eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu (16 części)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-16

Ogłoszenie nr 560048035-N-2020 z dnia 16-03-2020 r.

Poznań: Wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu (16 części)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583079-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540173647-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510227936-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8964800; 8694801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu (16 części)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DOA.201.55/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na wykonaniu modernizacji izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu przy: 1. ul. Bukowskiej 63, 2. ul. Bukowskiej 328, 3. ul. Golęcińskiej 10, 4. ul. Krasińskiego 8 b-c, 5. ul. Nowe Zagórze 9-11, 6. ul. Serafitek 11 A i B, 7. ul. Spławie 8, 8. ul. Światopełka 4, 9. ul. Składowej 11-12, 10. ul. Towarowej 43, 11. ul. Górna Wilda 92A, 12. ul. Ku Dębinie 1, 13. ul. Hetmańskiej 10, 14. ul. Palacza 74, 15. ul. Ziębickiej 16A - budynek użytkowy NZOZ, 16. ul. Czwartaków 17 - budynek użytkowy NZOZ. Zamawiający informuje, iż w opisie przedmiotu zamówienia wskazane w pkt 3.1 SIWZ nieruchomości mają charakter mieszkalny, z wyjątkiem nieruchomości przy ul. Ziębickiej 16A oraz ul. Czwartaków 17, które są lokalami użytkowymi. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż dla budynków mieszkalnych należy przyjąć podatek od towarów i usług według stawki VAT w wysokości 8 %, natomiast dla budynku użytkowego należy przyjąć stawkę podatku VAT w wysokości 23 %. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 9 do SIWZ, - Przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45320000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1) ul. Bukowska 63 - 13 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 12 tygodni, 2) ul. Bukowska 328 - 13 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 12 tygodni, 3) ul. Golęcińska 10 - 13 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 12 tygodni, 4) ul. Krasińskiego 8 b-c - 17 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 16 tygodni, 5) ul. Nowe Zagórze 9-11 - 17 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 16 tygodni, 6) ul. Serafitek 11 A i B - 17 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 16 tygodni, 7) ul. Spławie 87 - 17 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 16 tygodni, 8) ul. Światopełka 4 - 13 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 12 tygodni, 9) ul. Składowa 11-12 - 9 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 8 tygodni, 10) ul. Towarowa 43 - 9 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 8 tygodni, 11) ul. Górna Wilda 92A - 5 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 12) ul. Ku Dębinie 1 - 9 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 8 tygodni, 13) ul. Hetmańska 10 - 6 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 5 tygodni, 14) ul. Palacza 74 - 10 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 9 tygodni, 15) ul. Ziębicka 16A - 10 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 9 tygodni, 16) ul. Czwartaków 17 - 10 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 9 tygodni. - licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ul.Bukowska 328
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych i Produkcji Różnej , , ul. Słowiańska 53 C, 61-664, Poznań , kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 24168.55 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ul.Golecińska 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych i Produkcji Różnej, , ul. Słowiańska 53C, 61-664, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 18415.26 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji robót dodatkowych dotychczasowemu Wykonawcy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania prac umownych stwierdzono, iż istniejące w budynku fundamenty wykonane zostały z kamienia polnego i nie posiadają podłoża do wykonania izolacji. Wartość zmian: część 2: 11287.82 zł netto/12190.85 zł brutto, część 3: 5982.59 zł netto/6461,20 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.