Ogłoszenie nr 560082993-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.
Poznań: Przebudowa wnętrza historycznego (starego) budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. "Modernizacja budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu oraz konserwacja i digitalizacja cennych zasobów bibliotecznych" ze środków Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501123-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510066355-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biblioteka Raczyńskich, Krajowy numer identyfikacyjny 27765800000000,
ul. Pl. Wolności
19,
61-739
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 8529868, 8521734, e-mail
sekret@bracz.edu.pl, faks
618 529 868.
Adres strony internetowej (url): https://bracz.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wnętrza historycznego (starego) budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/2019/pn
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wnętrza historycznego (starego) budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu oraz usługi i dostawy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. Realizacja zadania ma na celu wprowadzenie do budynku usług bibliotecznych uzupełniających poprzez uruchomienie wypożyczalni zbiorów bibliotecznych z dziedziny sztuki i muzyki. Ponadto obejmuje wykonanie nowego węzła dyrekcyjnego na parterze oraz przebudowę części pomieszczeń administracyjnych na 2 piętrze. Realizacja zadania ma na celu wprowadzenie do budynku usług bibliotecznych uzupełniających poprzez uruchomienie wypożyczalni zbiorów bibliotecznych z dziedziny sztuki i muzyki. Ponadto obejmuje wykonanie nowego węzła dyrekcyjnego na parterze oraz przebudowę części pomieszczeń administracyjnych na 2. piętrze. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Remont piwnicy: wzmocnienia murów, filarków, nadproży i stropów, skuwanie starych tynków, uzupełnienia pęknięć, izolacje, nanoszenie nowych warstw wykończeniowych. Eliminacja występujących nieprawidłowości (wykwity, ślady zasolenia i starego zawilgocenia). 2) Remont kondygnacji naziemnych: oczyszczanie, renowacja i konserwacja ścian i posadzek, naprawa spękań w tynku i sztukateriach, renowacja drewnianych zabudów ściennych, gruntowanie i malowanie; czyszczenie i konserwacja istniejących elementów wyposażenia sal. W ramach ww. remontów przewidziano: 1) Prace wyburzeniowe i rozbiórkowe: związane z projektowanymi otworami drzwiowymi oraz usunięciem ścian działowych, przegłębienie posadzek w piwnicy, usunięcie murowanych kanałów wentylacyjnych oraz nieczynnych elementów instalacji na poddaszu. 2) Nowe elementy konstrukcyjne: nadproża w projektowanych ścianach: strunobetonowe SBN, stalowe HEA100 obudowane ppoż płytami gipsowo-kartonowymi, trzpienie żelbetowe przy projektowanych szachtach, ściany działowe, wylewki betonowe na posadzkach na gruncie, strop wyjścia nad poddasze z profili stalowych, wypełnienie otworów z cegły pełnej. 3) Izolacje termiczne i hydroizolacje niektórych stropów, ścian i podłóg. 4) Instalacje sanitarne - wykonanie nowych instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, zamurowanie istniejących otworów wentylacji grawitacyjnej. 5) Instalacje elektryczne i teletechniczne, w tym serwerownia i pomieszczenie techniczne IT. 6) Stolarka okienna - wymiana okien zewnętrznych na wzór istniejących. 7) Stolarka i ślusarka drzwiowa - wykonanie nowych drzwi, renowacja drzwi istniejących. 8) Wymiana wycieraczki od pl. Wolności na nową. 9) Wykonanie nowych posadzek i renowacja istniejących. 10) Czyszczenie i malowanie sufitów, wykonanie sufitu akustycznego w jednym z pomieszczeń. 11) Wykończenia ścian - płytki ceramiczne, płyty MDF i inne. 12) Ściany wewnętrzne przeszklone. 13) Systemowe kabiny WC 14) Rolety. 15) Podnośniki dla niepełnosprawnych. 16) Drzwi rewizyjne. 17) Obudowy grzejników i klimatyzatorów. 18) Schody i rampa w łączniku nowego gmachu Biblioteki. 19) Obudowa wejścia na poddasze. 20) Kratki wentylacyjne i klimatyzacyjne. Dostawy wchodzące w zakres zamówienia: 1) Systemowy podest sceniczny 2) Meble i indywidualne zabudowy meblowe 3) Armatura i wyposażenie łazienek 4) Drabiny 5) Regały w istniejących zabudowach 6) Sprzęt multimedialny i audio Szczegółowy zakres robót opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej (zał. nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 3 do SIWZ). Budynek Biblioteki Raczyńskich jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A 15 decyzją z dnia 24.03.1971r.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45111000-8,
45111100-9,
45111220-6,
45262000-1,
45262300-4,
45262350-9,
45262310-7,
45262400-5,
45320000-6,
45321000-3,
45421000-4,
45410000-4,
45442000-7,
45442100-8,
45421146-9,
45431000-7,
45432111-5,
45260000-7,
45450000-6,
45332000-3,
45331200-8,
45331100-7,
45231300-8,
45332200-5,
45332300-6,
45331210-1,
45331230-7,
45310000-3,
45311100-1,
45311200-2,
45312310-3,
45314300-4,
45314000-1,
45312100-8,
45312200-9,
42961100-1,
32322000-6,
98395000-8,
92522000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
28.03.2019 - 28.03.2021
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa wnętrza historycznego (starego) budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Budowlano-Sztukatorska i Renowacji Zabytków Sebastian Domaniecki,
,
ul. Rydzowa 15,
64-330,
Kaźmierz, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Aneksem z dnia 18.12.2019 r. wartość umowy zwiększono do kwoty netto 10.106.632,13 zł.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/02/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zwiększenie zakresu zamówienia o roboty dodatkowe, zaniechanie części robót i zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych, opisanych szczegółowo w protokołach konieczności (PK) nr 2-6 oraz konieczność zaniechania robót opisanych szczegółowo w protokole konieczności nr 6, w zakresie:
a) wykonania wzmocnienia słupów nabudowanych częściowo na istniejących pionowych kanałach wentylacyjnych (PK nr 2),
b) wykonania przegłębienia części posadzki w pomieszczeniach technicznych i na korytarzu (PK nr 3) i związanego z tym zaniechania wykonania izolacji, wyrównania i zbrojenia posadzki w niektórych pomieszczeniach (PK nr 3a),
c) wykonania wzmocnienia i zabezpieczenia ław fundamentowych (PK nr 4) i związanego z tym zaniechania wykonania izolacji, wyrównania i zbrojenia posadzki w niektórych pomieszczeniach (PK nr 4a),
d) wykonania wzmocnienia stropu (PK nr 5),
e) wykonania wykopu pod dodatkowe warstwy posadzki, jastrychu betonowego i posadzki betonowej w pomieszczeniach piwnicznych (PK nr 6),
f) zaniechania wykonania warstwy zaprawy wyrównawczej (PK nr 6).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wskutek wprowadzenia ww. zmian wartość netto umowy uległa zwiększeniu do
kwoty 10.291.096,19 zł.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sterylizatora parowego wraz z montażem i koniecznymi pracami budowlano- instalacyjnymi dostosowawczymi w Centralnej Sterylizatorni
- Pogwarancyjna opieka serwisowa zasilania rezerwowego w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w poznaniu, Pile i Kaliszu
- Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń garderoby aktorskiej w siedzibie Estrady Poznańskiej
- Dostawa papieru do EKG, EEG, drukarek laboratoryjnych, pojemników do wycinków histopatologicznych, mankietów udowych, podkładów j.u, fartuchów foliowych, gąbek do toalety jamy ustnej, kocy itd.
- Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
- "Wykonanie usługi przeniesienia tymczasowej hali namiotowej na teren nieruchomości przy ul. Zamkowej nr 1 w Skokach"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania "Modernizacja Ośrodka Rataje", 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.