eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie połączenia i remontu lokali mieszkalnych nr 8 i 8A w budynku przy ul. Biskupiej 20 w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-08

Ogłoszenie nr 560078844-N-2020 z dnia 08-05-2020 r.

Gdańsk: Wykonanie połączenia i remontu lokali mieszkalnych nr 8 i 8A w budynku przy ul. Biskupiej 20 w Gdańsku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638628-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510041383-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, e-mail nz@nieruchomoscigda.pl, faks 583 458 235.
Adres strony internetowej (url): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy - Zarządzanie Nieruchomościami

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie połączenia i remontu lokali mieszkalnych nr 8 i 8A w budynku przy ul. Biskupiej 20 w Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/101/19/A

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie połączenia i remontu lokali mieszkalnych nr 8 i 8A w budynku przy ul. Biskupiej 20 w Gdańsku. Zakres robót obejmuje między innymi: a) roboty ogólnobudowlane tj. ­ rozbiórka ścianek działowych - zmiana/odtworzenie pierwotnego układu funkcjonalnego pomieszczeń, ­ roboty remontowe warstw podłogowych na stropie, ­ remont tynków wewnętrznych, odgrzybianie porażonych elementów, ­ wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ­ wymiana instalacji elektrycznej wraz z dostosowaniem do nowego układu funkcjonalnego lokalu, ­ wymiana instalacji sanitarnej wraz z dostosowaniem do nowego układu funkcjonalnego lokalu, ­ uporządkowanie podłączeń przewodów kominowych w obrębie lokalu. b) wykonanie ekspertyzy kominiarskiej dla wyremontowanego mieszkania po zakończeniu prac, c) wykonanie szkicu inwentaryzacyjnego dla wyremontowanego mieszkania, d) ogrzanie i osuszenie lokalu podczas wykonywania prac remontowych. Szczegółowy zakres robót dla lokalu mieszkalnego określony jest w projektach budowlanych i wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 2.1.Projekt budowlany wielobranżowy połączenia i remontu lokali mieszkalnych gminnych nr 8 i 8a w budynku wielorodzinnym przy ul. Biskupia 20 w Gdańsku. Branża architektoniczno-konstrukcyjna - załącznik nr 1 do SIWZ - rysunek nr 1 - Rzut III piętra (lokal nr 8, 8a). Inwentaryzacja - załącznik nr 1a do SIWZ, - rysunek nr 2 - Przekrój A-A. Inwentaryzacja - załącznik nr 1b do SIWZ, - rysunek nr 2a - Okno dwudzielne, dwurzędowe - widok, przekroje; Inwentaryzacja - załącznik nr 1c do SIWZ, - rysunek nr 2b - Okno dwudzielne, dwurzędowe - widok, przekroje; Inwentaryzacja - załącznik nr 1d do SIWZ, - rysunek nr 2c - Okno trzydzielne - widok, przekroje; Inwentaryzacja - załącznik nr 1e do SIWZ. - rysunek nr 2d - Szczegóły okien: "a", "b", "c", "f" - załącznik nr 1f do SIWZ. - rysunek nr 2e - Szczegóły okien: "d", "e", "g", "h" - załącznik nr 1g do SIWZ. - rysunek nr 3 - Rzut III piętra (lokal nr 8, 8a). Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1h do SIWZ. - rysunek nr 4 - Rzut III piętra (lokal nr 8); Projekt - załącznik nr 1i do SIWZ. - rysunek nr 5 - Przekrój I - I; Projekt - załącznik nr 1j do SIWZ. - rysunek nr 6 - Zestawienie drzwi; Projekt - załącznik nr 1k do SIWZ. - rysunek nr 7 - Zestawienie okien; Projekt - załącznik nr 1l do SIWZ. - rysunek nr 8 - Okno O1 (dwudzielne, dwurzędowe) - Widok, Przekroje - załącznik nr 1m do SIWZ. - rysunek nr 9 - Okno O2+OB (dwudzielne, dwurzędowe) - Widok, Przekroje - załącznik nr 1n do SIWZ. - rysunek nr 10 - Okno O3 (trzydzielne) - Widok, Przekroje - załącznik nr 1o do SIWZ. - rysunek nr 11 - Szczegóły okien: "a", "b", "c", "d", "e", "f", "g" - załącznik nr 1p do SIWZ. 2.2. Projekt budowlany połączenia lokali gminnych nr 8 i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Biskupiej 20 w Gdańsku. Przebudowa instalacji wody, kanalizacji, ogrzewania i gazu. Branża instalacje sanitarne - załącznik nr 2 do SIWZ - rysunek nr 1 - Rzut III piętra - instalacja wody - załącznik nr 2a do SIWZ, - rysunek nr 2 - Aksonometria instalacji wody - załącznik nr 2b do SIWZ, - rysunek nr 3 - Rzut III piętra - instalacja kanalizacji - załącznik nr 2c do SIWZ, - rysunek nr 4 - Profil instalacji kanalizacji - załącznik nr 2d do SIWZ, - rysunek nr 5 - Rzut III piętra - instalacja ogrzewania - załącznik nr 2e do SIWZ, - rysunek nr 6 - Rozwinięcie instalacji ogrzewania - załącznik nr 2f do SIWZ, - rysunek nr 7 - Rzut III piętra instalacja gazu - załącznik nr 2g do SIWZ, - rysunek nr 8 - Aksonometria instalacji gazu - załącznik nr 2h do SIWZ. 2.3.Projekt architektoniczny połączenia lokali gminnych nr 8 i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Biskupia 20 w Gdańsku. Branża elektryczna - załącznik nr 3 do SIWZ - rysunek nr 1 - Rzut III piętra ( lokal nr 8) - załącznik nr 3a do SIWZ, 2.4.Projekt wykonawczy architektoniczny połączenia i remontu lokali mieszkalnych gminnych nr 8 i 8a w budynku wielorodzinnym przy ul. Biskupia 20 w Gdańsku. Branża architektoniczno-konstrukcyjna - załącznik nr 4 do SIWZ - rysunek nr 1 - Rzut III piętra (lokal nr 8, 8a). Inwentaryzacja - załącznik nr 4a do SIWZ, - rysunek nr 2 - Przekrój A-A. Inwentaryzacja - załącznik nr 4b do SIWZ, - rysunek nr 2a - Okno dwudzielne, dwurzędowe - widok, przekroje; Inwentaryzacja - załącznik nr 4c do SIWZ, - rysunek nr 2b - Okno dwudzielne, dwurzędowe - widok, przekroje; Inwentaryzacja - załącznik nr 4d do SIWZ, - rysunek nr 2c - Okno trzydzielne - widok, przekroje; Inwentaryzacja - załącznik nr 4e do SIWZ. - rysunek nr 2d - Szczegóły okien: "a", "b", "c", "f" - załącznik nr 4f do SIWZ. - rysunek nr 2e - Szczegóły okien: "d", "e", "g", "h" - załącznik nr 4g do SIWZ. - rysunek nr 3 - Rzut III piętra (lokal nr 8, 8a). Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 4h do SIWZ. - rysunek nr 4 - Rzut III piętra (lokal nr 8); Projekt - załącznik nr 4i do SIWZ. - rysunek nr 5 - Przekrój I - I; Projekt - załącznik nr 4j do SIWZ. - rysunek nr 6 - Zestawienie drzwi; Projekt - załącznik nr 4k do SIWZ. - rysunek nr 7 - Zestawienie okien; Projekt - załącznik nr 4l do SIWZ. - rysunek nr 8 - Okno O1 (dwudzielne, dwurzędowe) - Widok, Przekroje - załącznik nr 4m do SIWZ. - rysunek nr 9 - Okno O2+OB (dwudzielne, dwurzędowe) - Widok, Przekroje - załącznik nr 4n do SIWZ. - rysunek nr 10 - Okno O3 (trzydzielne) - Widok, Przekroje - załącznik nr 4o do SIWZ. - rysunek nr 11 - Szczegóły okien: "a", "b", "c", "d", "e", "f", "g" - załącznik nr 4p do SIWZ. 2.5.Projekt wykonawczy połączenia lokali gminnych nr 8 i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Biskupia 20 w Gdańsku. Przebudowa instalacji wody, kanalizacji, ogrzewania i gazu. Branża instalacje sanitarne - załącznik nr 5 do SIWZ - rysunek nr 1 - Rzut III piętra - instalacja wody - załącznik nr 5a do SIWZ, - rysunek nr 2 - Aksonometria instalacji wody - załącznik nr 5b do SIWZ, - rysunek nr 3 - Rzut III piętra - instalacja kanalizacji - załącznik nr 5c do SIWZ, - rysunek nr 4 - Profil instalacji kanalizacji - załącznik nr 5d do SIWZ, - rysunek nr 5 - Rzut III piętra - instalacja ogrzewania - załącznik nr 5e do SIWZ, - rysunek nr 6 - Rozwinięcie instalacji ogrzewania - załącznik nr 5f do SIWZ, - rysunek nr 7 - Rzut III piętra instalacja gazu - załącznik nr 5g do SIWZ, - rysunek nr 8 - Aksonometria instalacji gazu - załącznik nr 5h do SIWZ. 2.6.Projekt architektoniczny połączenia lokali gminnych nr 8 i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Biskupia 20 w Gdańsku. Branża elektryczna - załącznik nr 6 do SIWZ - rysunek nr 1 - Rzut III piętra ( lokal nr 8) - załącznik nr 6a do SIWZ, - rysunek nr 2 - Schemat zasilania - załącznik nr 6b do SIWZ. 2.7.Charakterystyka energetyczna połączenia lokali gminnych nr 8 i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Biskupia 20 w Gdańsku załącznik nr 7 do SIWZ. 2.8.Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Projekt architektoniczny połączenia lokali gminnych nr 8 i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Biskupia 20 w Gdańsku - załącznik nr 8 do SIWZ. 2.9. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna połączenia lokali gminnych nr 8 i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Biskupia 20 w Gdańsku. Przebudowa instalacji wody, kanalizacji, ogrzewania i gazu. Branża instalacje sanitarne - załącznik nr 9 do SIWZ. 2.10.Projekt architektoniczny połączenia lokali gminnych nr 8 i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Biskupia 20 w Gdańsku. Branża elektryczna - specyfikacja techniczna - załącznik nr 10 do SIWZ. 2.11.Przedmiar robót. Projekt architektoniczny połączenia lokali gminnych nr 8 i 8a w budynku mieszkalnym, Gdańsk, ul. Biskupia 20. Branża Budowlana - załącznik nr 11 do SIWZ. 2.12.Przedmiar robót połączenia lokali gminnych nr 8 i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Biskupia 20 w Gdańsku. Przebudowa instalacji wody, kanalizacji, ogrzewania i gazu- załącznik nr 12 do SIWZ. 2.13. Przedmiar. Projekt połączenia lokali gminnych nr 8 i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Biskupia 20 w Gdańsku. Branża elektryczna. Projekt instalacji elektrycznej - załącznik nr 13 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 649 k.c. w razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem stanowiącym część składową umowy. W takim przypadku wyznacznikiem zakresu robót budowlanych, które ma wykonać Wykonawca są projekty budowlane i wykonawcza, a nie przedmiary robót budowlanych lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz. 6. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: rozbiórkowe, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, instalatorskie w zakresie instalacji sanitarnych, gazowych i elektrycznych. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111100-9,

45111220-6,

45111300-1,

45210000-2,

45310000-3,

45320000-6,

45330000-9,

45331100-7,

45331210-1,

45333000-0,

45410000-4,

45421100-5,

45421146-9,

45421152-4,

45430000-0,

45431000-7,

45442100-8,

45450000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
49 dni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania robót demontażowo-rozbiórkowych będących częścią zadania umownego w lokalu przeznaczonym do remontu przy ul. Biskupia 20 m 8 i 8a w Gdańsku wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych w zamówieniu podstawowym, niezbędnych do przeprowadzenia remontu zgodnie z wymogami technicznymi i standardami wynikającymi z przepisów polskiego prawa budowlanego oraz norm technicznych stosowanych przy realizacji zadań remontowo-technicznych. a) Roboty dodatkowe wynikają z oględzin elementów konstrukcyjnych, całych drewnianych podłóg i stropów ich sztywności stabilności i zachowania poziomu w całym lokalu, określenia jakości i stabilności starych tynków gliniano wapiennych na większości ścian w mieszkaniu, oględzin i oceny frontowej ściany w pokoju nadmiernie zagrzybionej i zawilgoconej, sprawdzenia bezpieczeństwa odparzonego i spękanego tynku starego na drewnianych stropach. Powyższe określone zostało w wyniku odkrywek i dokonanych analiz technicznych i ostatecznych niezbędnych ustaleń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w których przyjęto konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych. b) Zdecydowano o zastosowaniu koniecznych rozwiązań technicznych i wykonawczych mających na celu zapewnić prawidłowe dalsze technologicznie kontynuowanie i zakończenie remontu oraz końcowo właściwą i bezpieczną eksploatację lokalu przez przyszłych najemców. c) Do wykonania dodatkowego przyjęto: odkrycie w całości całej podłogi ślepej drewnianej w lokalu, rozebranie polepy i ułożeniem wełny mineralnej z warstwami izolacyjnymi z folii. Wymiana ślepego pułapu z wymianą łat i desek. Dwustronne wzmocnienie belek stropowych drewnianych osłabionych i ugiętych miejscowo. Poziomowanie podłogi poprzez jednostronne wykonanie nadbitek do belek stropowych. Wykonanie nowej podłogi w części łazienki z zastosowaniem przezbrojonej warstwy betonowej pod terakotę. Wymianę starego tynku tynku na ścianach w 50 % powierzchni, dodatkową wymianę dwóch okien z PCV na drewniane zgodnie z pozostałymi oknami zaleceniem Konserwatora Zabytków, wykonanie docieplenia wewnętrznego "multipor" ściany frontowej pokojowej, zbicia tynków sufitowych z wykonaniem zabudowy systemowej z płyt G-K oraz wymiany ściany pomiędzy pokojami na systemową z płyt GK na stelażu wzmocnionym. Roboty powyższe wymagają zastosowania i wykonania niezbędnych prac towarzyszących. Konieczność zmian i rozwiązań technologicznych spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działający wcześniej z należytą starannością nie był w stanie przewidzieć. Realizacja dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, będzie prowadzona przez dotychczasowego Wykonawcę z powodów: 1. Ekonomicznych, ponieważ zmiana spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, w postaci: - ponoszenia dwukrotnych kosztów prac przy tych samych elementach - w przypadku wykonywania prac przy jednym elemencie przez dwóch Wykonawców, wykonujących fragmenty tworzące całość; - kosztów wynikających z wydłużenia terminu realizacji prac remontowych przy nowej procedurze postępowania; - kosztów związanych z usunięciem lub zabezpieczeniem sprzętu budowlanego, materiałów budowlanych należących do dotychczasowego Wykonawcy, itp. 2. Technicznych, ponieważ prace dodatkowe stanowią składową wykonywanej technologii robót remontowych i w przypadku wykonywania ich przez dwóch Wykonawców nie byłoby możliwe otrzymanie gwarancji na całość prac i utrudniałoby dochodzenie roszczeń gwarancyjnych w przypadku wystąpienia usterek w czasie eksploatacji lokalu. Wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, tj. 119 974,68 zł brutto a wartość robót dodatkowych wynosi brutto 55 115,54 zł, co stanowi 45,94% wartości pierwotnej zamówienia. Nowa wartość umowy wynosi 175 090,23 zł brutto. Czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych został obliczony na 24 dni robocze. Do wykonania robót dodatkowych ilość roboczogodzin, wg zestawienia kosztorysu, wynosi 574. Po przyjęciu 8 godzinnego dnia pracy wynosi 71,75 dnia, przy uwzględnieniu wykonywania robót przez 3 pracowników daje nam to 23,91 dnia, czyli 24 dni robocze. Wobec powyższego, pierwotny termin zakończenia robót, tj. 23.04.2020r. (49 dni od dnia zawarcia umowy) ulega przedłużeniu o 24 dni robocze, czyli do dnia 28.05.2020r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.