Ogłoszenie z dnia 2020-05-07
Ogłoszenie nr 560077918-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.
Kraków: Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510799-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510044345-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000,
ul. Bolesława Czerwieńskiego
16,
31-319
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 166 222, e-mail
barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks
12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk-krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):13/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 5 części. Główny kod CPV: 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowy kod CPV: 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wod.- kan. i sanitarne 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00-0 - roboty instalacyjne gazowe 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: os. Na Wzgórzach 4/19 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 11.471,85 zł; Część 2: os. Spółdzielcze 3/48 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 49.302,97 zł; Część 3: os. Willowe 17/18A wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 22.622,88 zł; Część 4: os. Kazimierzowskie 20/66 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 27.772,03 zł; Część 5: ul. Kobierzyńska 95/44 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 39.537,69 zł; UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określają: - Załącznik Nr 9 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załączniki Nr 10-14 do SIWZ - Przedmiary robót/Kosztorysy ofertowe.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45333000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 10.03.2020 r. do 24.04.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Willowe 17/18A |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Handlowow Usługowa "Ir-Plast Krakow",
,
ul. Spółdzielców 1,
30-682,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1. Roboty podłogowe przez przybicie płyt OSB. 2. Okładzinowe z płyt G.K. 3. Okładzinowe przez przyklejenie siatki na spękane tynki
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Opis przesłanek wraz z uzasadnieniem zastosowania przepisów z art. 144 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych do zawarcia aneksu do umowy nr 001/47658/20 z dnia 10.03.2020r. przy realizacji zamówienia: "Remont lokalu mieszkalnego będącego w zasobie Gminy miejskiej Kraków na os. Willowym 17/18A w Krakowie".
Zmiana zakresu umowy jw. wynika z konieczności ograniczenia zakresu robót do wykonania przez dotychczasowego Wykonawcę w ramach zamówienia podstawowego, oraz z konieczności realizacji robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, opisanych szczegółowo w "Protokole konieczności" z dnia 07.04.2020r. Wprowadzenie zmian w umowie zostało przewidziane przez Zamawiającego w § 14 ust. 2 pkt 1) umowy w związku z art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych, a ich wykonanie stało się niezbędne w celu prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia tj. wyremontowania kompleksowo lokalu mieszkalnego w zakresie pozwalającym na wejście nowego najemcy.
Konieczność wykonania robót dodatkowych oraz ograniczenia zakresu robót, których wykonanie na etapie realizacji umowy stało się bezprzedmiotowe, pojawiły się po zawarciu umowy, w trakcie wykonywania robót będących jej przedmiotem.
Na obecnym etapie robót, nie jest możliwe dokonanie zmiany wykonawcy czy też wprowadzenie drugiego wykonawcy na teren budowy z powodów ekonomicznych i technicznych. Zmiany takie spowodowałyby również istotne niedogodności dla Zamawiającego.
Wykonawca zamówienia podstawowego ma zorganizowany, będący w toku proces robót budowlanych oraz zespół pracowników znających przedmiot zamówienia, co daje możliwość i gwarancję wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz w możliwie szybkim terminie, na czym zależy Zamawiającemu. Lista osób oczekujących na lokale do zasiedlenia jest bardzo długa i ze względów społecznych wyremontowanie tzw. pustostanów przez Gminę Miejską Kraków w możliwie krótkim czasie ma istotne znaczenie. Konieczność wyłonienia nowego wykonawcy znacznie wydłużyłaby okres remontu lokalu, m.in. o czas niezbędny do wyboru wykonawcy zgodnie z obowiązującymi procedurami, a także o czas niezbędny do zmiany harmonogramu i organizacji robót prowadzonych przez aktualnego wykonawcę. Wiązałoby się to m.in. z koniecznością wstrzymania robót przez aktualnego wykonawcę do czasu zawarcia umowy przez nowego wykonawcę, a także wprowadziłoby utrudnienia w realizacji robót chociażby ze względu na konieczność wydzielenia stref zgromadzenia odpowiednich materiałów i sprzętu (zaplecze) przez dwóch wykonawców. Nie jest możliwe równoczesne przebywanie i równolegle funkcjonowanie dwóch wykonawców na terenie prowadzonych prac, gdyż nie ma miejsca na to w lokalu o tak niewielkim metrażu (22,97m2). Ponadto, z przyczyn organizacyjnych wykonywanie w tym samym miejscu robót, o podobnym charakterze, na dodatek powiązanych ze sobą, przez dwóch różnych wykonawców byłoby znacznie utrudnione, gdyż w celu wykonania robót przez kolejnego wykonawcę następowałaby ingerencja w roboty poprzednio już wykonane przez wykonawcę realizującego zamówienie podstawowe, co wymuszałoby konieczność inwentaryzacji robót (kolejna strata czasu). Z uwagi na technologiczne powiązanie robót, sytuacja taka mogłaby również wywoływać wątpliwości, co do zakresu odpowiedzialności poszczególnych wykonawców. w przypadku konieczności egzekwowania praw wynikających z gwarancji i rękojmi.
- łączna wartość zmian wynosząca 4.031,03zł nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, gdyż stanowi łącznie 17,27% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w tym:
1. Wartość zmniejszenia wynagrodzenia brutto 692,10 zł,
2. Wartość zwiększenia wynagrodzenia brutto 3.338,93 zł.
Wartość brutto wynagrodzenia określona pierwotnie w umowie - 23.345,52 zł
Łączna wartość zmiany wynagrodzenia brutto - 4.031,03 zł
Wartość wynagrodzenia brutto po zmianach - 25.992,35 zł
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Oględziny drewnianych podłóg po zerwaniu z nich wykładzin z tworzywa wykazały, iż powierzchnia podłogi jest mocno nierówna przez znaczne spaczenia desek i brak jednakowego poziomu, w związku z czym przyjętą w zakresie umownym płytę OSB o grubości 9 mm należy zamienić na płytę o grubości 12 mm posiadającą pióro wpust celem uzyskania gwarancji, że nowa wykładzina z tworzywa będzie posiadała sztywny i równy podkład. 2. Odkrywki drewnianych i drewnopodobnych sufitów i ścian po zerwaniu z nich taper i okładzin uwidoczniły rysy i szczeliny na stykach płyt m.in. suprema, w związku z czym spękania tynków na wymienionych podłożach należy wyeliminować sposobem wskazanym przez Wykonawcę, tj. przez przyklejenie do tynków spękanych warstwy siatki z tworzywa.
3. Celem uzyskania koniecznej grubości i sztywności ścianka działowa pomiędzy pokojem a kuchnią wymaga wzmocnienia płytami G.K.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Modernizacja ulicy Działkowej
- 82.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy oprogramowania dla Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Collegium Medicum w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie środków czyszczących i polerujących
- Zakup i dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa książkomatu dla Filii bibliotecznej nr 53 os. Stalowe 12 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
- " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.