eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi - zarządzanie Projektem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-21

Ogłoszenie nr 560068516-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.

Ozorków: Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi - zarządzanie Projektem
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa III Transport, Działanie III.2 Drogi, Poddziałanie III.2.2 Drogi lokalne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550797-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500013611-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ozorków, Krajowy numer identyfikacyjny 52561300000000, ul. ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 7103100, 7103142, e-mail sekretariat@umozorkow.pl, faks 427 103 101.
Adres strony internetowej (url): www.ozorkow.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi - zarządzanie Projektem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WE.271.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. W ramach świadczonej usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za: Część 1 - zarządzanie projektem 1. nadzór nad zgodnością postępu realizacji projektu z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 2. rozliczanie dotacji - przygotowywanie oraz sporządzenie wniosków o płatność w funkcji sprawozdawczej i sprawozdawczo-finansowej, w tym nadzór nad terminowością składania dokumentów do Instytucji Zarządzającej RPO WŁ, 3. przygotowywanie na potrzeby realizacji projektu zestawień dotyczących dofinansowania, 4. weryfikację dokumentacji dotyczącej Projektu, rozliczania inwestycji w terminie umożliwiającym korektę ewentualnych nieprawidłowości; 6. pisemne przygotowywanie wniosków do Instytucji Zarządzającej o wyrażenie zgody na wprowadzenie w projekcie zmian inicjowanych przez Zamawiającego lub inicjowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego, 7. koordynację wypełniania przez Zamawiającego obowiązku informowania opinii publicznej o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską; 8. bieżący nadzór nad dokumentacją projektu, a w szczególności: a. weryfikację poprawności i wewnętrznej zgodności dokumentów związanych z realizacją projektu, b. zaproponowanie rozwiązań w razie stwierdzenia braków lub błędów, c. czynny udział we wdrożeniu rozwiązań prowadzących do usunięcia braków lub korekty błędów, 9. zapewnienie czynnego udziału podczas kontroli projektu, w tym kontroli przeprowadzanej przez Instytucję Zarządzającą RPO WŁ po zakończeniu projektu oraz innych kontrolach 10. monitoring wskaźników produktu i rezultatu, w tym weryfikację osiągniętych wartości na koniec realizacji projektu, 11. koordynację wypełniania innych obowiązków określonych w Umowie o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz aneksach do umowy w przypadku ich sporządzenia.


II.4) Główny kod CPV: 79420000-4
Dodatkowe kody CPV:

72224000-1,

79131000-1,

79421100-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 31/12/2018, aneks nr 1 - do dnia 31/12/2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
przesunięcie terminu realizacji usługi ze względu na wydłuzenie realizacji projektu

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Termin realizacji usługi został przesunięty ze względu na wstrzymanie / opóźnienie robót budowlanych będących przemiotem etapu II realizacji niniejszej inwestycji, a wchodzących w zakres wykonywanej usługi - przesuniecie terminu realizacji projektu na rok następny.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Podstawa zmiany umowy była przewidziana w zawartej umowy a warunki takiego przesunięcia w umowie zostały przewidziane

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.