eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustronie Morskie › Przebudowa ulicy Wiejskiej w Ustroniu Morskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-05-28

Ogłoszenie nr 560092819-N-2020 z dnia 28-05-2020 r.

Ustronie Morskie: Przebudowa ulicy Wiejskiej w Ustroniu Morskim
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611023-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510262273-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustronie Morskie, Krajowy numer identyfikacyjny 54544900000000, ul. ul. Rolna 2, 78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3515535, e-mail sekretariat@ustronie-morskie.pl, faks 94 3515940.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ustronie-morskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Wiejskiej w Ustroniu Morskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Wiejskiej w Ustroniu Morskim, która odbywać się będzie w ciągu drogi gminnej nr 871030Z na odcinku od km 0+000 do 1+267, tj. od ulicy Bolesława Chrobrego, wzdłuż ulicy Wiejskiej do drogi krajowej nr 11. Inwestycja będzie realizowana w Powiecie Kołobrzeskim, w Gminie Ustronie Morskie, na działkach nr 441/1,432, 572/2, 83/1 w obrębie geodezyjnym Ustronie Morskie, w miejscowości Ustronie Morskie.Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 1267 mb. Szerokość pasa ruchu 2x2.75 m - jezdnia dwukierunkowa. W ramach inwestycji zostaną przebudowane chodniki, które będą posiadały szerokość 2,5 m z częściowym parkowaniem samochodów osobowych (1,0 + 1,5m) oraz 2,0 m tylko dla ruchu pieszego. Na odcinku od km 0+554 do 0+989 przewiduje się pasmo postojowe szer. 2,5 m wykonane z płyt betonowych ażurowych z przerostem trawy dla wzdłużnego parkowania. W ramach inwestycji zaprojektowano także 6 przejść dla pieszych o szer. 4,0 m. Przewidziano również 3 progi zwalniające.Docelowo wprowadzono dodatkowe oznakowanie pionowe. W projektowanej drodze przewidziano regulację włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ulicznych ściekowych. Ponadto przewidziano uzupełnienie elementów odwodnienia jak przykanaliki, kanały d250, kanał d200, studnie rewizyjne bet. d 1200, wpusty uliczne bet. d500.


II.4) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45111200-0,

45232400-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu umowy: 29.05.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z dnia 29.05.2020r. na dzień 28.06.2020r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z ogłoszonym stanem epidemii COVID-19, działając zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1986), w związku z art. 15r ust. 1 i ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020r. poz. 568), z powodu wystąpienia okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć tj. wystąpienia pandemii wirusa COVID-19 i ogłoszeniem w dniu 20.03.2020r. na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, na wniosek Wykonawcy, strony postanawiły dokonać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy do dnia 28.06.2020r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca złożył wniosek o konieczności wprowadzenia zmian do umowy, dotyczący zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca wskazał: a) ograniczenia związane z występowaniem epidemii wirusa COVID19, tj.: o kwarantanna jednej z ekip przewidzianych do realizacji zadania - ekipa ta miała się zajmować m.in. układaniem krawężników, obrzeży oraz kostki betonowej; nieobecność tej ekipy uniemożliwiła również wprowadzenie kolejnego podwykonawcy, odpowiedzialnego za wykonanie podbudowy drogi (prace te są możliwe do wykonania dopiero po ułożeniu krawężników), o ograniczenie liczby osób przebywających na budowie w tym samym czasie - wykonawca robót budowlanych podjął decyzję o ograniczeniu liczby pracowników przebywających jednocześnie na budowie, tak aby możliwe było zachowanie ograniczeń sanitarnych i podstawowych zasad bezpieczeństwa ich pracy, b) występowanie robót dodatkowych, nieprzewidzianych w przekazanej dokumentacji technicznej - m.in. konieczności demontażu i ponownego montażu infrastruktury telekomunikacyjnej, konieczności wymiany dodatkowych elementów odwodnienia pasa drogowego, c) występowanie na trasie niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej - co wymusiło prowadzenie znacznej ilości robót ziemnych w sposób ręczny, z zachowaniem szczególnej ostrożności, co wiąże się z dłuższym okresem wykonywania tych prac, d) udostępnienie Miejskim Wodociągom i Kanalizacji Sp. z o.o. z Kołobrzegu placu budowy na okres przekraczający 21 dni - (od dnia 21.02.2020 r.) w okresie tym możliwość wykonywania przez wykonawcę prac została w znacznym stopniu ograniczona, sprzęt wykorzystywany do realizacji zakresu MWiK Sp. z o.o. przeszkadzał w wykonywaniu w tym samym czasie innych prac. e) w dokumentacji technicznej, w części dotyczącej kanalizacji deszczowej, zaprojektowano wykonanie kanału kanalizacji deszczowej z rur PCV350 - na etapie postępowania przetargowego, w wyjaśnieniach przekazanych przez zamawiającego, podano, że z uwagi na brak dostępności takiego materiału, użyć należy rury o średnicy większej np. PCV400. Jednocześnie na kolektorze tym, zaprojektowane zostały studzienki PCV600. Połączenie studni PCV600 z rurociągiem PCV400 może nastąpić na podstawie odpowiedniej kinety. Rozwiązanie takie nie jest standardowo stosowane przy budowie kanalizacji deszczowej i elementy te nie były dostępne w hurtowniach materiałów budowlanych. Hurtownia materiał ten ściągała aż z Holandii. Czas oczekiwania na zamówienie był o około 14 dni dłuższy niż na inne, dostępne w hurtowniach materiały.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.