eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Minikowo › Wykonanie zamówienia dodatkowego w ramach zadania pn. Rozbudowa Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno - noclegowym o nową część konferencyjną wraz z zagospodarowaniem terenu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-15

Ogłoszenie nr 560065095-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.

Minikowo: Wykonanie zamówienia dodatkowego w ramach zadania pn. : Rozbudowa Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno - noclegowym o nową część konferencyjną wraz z zagospodarowaniem terenu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 642352-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500267310-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500294380-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła



I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, Krajowy numer identyfikacyjny 93222745000000, ul. - -, 89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 867 200, e-mail slawomira.mitlaszewska@kpodr.pl, milena.tatera@kpodr.pl, faks 523 867 227.
Adres strony internetowej (url): www.kpodr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zamówienia dodatkowego w ramach zadania pn. : Rozbudowa Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno - noclegowym o nową część konferencyjną wraz z zagospodarowaniem terenu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DA-39-11/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno - noclegowym o nową część konferencyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. ew. nr 656/21, obręb ew. Ślesin, 89-122 Minikowo, gmina Nakło nad Notecią. Inwestycja realizowana będzie w 3 etapach - niniejsze postępowanie dotyczy ETAPU I BUDOWY CZĘŚCI KONFERENCYJNEJ. Teren inwestycji, który stanowi wydzielona część dz. ew. nr 656/21, jest obecnie zabudowany budynkiem centrum konferencyjnego poddawanym planowanej rozbudowie. Teren jest uzbrojony i w części utwardzony kostką betonową oraz powierzchnia biologicznie czynna w postaci terenu zieleni porośniętego trawą, drzewami i zielenią niską. Teren utwardzony kostką betonową oraz boisko asfaltowe znajdują się w obrębie terenu budowy. Rozbiórki placu utwardzonego kostką betonową i boiska asfaltowego dokona Zamawiający. Zakres ten nie obejmuje przedmiot zamówienia. Na uzbrojenie terenu składają się sieci, przyłącza i instalacje zewnętrzne: wodociągowe, kanalizacji, gazu (w tym dwa zbiorniki naziemne gazu płynnego), c.o. (nieczynne), telekomunikacyjne, elektroenergetyczne oraz oświetlenia terenu (również w postaci elektroenergetycznych linii napowietrznych). Teren inwestycji jest częściowo ogrodzony panelami stalowymi z siatki i względnie płaski. Rzędne terenu wahają się od wysokości 92,9 do 94,0 m n.p.m. Na projektowane w zagospodarowanie terenu I ETAPU inwestycji składają się: planowana budowa nowej części konferencyjnej, rozbudowa wewnętrznego układu drogowego wraz z nowymi stanowiskami postojowymi, powierzchnie utwardzone w postaci komunikacji i tarasów, powierzchnia biologicznie czynna (tereny zieleni), wydzielone miejsca gromadzenia odpadów stałych oraz nowe przyłącza i instalacje zewnętrzne: wodociągowe, kanalizacji, gazu, c.o., oraz elektroenergetyczne. Teren planowanej inwestycji znajduje się w strefie "B" ochrony konserwatorskiej, obejmującej zabytkowy zespół zabudowy dworsko-parkowej w Minikowie, gmina Nakło nad Notecią. Jako I ETAP inwestycji, stanowiący zakres niniejszego postępowania, zrealizowana zostanie większość nowej części konferencyjnej, jako obiekt parterowy, niepodpiwniczony, mogący funkcjonować całkowicie samodzielnie. Na układ funkcjonalny składają się pomieszczenia konferencyjne, biurowe, techniczne, pomocnicze oraz magazynowe. Budynek wykonany będzie w konstrukcji tradycyjnej murowanej i szkieletowej. Część obiektu przekryta zostanie stropodachem o konstrukcji żelbetowej gęstożebrowej, a część stropodachem w konstrukcji lekkiej złożonej z blachy trapezowej opartej na dźwigarach i płatwiach z drewna klejonego. Cały dach zostanie wykończony pokryciem z płyt styropianowych i papy lub innej termoizolacji i membrany dachowej. Elewacje obiektu wykonane zostaną w metodzie lekkiej mokrej (BSO/ETICS - ocieplenie płytami styropianowymi wykończone tynkiem cienkowarstwowym). Planuje się zastosować ślusarkę okienną i drzwiową aluminiową. Projektowany budynek będzie wolnostojącym w rzucie o wymiarach zewnętrznych około 44,54 m x 39,19 m. Budynek w technologii tradycyjnej murowanej. Przyjęto układ konstrukcyjny, który stanowią ściany konstrukcyjne usztywnione układem ścian poprzecznych, rdzeni oraz wieńców żelbetowych. Nadproża żelbetowe prefabrykowanie i monolityczne. Dach budynku hali konferencyjne przekryty zostanie stropodachem w konstrukcji lekkiej z blachy trapezowej na płatwiach i dźwigarach z drewna klejonego, a pozostałej części stropodachem gęstożebrowym w technologii belek sprężonych. Posadowienie budynku bezpośrednie na ławach i stopach fundamentowych, poniżej głębokości przemarzania. W I ETAPIE inwestycji zrealizowany zostanie główny fragment nowej części konferencyjnej, która będzie mogła funkcjonować, jako w pełni samodzielny obiekt. W części tej planuje się zlokalizowanie pomieszczeń konferencyjnych mogących pomieścić w sumie do 300 uczestników szkoleń, seminariów, konferencji itp. oraz ok. 20 osób prowadzących. Zespoły sal konferencyjnych umieszczone zostaną po dwóch stronach wewnętrznego ciągu komunikacyjnego pełniącego również funkcję kuluarów sal. Obydwa zespoły sal projektuje się jako jednoprzestrzenne z możliwością podziału na mniejsze pomieszczenia za pomocą akustycznych ścian przesuwnych. Oprócz sal w obiekcie znajdą się również obsługujące je pomieszczenia biurowe (administracyjne), techniczne (kotłownia, rozdzielnia elektryczna, serwerownie), pomocnicze (komunikacja, szatnia, aneksy kuchenne, pom. porządkowe, toalety) oraz magazynowe (mag. wyposażenia meblowego). Projektowana nowa część wyposażona będzie w instalacje: wodociągową (w tym hydrantową), kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, c.w.u., ciepła technologicznego, gazu, wentylacji, klimatyzacji, elektryczną i telekomunikacyjną. Źródłem ciepła dla całego budynku będzie kotłownia zlokalizowana na parterze. Obiekt ogrzewany będzie za pomocą grzejników płytowych, zasilanych z kotłowni gazowej oraz pętli ogrzewania podłogowego. Ciepła woda użytkowa przygotowywana będzie w podgrzewaczu pojemnościowym. Zasilanie budynku zrealizowane będzie wewnętrzną linią zasilającą zalicznikową typu YKYżo5x95mm2 wyprowadzoną z istniejącej rozdzielni głównej RG w wejściu do recepcji do rozdzielni biurowej RB w pom. 0.22. kabel zasilajacy od istniejącego zestawu złączowo-pomiarowego ZKP do rozdzielnicy głównej RG w budynku pozostaje bez zmian. Układ pomiarowy półpośredni oraz zabezpieczenia przedlicznikowe są zamontowane w złączu pomiarowym. Z rozdzielnicy RB zasilane będą rozdzielnice, urządzenia technologiczne oraz wszystkie odbiorniki i instalacje w projektowanym budynku konferencyjnym W budynku przewiduje się układ wentylacji ogólnej nawiewno-wywiewnej oraz wywiewne. Na potrzeby wentylacji bytowej budynku przewidziano układ wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej bazujący na centrali wentylacyjnej zlokalizowanej na dachu budynku. Instalacja gazowa budynku obejmuje wykonanie : - instalacji zbiornikowej gazu płynnego, - zewnętrznej instalacji gazowej, - wewnętrznej instalacji gazowej, - kotłowni opalanej gazem płynnym. W ramach wykonywania inwestycji należy rozebrać istniejące: - instalację zbiornikową składającą się z dwóch zbiorników naziemnych o pojemności 4850 dm3 każdy, - fundamenty pod zbiornikami oraz instalacje odgromowe, - zewnętrzną instalację gazową oznaczoną na mapie symbolem g63 o łącznej długości około 31,5 m, - zewnętrzną instalację gazową oznaczoną na mapie symbolem g40 o łącznej długości około 32,5 m, - szafkę gazową przy pomieszczeniu kotłowni wraz z armaturą, - wewnętrzną instalację gazową w istniejącej kotłowni, - dwa wiszące kotły gazowe kondensacyjne wraz z armaturą i osprzętem, - system detekcji gazu składający się z czujnika gazu płynnego, centralki alarmowej, zaworu odcinającego oraz sygnalizatora, - dwa dwuścienne przewody powietrzno-spalinowe prowadzone po zewnętrznej ścianie budynku. W trakcie wykonywania prac geotechnicznych, stwierdzono występowanie swobodnego oraz napiętego zwierciadła wody podziemnej na głębokości od około 1,0 m ppt do około 3,2 m ppt. Stabilizacja wody następowała na głębokości od około 1,0 m ppt do około 1,7 m ppt. W obrębie utworów spoistych zaobserwowano również dosyć liczne i intensywne sączenia śródglinowe, występują one na głębokościach od około 1,2 m ppt do około 1,8 m ppt. Poziom wód podziemnych, po intensywnych i długotrwałych opadach atmosferycznych, roztopach wiosennych lub długotrwałych okresach podwyższonych temperatur może się zmieniać. Woda może się okresowo gromadzić w utworach niespoistych zalegających na stropie glin zwałowych. Badania wykonywane były w okresie gdzie poziom wód należy uznać jako wysoki (po roztopach). Poziom wód podziemnych może się wahać, w stosunku do stanu obecnego (z okresu wierceń), może się podnieść o około 0,3 m lub obniżyć o około 1,0 m. Na podstawie otrzymanych wyników rozpoznania geotechnicznego oraz uwzględniając charakterystykę konstrukcji ustala się II kategorię geotechniczną (w prostych warunkach wodno-gruntowych).


II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
21.12.2020r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Przedmiotem zamówienia dodatkowego jest wykonania systemu monitoringu, a w tym montaż kamer i czujek alarmowych oraz włączenie go do istniejącego systemu monitorowania; systemu alarmowego sygnalizacji włamania i napadu oraz włączenie go do istniejącego systemu monitorowania - w rozbudowywanym budynku Centrum Konferencyjne, zamontowanie lampy zewnętrznej, wykonanie energetycznej studni kablowej w otoczeniu budynku, a także wykonanie inteligentnego systemu zarządzania salą konferencyjną

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedmiotem zamówienia dodatkowego jest wykonania systemu monitoringu, a w tym montaż kamer i czujek alarmowych oraz włączenie go do istniejącego systemu monitorowania; systemu alarmowego sygnalizacji włamania i napadu oraz włączenie go do istniejącego systemu monitorowania - w rozbudowywanym budynku Centrum Konferencyjne, zamontowanie lampy zewnętrznej, wykonanie energetycznej studni kablowej w otoczeniu budynku, a także wykonanie inteligentnego systemu zarządzania salą konferencyjną, które nie były objęte dokumentacją projektową, a są niezbędne dla zabezpieczenia funkcjonowania rozbudowywanego Obiektu. Niezbędność wykonania ww. systemów i robót z tym związanych wynika również i z tego, że aktualnie są prowadzone w Obiekcie roboty budowlane, które umożliwią wykonanie robót dodatkowych bez zbędnych i kosztownych przeróbek, jakie należałoby wykonać po zakończeniu realizacji zamówienia. Założenie systemu monitoringu i zarządzania nieznacznie powiększy koszty inwestycji, ale w dużym stopniu wpłynie na poprawę bezpieczeństwa budynku oraz osób w nim przebywających i właściwe, oszczędne zintegrowane zarządzanie salą. Wykonanie studni elektrycznej, do której zostanie doprowadzony kabel sieciowy elektryczny jest niezbędne, aby w przyszłości można było wykonać oświetlenie oraz monitoring parkingu (którego realizacja zaplanowana jest na kolejne lata) bez niszczenia nowo powstałego patio. Z ekonomicznego i technicznego, a także organizacyjnego punktu widzenia, powyższe prace należy wykonać na obecnym etapie budowy, a ich pominięcie w przyszłości spowodowałoby konieczność wykonania robót rozbiórkowych wcześniej już wykonanych prac, co społecznie nie zostałoby pozytywnie odebrane. System CCTV swym zasięgiem obejmie obecnie martwe strefy wokół budynku wraz z przyległymi parkingami oraz ciągi korytarzowe wewnątrz budynku. System SWIN swym zasięgiem obejmie pomieszczenia wewnątrz budynku oraz wszystkie okna w salach multimedialnych. System ten zastanie zintegrowany z nowym systemem KNX. Uzasadnionym jest również wykonanie robót zamiennych oraz dodatkowych polegających na założeniu tzw. inteligentnego systemu zarządzania salą ( KNX ) w rozbudowywanym budynku Centrum Konferencyjne. System ten pozwoli połączyć instalację elektryczną oraz teletechniczną, które będą się uzupełniać. System KNX w jednym panelu integruje sterowanie wentylacją, klimatyzacją, roletami, oświetleniem, ogrzewaniem oraz wszystkimi systemami multimedialnymi. Spowoduje to oszczędności w zużyciu energii elektrycznej oraz cieplnej poprzez inteligentną pracę rolet ( zostanie wykorzystana energia zewnętrzna od promieni słonecznych). Z uwagi na aktualnie wykonywane roboty przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na wykonanie zamówienia podstawowego, uzasadnionym jest ze względu na interoperacyjność sprzętową, przekazany teren budowy, aby roboty dodatkowe zostały wykonane przez Konsorcjum firm KORBUD Józef Korczak i INSTALCO Tomasz Kątny. Wprowadzenie nowego wykonawcy na wykonanie zamówienia dodatkowego, o jakim mowa w niniejszym aneksie, jest nie celowe i nie ma uzasadnienia organizacyjnego i ekonomicznego. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zawartej umowy podstawowej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.