Ogłoszenie nr 560067164-N-2020 z dnia 20-04-2020 r.
Kraków: Dostawa niektórych materiałów dydaktycznych do szkół Powiatu Krakowskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Małopolska Chmura Edukacyjna w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie" numer projektu RPMP.10.01.04-12-0102/19; "Małopolska Chmura Edukacyjna w Liceum Ogólnokształcącym w Skawinie" numer projektu RPMP.10.01.04-12-0104/19; "Małopolska Chmura Edukacyjna w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach" numer projektu RPMP.10.01.04-12-0106/19; "Małopolska Chmura Edukacyjna w Zespole Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie" numer projektu RPMP.10.01.04-12- 0159/19; Finansowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515843-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540037602-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510056969-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12253991900000,
ul. Piłsudskiego
29,
31-111
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
123577571, e-mail
centrum.edu@powiat.krakow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://pcreidn.powiat.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa niektórych materiałów dydaktycznych do szkół Powiatu Krakowskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PCREiDN.271.3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa niektórych materiałów dydaktycznych do szkół Powiatu Krakowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach numer 2 do SIWZ - formularzu asortymentowo-cenowym.
II.4) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
39162000-5,
30190000-7,
30192000-1,
35125100-7,
31711000-3,
38624000-5,
18140000-2,
18100000-0,
39298800-5,
39715200-9,
38510000-3,
38000000-5,
24300000-7,
24960000-1,
33140000-3,
39800000-0,
33696300-8,
33734000-4,
44610000-9,
39220000-0,
19500000-1,
24920000-9,
24200000-6,
38410000-2,
42910000-8,
38400000-9,
42910000-8,
24300000-7,
33616000-1,
15000000-8,
33141115-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotnie umowa została zawarta do dnia 30 marca 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Artykuły biurowe |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
26/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak,
szklo3@chemland.pl,
ul. Usługowa 3,
73-110,
Stargard, kraj/woj.
zachodniopomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Urządzenia |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Part-AD Artur Dyrda,
info@part-ad.com,
Grzechynia 768,
34-220,
Maków Podhalański, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Odczynniki, wyposażenie laboratoryjne z biologii |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO,
el.hydro@op.pl,
Suchowola 6,
26-020,
Chmielnik, kraj/woj.
świętokrzyskie
Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO,
el.hydro@op.pl,
Suchawola 6,
26-020,
Chielnik, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Produkty farmaceutyczne |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO,
el.hydro@op.pl,
Suchowola 6,
26-020,
Chmielnik, kraj/woj.
świętokrzyskie
Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO,
el.hydro@op.pl,
Suchowola 6,
26-020,
Chmielnik, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana terminu dostarczenia produktów na dzień 30 kwietnia 2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy następuje w związku z pandemią wirusa SARS-CoV2. Wykonanie umowy w terminie określonym w pierwotnym terminie nie jest możliwe ze względu na zamknięcie szkół, do których miały zostać dostarczone produkty
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
- Remont balkonów w budynku wielorodzinnym przy ul. Ernesta Cieślewskiego 11 w Krakowie wraz z remontem obróbek blacharskich dachowych w budynkach przy ul. Cieślewskiego 1, 3 i 11 w Krakowie
- Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej dla trzech projektów aplikujących o dofinansowanie w zakresie Działania FENX.03.01 "Transport miejski" (...) z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa systemu łączności dla inspicjenta.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ - 36 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Gminie Spiczyn Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Sukcesywne dostawy akcesorii do badań EMG i EEG dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników do oznaczania lekowrażliwości i mechanizmów oporności drobnous., odczynników do IHC, odczynników i mat. zuż. do oznaczania kwasu mykofenolowego oraz akcesoriów labor.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.