Ogłoszenie nr 560068322-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.
Jelenia Góra: "Doposażenie dziewięciu jeleniogórskich szkół w sprzęt technologii informacyjno - komunikacyjnej w ramach zadania: Doposażenie 9 szkół w sprzęt TIK"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt Nr: RPDS.10.02.03-02-0004/18 Jeleniogórskie szkoły = pewność i gwarancja wysokiej jakości kształcenia
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501325-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540009367-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510027875-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Jelenia Góra, Krajowy numer identyfikacyjny 23082152300000,
ul. Pl. Ratuszowy
58,
58-500
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
075 7546101, 75 46 201, e-mail
ratusz_um@jeleniagora.pl, faks
075 7546159, 7546204.
Adres strony internetowej (url): www.jeleniagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Doposażenie dziewięciu jeleniogórskich szkół w sprzęt technologii informacyjno - komunikacyjnej w ramach zadania: Doposażenie 9 szkół w sprzęt TIK"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZ.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu technologii informacyjno - komunikacyjnej wraz z jego uruchomieniem, konfiguracją i sprawdzeniem do dziewięciu szkół zlokalizowanych na terenie miasta Jelenia Góra:---SP 6 Szkoła Podstawowa nr 6 im. W. Puchalskiego, ul. Cieplicka 74, 58-560 Jelenia Góra---SP 7 Szkoła Podstawowa nr 7 im. A. Mickiewicza, ul. Sudecka 53a, 58-500 Jelenia Góra---II LO II Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida, ul. Gimnazjalna 2, 58-560 Jelenia Góra---SP 2 Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego, ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra--- SP 3 Szkoła Podstawowa nr 3 im M. Kopernika, ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra---SP 11 Szkoła Podstawowa nr 11 im. S. Moniuszki, ul. Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra---ZSE Zespół Szkół Elektronicznych, ul. Grunwaldzka 64a, 58-506 Jelenia Góra---ZSEiT Zespół Szkół Ekonomiczno - Turystycznych im. Unii Europejskiej, ul. Piłsudskiego 27, 58-500 Jelenia Góra---I LO I Liceum Ogólnokształcące im. S. Żeromskiego, ul. Kochanowskiego 18, 58-500 Jelenia Góra---W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: ---a) dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt technologii informacyjno - komunikacyjnej - wykaz sprzętu oraz parametry podane są w Tomie III SIWZ, ---b) dostawę należy realizować w pakietach, zgodnie z podziałem zawartym w tabeli w pkt 4 Tomu III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, odrębnie dla każdej z jednostki oświatowej,---c)zainstalować sprzęt i dokonać jego uruchomienia, konfiguracji i sprawdzenia,---d) dostarczyć wszelkie wymagane kable połączeniowe i przewody niezbędne do zainstalowania sprzętu, a także elementy zapewniające instalację (oprogramowanie, sterowniki, firmware itp.),---e) przekazać Zamawiającemu instrukcję obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim bądź angielskim oraz karty gwarancyjne. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania: Jeleniogórskie szkoły = pewność i gwarancja wysokiej jakości kształcenia. Projekt Nr: RPDS.10.02.03-02-0004/18 Oś Priorytetowa nr 10 Edukacja Działanie nr 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej Poddziałanie 10.2.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - ZIT AJ Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, zawarte są w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
30213300-8,
30231300-0,
30232000-4,
30237200-1,
32324600-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin dostarczenia (uruchomienia,konfiguracji i sprawdzenia)Zamawiającemu przedmiotu umowy ustala się do dnia 03.04.2020 r. (data podpisania końcowego protokołu odbioru)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. Przedłuża się termin dostarczenia sprzętu wymienionego w poz. 4 i 5 zestawienia tabelarycznego zapisanego w § 4 ust. 2 umowy do dnia 24.08.2020 r. [data podpisania protokołu końcowego odbioru]--- 2. W zapisie §4 ust. 1 dodaje się pkt. 1) i 2) o treści: 1) "Wynagrodzenie za sprzęt o którym mowa w § 2 ust.1. pkt1) wynosi brutto 394 751,97 PLN słownie złotych trzysta dziewięćdziesiąt cztery tysiące siedemset pięćdziesiąt jeden 97/100." 2) "Wynagrodzenie za sprzęt o którym mowa w § 2 ust.1. pkt.2) wynosi brutto 249 237,80 PLN słownie złotych: dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy dwieście trzydzieści siedem 80/100."
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający kieruje się ustaleniami wprowadzanymi na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374), oraz art.144 ust.1 pkt 3 lit a ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm)
Proponowane zmiany wpisują się w zapis art. 15r. ust1. pkt. 4) oraz ust. 4 pkt.1) ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19...
Zmiana terminu wykonania części umowy spowodowana trudnościami- wstrzymaniem dostaw produktów, komponentów produktu tj. laptopów.
Wykonawca przedłożył stosowne dokumenty potwierdzające fakt złożenia w dniu 14.02. 2020 r. tj. w dniu podpisania umowy, stosownego zamówienia obejmującego 110 szt. modeli laptopów, których dotyczy umowa. Dołączył także oświadczenie z dnia 13.03,2020 r. złożone przez HP Inc Polska Sp. z o.o. oraz notatkę służbową z dnia 31.03.2020 r. potwierdzające dochowanie przez Wykonawcę zasad należytej staranności w procesie realizacji zamówienia.
Podsumowując, powyższe wskazuje iż możliwe jest zawarcie stosownego aneksu na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych uwzględniając przesłanki art. 15r. ust.1.pkt.4 oraz ust4,pkt.1 z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- KPN/10/2024 "Usługa prowadzenia wypasu bydła i owiec, na terenie łąk w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)"
- "Wykonanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z wykonaniem ewidencji dróg"
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia dźwigowego (windy osobowej) w istniejącym szybie windowym po wcześniejszym demontażu istniejącej windy w budynku Sądu Rejonowego w Zgorzelcu.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych - etap II 2022-2023
- Sukcesywna dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz opon samochodowych
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.