eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przetarg nieograniczony nr 5/DKW/2020 na usługę modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych - przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-02



Ogłoszenie nr 557668-N-2020 z dnia 2020-07-02 r.

Areszt Śledczy: Przetarg nieograniczony nr 5/DKW/2020 na usługę modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych - przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 62649000000000, ul. ul. Kurkowa  12 , 80-803  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 3231000, 3231260, e-mail dkw_gdansk@sw.gov.pl, faks 583 025 125.
Adres strony internetowej (URL): http//www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna SW nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zp.sw.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Inny sposób : operator pocztowy, osobiście
Adres:
Areszt Śledczy w Gdańsku ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 5/DKW/2020 na usługę modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych - przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku
Numer referencyjny: 5/DKW/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I część zamówienia - modernizacja systemu kontroli dostępu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu kontroli dostępu pawilonu N spełniającego wytyczne nr 4/2013 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 10 czerwca 2013 roku. Wymagania systemu serwer (szt. 1): - Architektura klient - serwer - Możliwość konfiguracji serwera rezerwowego z automatycznym przełączaniem pracy serwerów w przypadku awarii jednego z nich - Zdalny backup bazy danych - Możliwość przypisania wielu identyfikatorów dla jednego użytkownika (karta, pin dynamiczny, QRcode, numer rejestracyjny) - Niezależny serwer czasu - Obsługa wielu rozłącznych podmiotów w ramach jednego serwera - Możliwość instalacji serwera w środowisku wirtualnym - Szyfrowana baza danych kontrolerów - Edycja, drukowanie nadruków na identyfikatorach bezpośrednio z aplikacji głównej - Obsługa przenośnych terminali z wizualną (zdjęcie) weryfikacją użytkownika - Moduł API dla integracji systemu z systemami zewnętrznymi - Liczba obsługiwanych przejść - bez ograniczeń - Liczba posiadaczy kart - bez ograniczeń - Liczba stacji roboczych - bez ograniczeń - Wyświetlanie zdarzeń, bieżąca obsługa systemu za pomocą przeglądarki internetowej, brak konieczności instalacji dedykowanego oprogramowania na stacji / stacjach klienckich - Strefy przebywania użytkowników - Mechanizm tworzenia własnych pól przez użytkownika opisujących kartotekę pracownika - Integracja z Microsoft Active Directory, możliwość korzystania z mechanizmów SSO w celu autoryzacji administratorów systemu - Ciągłe (online) wyświetlanie zdarzeń (transakcji) - Zarządzanie systemem, przetwarzanie danych oraz raporty (zdarzenia i alarmy) w dowolnej stacji roboczej systemu globalnego (bez konieczności przenoszenia danych pomiędzy lokalnymi serwerami) - oprogramowanie ma umożliwić stworzenie czytelnego programu operatora zawierającego mapę obiektu, który spełni wymagania: potwierdzenie otwarcia drzwi do cel po wcześniejszym przyciśnięciu żądania wejścia na celę, sali widzeń, możliwość włączenia/wyłączenia śluzowania, możliwość włączenia/wyłączenia głośnika radiowęzła w celach, sygnalizowanie stanu przejść - program operatora musi znajdować się także na stacji roboczej w pomieszczeniu dowódcy zmiany (awaryjnie) - Interfejs programowy do integracji z depozytorami kluczy - Obsługa terminali przenośnych, wizualna na podstawie zdjęcia weryfikacja użytkownika - Szyfrowana transmisja ze stacji Operatora do systemu zarządzającego KD - Szyfrowana transmisja pomiędzy kontrolerami a systemem zarządzającym - Szyfrowana transmisja pomiędzy kontrolerami - Możliwość użycia klucza SSL Zamawiającego do obsługi szyfrowania transmisji pomiędzy komponentami systemu KD - Dwuskładnikowa autoryzacja Administratorów do systemu zarządzającego z wykorzystaniem dynamicznego składnika TOTP - Dwuskładnikowa autoryzacja do przejść krytycznych z wykorzystaniem karty rfid oraz dynamicznego kodu PIN - Mechanizm automatycznego deaktywowania/aktywowania karty po autoryzacji na wskazanych czytnikach - Obsługa antypassback'u globalnego bez konieczności komunikacji z serwerem zarządzającym (realizowanym w przypadku braku łączności pomiędzy kontrolerami KD) - Obsługa śluz (w tym sieciowa pomiędzy kontrolerami) - Tryb dozoru operatorskiego dla przejść - Automatyczna zmiana trybu dozoru operatorskiego dla wskazanych przejść w przypadku wywołania trybu globalnego alarmu - Mechanizmy korelacji zdarzeń kontroli dostępu i notyfikacji dla określonych scenariuszy - Możliwość stworzenia ról operatorów, pozwalających na wskazanie obszarów KD, którymi mogą administrować - Zgodność systemu z normą PN-EN 60839-11 na poziomie 4 - Automatyczna obsługa kart nierotujących, z możliwością automatycznego ich: blokowania, tymczasowego blokowania, przypisywania do puli kart wolnych w funkcji czasu - Nieograniczona liczba wzorców uprawnień - Nieograniczona liczba harmonogramów czasowych dostępu do stref - Definicja wzorców uprawnień w czasie - Definicja poświadczeń z możliwością kontroli dostępu do stref - Możliwość ograniczenia limitu ilościowego użycia karty kontroli dostępu - Obsługa jednorazowych kart kontroli dostępu - Wizualizacja w czasie rzeczywistym: stanu kontrolera i jego statusu połączenia z serwerem zarządzającym poszczególnych wejść oraz wyjść kontrolera sygnału braku zasilania podstawowego AC230V stanów przejść informacji o autoryzacjach na przejściach informacji o ilości osób w pomieszczeniach oraz na całym obiekcie - Automatyczna blokada czytników w przypadku użycia karty obcej bądź wykrycia alarmu tampera czytnika - Automatyczna blokada kontrolera w przypadku naruszenia tampera obudowy kontrolera - Kontrola minimalnej/maksymalnej ilości osób w pomieszczeniach - Komisyjne otwarcie strefy - Obsługa komunikatów audio na stacji operatora (w zależności od zdarzeń KD) - Obsługa komunikatów audio na przejściu (w zależności od zdarzeń KD) - Automatyczna blokada / odblokowanie stref w przypadku użycia przycisku napadowego - Moduł awizacji gości w tym mechanizm oprowadzania gości po wybranych strefach (autoryzacja gościa na przejściu odbywa się po zatwierdzeniu kartą pracownika/ funkcjonariusza) - Równoległa synchronizacja danych o kartach/ uprawnieniach pomiędzy systemem głównym kontrolerami (niezależnie od ich liczby). Czas przesyłania pojedynczych uprawnień na wszystkie kontrolery nie powinien przekraczać 0,4 sekundy - Weryfikacja wprowadzonych terminów poświadczeń przy dostępie do wskazanych stref objętych kontrolą dostępu - Mechanizm sterowania wieloma przejściami (p>1) z wykorzystaniem 1 czytnika z klawiaturą pinpad (wybór przejścia z klawiatury numerycznej potwierdzony karta uprawnionego pracownika/ funkcjonariusza). Kontroler 34 szt. - Kontroler musi zmieścić się w obecną ościeżnicę przycelową o wymiarach dług. 38cm, szer. 15cm, głęb. 9 cm, -Musi posiadać interfejs komunikacyjny min. Ethernet 100Mb/s - Kontroler przycelowy (20 szt.) musi posiadać minimum 6 wyjść NO/NC i minimum 10 wejść - Kontrolery pozostałe (14 szt.) muszą posidać minimum 2 wyjścia NO/NC i minimum 4 wejścia - Obsługa czytników w ilości minimum 2 sztuk - Autonomiczna praca kontrolera po utracie komunikacji z serwerem - Do komunikacji z czytnikiem dopuszcza się protokoły Wieganda, RS485 i TCP/IP - Możliwość obsługi protokołu OSDP w wersji nie starszej niż 2 - Autoryzacja za pomocą pinu dynamicznego - Możliwość autoryzacji za pomocą pinu dynamicznego - Szyfrowana baza danych - Szyfrowanie informacji w kontrolerze - Zabezpieczenie protokołami IDS, IPS - Pamięć minimum 400 000 identyfikatorów, alarmy i transakcje minimum 10 000 000 - Modułowa budowa (płytka komunikacji z czytnikami, płytka zasilania, płytka wejść/wyjść) - Rozbudowa kontrolera o moduły czytników i wejść/wyjść bez konieczności montażu nowego kontrolera - Wymiana modułów bez konieczności wymiany całego kontrolera - Dowolne programowanie wejść/wyjść i czytników - Jedno z wyjść każdego kontrolera przycelowego musi sterować głośnikiem radiowęzła (włącz/wyłącz), sterowanie odbywać ma się z programu operatorskiego u oddziałowego, - Możliwość pracy tylko z modułem wejść/wyjść - Możliwość sterowania więcej niż jednym wyjściem - Obsługa funkcji globalnego AntiPassBack między kontrolerami - Integracja z kamerami IP - Zdalne programowanie i flashowanie - Komunikaty głosowe dla przejścia Czytnik kart (19 szt.): - Do komunikacji z kontrolerem dopuszcza się protokoły Wieganda, RS485 i TCP/IP - Obsługa kart Mifare Plus X - Możliwość obsługi protokołu OSDPv2 (rozbudowa czytnika o płytkę protokołu OSDPv2) - Wsparcie bezpiecznych poświadczeń SIO - Możliwość blokady odczytu numeru CSN - Szyfrowanie procesora pamięci kart - Możliwość zmiany kluczy szyfrujących - Możliwość zmiany koloru diody sygnalizacyjnej LED - Sygnalizacja stanu dioda LED RGB + buzzer dla odczytu kart Zamek więzienny mechaniczno-elektryczny szt. 12 (tylko dostawa) - zasilany napięciem 24V prądu stałego - dwuczęściowy składający się z części mechanicznej i elektrycznej - wymiar części mechanicznej (w x s x g) 150x130x30 mm - wymiar części elektrycznej (w x s x g) 180x155x60 mm - wysuw rygla - 20mm (tylko w części mechanicznej) - korpus zamka wykonany z odlewu żeliwnego i osłony z blachy stalowej grubości minimum 3mm - zamek i elementy zabezpieczone antykorozyjnie cynkiem galwanicznym - zamykanie przez zatrzaśnięcie lub kluczem z wkładką patentową Zasilacz buforowy 24V prądu stałego szt. 3 - moc nie mniej niż 600W - prąd wyjściowy nie mniej niż 24A - akumulator 12V nie mniej niż 28Ah szt. 6 Stycznik szt. 31 - znamionowe napięcie sterowania: 24V DC - minimalne zasilanie cewki stycznika 12V AC/DC - liczba styków głównych zwiernych: 3 Zasilacz buforowy 12V prądu stałego 5 szt. - prąd wyjściowy nie mniej niż 10A - akumulator 12V nie mniej niż 7Ah szt. 5 II część zamówienia (system domofonowy): ELEMENTY SYSTEMU Serwer 1 szt. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: Obsługiwać minimum 600 abonentów Obsługiwać 60 jednoczesnych połączeń lub więcej Obsługiwać połączenia audio jak i audio-wideo Zapewniać połączenia głosowe jakości HD z pasmem akustycznym w zakresie od 200 Hz do 7kHz (kodek szerokopasmowy G.722) Obsługiwać minimum 25 pokoi konferencyjnych w trybie duplex Posiadać rejestr połączeń Zapewniać podłączenie do centrali telefonicznej lub publicznej sieci telefonicznej poprzez SIP trunk. Zapewnione ma być minimum 4 jednoczesne połączenia pomiędzy systemami Wandaloodporny Interkom Więzienny 21 szt. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: Posiadać panel frontowy wykonany z co najmniej 3 mm stali nierdzewnej kwasoodpornej gatunku 1.4301 lub innego materiału spełniającego normę IK10 Posiadać głośnik i mikrofon zabezpieczony przed aktami wandalizmu Posiadać 1 przycisk wezwania z diodą sygnalizacyjną LED Posiadać wbudowany czujnik sabotażu stacji Umożliwiać podłączenie zewnętrznego sygnalizatora oraz przycisku kasowania Posiadać wbudowany min 3W wzmacniacz mocy klasy D Komunikować się poprzez sieć IP Być zasilany z PoE Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711m, G.722 Obsługiwać funkcję detekcji hałasu Obsługiwać funkcję kontroli toru audio (sprawności głośnika i mikrofonu) Sygnalizator optyczny LED 1 kolor 21 szt. Stacja biurkowa 1 sztuka Ma spełniać minimum poniższe wymagania: Posiadać wyświetlacz informacyjny nie mniejszy niż 4.3" Posiadać wbudowany głośnik i mikrofon Posiadać słuchawkę telefoniczną Umożliwiać prowadzenie rozmów w trybie głośnomówiącym lub przez słuchawkę telefoniczna Posiadać minimum 30 programowalnych przycisków pamięci z diodami LED Być zasilany z PoE Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711m, G.722 Interkom na wejściu 2 sztuki Ma spełniać minimum poniższe wymagania: Posiadać obudowę z aluminium lub innego trwałego materiału Być przeznaczony do montażu natynkowego Posiadać 1 przycisk wezwania z diodą sygnalizacyjną LED Posiadać 1 przekaźnik Posiadać wbudowany min 3W wzmacniacz mocy klasy D Komunikować się poprzez sieć IP Być zasilany z PoE Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711m, G.722 Realizacja torów kablowych oraz okablowania strukturalnego wraz z przewodami zasilającymi system zostanie zrealizowana przez Zamawiającego. Demontaż systemu w I i II części zamówienia oraz przygotowanie do modernizacji będzie zrealizowany przez Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł rozpocząć usługę po uprzednim poinformowaniu Zamawiajacego z minimum tygodniowym wyprzedzeniem o powyższym w terminie od września do końca października 2020 z zastrzeżeniem, że prace będą realizowane sukcesywnie w porozumieniu z Zamawiającym bez możliwości całkowitego wyłączenia systemu. Podmiot, który będzie reazlizował usługę jest zobowiązany uprzednio poinformować o parametrach technicznych nowo instalowanych cześci systemu umożliwaiając Zamawiajacemu wykonanie niezbędnych prac budowlanych przygotowujących do instalacji oraz modernizacji systemu domofonowego i kontroli dostępu. W przypadku użytych w opisie nazw w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie Zamawiajacy dopuszcza stosowanie produktów "równoważnych", gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze, co wskazany w opisie konkretny z nazwy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dokonać modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku tj. dokonać przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego. Zadanie to obejmuje również dostawę niezbędnych urzadzeń, wykonanie montażu oraz uruchomienie systemu. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego,a także muszą być dopuszcozne do stosowania w placówkach użytecznosci publicznej. Wymagania dodatkowe: 1. dostarczany sprzęt wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowy - nieużywany, wolny od wad, 2. transport oraz inne koszty dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia powinny być zawarte w oferowanej cenie, 3. w przypadku instalacji konieczność skonfigurowania zestawu oraz przetestowania pod obciążeniem. 4. gwarancja na okres nie mniejszy niż 24 miesiące, termin płatnosci minimum 30 dni 5. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski, 6. oferowane urządzenie powinno posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski. Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie dokonanej przez Wykonawce obciążaja Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, w tym ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: 1. Dane firmy instalacyjnej 2. Projekt powykonawczy systemu z naniesionymi ewentualnymi zmianami ( w opisie zestawieniu materiałów jak i rysunku - zmiana sprzętowa wniesiona w stosunku do niniejszej dokumentacji). Projekt powykonawczy, plany muszą uwzględniać schematy obecnie użytkowanego systemu. 3. Instrukcję obsługi systemu, szczegółową na tyle, by zminimalizować możliwość niewłaściwego użytkowania. Instrukcja powinna mieć dwie części: pierwszą - dotyczącą włączania / wyłączania, weryfikacji stanu alarmu, kasowania, blokowania i testowania, drugą - opisującą pozostałe funkcje systemu. 4. Instrukcję reagowania na alarmy i postępowania w przypadku awarii systemu. 5. Instrukcję konserwacji i napraw z danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za konserwację i naprawę. 6. Protokół z przeszkolenia obsługi przekazywanego systemu z zapisem miejsca, daty oraz danych osób szkolących i przeszkolonych. 7. Protokół odbioru Termin realizacji usługi w I i II części zamówienia od września do końca października 2020r. potwierdzonej końcowym protokołem odbioru potwierdzającym instalację systemu i jego poprawne działanie. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest projekt budowlany modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N-przebudowa systemu kontroli dostępu i domofonowego oraz przedmiary robót na oba systemy Termin realizacji usługi - 31 październik 2020r.

II.5) Główny kod CPV: 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający w prowadzonym postępowaniu zastosuje procedurę odwróconą, o której mowa w art. 24 aa ustawy o PZP tj. najpierw dokona oceny wszystkich złożonych w wyznaczonym terminie ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki określone w postępowaniu uchyla się od podpisania umowy Zamawiający zbada czy Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert (tj. oferta następna w kolejności po ofercie najwyżej ocenionej) nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału. Wykonawca przedłoży dokumenty w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów (dokumenty składa tylko Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza).: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewntualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. f) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Zamawiający żada od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów powyżej wymienionych. g) Zamawiajacy na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 PZP zastrzega sobie prawo do wymagania dokumentów dostarczanych produktów (atesty, certyfikaty, karty techniczne itp.) potwierdzających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów (dokumenty składa tylko Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza).: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewntualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. f) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Zamawiający żada od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów powyżej wymienionych. g) Zamawiajacy na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 PZP zastrzega sobie prawo do wymagania dokumentów dostarczanych produktów (atesty, certyfikaty, karty techniczne itp.) potwierdzających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 PZP zastrzega sobie prawo do wymagania dokumentów dostarczanych produktów (atesty, certyfikaty, karty techniczne itp.) potwierdzających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy winny być składane w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 2.4.1 i 2.4.4 SIWZ nr 5/DKw/2020 należy złożyć w formie oryginału. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe bądź sytuacja finansowa innego podmiotu nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów wykluczenia Zamawiający zażąda aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub, - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia lub termin wykonania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena0,60
Okres gwarancji0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Dopuszcza się także zmiany zwiazane z zaistnienieniem stanu zagrożenia epidemicznego, klęski żywiołowej oraz związanych z koniecznoscią zastosowania przepisów warunkujących funkcjonowanie w związku z w/w zdarzeniami. Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-10, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta winna być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Modernizacja systemu kontroli dostępu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I część zamówienia - modernizacja systemu kontroli dostępu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu kontroli dostępu pawilonu N spełniającego wytyczne nr 4/2013 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 10 czerwca 2013 roku. Wymagania systemu serwer (szt. 1): - Architektura klient - serwer - Możliwość konfiguracji serwera rezerwowego z automatycznym przełączaniem pracy serwerów w przypadku awarii jednego z nich - Zdalny backup bazy danych - Możliwość przypisania wielu identyfikatorów dla jednego użytkownika (karta, pin dynamiczny, QRcode, numer rejestracyjny) - Niezależny serwer czasu - Obsługa wielu rozłącznych podmiotów w ramach jednego serwera - Możliwość instalacji serwera w środowisku wirtualnym - Szyfrowana baza danych kontrolerów - Edycja, drukowanie nadruków na identyfikatorach bezpośrednio z aplikacji głównej - Obsługa przenośnych terminali z wizualną (zdjęcie) weryfikacją użytkownika - Moduł API dla integracji systemu z systemami zewnętrznymi - Liczba obsługiwanych przejść - bez ograniczeń - Liczba posiadaczy kart - bez ograniczeń - Liczba stacji roboczych - bez ograniczeń - Wyświetlanie zdarzeń, bieżąca obsługa systemu za pomocą przeglądarki internetowej, brak konieczności instalacji dedykowanego oprogramowania na stacji / stacjach klienckich - Strefy przebywania użytkowników - Mechanizm tworzenia własnych pól przez użytkownika opisujących kartotekę pracownika - Integracja z Microsoft Active Directory, możliwość korzystania z mechanizmów SSO w celu autoryzacji administratorów systemu - Ciągłe (online) wyświetlanie zdarzeń (transakcji) - Zarządzanie systemem, przetwarzanie danych oraz raporty (zdarzenia i alarmy) w dowolnej stacji roboczej systemu globalnego (bez konieczności przenoszenia danych pomiędzy lokalnymi serwerami) - oprogramowanie ma umożliwić stworzenie czytelnego programu operatora zawierającego mapę obiektu, który spełni wymagania: potwierdzenie otwarcia drzwi do cel po wcześniejszym przyciśnięciu żądania wejścia na celę, sali widzeń, możliwość włączenia/wyłączenia śluzowania, możliwość włączenia/wyłączenia głośnika radiowęzła w celach, sygnalizowanie stanu przejść - program operatora musi znajdować się także na stacji roboczej w pomieszczeniu dowódcy zmiany (awaryjnie) - Interfejs programowy do integracji z depozytorami kluczy - Obsługa terminali przenośnych, wizualna na podstawie zdjęcia weryfikacja użytkownika - Szyfrowana transmisja ze stacji Operatora do systemu zarządzającego KD - Szyfrowana transmisja pomiędzy kontrolerami a systemem zarządzającym - Szyfrowana transmisja pomiędzy kontrolerami - Możliwość użycia klucza SSL Zamawiającego do obsługi szyfrowania transmisji pomiędzy komponentami systemu KD - Dwuskładnikowa autoryzacja Administratorów do systemu zarządzającego z wykorzystaniem dynamicznego składnika TOTP - Dwuskładnikowa autoryzacja do przejść krytycznych z wykorzystaniem karty rfid oraz dynamicznego kodu PIN - Mechanizm automatycznego deaktywowania/aktywowania karty po autoryzacji na wskazanych czytnikach - Obsługa antypassback'u globalnego bez konieczności komunikacji z serwerem zarządzającym (realizowanym w przypadku braku łączności pomiędzy kontrolerami KD) - Obsługa śluz (w tym sieciowa pomiędzy kontrolerami) - Tryb dozoru operatorskiego dla przejść - Automatyczna zmiana trybu dozoru operatorskiego dla wskazanych przejść w przypadku wywołania trybu globalnego alarmu - Mechanizmy korelacji zdarzeń kontroli dostępu i notyfikacji dla określonych scenariuszy - Możliwość stworzenia ról operatorów, pozwalających na wskazanie obszarów KD, którymi mogą administrować - Zgodność systemu z normą PN-EN 60839-11 na poziomie 4 - Automatyczna obsługa kart nierotujących, z możliwością automatycznego ich: blokowania, tymczasowego blokowania, przypisywania do puli kart wolnych w funkcji czasu - Nieograniczona liczba wzorców uprawnień - Nieograniczona liczba harmonogramów czasowych dostępu do stref - Definicja wzorców uprawnień w czasie - Definicja poświadczeń z możliwością kontroli dostępu do stref - Możliwość ograniczenia limitu ilościowego użycia karty kontroli dostępu - Obsługa jednorazowych kart kontroli dostępu - Wizualizacja w czasie rzeczywistym: stanu kontrolera i jego statusu połączenia z serwerem zarządzającym poszczególnych wejść oraz wyjść kontrolera sygnału braku zasilania podstawowego AC230V stanów przejść informacji o autoryzacjach na przejściach informacji o ilości osób w pomieszczeniach oraz na całym obiekcie - Automatyczna blokada czytników w przypadku użycia karty obcej bądź wykrycia alarmu tampera czytnika - Automatyczna blokada kontrolera w przypadku naruszenia tampera obudowy kontrolera - Kontrola minimalnej/maksymalnej ilości osób w pomieszczeniach - Komisyjne otwarcie strefy - Obsługa komunikatów audio na stacji operatora (w zależności od zdarzeń KD) - Obsługa komunikatów audio na przejściu (w zależności od zdarzeń KD) - Automatyczna blokada / odblokowanie stref w przypadku użycia przycisku napadowego - Moduł awizacji gości w tym mechanizm oprowadzania gości po wybranych strefach (autoryzacja gościa na przejściu odbywa się po zatwierdzeniu kartą pracownika/ funkcjonariusza) - Równoległa synchronizacja danych o kartach/ uprawnieniach pomiędzy systemem głównym kontrolerami (niezależnie od ich liczby). Czas przesyłania pojedynczych uprawnień na wszystkie kontrolery nie powinien przekraczać 0,4 sekundy - Weryfikacja wprowadzonych terminów poświadczeń przy dostępie do wskazanych stref objętych kontrolą dostępu - Mechanizm sterowania wieloma przejściami (p>1) z wykorzystaniem 1 czytnika z klawiaturą pinpad (wybór przejścia z klawiatury numerycznej potwierdzony karta uprawnionego pracownika/ funkcjonariusza). Kontroler 34 szt. - Kontroler musi zmieścić się w obecną ościeżnicę przycelową o wymiarach dług. 38cm, szer. 15cm, głęb. 9 cm, -Musi posiadać interfejs komunikacyjny min. Ethernet 100Mb/s - Kontroler przycelowy (20 szt.) musi posiadać minimum 6 wyjść NO/NC i minimum 10 wejść - Kontrolery pozostałe (14 szt.) muszą posidać minimum 2 wyjścia NO/NC i minimum 4 wejścia - Obsługa czytników w ilości minimum 2 sztuk - Autonomiczna praca kontrolera po utracie komunikacji z serwerem - Do komunikacji z czytnikiem dopuszcza się protokoły Wieganda, RS485 i TCP/IP - Możliwość obsługi protokołu OSDP w wersji nie starszej niż 2 - Autoryzacja za pomocą pinu dynamicznego - Możliwość autoryzacji za pomocą pinu dynamicznego - Szyfrowana baza danych - Szyfrowanie informacji w kontrolerze - Zabezpieczenie protokołami IDS, IPS - Pamięć minimum 400 000 identyfikatorów, alarmy i transakcje minimum 10 000 000 - Modułowa budowa (płytka komunikacji z czytnikami, płytka zasilania, płytka wejść/wyjść) - Rozbudowa kontrolera o moduły czytników i wejść/wyjść bez konieczności montażu nowego kontrolera - Wymiana modułów bez konieczności wymiany całego kontrolera - Dowolne programowanie wejść/wyjść i czytników - Jedno z wyjść każdego kontrolera przycelowego musi sterować głośnikiem radiowęzła (włącz/wyłącz), sterowanie odbywać ma się z programu operatorskiego u oddziałowego, - Możliwość pracy tylko z modułem wejść/wyjść - Możliwość sterowania więcej niż jednym wyjściem - Obsługa funkcji globalnego AntiPassBack między kontrolerami - Integracja z kamerami IP - Zdalne programowanie i flashowanie - Komunikaty głosowe dla przejścia Czytnik kart (19 szt.): - Do komunikacji z kontrolerem dopuszcza się protokoły Wieganda, RS485 i TCP/IP - Obsługa kart Mifare Plus X - Możliwość obsługi protokołu OSDPv2 (rozbudowa czytnika o płytkę protokołu OSDPv2) - Wsparcie bezpiecznych poświadczeń SIO - Możliwość blokady odczytu numeru CSN - Szyfrowanie procesora pamięci kart - Możliwość zmiany kluczy szyfrujących - Możliwość zmiany koloru diody sygnalizacyjnej LED - Sygnalizacja stanu dioda LED RGB + buzzer dla odczytu kart Zamek więzienny mechaniczno-elektryczny szt. 12 (tylko dostawa) - zasilany napięciem 24V prądu stałego - dwuczęściowy składający się z części mechanicznej i elektrycznej - wymiar części mechanicznej (w x s x g) 150x130x30 mm - wymiar części elektrycznej (w x s x g) 180x155x60 mm - wysuw rygla - 20mm (tylko w części mechanicznej) - korpus zamka wykonany z odlewu żeliwnego i osłony z blachy stalowej grubości minimum 3mm - zamek i elementy zabezpieczone antykorozyjnie cynkiem galwanicznym - zamykanie przez zatrzaśnięcie lub kluczem z wkładką patentową Zasilacz buforowy 24V prądu stałego szt. 3 - moc nie mniej niż 600W - prąd wyjściowy nie mniej niż 24A - akumulator 12V nie mniej niż 28Ah szt. 6 Stycznik szt. 31 - znamionowe napięcie sterowania: 24V DC - minimalne zasilanie cewki stycznika 12V AC/DC - liczba styków głównych zwiernych: 3 Zasilacz buforowy 12V prądu stałego 5 szt. - prąd wyjściowy nie mniej niż 10A - akumulator 12V nie mniej niż 7Ah szt. 5 Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: 1. Dane firmy instalacyjnej 2. Projekt powykonawczy systemu z naniesionymi ewentualnymi zmianami ( w opisie zestawieniu materiałów jak i rysunku - zmiana sprzętowa wniesiona w stosunku do niniejszej dokumentacji). Projekt powykonawczy, plany muszą uwzględniać schematy obecnie użytkowanego systemu. 3. Instrukcję obsługi systemu, szczegółową na tyle, by zminimalizować możliwość niewłaściwego użytkowania. Instrukcja powinna mieć dwie części: pierwszą - dotyczącą włączania / wyłączania, weryfikacji stanu alarmu, kasowania, blokowania i testowania, drugą - opisującą pozostałe funkcje systemu. 4. Instrukcję reagowania na alarmy i postępowania w przypadku awarii systemu. 5. Instrukcję konserwacji i napraw z danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za konserwację i naprawę. 6. Protokół z przeszkolenia obsługi przekazywanego systemu z zapisem miejsca, daty oraz danych osób szkolących i przeszkolonych. 7. Protokół odbioru Termin realizacji usługi w I i II części zamówienia od września do końca października 2020r. potwierdzonej końcowym protokołem odbioru potwierdzajacym instalację systemu i jego poprawne działanie. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest projekt budowlany modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N-przebudowa systemu kontroli dostępu i domofonowego oraz przedmiary robót na oba systemy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51900000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena0,60
Okres gwarancji0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Modernizacja systemu domofonowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II część zamówienia (system domofonowy): ELEMENTY SYSTEMU Serwer 1 szt. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: Obsługiwać minimum 600 abonentów Obsługiwać 60 jednoczesnych połączeń lub więcej Obsługiwać połączenia audio jak i audio-wideo Zapewniać połączenia głosowe jakości HD z pasmem akustycznym w zakresie od 200 Hz do 7kHz (kodek szerokopasmowy G.722) Obsługiwać minimum 25 pokoi konferencyjnych w trybie duplex Posiadać rejestr połączeń Zapewniać podłączenie do centrali telefonicznej lub publicznej sieci telefonicznej poprzez SIP trunk. Zapewnione ma być minimum 4 jednoczesne połączenia pomiędzy systemami Wandaloodporny Interkom Więzienny 21 szt. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: Posiadać panel frontowy wykonany z co najmniej 3 mm stali nierdzewnej kwasoodpornej gatunku 1.4301 lub innego materiału spełniającego normę IK10 Posiadać głośnik i mikrofon zabezpieczony przed aktami wandalizmu Posiadać 1 przycisk wezwania z diodą sygnalizacyjną LED Posiadać wbudowany czujnik sabotażu stacji Umożliwiać podłączenie zewnętrznego sygnalizatora oraz przycisku kasowania Posiadać wbudowany min 3W wzmacniacz mocy klasy D Komunikować się poprzez sieć IP Być zasilany z PoE Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711m, G.722 Obsługiwać funkcję detekcji hałasu Obsługiwać funkcję kontroli toru audio (sprawności głośnika i mikrofonu) Sygnalizator optyczny LED 1 kolor 21 szt. Stacja biurkowa 1 sztuka Ma spełniać minimum poniższe wymagania: Posiadać wyświetlacz informacyjny nie mniejszy niż 4.3" Posiadać wbudowany głośnik i mikrofon Posiadać słuchawkę telefoniczną Umożliwiać prowadzenie rozmów w trybie głośnomówiącym lub przez słuchawkę telefoniczna Posiadać minimum 30 programowalnych przycisków pamięci z diodami LED Być zasilany z PoE Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711m, G.722 Interkom na wejściu 2 sztuki Ma spełniać minimum poniższe wymagania: Posiadać obudowę z aluminium lub innego trwałego materiału Być przeznaczony do montażu natynkowego Posiadać 1 przycisk wezwania z diodą sygnalizacyjną LED Posiadać 1 przekaźnik Posiadać wbudowany min 3W wzmacniacz mocy klasy D Komunikować się poprzez sieć IP Być zasilany z PoE Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711m, G.722 Realizacja torów kablowych oraz okablowania strukturalnego wraz z przewodami zasilającymi system zostanie zrealizowana przez Zamawiającego. Demontaż systemu w I i II części zamówienia oraz przygotowanie do modernizacji będzie zrealizowany przez Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł rozpocząć usługę po uprzednim poinformowaniu Zamawiajacego z minimum tygodniowym wyprzedzeniem o powyższym w terminie od września do końca października 2020 z zastrzeżeniem, że prace będą realizowane sukcesywnie w porozumieniu z Zamawiającym bez możliwości całkowitego wyłączenia systemu. Podmiot, który będzie reazlizował usługę jest zobowiązany uprzednio poinformować o parametrach technicznych nowo instalowanych cześci systemu umożliwaiając Zamawiajacemu wykonanie niezbędnych prac budowlanych przygotowujących do instalacji oraz modernizacji systemu domofonowego i kontroli dostępu. W przypadku użytych w opisie nazw w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie Zamawiajacy dopuszcza stosowanie produktów "równoważnych", gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze, co wskazany w opisie konkretny z nazwy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dokonać modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku tj. dokonać przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego. Zadanie to obejmuje również dostawę niezbędnych urzadzeń, wykonanie montażu oraz uruchomienie systemu. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego,a także muszą być dopuszcozne do stosowania w placówkach użytecznosci publicznej. Wymagania dodatkowe: 1. dostarczany sprzęt wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowy - nieużywany, wolny od wad, 2. transport oraz inne koszty dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia powinny być zawarte w oferowanej cenie, 3. w przypadku instalacji konieczność skonfigurowania zestawu oraz przetestowania pod obciążeniem. 4. gwarancja na okres nie mniejszy niż 24 miesiące, termin płatnosci minimum 30 dni 5. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski, 6. oferowane urządzenie powinno posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski. Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie dokonanej przez Wykonawce obciążaja Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, w tym ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: 1. Dane firmy instalacyjnej 2. Projekt powykonawczy systemu z naniesionymi ewentualnymi zmianami ( w opisie zestawieniu materiałów jak i rysunku - zmiana sprzętowa wniesiona w stosunku do niniejszej dokumentacji). Projekt powykonawczy, plany muszą uwzględniać schematy obecnie użytkowanego systemu. 3. Instrukcję obsługi systemu, szczegółową na tyle, by zminimalizować możliwość niewłaściwego użytkowania. Instrukcja powinna mieć dwie części: pierwszą - dotyczącą włączania / wyłączania, weryfikacji stanu alarmu, kasowania, blokowania i testowania, drugą - opisującą pozostałe funkcje systemu. 4. Instrukcję reagowania na alarmy i postępowania w przypadku awarii systemu. 5. Instrukcję konserwacji i napraw z danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za konserwację i naprawę. 6. Protokół z przeszkolenia obsługi przekazywanego systemu z zapisem miejsca, daty oraz danych osób szkolących i przeszkolonych. 7. Protokół odbioru Termin realizacji usługi w I i II części zamówienia od września do końca października 2020r. potwierdzonej końcowym protokołem odbioru potwierdzajacym instalację systemu i jego poprawne działanie. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest projekt budowlany modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N-przebudowa systemu kontroli dostępu i domofonowego oraz przedmiary robót na oba systemy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51900000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena0,60
Okres gwarancji0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.