Ogłoszenie nr 560005183-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.
Warszawa: Przebudowa i rozbudowa instalacji elektrycznej LAN, SWIN, CCTV, PPOŻ., SKD w budynkach Prokuratury Krajowej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515900-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540041314-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510140786-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Krajowa, Krajowy numer identyfikacyjny 36391899800000,
ul. ul. Rakowiecka
26/30,
02-528
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 12 51 390, e-mail
Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl, faks
22 12 51 313.
Adres strony internetowej (url): www.pk.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa instalacji elektrycznej LAN, SWIN, CCTV, PPOŻ., SKD w budynkach Prokuratury Krajowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PK XF 261.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt przy ul. Postępu 3 w Warszawie jest w trakcie przebudowy i przystosowania go do potrzeb Prokuratury Krajowej. W związku ze zmianą układu pomieszczeń biurowych konieczna jest przebudowa i rozbudowa instalacji: elektrycznej, okablowania strukturalnego miedzianego i światłowodowego dla potrzeb sieci LAN wraz z dedykowaną instalacją zasilającą, SWiN, SKD (KD), CCTV (STD), oraz instalacji Ppoż.
II.4) Główny kod CPV: 45311000-0
Dodatkowe kody CPV:
45311100-1,
45311200-2,
45312100-8,
45312200-9,
45315600-4,
42961100-1,
71000000-8,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 01.07.2019 do 30.11.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Przebudowa i rozbudowa instalacji SKD (KD) |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
01/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
NOMA 2 Sp. Z O.O. ,
,
ul. Plebiscytowa 36,
40-041,
Katowice , kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/12/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W ramach realizacji Umowy powstała konieczność zaniechania części prac (zmniejszenie zakresu prac związanych z wykuciem i zaprawieniem bruzd instalacyjnych, montażem zasilaczy buforowych, montażem akumulatorów, montażem skrzynek sterowniczych z mod.AC1) wykonania robót dodatkowych (montaż dodatkowego kontrolera KD, tripodów oraz dodatkowego okablowania do systemu KD), stwierdzonych Protokołem Konieczności, określonego w Kosztorysie kontroli dostępu i videodomofonów - roboty dodatkowe - wykonanie instalacji zwalniania drzwi systemu kontroli dostępu; Kosztorysie kontroli dostępu i videodomofonów - roboty dodatkowe; Kosztorysie kontroli dostępu i videodomofonów - zakres podstawowy - roboty zaniechane. Zmian Umowy dokonano na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP i art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP w zw. z postanowieniami § 5 ust. 3 i § 20 ust. 4 lit. b i c Umowy tj. Konieczne prace dodatkowe nie objęte zakresem Robót realizowane będą na podstawie odrębnej umowy (aneksu)określającej termin realizacji oraz wynagrodzenie Wykonawcy. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; c) w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu Umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Ostateczna kwota wynagrodzenia za należyte wykonanie przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy z uwzględnieniem robót zaniechanych oraz robót dodatkowych wynosi (bez VAT): 542 021.69 zł / netto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.