eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszyna › Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, z terenu Gminy Kruszyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-08



Ogłoszenie nr 559821-N-2020 z dnia 2020-07-08 r.

Gmina Kruszyna: Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, z terenu Gminy Kruszyna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszyna, krajowy numer identyfikacyjny 15139805000000, ul. ul. Kmicica  5 , 42-282  Kruszyna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 202 003, e-mail przetargi@kruszyna.pl, faks 343 202 054.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kruszyna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
Publikowane są wyłącznie informacje i dokumenty, których wymóg publikacji wynika z ustawy Pzp.


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.kruszyna.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Andrzeja Kmicica 5, 42-282 Kruszyna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, z terenu Gminy Kruszyna
Numer referencyjny: RGK.271.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 Odbiór odpadów bezpośrednio z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy odbywać się będzie z podziałem na odpady: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 2) papier, 3) metal, tworzywa sztuczne, 4) odpady opakowaniowe wielomateriałowe, 5) szkło, 6) bioodpady, 7) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 8) popiół z palenisk domowych. 2 Odbiór odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK): 1) przeterminowane leki i chemikalia, 2) zużyte baterie i akumulatory, 3) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 4) odpady budowlane i rozbiórkowe, pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę, a także na wykonanie których nie jest wymagane zgłoszenie do administracji budowlano - architektonicznej, 5) zużyte opony, 6) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych, 7) papier, 8) metal, 9) tworzywa sztuczne, 10) szkło, 11) odpady opakowaniowe wielomateriałowe, 12) bioodpady, 13) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 14) odpady z tekstyliów i odzieży, 15) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, 3 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01, Papier, tektura - 20 01 01, Szkło - 20 01 02, Tworzywa sztuczne - 20 01 39, Metale - 20 01 40, Meble i inne odpady wielkogabarytowe - 20 03 07, Bioodpady - 20 02 01, odpady opakowaniowe wielomateriałowe - 15 01 05, popiół ex 20 01 99 oraz wyposażenia w pojemniki. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, dostarczenie pojemników i zagospodarowanie odpadów od mieszkańców Gminy Kruszyna, z tym, że niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01), bioodpady (20 02 01), popiół ex 20 01 99 oraz pozostałości po sortowaniu odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kruszyna, Wykonawca zobowiązany jest przekazać do instalacji komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 1) Przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701). 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z odpadami z innej gminy lub z jakimikolwiek innymi odpadami. 4 Pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą w pojemnikach (kubły + kontenery) o pojemności: a) dla nieruchomości na której zamieszkuje od 1 do 3 osób - pojemnik (kubeł) o pojemności 120 l - 847 szt. b) dla nieruchomości na której zamieszkuje od 4 do 6 osób - pojemnik (kubeł) o pojemności 240 l - 522 szt. c) dla nieruchomości na której zamieszkuje od 7 do 15 osób - pojemnik (kubeł) o pojemności 360 l - 23 szt. d) dla nieruchomości na której zamieszkuje od 16 do 30 osób - pojemnik (kontener) o pojemności 1100 l, przyjmując na każde następne 15 osób jeden pojemnik (kontener) o pojemności 1100 l - 8 szt. 2) Odpady segregowane odbierane będą w pojemnikach (worki + kubły + kontenery) o pojemności: 2.1) dla nieruchomości na której zamieszkuje od 1 do 3 osób: a) pojemnik (worek) o pojemności 120 l na zbierane łącznie odpady obejmujące następujące frakcje: metal, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe - 847 szt. b) pojemnik (kubeł) o pojemności 120 l na szkło - 847 szt. c) pojemnik (worek) o pojemności 120 l na bioodpady -847 szt. d) pojemnik (worek) o pojemności 120 l na papier - 847 szt. e) pojemnik o pojemności (kubeł) 120 l na popiół - 847 szt. 2.2) dla nieruchomości na której zamieszkuje od 4 do 6 osób: a) pojemnik (worek) o pojemności 240 l na zbierane łącznie odpady obejmujące następujące frakcje: metal, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe -522 szt. b) pojemnik (kubeł) o pojemności 120 l na szkło - 522 szt. c) pojemnik (worek) o pojemności 120 l na bioodpady - 522 szt. d) pojemnik ( worek) o pojemności 120 l na papier - 522szt, e) pojemnik (kubeł) o pojemności 120 l na popiół - 522 szt. 2.3) dla nieruchomości na której zamieszkuje od 7 do 15 osób: a) pojemnik (worek) o pojemności 360 l na zbierane łącznie odpady obejmujące następujące frakcje: metal, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe - 23 szt. b) pojemnik (kubeł) o pojemności 240 l na szkło - 23 szt. c) pojemnik (worek) o pojemności 120 l na bioodpady - 23 szt. d) pojemnik ( worek ) o pojemności 120l na papier - 23 szt. e) pojemnik (kubeł) o pojemności 120 l na popiół - 23 szt. 2.4) dla nieruchomości na której zamieszkuje od 16 do 30 osób: a) pojemnik (kontener metalowy kryty klapą z pełnymi ścianami i wyraźnym opisem) o pojemności 1100 l na zbierane łącznie odpady obejmujące następujące frakcje: metal, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe, przyjmując na każde następne 15 osób jeden pojemnik (kontener) o pojemności 1100 l - 8 szt. b) pojemnik (kontener metalowy kryty klapą z pełnymi ścianami i wyraźnym opisem) o pojemności 1100 l na szkło, przyjmując na każde następne 15 osób jeden pojemnik (kontener) o pojemności 1100 l - 8 szt. c) pojemnik (kontener metalowy kryty klapą z pełnymi ścianami i wyraźnym opisem) o pojemności 1100 l na bioodpady, przyjmując na każde następne 15 osób jeden pojemnik (kontener) o pojemności 1100 l - 8 szt. d) pojemnik (kontener metalowy kryty klapą z pełnymi ścianami i wyraźnym opisem) o pojemności 1100 l na papier, przyjmując na każde następne 15 osób jeden pojemnik (kontener) o pojemności 1100 l - 8 szt. e) pojemnik (kontener metalowy kryty klapą z pełnymi ścianami i wyraźnym opisem) o pojemności 1100 l na popiół, przyjmując na każde następne 15 osób jeden pojemnik (kontener) o pojemności 1100 l - 8 szt. 3) Do gromadzenia odpadów należy stosować pojemniki (worki, kubły i kontenery) z następującymi napisami: a) "Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne" z przeznaczeniem na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, b) "Odpady selektywne" z przeznaczeniem na metal, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe, c) "Szkło" z przeznaczeniem na szkło, d) ,,Papier" z przeznaczeniem na papier, e) "Bioodpady" z przeznaczeniem na bioodpady, f) ,, Popiół `´ z przeznaczeniem na popiół z palenisk domowych. 4) Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wyposażenia wskazanych przez Zamawiającego nieruchomości zamieszkałych w pojemniki (worki, kubły i kontenery) zgodnie z pkt 4.4 ppkt 1) i 2). 5) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego i systematycznego dostarczania pojemników w tym worków w trakcie realizacji umowy. 6) Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojemników o mniejszej pojemności przy czym suma pojemności pojemników na danej posesji musi być zgodna z pkt 4.4 ppkt 1) i 2) (np. 240 l jako 2 x 120 l lub 360 l jako 240 l + 120 l). 7) Ilość pojemników przedstawionych w pkt 4.4 ppkt 1) i 2), nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając powstanie nowych gospodarstw oraz migrację ludności. Aktualna ilość nieruchomości przewidzianych do obsługi przez Wykonawcę wynosi ok. 1381. Aktualna ilość mieszkańców przewidzianych do obsługi przez Wykonawcę wynosi 4233 . 8) Wykonawca nieodpłatnie wyposaży w pojemniki nowe nieruchomości nieujęte wcześniej lub zmieni pojemniki w nieruchomościach w których nastąpiła korekta pojemności w związku ze zmianą liczby zamieszkujących osób. Wyposażenie nastąpi na podstawie wskazań Zamawiającego. UWAGA: W przypadku pojemników na zbierane łącznie odpady obejmujące metal, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe, może nastąpić zamiana worków na kubły, w proporcjonalnych ilościach i pojemnościach. Taka zamiana jest uwzględniona w kryteriach oceny ofert i zostanie zgodnie z przyjętymi w specyfikacji zasadami oceniona. 5 Szacowana ilość odpadów odbieranych bezpośrednio z nieruchomości w okresie obowiązywania zamówienia: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 175 Mg 2) Tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe - 35 Mg 3) Papier - 3 Mg 4) Szkło - 40 Mg 5) Bioodpady - 30 Mg 6) Popiół z palenisk domowych - 120 Mg 7) Metal - 2,5 Mg 6 Ilość wytwarzanych odpadów przedstawionych w pkt 4.5 które będą odbierane bezpośrednio z nieruchomości, nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców Gminy Kruszyna. Szacunkowa łączna ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania wynosi około 405,50 Mg/ 5 miesięcy. 7 Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych wielkości. 8 Forma wynagrodzenia za wykonaną usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych podana została w § 5 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 9 Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 19.00. 10 Odpady gromadzone będą w pojemnikach i workach , o pojemności zależnej od ilości mieszkańców zamieszkałych na danej posesji zgodnie z pkt 4.4. 11 Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: 1) worki do zbiórki metalu, tworzyw sztucznych i odpadów opakowaniowych wielomateriałowych: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, b) grubość - co najmniej 20 mikronów, c) kolor żółty z napisem "Metal i tworzywa sztuczne" d) inne - każdy worek posiadający wbudowaną po obwodzie przy otworze wsypowym tasiemkę ściągającą służącą do skutecznego zamykania otworu wsypowego. 2) worki do zbiórki papieru: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, b) grubość - co najmniej 20 mikronów, c) kolor niebieski z napisem ,,Papier", d) inne - każdy worek posiadający wbudowaną po obwodzie przy otworze wsypowym tasiemkę ściągającą służącą do skutecznego zamykania otworu wsypowego. 3) worki do zbiórki bioodpadów: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, b) grubość - co najmniej 40 mikronów, c) kolor brązowy z napisem ,, Bio´´, d) inne - każdy worek posiadający wbudowaną po obwodzie przy otworze wsypowym tasiemkę ściągającą służącą do skutecznego zamykania otworu wsypowego. 12 Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne dla nieruchomości zamieszkałych: a) dla nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi - co najmniej jeden raz na 2 tygodnie w miesiącach od sierpnia do października oraz co najmniej jeden raz w miesiącu, w pozostałych miesiącach, b) dla nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi wielolokalowymi - co najmniej jeden raz na tydzień od sierpnia do października oraz co najmniej jeden raz w miesiącu, w pozostałych miesiącach, c) ostatni odbiór odpadów nastąpi nie wcześniej niż 5 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy 2) odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmującej zbierane łącznie odpady obejmujące następujące frakcje: metal, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe, należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: a) dla nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi i wielolokalowymi - raz na miesiąc, b) dla punktu selektywnego zbierania - według potrzeb na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez zamawiającego, 3) odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmujące szkło należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: a) dla nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi i wielolokalowymi - raz na trzy miesiące, pierwsza zbiórka nastąpi w miesiącu sierpniu 2020 roku a ostatnia w grudniu 2020 roku, b) dla punktu selektywnego zbierania - według potrzeb na zgłoszenie telefoniczne, w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez zamawiającego, 4) odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmujące papier należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: a) dla nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi i wielolokalowymi - raz na trzy miesiące, pierwsza zbiórka nastąpi w miesiącu sierpniu 2020 roku a ostatnia w grudniu 2020 roku, b) dla punktu selektywnego zbierania - według potrzeb na zgłoszenie telefoniczne, w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez zamawiającego, 5) Odpady komunalne segregowane obejmujące bioodpady gromadzone workach do gromadzenia bioodpadów należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością : a) dla nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi - co najmniej jeden raz na 2 tygodnie w miesiącach od sierpnia do października oraz co najmniej jeden raz na miesiąc w pozostałych miesiącach, b) dla nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi wielolokalowymi - co najmniej jeden raz na tydzień od sierpnia do października oraz co najmniej jeden raz w miesiącu, w pozostałych miesiącach, c) dla punktu selektywnego zbierania - według potrzeb na zgłoszenie telefoniczne, w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez zamawiającego, 6) Odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmującej popiół z palenisk domowych należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: 6.1) dla nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi: a) w miesiącach październik , listopad, grudzień - jeden raz na miesiąc, b) w miesiącach sierpień, wrzesień - jeden raz w miesiącu wrześniu. 6.2) dla nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi wielolokalowymi : a) w miesiącach październik , listopad, grudzień - jeden raz na miesiąc, b) w miesiącach sierpień, wrzesień - jeden raz w miesiącu wrześniu. 7) W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu terminu odbioru - taki sposób spełniania świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. 13 Wykonawca nieodpłatnie wyposaży gminny punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) w odpowiednie pojemniki (kontenery i kubły) do gromadzenia odpadów zgodnie z poniższym zapotrzebowaniem: 1) przeterminowane leki i chemikalia - kubeł w kolorze szarym z opisem o pojemności 240 l (1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy - 0,12 Mg. 2) zużyte baterie i akumulatory - kubeł w kolorze szarym z opisem o pojemności 240 l (1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy - 0,12 Mg. 3) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kontener z opisem o pojemności 1100 l (1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy - 6,00 Mg. 4) odpady budowlane i rozbiórkowe - kontener kryty z klapą z opisem o pojemności 7000 l (1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy - 6,00 Mg. 5) zużyte opony - boks (1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy - 15,24 Mg. 6) papier - kubeł w kolorze szarym z opisem o pojemności 1100 l (1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy - 0,60 Mg. 7) inne odpady niebezpieczne - kontener z opisem o pojemności 1100 l (1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy - 1,20 Mg. 8) metal, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe - kontener kryty klapą z opisem o pojemności 7000 l (1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy: a) papier- 0,60 Mg. b) metal - 0,30 Mg. c) tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe - 3,60 Mg. d) szkło - 2,40 Mg. 9) bioodpady - kontener kryty klapą o pojemności 7000 l (1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy - 4,80 Mg. 10) meble i inne odpady wielkogabarytowe - boks (1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy - 6,00 Mg. 11) szkło - kontener w kolorze szarym z opisem o pojemności 1100 l ( 1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy - 2,40 Mg. 12) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki - kubeł w kolorze szarym z opisem o pojemności 240l ( 1 szt.). Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy - 0,01 Mg 13) odpady z tekstyliów i odzieży kontener o pojemności 1100 l ( 1 szt.) . Szacunkowa ilość odpadów odbieranych z PSZOK w tonach na 5 miesięcy 0,3 Mg 14 Gminny punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) umiejscowiony będzie w miejscowości Widzów ul. Kościelna 3, 42-282 Kruszyna. Obsługę personalną punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zapewni Zamawiający. 15 Obowiązki Wykonawcy w zakresie kontroli rzetelności segregacji: 1) W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca umieszcza w widocznym miejscu na pojemniku do zbierania odpadów naklejki z następującą treścią: Informuje się właściciela nieruchomości, że odpady są zbierane niezgodnie ze złożoną Deklaracją oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie Kruszyna. W dniu ................ stwierdzono, że umieszczono odpady ......................... w pojemniku do zbierania odpadów ........................ . Kolejne następujące po sobie naruszenie regulaminu, będzie skutkowało utratą uprawnienia do stosowania opłaty obniżonej. 2) Wykonawca odbierający odpady komunalne ma obowiązek: a) sporządzić protokół w trzech egzemplarzach zawierający datę, adres nieruchomości, rodzaj źle wysegregowanych odpadów, spisany w miejscu zdarzenia, b) pozostawić kopię protokołu o źle wysegregowanych odpadach dla właściciela nieruchomości w skrzynce na listy, c) wykonać dokumentację fotograficzną z datownikiem, d) niezwłocznie przekazać Zamawiającemu jeden egzemplarz protokołu, dokumentację fotograficzną (w wersji elektronicznej lub papierowej - wielokolorowa). 16 Inne obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca powinien osiągnąć w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. (Dz. U. z 2016r. poz. 2167 z późn.zm) w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. 2) Wykonawca powinien osiągnąć w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy bioodpadów przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017r. (Dz. U. z 2017r. poz. 2412) w sprawie poziomów ograniczenia masy bioodpadów przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. 3) Dostarczanie terminowo wymaganej ilości worków do selektywnej zbiórki do poszczególnych nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi oraz dla nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami wielolokalowymi , regularnie, po każdym odbiorze odpadów segregowanych, zgodnie z przyjętą na terenie Gminy Kruszyna częstotliwością odbioru odpadów segregowanych. W dniu odbioru odpadów na tzw. wymianę tj. ilość worków oddanych równa się ilości worków otrzymanych. UWAGA: Worki należy pozostawić w takim miejscu i tak zabezpieczone aby nie uległy zniszczeniu lub nie zostały porwane w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, tj. pozostawiane w furtkach. Nie dopuszcza się pozostawiania luzem worków przed nieruchomościami. Dodatkowo Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dostarczenia w okresie trwania umowy (sierpień - grudzień 2020 r.) worków w określonej ilości podanej w wiadomości wysłanej e-mailem Miejsce dostarczenia powyższych worków - siedziba Zamawiającego. 4) Zabezpieczanie przewożonych odpadów przed ich wysypaniem. 5) Wykonawca jest zobowiązany do zebrania odpadów, które w trakcie ich odbioru zostaną rozsypane - obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników lub worków, 6) Wyposażenie pojazdów do odbierania odpadów (w tym odpadów segregowanych), w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (np. GPS), umożliwiający trwałe zapisywanie o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. Zapisywanie w sposób umożliwiający odczyt oraz przechowywanie w siedzibie Wykonawcy, przez okres obowiązywania umowy i rok po jej zakończeniu danych pochodzących z systemu monitoringu i systemu czujników. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni program umożliwiający odczyt, prezentację oraz analizę przechowywanych danych, które powinny być udostępniane na każde żądanie Zamawiającego. 7) Umożliwienie wstępu na teren bazy transportowej przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom państwowych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z przepisami wykonawczymi. 8) Pojemniki na odpady winny być nowe lub w dobrym stanie technicznym (używane) spełniające obowiązujące normy. 9) Wykonawca odpowiada za uszkodzenia wynikające ze złej jakości pojemników lub zwykłego użytkowania pojemników (np. pęknięcia wynikające z użytkowania lub powstałe przy opróżnianiu pojemnika , uszkodzone kółka lub uchwyty) - w takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany uszkodzonych pojemników na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia w formie pisemnej, faksem lub i-mailem zapotrzebowania przez zamawiającego. 10) Przygotowanie harmonogramu wywozu w formie ulotek (wydruk czarno - biały), w określonej ilości w okresach półrocznych. Dystrybucja ulotek winna się odbywać wraz z odbiorem odpadów komunalnych oraz ze wstawieniem pojemników na odpady komunalne. Dystrybucja harmonogramu musi dotyczyć wszystkich obsługiwanych zamieszkałych nieruchomości bez względu czy w dniu odbioru odpadów wystawiono odpady czy nie. UWAGA: Przez dystrybucję Zamawiający rozumie: w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej dostarczenie ww. informacji do skrzynek na listy, a w przypadku braku skrzynki ulotkę należy przykleić do pojemnika, pod klapą pojemnika lub innym ogólnodostępnym miejscu. 11) Dostarczenie do obsługiwanych nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy wymagalnej ilości worków zgodnie z pkt 4.4 ppkt 2), niezależnie jaka ilość worków będzie wystawiona przez właściciela nieruchomości. 12) Obsługa każdej nieruchomości, w terminie określonym w harmonogramie. 13) Odebranie od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy każdej ilości zebranych, zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych. Gmina zapewnia właścicielom nieruchomości zamieszkałych pozbywanie się wszystkich odpadów komunalnych bezpośrednio z terenu nieruchomości, tj. w przypadku kiedy odpady, które nie zmieszczą się do kubła, wystawione będą obok w dodatkowym worku, workach bądź innym kuble, również w ramach niniejszego zamówienia muszą być odebrane. 14) Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości. 15) Okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 16) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego tj. ponoszenie kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w gminie (uszkodzenia chodników i innych urządzeń) z wyłącznej winy Wykonawcy. 17) Wykonawca skieruje na żądanie Zamawiającego, do ważenia samochody odbierające odpady komunalne przed rozpoczęciem odbioru z terenu Gminy Kruszyna i po zakończeniu odbioru w tym samym dniu, do miejsca ważenia wskazanego przez Zamawiającego. 17 Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu który musi być w dyspozycji Wykonawcy. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie używanych pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia: a) zapewnienie przez cały czas trwania umowy dla właściwej realizacji przedmiotu umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości minimum jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie, b) użytkowanie pojazdów specjalistycznych dla tego typu usług, pojazdy te winny być we właściwym stanie technicznym i oznakowane w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy, adresu i numeru telefonu przedsiębiorcy, c) odbieranie i transportowanie odpadów pojazdami bezpylnymi i kontenerowymi zgodnie z przepisami art. 61 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 110.), transport odpadów wielkogabarytowych, odpadów umieszczonych w szczelnych workach plastikowych, może odbywać się pojazdami ciężarowymi, d) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę a także przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu, e) zachowanie właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów (mycie, dezynfekcja sprzętu winno odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej); pojazdy do odbierania odpadów komunalnych winny być myte z zewnątrz i wewnątrz oraz odkażane nie rzadziej niż raz w tygodniu, f) Wykonawca skieruje na żądanie Zamawiającego, do ważenia samochody odbierające odpady komunalne przed rozpoczęciem odbioru z terenu Gminy Kruszyna i po zakończeniu odbioru w tym samym dniu, do miejsca ważenia wskazanego przez Zamawiającego. 18 Wykonawca będzie prowadził ilościową i jakościową ewidencję odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 19 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty przekazania odpadów, raporty i dowody wagowe (określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973), 20 Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach a) poszczególne rodzaje odebranych odpadów komunalnych, w tym bioodpadów, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości, b) pozostałości z sortowania i pozostałości z mechaniczno-biologicznego przetwarzania, przeznaczonych do składowania powstałych z odebranych przez podmiot odpadów komunalnych, c) odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownego użycia i poddanych recyklingowi, d) odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi, przygotowanych do ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku, e) bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, f) przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne stanowiące część miesięcznego protokołu odbioru, w terminie do 20 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym zawierające informacje o: - ilości i rodzaju odpadów komunalnych, - adresach nieruchomości, z których właściciele nie oddali odpadów komunalnych lub oddali wyłącznie niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne a wykazana przez Zamawiającego nieruchomość zobowiązała się do segregacji odpadów, w sprawozdaniu podaje liczbę właścicieli nieruchomości, od których odebrał odpady komunalne, g) przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania wynikające z przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, h) przekazywanie kart przekazania odpadów i dowodów wagowych. i) informację o ilości i rodzaju odebranych odpadów z PSZOK.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że: a) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, wydane przez właściwy organ, b)posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kruszyna.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 250.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi główne odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, obejmujące wykonanie lub wykonywanie usług odbierania odpadów komunalnych od łącznie co najmniej 500 nieruchomości. Zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22a ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. b) dysponuje lub będzie dysponować w celu wykonania zamówienia samochodami specjalistycznymi i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, w ilości: b.1.) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz popiołu z palenisk domowych z pojemników o pojemności 120l, 240l, 360l, 1100l (typu śmieciarka), b.2.) co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbierania pojemników z selektywnie zebranymi odpadami komunalnymi oraz odpadów wielkogabarytowych. W odniesieniu do warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/ nie spełnia - na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Punkt 1: 1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 25a ust. 1 Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ, b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kruszyna. Punkt 2: 1) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane tj. usług polegających na odbieraniu odpadów komunalnych od łącznie co najmniej 500 nieruchomości. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Do wykazu należy dołączyć dowody, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ppkt 1), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ppkt 2 lit. a), b). Punkt 3: W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wykazu wymaganego sprzętu opisanego w pkt. 8.2 pkt 3 lit. b SIWZ wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. Punkt 4: W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 250 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dokument zobowiązania podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.6 ppkt 2) potwierdzający dysponowaniem potencjałem technicznym lub zawodowym lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej z którego wynikać będzie udział takiego podmiotu w wykonywaniu zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy, jeżeli Wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków podmiotu trzeciego). 3) Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy). 4) Kopia dowodu wniesienia wadium zgodnie z pkt. 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Szczegóły określono w pkt. 11 SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Funkcjonalność - zamiana worków na kubły dla frakcji obejmujących tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie wymaga składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Każda zmiana niniejszej Umowy wymaga formy pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności. Niedopuszczalne są jednak, pod rygorem nieważności, zmiany postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian w zawartej umowie o ile wynika to z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i są one niezależne od woli stron. 3. Dopuszcza się wszelkie nieistotne zmiany w treści umowy, które to zmiany nie wpłynęłyby na krąg wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynik postępowania. 4. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 4.1. zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. 4.2. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach niniejszego zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4.3. zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w § 7 ust. 1 umowy; 4.4. Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 4.1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 4.5. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 4.6. łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie następujących zmian: a) zmiany osób stanowiących przedstawicieli o których mowa w § 6, 8 umowy, b) zmiany cen jednostkowych, o których mowa w § 5 ust. 1 w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, c) zmiany łącznej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany ilości odebranych odpadów, z zastrzeżeniem § 13 ust. 4 umowy. d) zmiany numeru konta Wykonawcy na które będzie przekazywane wynagrodzenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta winna być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, napisana pismem maszynowym na komputerze lub nieścieralnym atramentem.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.