eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Dostawa materiałów do konserwacji branży budowlanej i samochodowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-27

Ogłoszenie nr 560091427-N-2020 z dnia 27-05-2020 r.

Świdwin: Dostawa materiałów do konserwacji branży budowlanej i samochodowej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517805-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510075965-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000, ul. ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 533 509, e-mail zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks 261 533 509.
Adres strony internetowej (url): www.21blot.wp.mil.pl; www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów do konserwacji branży budowlanej i samochodowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/04/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów do konserwacji w branży budowlanej i samochodowej. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki (nr 4,5,6,7,8,9) do SIWZ (stanowiące integralną jej część). 4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części, zwanych w niniejszej SIWZ zadaniami tj.: a) ZADANIE NR 1 - Dostawa materiałów do konserwacji branży budowlanej w Świdwinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 1, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Adres dostawy: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin; b) ZADANIE NR 2 - Dostawa materiałów do konserwacji branży sanitarnej w Świdwinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 2, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Adres dostawy: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin; c) ZADANIE NR 3 - Dostawa materiałów do konserwacji branży elektrycznej w Świdwinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 3, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Adres dostawy: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin; d) ZADANIE NR 4 - Dostawa materiałów do konserwacji branży budowlanej w Mirosławcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 4, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Adres dostawy: 12 Baza Bezzałogowych Statków Powietrznych Mirosławiec, 78-650 Mirosławiec Górny; e) ZADANIE NR 5 - Dostawa materiałów do konserwacji branży sanitarnej w Mirosławcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 5, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Adres dostawy: 12 Baza Bezzałogowych Statków Powietrznych Mirosławiec, 78-650 Mirosławiec Górny; f) ZADANIE NR 6 - Dostawa materiałów do konserwacji branży elektrycznej w Mirosławcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 6, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Adres dostawy: 12 Baza Bezzałogowych Statków Powietrznych Mirosławiec, 78-650 Mirosławiec Górny; g) ZADANIE NR 7 - Dostawa materiałów do konserwacji branży budowlanej w Mrzeżynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 7, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Adres dostawy: Jednostka Wojskowa 3937 Mrzeżyno, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno; h) ZADANIE NR 8 - Dostawa materiałów do konserwacji branży sanitarnej w Mrzeżynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 8, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Adres dostawy: Jednostka Wojskowa 3937 Mrzeżyno, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno; i) ZADANIE NR 9 - Dostawa materiałów do konserwacji branży elektrycznej w Mrzeżynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 9, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Adres dostawy: Jednostka Wojskowa 3937 Mrzeżyno, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno; j) ZADANIE NR 10 - Dostawa materiałów do konserwacji branży budowlanej w Trzebiatowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 10, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Adres dostawy: Jednostka Wojskowa 1872 Trzebiatów, ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów; k) ZADANIE NR 11 - Dostawa materiałów do konserwacji branży sanitarnej w Trzebiatowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 11, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Adres dostawy: Jednostka Wojskowa 1872 Trzebiatów, ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów; l) ZADANIE NR 12 - Dostawa materiałów do konserwacji branży elektrycznej w Trzebiatowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 12, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Adres dostawy: Jednostka Wojskowa 1872 Trzebiatów, ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów. m) ZADANIE NR 13 - Dostawa farb, rozpuszczalników i wyrobów ściernych w Świdwinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 13, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Adres dostawy: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin; n) ZADANIE NR 14 - Dostawa farb, rozpuszczalników i wyrobów ściernych w Mirosławcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 14, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Adres dostawy: Adres dostawy: 12 Baza Bezzałogowych Statków Powietrznych Mirosławiec, 78-650 Mirosławiec Górny; o) ZADANIE NR 15 - Dostawa farb, rozpuszczalników i wyrobów ściernych w Mrzeżynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 15, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Adres dostawy: Adres dostawy: Jednostka Wojskowa 3937 Mrzeżyno, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno; p) ZADANIE NR 16 - Dostawa farb, rozpuszczalników i wyrobów ściernych w Trzebiatowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 16, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Adres dostawy: Adres dostawy: Jednostka Wojskowa 3937 Mrzeżyno, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno; r) ZADANIE NR 17 - Dostawa farb, rozpuszczalników i wyrobów ściernych w Pruszczu Gryfickim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera formularz cenowy dla zadania nr 17, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Adres dostawy: Adres dostawy: Jednostka Wojskowa 3937 Mrzeżyno, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z fabrycznie nowych elementów, nieregenerowany bez śladu uszkodzeń, w oryginalnych opakowania producenta. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru w ramach jednej dostawy, tj. bez dzielenia dostawy na części, do magazynów znajdujących się w poszczególnych jednostkach oraz zapewni ich rozładunek. 7. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony towar. Gwarancja musi obejmować co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. 8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa "Projekt umowy", stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE RÓWNOWAŻNOŚCI a) Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno - użytkowych nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, w stosunku do przedmiotu zamówienia, opisanego w Formularzach cenowych - załączniki nr 4,5,6,7,8,9 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie, że oferowany produkt posiada parametry i standardy jakościowe co najmniej takie same bądź lepsze w stosunku do parametrów opisanych w formularzu cenowym, w kolumnie "nazwa materiału" (kolumna nr 2) oraz kolumnie "opis materiału" (kolumna nr 3). Każdorazowo oferując produkt równoważny, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Karty produktów równoważnych - załącznik nr 9 do SIWZ i załączenia do oferty dokumentów potwierdzających równoważność takich jak: karty katalogowe lub opis produktów wystawionych przez producenta, z których jednoznacznie będzie wynikać, że produkt równoważny posiada cechy wskazane przez Zamawiającego w Formularzach cenowych w kolumnie nr 2 i 3. c) W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy do oferty "Karty produktów równoważnych" oraz dokumentów potwierdzających równoważność, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje produkty marki i producenta wskazane w Formularzach cenowych w kolumnie nr 2 i 3. d) UWAGA! Karta produktów równoważnych i karty katalogowe/opisy stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który zaoferował produkty równoważne, a nie dołączył kart katalogowych/opisów zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SIWZ. e) UWAGA! Wykonawca jest bezwarunkowo zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia, zgodny z zadeklarowanym w ofercie tj. w Formularzach cenowych i Karcie produktów równoważnych.


II.4) Główny kod CPV: 44190000-8
Dodatkowe kody CPV:

14810000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30 dni od zawarcia umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów do konserwacji branzy sanitarnej w Świdwinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowe "SEA" Paweł Bronikowski, , ul. Norbertańska 3, 09-402, Płock, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 23728.10 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu asortymentu i wynagrodzenia - zmniejszenie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
art. 15r ust 4 ustawy z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych - zakłócenie łańcuch dostaw

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
na wniosek Wykonawcy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.