eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Karczma › PRZEWÓZ AUTOBUSAMI UCZNIÓW SZKÓŁ GMINY NOWA KARCZMA WRAZ Z OPIEKĄ ORAZ DORAŹNY PRZEWÓZ AUTOBUSAMI OSÓB W ROKU SZKOLNYM 2019 - 2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-29

Ogłoszenie nr 560093291-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.

Nowa Karczma: PRZEWÓZ AUTOBUSAMI UCZNIÓW SZKÓŁ GMINY NOWA KARCZMA WRAZ Z OPIEKĄ ORAZ DORAŹNY PRZEWÓZ AUTOBUSAMI OSÓB W ROKU SZKOLNYM 2019 - 2020
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574721-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510178827-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Karczma, Krajowy numer identyfikacyjny 19167523800000, ul. ul. Kościerska 9, 83-404 Nowa Karczma, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 877 127, e-mail r.jurczyk@nowakarczma.pl, faks 586 877 171.
Adres strony internetowej (url): www.nowakarczma.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEWÓZ AUTOBUSAMI UCZNIÓW SZKÓŁ GMINY NOWA KARCZMA WRAZ Z OPIEKĄ ORAZ DORAŹNY PRZEWÓZ AUTOBUSAMI OSÓB W ROKU SZKOLNYM 2019 - 2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RRG.272.1.9.2019.RJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz autobusami uczniów szkół Gminy Nowa Karczma wraz z opieką oraz doraźny przewóz autobusami osób w roku szkolnym 2019 - 2020 z podziałem na trzy części. 2. Część I - Przewóz uczniów Zespołu Szkół w Grabowie Kościerskim w dni nauki realizowane autobusem z minimum 50 miejscami w tym 30 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Puc - Grabowo Kościerskie - Sztofrowa Huta - Grabowo Kościerskie - Grabowska Huta - Grabowo Kościerskie od godziny 6.50. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy od godziny 12.30. Trasa drugiego odwozu kończy się w Pucu. Przewidywana ilość kilometrów wynosi 20 000. 3. Część II - Przewóz uczniów Szkoły Podstawowej w Lubaniu w dni nauki realizowane autobusem z minimum 80 miejscami w tym 40 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Zielenin - Rekownica - Mały Lubań - Lubań - Stary Barkoczyn - Nowy Barkoczyn - Liniewko - Lubań - Nowy Barkoczyn - Lubań - od godziny 6.45. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy Lubań - Liniewko - Nowy Barkoczyn - Stary Barkoczyn - Lubań - Rekownica - Zielenin -(trasa drugiego odwozu kończy się w Zieleninie) od godziny 12.30. Przewidywana ilość kilometrów wynosi 26 000. 4. Część III - Przewóz uczniów Szkoły Podstawowej w Nowej Karczmie i Szkoły Podstawowej w Szatarpach w dni nauki realizowane autobusem z minimum 70 miejscami w tym 40 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Grabówko - Nowa Karczma - Szumleś Królewski - Nowa Karczma - Guzy - Szatarpy (Szkoła Podstawowa) - Nowa Karczma od godziny 6.45. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy Nowa Karczma - Grabówko - Nowa Karczma - Szumleś Królewski - Nowa Karczma - Szatarpy (Szkoła Podstawowa) - Guzy (jeden odwóz) - Nowa Karczma (trasa drugiego odwozu kończy się w Guzach, Szatarpach lub Skrzydłowie) od godziny 12.30. Przewidywana ilość kilometrów wynosi 24 000. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.). 5.1. Kierowanie pojazdami; 5.2. Opieka nad przewożonymi uczniami.


II.4) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:

60172000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
wrzesień 2019 - sierpień 2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 123 NAZWA: 1 - Grabowo Kościerskie, 2 - Lubań , 3 - Nowa Karczma
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PRYWATNY TRANSPORT AUTOBUSOWY MARIAN KACZMAREK, biuro@autokarykaczmarek.pl , UL. SIEMIANA 18, 83-314, SOMONINO , kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 284480 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadająca jej zmiana wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Zgodnie z art. 15r. ust. 4 pkt 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 374 ze zm.) Zamawiający po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy w szczególności przez zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy. 2. Zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. z 2020 r. poz. 410 ze zm.) w okresie od dnia 12 marca 2020 r. do dnia 24 maja 2020 r. nastąpiło ograniczenie funkcjonowania szkół skutkujące wstrzymaniem realizacji przedmiotowej umowy. 3. W związku z wprowadzeniem stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego również nie jest realizowany przedmiot umowy w zakresie przewozów doraźnych obejmujących przede wszystkim wycieczki szkolne. 4. Zgodnie z w § 1 ust. 7 umowy, Zamawiający zastrzegł możliwość ograniczenia przedmiotu umowy o 25 %. Ze względu na wstrzymanie realizacji umowy w tak długim okresie, występuje realne zagrożenie, iż ograniczenie przedmiotu umowy przekroczy określony umową próg procentowy, co stanowiłoby dla Wykonawcy podstawę do żądania odszkodowania. 5. Aktualne umowa została zrealizowana w 47,9 %. Zakładając, iż realizacja umowy zostałaby kontynuowana od 25 maja, to wartość przewozów realizowanych od tego dnia mogłaby wynieść 34 228,43, zł. W związku z powyższym istniej zagrożenie, iż do osiągniecia minimum zobowiązania umownego będzie brakowało 53 882,10 zł, co w przeliczeniu na dni nauki wynosi ok. 42, a więc ok. 2 miesięcy. Można przyjąć, iż jest to okres nie realizowania umowy od 13 marca do 25 kwietnia. 6. Wysokość wynagrodzenia za dzień nauki oraz dzień kalendarzowy w okresie wstrzymania realizacji umowy została obliczona na podstawie straty miesięcznej wykazanej przez Wykonawcę. 7. Jak wykazano powyżej okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie umowy i mogą stanowić podstawę zmiany umowy zgodnie z art. 15r ust. 4 przez zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy. Ponadto zmiana umowy nie prowadzi do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy. 8. W związku z powyższym zmiana umowy w zakresie określony w aneksie jest dopuszczalna, a także zasadna w celu uniknięcia ewentualnych roszczeń Wykonawcy z tytułu nienależytego wykonania umowy przez Zamawiającego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.