eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno sportowych w Knurowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-14

Ogłoszenie nr 560083198-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.

Knurów: Utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno sportowych w Knurowie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516994-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540038812-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510080401-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno sportowych w Knurowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest kompleksowa usługa obejmująca bieżące utrzymanie i działania składające się na naprawy i konserwację następujących obiektów: 1) Plac zabaw i urządzenia siłowni przy ul. Ogana 2) Plac zabaw przy ul. Krasickiego/Szpitalna 3) Plac zabaw przy ul. Mieszka I 4) Plac zabaw przy ul. Ułanów 5) Plac zabaw przy ul. Armii Krajowej 6) Plac zabaw przy ul. Kosmonautów 1-11 7) Plac zabaw przy ul. Kopalnianej 8) Plac zabaw przy ul. Staszica 9) Plac zabaw przy ul. Parkowej 10) Plac sportowy do ćwiczeń kalistenicznych i skatepark przy ul. 1 Maja 11) Plac zabaw przy ciągu pieszo-rowerowym ul. 1 Maja - Szpitalna 12) Plac zabaw przy ul. Dworcowej (n/p Stadionu) 13) Plac zabaw przy ul. Dworcowej ("Farskie Pola") 14) Centrum rozrywki przy ul. ks. A. Koziełka 15) Plac zabaw i OSA przy ul. Szpitalnej 16) Plac zabaw przy ul. Zwycięstwa Wykaz urządzeń na poszczególnych obiektach stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia opisany został szczegółowo w załączniku nr 2 do wzoru umowy i obejmuje: 1) bieżące utrzymanie czystości i porządku, naprawę i konserwację urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni, urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych, skateparku oraz nawierzchni bezpiecznych. Prace wykonywane będą od poniedziałku do soboty i zakończone do godziny 11.00 (przez 6 dni w tygodniu): a) bieżący nadzór nad obiektami wymienionymi wyżej w ust. 1 w tym: a.1) kontrole regularne co najmniej jeden raz w tygodniu przez oględziny dla ujawnienia zniszczeń i zagrożeń będących wynikiem zużycia lub warunków pogodowych, b) bieżące utrzymanie czystości i porządku polegające na: b.1) oczyszczeniu całkowitej powierzchni ogrodzonej obiektów oraz w obrębie 5m poza ogrodzeniem, a w przypadku nieogrodzonego placu zabaw utrzymywanie czystości na powierzchni, na której znajdują się urządzenia zabawowe oraz w obrębie 10m poza urządzeniami, b.2) codzienne opróżnianie koszy na śmieci w okresie od 1 maja do 30 września na ogrodzonych obiektach tj. przy ul. Ogana - 3 szt, przy ul. Mieszka I - 4 szt, przy ul. Armii Krajowej - 9 szt, przy ul. Parkowej - 6 szt, plac sportowy ul. 1 Maja - 6 szt, ul. Kosmonautów - 4 szt, plac zabaw 1Maja-Szpitalna - 4 szt, plac zabaw i siłownia ul. Dworcowa - 20 szt, OSA ul. Szpitalna - 2 szt, centrum rozrywki ul. ks. A. Koziełka - 1 szt, plac zabaw przy ul. Dworcowej - 1 szt, plac zabaw przy ul. Zwycięstwa - 3 szt, b.3) poza tym okresem - wg potrzeb, co najmniej 2 razy w tygodniu w poniedziałki i piątki, b.4) utrzymanie w czystości i właściwym stanie technicznym 2 ławek dla matek karmiących (1- park przy ul. Parkowej, 2-zieleniec przy ul. Ułanów), b.5) oczyszczanie piasku w piaskownicach i na placach piaskowych, wygrabianie zanieczyszczeń, liści i innych nieczystości - codziennie w okresie od 1 maja do 30 września, w pozostałym okresie -wg potrzeb, co najmniej 2 razy w tygodniu, b.6) usuwanie chwastów z powierzchni placów zabaw - wg potrzeb, b.7) koszenie trawy w obrębie ogrodzonych obiektów - wg potrzeb nie rzadziej niż co 21 dni wraz z wygrabieniem i wywozem trawy, b.8) codzienne (za wyjątkiem okresu zimowego tj. 30.11.- 31.03.) oczyszczanie następujących nawierzchni bezpiecznych syntetycznych: - plac zabaw przy ul. Ułanów - 115m2 - plac zabaw przy ul. Armii Krajowej - 105,75m2 i nawierzchnia bezpieczna z maty gumowej przerostowej - 102 m2 - plac zabaw przy ul. Kopalnianej - 143m2 - plac zabaw przy ul. Mieszka I - 420m2 - plac zabaw przy ul. Kosmonautów 1-11 - 83,62m2 - plac zabaw przy ul. Krasickiego/Szpitalnej - 68,25m2 - plac zabaw przy ul. Ogana - 316m2 - plac zabaw przy ul. Staszica - 34,67m2 - plac zabaw przy ul. Parkowej - 749,95m2 - plac sportowy do ćwiczeń kalistenicznych przy ul. 1 Maja - 109,00m2 - plac zabaw przy ciągu pieszo-rowerowym ul. 1 Maja - Szpitalna - 290m2 - plac zabaw i siłownia zewnętrzna ul. Dworcowa - 255m2, - OSA ul. Szpitalna - 162m2 - centrum rozrywki ul. Ks. A. Koziełka - 108m2 - plac zabaw ul. Dworcowa - 133m2 - plac zabaw ul. Zwycięstwa - 130m2 b.9) codzienne (za wyjątkiem okresu zimowego tj. 30.11.- 31.03.) zamiatanie chodników i powierzchni utwardzonych dookoła placów piaskowych: - plac zabaw przy ul. Ułanów - naw. z kostki dookoła placu piaskowego - 140m2 - plac zabaw przy ul. Parkowej - naw. z kostki dookoła i na placu zabaw - 633m2 b.10) codzienne (za wyjątkiem okresu zimowego tj. 30.11.- 31.03.) oczyszczanie nawierzchni betonowo-monolitycznej skateparku przy ul. 1 Maja - 228 m2 b.11) codzienne (za wyjątkiem okresu zimowego tj. 30.11.- 31.03.) zamiatanie powierzchni utwardzonych pod i dookoła urządzeń siłowni zewnętrznej i placu zabaw - plac zabaw przy ul. Ogana - 217,23m2 + 87m2 b.12) odchwaszczanie wg potrzeb ścieżki żwirowej na placu zabaw przy ul. Armii Krajowej - 156m2 b.13) wyrównanie powierzchni przy i pod urządzeniami zabawowymi, ścięcie nagromadzonej ziemi, piasku, porostu trawy i chwastów - wg potrzeb b.14) odchwaszczanie terenu pod ogrodzeniami panelowymi placów zabaw przy ul. Ogana i ul. Mieszka I, wyrównanie powierzchni pod ogrodzeniem - 72,78mb + 84mb b.15) dosianie i pielęgnacja trawy w nawierzchni bezpiecznej z maty gumowej przerostowej na placu zabaw przy ul. A. Krajowej - 102 m2 - 2 razy w roku, 1 raz w terminie do 15 maja, 2 raz w terminie do 15 września, b.16) bieżąca kontrola i naprawa furtek i ogrodzeń panelowych placów zabaw przy ul. Ogana, Mieszka I i Parkowej, b.17) wymiana i uzupełnienie brakujących regulaminów korzystania z placów zabaw, siłowni, skateparku i urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych, uzupełnianie naklejek o zakazie palenia oraz numerów alarmowych. b.18) malowanie i naprawa ławek (wymiana, uzupełnianie siedzisk i oparć), c) bieżący nadzór nad urządzeniami siłowni terenowych poprzez dokonywanie: c.1) oględzin dla ujawnienia zniszczeń i zagrożeń będących wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych, c.2) przeglądów okresowych co 2 miesiące, c.3) utrzymywanie w czystości powierzchni urządzeń, c.4) usuwanie na bieżąco odchodów ptasich. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub nadmiernych luzów należy powiadomić Zamawiającego celem skontaktowania się z wytwórcą urządzeń a urządzenie wyłączyć z eksploatacji na czas naprawy. d) bieżący nadzór nad urządzeniami skateparku d.1) w ramach regularnej kontroli przez oględziny należy: - sprawdzać stan elementu jezdnego, w przypadku wystąpienia widocznych ubytków (uszczerbień), bądź uszkodzeń mechanicznych elementu jezdnego - zabezpieczyć, wyłączyć z użytkowania i należy powiadomić Zamawiającego. e) konserwację i utrzymanie poliuretanowych nawierzchni bezpiecznych w tym: e.1) w ramach regularnej kontroli przez oględziny należy: - sprawdzać uszkodzenia mechaniczne nawierzchni, - sprawdzać zabrudzenia nawierzchni, szczególnie zatłuszczenia smarami i olejami. W przypadku stwierdzenia zabrudzeń należy oczyścić nawierzchnię za pomocą myjki ciśnieniowej bez użycia detergentów. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń nawierzchni należy powiadomić Zamawiającego celem naprawy w jak najkrótszym terminie. e.2) w ramach kontroli funkcjonalnej (co 1 do 3 miesięcy) należy: - wykonać czynności sprawdzające szerokość szczelin pomiędzy płytami, - dokonać oględzin wybrzuszeń i odkształceń nawierzchni przy pomocy łaty pomiarowej. W przypadku stwierdzenia ewentualnych odkształceń i wybrzuszeń lub innych nieprawidłowości należy powiadomić Zamawiającego. e.3) w ramach corocznej kontroli podstawowej należy: - wykonać czynności sprawdzające w ramach kontroli regularnej, - wykonać czynności sprawdzające w ramach kontroli funkcjonalnej, - dokonać kontroli drenażu (odpływu wody) strumieniem wody, podbudowa powinna odbierać wodę, - dokonać kontroli wykruszania się krawędzi płyt i odkształceń płyt, - dokonać kontroli zmiany barwy płyt, e.4) dwa razy w roku (wiosną i jesienią) oczyścić wszystkie nawierzchnie gumowe przy pomocy silnego strumienia wody, bez użycia środków chemicznych, f) regularną kontrolę funkcjonalną w okresach od 1 do 3 miesięcy - wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do wzoru umowy. Kontrola polegać będzie na sprawdzeniu funkcjonalności i stabilności sprzętu, głównie jego zużycia. W ramach kontroli sprawdzany będzie stan elementów drewnianych i metalowych pod kątem pęknięć i ubytków, śladów rozkładu i korozji, stanu połączeń spawanych, połączeń skręcanych, zużycie części ruchomych (odgłosy tarcia i skrzypienia), występowanie ostrych krawędzi, poziom zużycia, stan lin i łańcuchów, stabilność urządzeń, stan ogrodzeń (kompletne, bezpieczne), stan koszy na śmieci (kompletność), stan ławek (kompletność), stan regulaminów (czytelność). g) wykonanie kontroli podstawowej w terminie do 30 kwietnia 2020r. Kontrola ma ocenić poziom bezpieczeństwa na obiektach. Polegać będzie na dodatkowym sprawdzeniu: możliwych zmian w poziomie bezpieczeństwa na skutek wykonanych napraw lub wymianie części składowych, stanu fundamentów, nawierzchni (może wymagać odkopywania lub wymontowania różnych części). Kontrola podstawowa będzie obejmowała dodatkowo sprawdzenie zebranej dotychczas dokumentacji przeglądowej oraz ocenę ogólnego poziomu bezpieczeństwa na podstawie wszystkich danych o przeglądach i naprawach. Powyższa kontrola udokumentowana zostanie w formie protokołu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru umowy. Kontrola przeprowadzona zostanie przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje. h) wskazanie oraz skuteczne, tymczasowe zabezpieczenie taśmą przed dalszym użytkowaniem urządzeń uszkodzonych, zamieszczenie informacji o uszkodzeniach stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników (łącznie z ich ewentualnym rozebraniem). i) wykonywanie drobnych napraw z uwzględnieniem zakupu części zamiennych tj.: mocowanie poluzowanych desek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, regulowanie naciągu lin, usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych, uzupełnianie śrub, nakrętek, zaślepek, usuwanie luzów w połączeniach śrubowych a także inne, niewymagające zakupu części zamiennych. j) 1 raz w terminie do 28.06.2020r. przemalowanie elementów drewnianych urządzeń impregnatem, z zachowaniem istniejącej kolorystyki, przy użyciu środków dopuszczonych do stosowania w urządzeniach zabawowych (dotyczy urządzeń po okresie gwarancji). k) 1 raz w miesiącu w okresie V-IX usuwanie zanieczyszczeń atmosferycznych z powierzchni wielofunkcyjnych urządzeń modułowych na placach zabaw przy ul. Ogana, ul. Kopalnianej i ul. Parkowej - mycie środkami aktywnymi powierzchniowo. l) naprawę tablic informacyjnych i ostrzegawczych. Bieżące kontrolowanie i uzupełnianie informacji o zakazie palenia oraz numerów alarmowych. m) zapewnienie łączności telefonicznej w godz. 7oo-20oo w okresie od 02.05.- 31.08.2020 a w okresie 01.09. - 30.04. w godzinach 800 - 1700 do przyjmowania zgłoszeń pracowników Wydziału GKRiOŚ lub Straży Miejskiej dotyczących obiektów oraz niezwłoczne podejmowanie odpowiedniej interwencji (w szczególności usunięcie lub zabezpieczenie elementu stwarzającego zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników) nie później niż do czasu zadeklarowanego w ofercie, licząc od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. n) wymianę (demontaż i montaż) zużytych lub zniszczonych elementów urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni i do ćwiczeń kalistenicznych oraz nawierzchni poliuretanowych, elementów furtek lub elementów panelowych ogrodzeń na nowe oryginalne pochodzące od producenta urządzeń i nawierzchni, naprawa ławek w tym wymiana lub uzupełnienie siedzisk i oparć - po uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie zleceń wg załącznika nr 6 do wzoru umowy. o) zakup nowych elementów urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni i do ćwiczeń kalistenicznych (części zamiennych), segmentów poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej, ogrodzeń, furtek i desek o których mowa wyżej w lit. n), u producenta lub sprzedawcy urządzeń, części zamiennych i innych elementów (np. desek, ławek) na podstawie zleceń wg załącznika nr 6 do wzoru umowy. 2) Wymianę piasku w piaskownicach i wymianę/uzupełnienie piasku na placu piaskowym - zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy. 3. Szczegółowy zakres i sposób świadczenia usług określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.


II.4) Główny kod CPV: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Termin realizacji umowy: 1) Usługi związane z bieżącym utrzymaniem, naprawą i konserwacją urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni, urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych i skateparków realizowane będą od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021r. 2) Usługi związane z wymianą piasku w piaskownicach wykonane zostaną dwa razy w ciągu roku, tj. w terminach: a) 1 raz - w terminie 14.04.- 30.04.2020r. b) 2 raz - w terminie 29.06.- 10.07.2020r. 3) Usługa związana z uzupełnieniem piasku na placu piaskowym wykonana zostanie w terminie 14.04. - 30.04.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno sportowych w Knurowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Usług Drogowych i Komunalnych DROMAR Marian Kaliściak, , ul. Gliwicka 25, 44-145, Stanica, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 124767.75 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana w zakresie terminów realizacji usług i wysokości wynagrodzenia Wykonawcy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na sytuację epidemiczną w kraju spowodowaną COVID-19 i związanym z tym przestrzeganiem przepisów Rozporządzeń Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (rozporządzenie z dnia 19.04.2020r. następnie zastąpione rozporządzeniem z dnia 02.05.2020r.) od dnia 20 kwietnia do odwołania wprowadzono zakaz korzystania z placów zabaw. W związku z tym Zamawiający zobowiązany był do wprowadzenia zmian do umowy na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (teks jedn. DZ. U z 2020 poz. 568, 695), gdyż usługi przewidziane w umowie nie mogłyby być zrealizowane przez Wykonawcę w oparciu o pierwotne zapisy umowy. Ze zmianą realizacji usług wiąże się również zmiana w wynagrodzeniu Wykonawcy, która nie przekroczy 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.