eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › "Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka) z żurawiem hydraulicznym HDS"



Ogłoszenie z dnia 2020-05-07

Ogłoszenie nr 560078778-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.

Oświęcim: "Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka) z żurawiem hydraulicznym HDS"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559400-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510144061-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36846794500000, ul. Bema 12A, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 4768063, e-mail mzuk@zuk.oswiecim.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/mzukoswiecim

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka, w której 100% udziałów posiadają spółki ze 100% udziałem Gminy (spółki komunalne)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka) z żurawiem hydraulicznym HDS"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MZUK/04/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka) z żurawiem hydraulicznym HDS - zakres zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w Załączniku nr 6 do siwz. 1) Wymagania techniczne dla podwozia pojazdu: a. Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii, b. Rok produkcji 2019, c. Podwozie o dmc 26t. d. Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna). e. Rozstaw osi pojazdu 3700 - 3800 mm f. Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył. Oś napędowa i oś wleczona na dwóch poduszkach powietrznych. g. Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej h. Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, EBS, system kontroli trakcji, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi i. Nośność osi przedniej min 8000kg j. Nośność osi tylnej napędowej min 12700kg k. Nośność osi trzeciej min 8300kg l. Ogumienie 315/80R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym m. Zderzak przedni plastikowy n. Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy 320 KM i momencie obrotowym 1600 Nm, spełniający wymagania Euro 6 przy zastosowaniu technologii SCR, w szczególności w zakresie zużycia energii oraz dla emisji CO2, tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych, o. Wydech pojazdu dolny wyprowadzony do tyłu p. Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową napędzającą zabudowę bezpylną. q. Druga przystawka do napędu żurawia z tyłu skrzyni biegów r. Zbiorniki paliwa zamykany na kluczyk o pojemności minimum 180 L s. Skrzynia biegów zautomatyzowana bez pedału sprzęgła. t. System zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach u. Akumulatory min 2x140Ah v. Alternator min 100A w. Kabina dzienna krótka 3 osobowa w kolorze białym. x. Siedzenia w układzie 1+1+1 (pojedynczy fotel kierowcy + pojedyncze fotele dla dwóch pasażerów) + pokrowce na wszystkie siedzenia y. Elektrycznie sterowane szyby z. Elektrycznie regulowane z kabiny podgrzewane lusterka wsteczne lewe i prawe aa. Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej bb. Światała przeciwmgielne przednie cc. Radio z odtwarzaczem MP3 dd. Immobilizer fabryczny ee. Tachograf cyfrowy z legalizacją (instrukcja w języku polskim) ff. Gniazdo elektryczne 12V gg. Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim hh. Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu ii. Homologacja pojazdu kompletnego lub dopuszczenie jednostkowe jj. Dwa stopnie wejściowe do kabiny kk. Światło ostrzegawcze zamontowane na kabinie pojazdu z napisem "MZUK" w kształcie cienkiej belki. ll. Dodatkowe miejsce na zamontowanie CB z wyprowadzoną instalacją elektryczną + radiostacja przystosowana do pracy w zakresie częstotliwości 66-88 MHZ. mm. Podłączenie lokalizatora GPS typu Professional, czujnika rozładunku, sondy paliwa oraz jednoantenowego identyfikatora koszy Firmy Globtrak lub kompatybilne z Globtrak nn. Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego, oo. Fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika pp. Zawieszenie tylne pneumatyczne qq. Fotel kierowcy regulowany z zawieszeniem pneumatycznym rr. Kabina klimatyzowana ss. Przednia szyba przyciemniana lub wyposażona w osłonę przeciwsłoneczną tt. Centralny zamek uu. Pojazd wyposażony w osłony boczne anty-rowerowe oraz błotniki vv. Dywaniki gumowe w kabinie ww. Gwarancja min 36 miesięcy 2) Wymagane parametry techniczne zabudowy pojazdu: a. Rok produkcji 2019. b. Zabudowa gruntowana i lakierowana w kolorze białym c. Zabudowa jednokomorowa przeznaczona do zbiórki odpadów z urządzeniem zasypowym tylnym wykonana zgodnie z normą EN1501-1 d. Ściany zabudowy gładkie, bez ożebrowania i bez przetłoczeń wykonane ze stali o grubości minimum 4mm e. Pojemność skrzyni ładunkowej min 15 m3 f. Objętość kosza zasypowego min 2,5 m3 g. Stopień zagęszczania odpadów min 1 : 5 h. Urządzenie załadowcze przystosowane do opróżniania pojemników od 80 do 1100 litrów zgodnie z normą EN840-1,2,3 i. Podłoga skrzyni ładunkowej płaska wykonana ze stali o grubości min 4mm j. Dno wanny zasypowej wykonane ze stali Hardox 450 lub równoważnej o grubości min 8 mm, k. Pozostałe elementy dna odwłoka wykonane ze stali o grubości min 6 mm l. Podwójny system sterowania prasy zagęszczającej. Automatyczny (cykl pojedynczy i ciągły) i manualny hydrauliczny, proporcjonalne dźwignie hydrauliczne obsługujące ręczne sterowanie płyty transportowej i zagęszczającej m. Proporcjonalna dźwignia hydrauliczna do obsługi urządzenia zasypowego umieszczona po obu stronach n. Siłowniki hydrauliczne prasy zagęszczającej (płyty transportowej i płyty prasującej) umieszczone wewnątrz odwłoka zamontowane tłoczyskami do góry zapewniające załadunek odpadów w każdej pozycji prasy zagęszczającej o. Dwie kamery wsteczne z mikrofonem i monitorem kolorowym LCD minimum 7" zamontowanym w kabinie p. Oświetlenie robocze z boku i z tyłu zabudowy. Po min. dwie sztuki na stronę oraz min. trzy z tyłu zabudowy q. Dwie lampy ostrzegawcze z przodu i z tyłu zabudowy r. Oświetlenie według obowiązujących przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy wykonane w technologii LED s. Automatyczna regulacja obrotów silnika t. Układ centralnego smarowania zabudowy na smar stały lub półpłynny. Ilość punktów smarnych nie mniej niż 20. u. Krawędź wanny zasypowej na wysokości 1700-1800 mm od podłoża rozkładana o dodatkowe min. 200 mm v. Ostrzegawcze pasy odblaskowe na kabinie i na zabudowie. w. Zabudowa wykonana zgodnie z prawem Unijnym i posiadająca znak CE. x. Pulpit do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy, z funkcją załączenia: zabudowy, podnoszenia odwłoka i przesuwania płyty wypychającej za pomocą przełączników, y. Opróżnianie skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy oraz z boku zabudowy z. Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy aa. Płyty wewnątrz odwłoka osadzone na ślizgach bezobsługowe bb. Elastyczne mocowanie zabudowy z podwoziem z możliwością domontowania wagi statycznej cc. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi inspekcyjne na bocznej ścianie dd. Podwyższona ściana czołowa skrzyni ładunkowej do wysokości min 500mm ee. Min trzy wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie ff. Jeden rozdzielacz hydrauliczny umieszczony wewnątrz odwłoka do sterowania wszystkimi funkcjami zabudowy śmieciarki gg. Pompa o zmiennej wydajności zamontowana bezpośrednio na przystawce odsilnikowej o przepływie minimum 95l na minutę hh. Homologacja pojazdu kompletnego lub dopuszczenie jednostkowe ii. Sterowanie zasypem za pomocą dźwigni hydraulicznej i elektrycznego pilota jj. Zbiornik na odcieki ze skrzyni ładunkowej o pojemności minimum 100 l kk. Hydraulicznie składany lej odwłoka powiększający pojemność wanny załadowczej do minimum 8 m3 . ll. Instalacja belki chwytającej małe pojemniki oparta na 4 siłownikach pneumatycznych mm. Materiał leja stal DOMEX 650 lub równoważna o grubości minimum 3 mm nn. Osłona rozdzielacza głównego w odwłoku śmieciarki oo. Instrukcja obsługi oraz katalog części zamiennych w języku polskim pp. Centralne smarowanie zabudowy z osłoną qq. Skrzynka na worki rr. Regulacja siły zgniotu ss. Gwarancja min 36 miesięcy 3) Parametry techniczne żurawia: a. Żuraw hydrauliczny o momencie udźwigu 14 tm i wysięgu hydraulicznym 10 m. b. Trzy ramiona wysuwane hydraulicznie c. Dwie dodatkowe funkcje hydrauliczne do obsługi dodatkowego osprzętu hydraulicznego zakończone szybkozłączami. d. Elektroniczny system zabezpieczenia przed przeciążeniem i kontroli pracy żurawia - system automatycznej diagnostyki stanu początkowego żurawia po każdorazowym włączeniu. e. Sygnalizator przeglądów okresowych. f. Elektroniczny sygnalizator stopnia obciążenia siłowników - dla każdego siłownika osobny. g. Pamięć wewnętrzna umożliwiająca wykonanie okresowego raportu pracy żurawia. Zawierająca m.in.: intensywność pracy żurawiem, okres pracy, liczba motogodzin. h. Podstawa kolumny odlewana z mocowaniem żurawia do ramy pojazdu przez mostek trójpunktowy. Trójpunktowy mostek - redukujący naprężenia przenoszone przez ramę pojazdu. i. Mechanizm obrotu pracujący w kąpieli olejowej. Obrót kolumny realizowany za pomocą siłownika hydraulicznego i listwy zębatej. j. System sygnalizujący świetlnie i dźwiękowo w kabinie kierowcy nieprawidłowe złożenie żurawia i belek nóg podporowych do pozycji transportowej. k. Belki nóg podporowych wysuwane hydraulicznie. l. Liniowy system dopasowujący udźwig żurawia względem aktualnego stopnia rozstawienia nóg podporowych, umożliwiający również wysunięcie belki nóg podporowych tylko z jednej strony auta i zapobiegający utracie przez auto stateczności. m. Nogi wypierane hydraulicznie, wyposażone w uchylne talerzyki. Obracane wspomagane sprężyna gazową n. Oświetlenie ostrzegawcze zamontowane na nogach podporowych żurawia informujące operatora o stopniu obciążenia żurawia. Lampki zintegrowane z systemem elektronicznym żurawia. o. Kąt obrotu żurawia min. 400 stopni. p. Elektroniczne ograniczenie udźwigu żurawia nad kabiną. q. Zewnętrzny wyświetlacz kodów serwisowych. r. Sterowanie bezprzewodowe żurawiem. s. Pilot bezprzewodowy wyposażony w informacje świetlną stanu naładowania baterii, wyłącznik awaryjny, dodatkową baterię z ładowarką, min. 15 metrów przewodu do sterowania radiowego. t. Zbiornik oleju min 100l oraz chłodnica oleju. u. Otwieracz do dzwonów. v. Gwarancja min 36 miesięcy 4) Pozostałe wymagania: a) Pojazd musi być fabrycznie nowy. b) Dostawca musi podać w ofercie przetargowej producenta oferowanego urządzenia dla podwozia i nadwozia. c) Urządzenie nie może być prototypem. d) Dostawca w ramach dostawy urządzenia dostarcza dokumentację w języku polskim. e) Dostawa obejmuje dostawę wraz z uruchomieniem i szkoleniem z obsługi - do 6 osób. f) Wykonawca udziela gwarancji w pełnym zakresie na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji obejmuje czas pracy pojazdu i jest to minimum 36 m-cy. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia przejęcia przedmiotu umowy, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie Strony. Podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego nastąpi po dostawie i uruchomieniu. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. g) Wykonawca zapewnia Autoryzowany Serwis, przy czym czas reakcji serwisu rozumiany jako przyjazd i rozpoczęcie usuwania awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii. Parametry techniczne urządzeń składających się na przedmiot leasingu zawiera załącznik nr 6 do siwz. Użyte w siwz i w załącznikach do siwz nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w siwz. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust.4 uPzp w miejscu, w którym przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne z opisywanym. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 uPzp spoczywa na wykonawcy. Użyte w siwz i w załącznikach do siwz nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w siwz. W przypadku norm zharmonizowanych za rozwiązania równoważne uznawane będą rozwiązania zapewniające spełnienie wymagań zasadniczych na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach zgodnie z wymaganiami dyrektyw. W pozostałych przypadkach, tj. w odniesieniu do europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych za równoważne będą uznawane rozwiązania/materiały o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie zamówienia. Zamawiający posiada system lokalizacji (lokalizatory GPS) pojazdów do odbioru odpadów komunalnych (śmieciarki itp.) zgodnie z wymaganiami stawianymi przez rozporządzenia dot. odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Systemem obowiązującym u Zamawiającego jest system firmy Globtrak. System lokalizacji wszystkich pojazdów Zamawiającego winien spełniać warunki stawiane ww. pojazdom przez poszczególne Gminy, w tym głównie miasto Oświęcim, będącym głównym Zamawiającym MZUK Sp. z o.o. System GPS obsługiwany jest w tzw. "mistrzówce" i nie jest możliwe zastosowanie innego modelu / systemu GPS i zakup przez Zamawiającego dla tego konkretnego pojazdu innego systemu GPS wraz z możliwością jego odczytu danych. Ewentualny oferowany system kompatybilny z GPS Globtrak winien posiadać jego parametry techniczne i funkcjonalności, a system jego działania zostanie sprawdzony podczas prób technicznych. Brak kompatybilności i niemożliwość odczytu takiego GPS na urządzeniach Zamawiającego nie będzie prowadziło do skutecznego odbioru końcowego. 5) Warunki leasingu: a) Zakup urządzeń będzie finansowany przez firmę leasingową zwaną Finansującym. b) Płatność Dostawcy za przedmiot zamówienia nastąpi przez Finansującego na podstawie umowy pomiędzy Dostawcą i Finansującym po dokonaniu odbioru urządzenia i podpisaniu stosownych dokumentów przez zamawiającego. c) Wykonawca (finansujący) prowadzi amortyzację przedmiotu zamówienia (leasingu). d) Waluta umowy leasingu - PLN. e) Stała stopa procentowa. f) Okres leasingu operacyjnego - 59 miesięcy plus opłata wstępna. g) Ilość rat 59, podzielonych na część kapitałową i odsetkową. h) Opłata wstępna w wysokości 5 % wartości netto pojazdu + VAT. i) Rata leasingowa powinna zawierać w sobie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, transportu do miejsca przeznaczenia, szkolenie pracowników itp. - w części kapitałowej. j) UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela w pełnym zakresie OC/AC, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu, k) Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat dodatkowych związanych z jakąkolwiek czynnością administracyjną związaną z udzieleniem leasingu (np. potwierdzenia leasingu, potwierdzenia niezalegania z ratami leasingu, wyrażenie zgody na czynności związane z umową leasingu itp.) l) Po zakończeniu trwania umowy leasingowej, z momentem zapłaty ostatniej raty leasingowej, zamawiający będzie miał prawo dokonania wykupu przedmiotu leasingu za cenę równą jego wartości końcowej. m) Wartość końcowa przedmiotu leasingu (kwota wykupu) - ok. 1,0 % ceny netto przedmiotu leasingu + VAT. n) Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu Przedmiotu leasingu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. o) Zamawiający będzie ponosił wszelkie koszty eksploatacyjne związane z użytkowaniem przedmiotu leasingu, koszty ewentualnych mandatów, koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych, koszty wydania wtórnika dowodu rejestracyjnego itp. p) Zamawiający poniesie koszt podatku od środków transportu zapłaconego przez Wykonawcę w związku z zakupem przedmiotów leasingu. Zamawiający dopuszcza ich refakturowanie na Zamawiającego. q) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego, w tym kosztów rejestracji pojazdu, czy kosztów związanych z udzielaniem odpowiedzi przez Wykonawcę na zapytania Policji, Straży Miejskiej, Inspekcji Transportu Samochodowego itp. r) Zamawiający nie jest poręczycielem/gwarantem kredytów i umów leasingowych. s) Zamawiający nie wyraża zgody na zabezpieczenie leasingu wekslem własnym. 6) Wykonawca zapewnia: a) Dostawca gwarantuje, że pojazd będący przedmiotem zamówienia jest wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych; b) W dniu odbioru przedmiotu zamówienia dostawca przekaże zamawiającemu dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w języku polskim. Do oferty należy dołączyć parametry urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia: nazwę producenta urządzenia, typ, model oraz inne elementy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Wskazane parametry mają pozwolić na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego przedmiotu zamówienia i jego zgodność z parametrami technicznymi zawartymi w siwz.


II.4) Główny kod CPV: 66114000-2
Dodatkowe kody CPV:

34144510-6,

34144511-3,

80511000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
pierwotny okres umowny -od dnia podpisania do 08.2024r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka) z żurawiem hydraulicznym HDS"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

mLeasing sp. z o.o., , ul. Ks. I. Skorupki 5, 00-963, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1171492.35 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Okres obowiązywania umowy został przesunięty z 08.2024r. na 01.2025r. Łączne wynagrodzenie umowne określone na podstawie zawartego aneksu nr 1 do wskazanej wyżej umowy z pierwotnej kwoty netto w wysokości 952 432,82 zł zostało zmienione na kwotę 971 196,54 zł. Do ww. kwot należy doliczyć podatek VAT.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy dotyczy zmiany harmonogramu płatności rat leasingowych w związku z panującą sytuacją pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19 i obniżeniu 6-ciu kolejnych rat do minimalnego oferowanego poziomu oraz wydłużenia harmonogramu spłat o 6 miesięcy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.