykonać na szerokości około 2,00 m z każdej strony. W związku z tym zwiększy się ilość robót ziemnych związanych z plantowaniem terenu. 4. Podczas profilowania podbudowy pod ścieżkę rowerową stwierdzono, że na części ścieżki rowerowej grubość istniejącego kruszywa jest mniejsza niż założono w projekcie. W związku z tym należy uzupełnić brakujące kruszywo w celu uzyskania wymaganej grubości podbudowy założonej w projekcie. Należy zastosować kruszywo pozyskane ze ścieżki podczas oczyszczania podbudowy. Zwiększeniu ulegnie ilość podbudowy istniejącej do zabudowy. Łączna wartość zmian stanowi 11,39% wartości zamówienia określonej w umowie pierwotnej i jest mniejsza od 15% tejże wartości.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.