Ogłoszenie nr 560093291-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.
Nowa Karczma: PRZEWÓZ AUTOBUSAMI UCZNIÓW SZKÓŁ GMINY NOWA KARCZMA WRAZ Z OPIEKĄ ORAZ DORAŹNY PRZEWÓZ AUTOBUSAMI OSÓB W ROKU SZKOLNYM 2019 - 2020
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574721-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510178827-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowa Karczma, Krajowy numer identyfikacyjny 19167523800000,
ul. ul. Kościerska
9,
83-404
Nowa Karczma, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 877 127, e-mail
r.jurczyk@nowakarczma.pl, faks
586 877 171.
Adres strony internetowej (url): www.nowakarczma.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEWÓZ AUTOBUSAMI UCZNIÓW SZKÓŁ GMINY NOWA KARCZMA WRAZ Z OPIEKĄ ORAZ DORAŹNY PRZEWÓZ AUTOBUSAMI OSÓB W ROKU SZKOLNYM 2019 - 2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RRG.272.1.9.2019.RJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz autobusami uczniów szkół Gminy Nowa Karczma wraz z opieką oraz doraźny przewóz autobusami osób w roku szkolnym 2019 - 2020 z podziałem na trzy części. 2. Część I - Przewóz uczniów Zespołu Szkół w Grabowie Kościerskim w dni nauki realizowane autobusem z minimum 50 miejscami w tym 30 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Puc - Grabowo Kościerskie - Sztofrowa Huta - Grabowo Kościerskie - Grabowska Huta - Grabowo Kościerskie od godziny 6.50. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy od godziny 12.30. Trasa drugiego odwozu kończy się w Pucu. Przewidywana ilość kilometrów wynosi 20 000. 3. Część II - Przewóz uczniów Szkoły Podstawowej w Lubaniu w dni nauki realizowane autobusem z minimum 80 miejscami w tym 40 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Zielenin - Rekownica - Mały Lubań - Lubań - Stary Barkoczyn - Nowy Barkoczyn - Liniewko - Lubań - Nowy Barkoczyn - Lubań - od godziny 6.45. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy Lubań - Liniewko - Nowy Barkoczyn - Stary Barkoczyn - Lubań - Rekownica - Zielenin -(trasa drugiego odwozu kończy się w Zieleninie) od godziny 12.30. Przewidywana ilość kilometrów wynosi 26 000. 4. Część III - Przewóz uczniów Szkoły Podstawowej w Nowej Karczmie i Szkoły Podstawowej w Szatarpach w dni nauki realizowane autobusem z minimum 70 miejscami w tym 40 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Grabówko - Nowa Karczma - Szumleś Królewski - Nowa Karczma - Guzy - Szatarpy (Szkoła Podstawowa) - Nowa Karczma od godziny 6.45. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy Nowa Karczma - Grabówko - Nowa Karczma - Szumleś Królewski - Nowa Karczma - Szatarpy (Szkoła Podstawowa) - Guzy (jeden odwóz) - Nowa Karczma (trasa drugiego odwozu kończy się w Guzach, Szatarpach lub Skrzydłowie) od godziny 12.30. Przewidywana ilość kilometrów wynosi 24 000. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.). 5.1. Kierowanie pojazdami; 5.2. Opieka nad przewożonymi uczniami.
II.4) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:
60172000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
wrzesień 2019 - sierpień 2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 123 | NAZWA: 1 - Grabowo Kościerskie, 2 - Lubań , 3 - Nowa Karczma |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PRYWATNY TRANSPORT AUTOBUSOWY MARIAN KACZMAREK,
biuro@autokarykaczmarek.pl ,
UL. SIEMIANA 18,
83-314,
SOMONINO , kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadająca jej zmiana wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Zgodnie z art. 15r. ust. 4 pkt 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 374 ze zm.) Zamawiający po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy w szczególności przez zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy.
2. Zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. z 2020 r. poz. 410 ze zm.) w okresie od dnia 12 marca 2020 r. do dnia 24 maja 2020 r. nastąpiło ograniczenie funkcjonowania szkół skutkujące wstrzymaniem realizacji przedmiotowej umowy.
3. W związku z wprowadzeniem stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego również nie jest realizowany przedmiot umowy w zakresie przewozów doraźnych obejmujących przede wszystkim wycieczki szkolne.
4. Zgodnie z w § 1 ust. 7 umowy, Zamawiający zastrzegł możliwość ograniczenia przedmiotu umowy o 25 %. Ze względu na wstrzymanie realizacji umowy w tak długim okresie, występuje realne zagrożenie, iż ograniczenie przedmiotu umowy przekroczy określony umową próg procentowy, co stanowiłoby dla Wykonawcy podstawę do żądania odszkodowania.
5. Aktualne umowa została zrealizowana w 47,9 %. Zakładając, iż realizacja umowy zostałaby kontynuowana od 25 maja, to wartość przewozów realizowanych od tego dnia mogłaby wynieść 34 228,43, zł. W związku z powyższym istniej zagrożenie, iż do osiągniecia minimum zobowiązania umownego będzie brakowało 53 882,10 zł, co w przeliczeniu na dni nauki wynosi ok. 42, a więc ok. 2 miesięcy. Można przyjąć, iż jest to okres nie realizowania umowy od 13 marca do 25 kwietnia.
6. Wysokość wynagrodzenia za dzień nauki oraz dzień kalendarzowy w okresie wstrzymania realizacji umowy została obliczona na podstawie straty miesięcznej wykazanej przez Wykonawcę.
7. Jak wykazano powyżej okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie umowy i mogą stanowić podstawę zmiany umowy zgodnie z art. 15r ust. 4 przez zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy. Ponadto zmiana umowy nie prowadzi do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.
8. W związku z powyższym zmiana umowy w zakresie określony w aneksie jest dopuszczalna, a także zasadna w celu uniknięcia ewentualnych roszczeń Wykonawcy z tytułu nienależytego wykonania umowy przez Zamawiającego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Transport uczestników wydarzenia "Otwarcie Ośrodka Badań Lotniczych i Kosmicznych na lotnisku w Przasnyszu" w dniu 28 maja 2024 r. na trasie Warszawa- Przasnysz - Warszawa dla Wydziału MEiL PW
- Świadczenie usług transportu autokarowego studentów i pracowników dydaktycznych Wydziału Geologii UW w czasie trwania kursów terenowych
- Obsługa dwóch wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+
- Usługi przewozowe autokarami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.