Og³oszenie z dnia 2020-07-01
Og³oszenie nr 556663-N-2020 z dnia 2020-07-01 r.
Gmina Kozienice: Modernizacja skweru po³o¿onego u zbiegu ulic G³owaczowskiej i Sportowej w Kozienicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kozienice, krajowy numer identyfikacyjny
52374900000000, ul.
ul. Parkowa
5
,
26-900
Kozienice, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
486 117 100, , e-mail
miroslaw.pulkowski@kozienice.pl, , faks
486 142 048.
Adres strony internetowej (URL): www.kozienice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kozienice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kozienice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z warunkami SIWZ
Adres:
Urz±d Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja skweru po³o¿onego u zbiegu ulic G³owaczowskiej i Sportowej w Kozienicach
Numer referencyjny:
WI.7011.61.1.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w zakresie przebudowy i zagospodarowania terenu skweru zlokalizowanego u zbiegu ulic G³owaczowskiej i Sportowej w Kozienicach na dzia³ce nr 2104/4, 2104/33, 2104/34 stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Kozienice, wraz z uzyskaniem niezbêdnych decyzji, w tym decyzji pozwolenia na budowê oraz pe³nieniem nadzoru autorskiego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym (Czê¶æ III SIWZ). Z uwzglêdnieniem wytycznych PFU przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: - wykonanie dokumentacji projektowej wielobran¿owej, z uwzglêdnieniem potrzeb osób niepe³nosprawnych, - dokonanie wszelkich uzgodnieñ bran¿owych i administracyjnych, - uzyskanie decyzji w³a¶ciwego organu na prowadzenie robót budowlanych, - sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacj± robót, - realizacjê zamierzenia inwestycyjnego na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej polegaj±cego na: - wykonaniu robót demonta¿owych, - usuniêciu zbêdnej zieleni (wycinka drzew i krzewów, karczowanie, wywóz i utylizacja pozosta³o¶ci po wycince w zakresie Wykonawcy), ciêcie koryguj±ce i sanitarne pozosta³ej zieleni, - wykonaniu przy³±czy infrastruktury technicznej (wod-kan, elektrycznej) - wykonaniu o¶wietlenia terenu - s³upy z lampami typu LED wraz z instalacj± o¶wietlenia tê¿ni i fontanny, - budowie tê¿ni solankowej wraz z uruchomieniem, - budowie fontanny wieloobrazowej wraz uruchomieniem, - wykonanie nawierzchni utwardzonych kostk± brukow±, z p³yt granitowych, deski kompozytowej oraz elementów wykoñczeniowych nawierzchni fontanny i tê¿ni, - u³o¿enie nawierzchni parkingu z kostki brukowej (materia³ z odzysku), - budowie pergoli drewnianej, - renowacji terenów zielonych (pielêgnacja pozosta³ej zieleni - ciêcie koryguj±ce i sanitarne, wykonanie nowych nasadzeñ i trawników, z uwzglêdnieniem ochrony ro¶lin przed aerozolem solnym), mulczowanie kor±, ustawienie obrze¿y trawnikowych) - monta¿u elementów ma³ej architektury (³awki, siedziska w formie drewnianych le¿aków, stojaki na rowery, kosze na odpadki) - sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji powykonawczej, przekazanie instrukcji u¿ytkowania i serwisowania fontanny i tê¿ni solankowej, wytycznych pielêgnacji zieleni, - zapewnieniu w okresie gwarancji okresowej kontroli wykonanych robót oraz dostarczonych elementów ma³ej architektury, serwisowanie wybudowanej tê¿ni solankowej i fontanny w okresie objêtym gwarancj± - zobowi±zaniu siê do wykonania co najmniej 1 raz na 12 miesiêcy bezp³atnych przegl±dów obiektu, tê¿ni solankowej i fontanny. Koszty serwisowania urz±dzeñ i instalacji pokrywa Wykonawca. Zabiegi utrzymaniowe i pielêgnacyjne zieleni: nieodp³atne, usuniêcie wad ujawnionych w okresie gwarancji i rêkojmi - poprzez wymianê wadliwych ro¶lin na ro¶liny o tym samym gatunku i tych samych parametrach oraz ponowne ich nasadzenie. Do napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowi±zany jest u¿yæ fabrycznie nowych, nie u¿ywanych elementów o parametrach nie gorszych ni¿ elementów uszkodzonych sprzed usterki. Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia instrukcji eksploatacji tê¿ni solankowej i fontanny. Wykonawca przeszkoli Zamawiaj±cego (u¿ytkownika i osoby wskazane przez Zamawiaj±cego) w zakresie obs³ugi i eksploatacji wybudowanych instalacji jak równie¿ wykona pierwszy rozruch instalacji tê¿ni solankowej i fontanny. Z przeszkolenia nale¿y sporz±dziæ protokó³ z wyszczególnieniem co by³o przedmiotem szkolenia i przekazaæ instrukcjê, - po zakoñczeniu robót uprz±tniêcie terenu i otoczenia zajêtego na czas prowadzenia robót.
II.5) G³ówny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
71200000-0 |
45111291-4 |
45110000-1 |
45310000-3 |
71220000-6 |
71420000-8 |
45112000-5 |
45233222-1 |
45112100-6 |
45314300-4 |
45316100-6 |
45231300-8 |
45330000-9 |
45212140-9 |
45311000-0 |
45112710-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-11-16
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-11-16 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a. posiada wiedzê i do¶wiadczenie w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia, tj. wykona³
w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie:
1) co najmniej jedn± robotê budowlan±, gdzie przedmiotem by³o:
zagospodarowanie (modernizacja, budowa, przebudowa, rozbudowa) terenów zielonych w przestrzeni publicznej (park, skwer, b³onia, obszary przeznaczone do rekreacji i wypoczynku) o warto¶ci min. 500.000,00 z³, którego zakres obejmowa³ budowê lub przebudowê tê¿ni solankowej na wolnym powietrzu,
lub
co najmniej jedn± robotê budowlan±, gdzie przedmiotem by³o:
zagospodarowanie (modernizacja, budowa, przebudowa, rozbudowa) terenów zielonych w przestrzeni publicznej (park, skwer, b³onia, obszary przeznaczone do rekreacji i wypoczynku) o warto¶ci min. 800.000,00 z³, którego zakres obejmowa³ budowê lub przebudowê fontanny suchej na wolnym powietrzu,
- z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
b. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia, legitymuj±cymi siê:
1) kierownik budowy, legitymuj±cy siê kwalifikacjami zawodowymi tj. uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ wydanymi na podstawie obecnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wed³ug przepisów kraju ich uzyskania, uprawniaj±ce do pe³nienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót budowlanych objêtych niniejszym zamówieniem,
posiadaj±cym co najmniej 5 letnie (60 m-cy) do¶wiadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w bran¿y budowlanej,
Uwaga 1
1) Jako zamówienie odpowiadaj±ce przedmiotowi niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy rozumie roboty budowlane zrealizowane (czyli zakoñczone i odebrane protoko³em czê¶ciowym lub koñcowym).
2) Pod pojêciem fontanny suchej Zamawiaj±cy rozumie - instalacjê wodn±, wyposa¿on± w kilka dysz zainstalowanych w pod³o¿u, wyrzucaj±cych wodê pod ci¶nieniem na regulowan± wysoko¶æ, wybudowane na wolnym powietrzu.
3) Pod pojêciem tê¿ni solankowej Zamawiaj±cy rozumie obiekt, w którym elementem wiod±cym jest rdzeñ z tarniny usytuowany w konstrukcji zadaszonej, wybudowany na wolnym powietrzu.
4) W przypadku warto¶ci okre¶lonych w innych walutach ni¿ PLN, do ich przeliczenia na PLN nale¿y przyj±æ ¶redni kurs NBP z dnia ukazania siê og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
5) Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierownika budowy z funkcj± kierownika robót elektrycznych, sanitarnych i drogowych.
Uwaga 2
1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych.
2) Kierownik budowy, o którym mowa w pkt. 9.2.2.b., zatrudnieni kierownicy robót i projektanci powinni posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) wraz z obowi±zuj±cymi aktami wykonawczymi do ustawy.
3) Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób, o których mowa w pkt. 2) w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza, odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalno¶ci, nabyte w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w pañstwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art.12a ustawy Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiaj±cy skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych. Wykonawca winien wskazaæ Zamawiaj±cemu na ogólnie dostêpne i elektronicznie prowadzone bazy danych z których Zamawiaj±cy bezp³atnie mo¿e pozyskaæ okre¶lone dokumenty potwierdzaj±ce sytuacjê podmiotow± wykonawcy. Zapisy pkt. 11.3 stosuje siê. 11.4. W zakresie oceny podstaw do wykluczenia Wykonawcy, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca celem dochowania terminu 3 dniowego winien przes³aæ o¶wiadczenie poczt± elektroniczn± lub faxem (dane w pkt. 16.1.) a orygina³ niezw³ocznie poczt± na adres Zamawiaj±cego. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z wzorem dokumentu zamieszczonego w czê¶ci I SIWZ - za³±cznik nr 5 do SIWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia zgodnie z tre¶ci± niniejszej SIWZ, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z wzorem dokumentu zamieszczonego w czê¶ci I SIWZ - za³±cznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ w formie pisemnej aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 i 3 do SIWZ, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.1. SIWZ. W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp Zamawiaj±cy zgodnie z pkt. 9.4.2 SIWZ ¿±da dokumentu stanowi±cego za³±cznik nr 4 Czê¶ci I SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt. 11.1 SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca zagraniczny sk³ada dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzglêdnieniem, aby dokumenty z³o¿one wraz z ofert± potwierdza³y, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca celem dochowania terminu 3 dniowego winien przes³aæ o¶wiadczenie poczt± elektroniczn± lub faxem (dane w pkt. 16.1.) a orygina³ niezw³ocznie poczt± na adres Zamawiaj±cego. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Wraz z ofert± Wykonawca sk³ada: - je¿eli dotyczy pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy (sk³adane w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii) - je¿eli dotyczy pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu, je¿eli osoby podpisuj±ce ofertê dzia³aj± na podstawie pe³nomocnictwa (sk³adane w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii). Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c nie budz±ce w±tpliwo¶ci co do czasu, sposobu i zakresu udostêpnienia zasobów zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja tre¶ci o¶wiadczenia zosta³a zamieszczona w Czê¶ci I SIWZ - Za³±cznik nr 4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu do oferty nale¿y za³±czyæ wymagane zobowi±zanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mog± ulec zmianom pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, lub konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowieñ umowy mog± dotyczyæ: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od wykonawcy a zale¿nych od decyzji le¿±cych po stronie wspó³finansuj±cego realizacjê zadania. c) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót, które nie wynika z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez Wykonawcê), d) konieczno¶æ wykonania przez Zamawiaj±cego korekty projektu, e) konieczno¶æ wykonania robót koniecznych, zamiennych, których wykonanie wp³ywa na zmianê terminu wykonania zamówienia podstawowego, f) okoliczno¶ci zaistnia³e w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunki utrudniaj±ce lub uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie przedmiotu umowy, uzasadnione pisemnie i poparte wydrukami, zdjêciami, opiniami, itp. dokumentami. g) wyst±pienia opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, i) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, j) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, k) wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie uda³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub w czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony Umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej. Strona , która nie mo¿e prawid³owo wykonaæ umowy wskutek dzia³ania si³y wy¿szej jest obowi±zana do bezzw³ocznego poinformowania drugiej strony o wyst±pieniu dzia³ania si³y wy¿szej w terminie 7 dni od wyst±pienia tego zdarzenia , pod rygorem utraty uprawnienia do powo³ywania siê na tê okoliczno¶æ 2) zmiany w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 5 Prawa Budowlanego, c) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, materia³owych lub technologicznych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, lub ze wzglêdu na zmiany wprowadzone przez strony, d) wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie uda³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub w czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony Umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej. Strona , która nie mo¿e prawid³owo wykonaæ umowy wskutek dzia³ania si³y wy¿szej jest obowi±zana do bezzw³ocznego poinformowania drugiej strony o wyst±pieniu dzia³ania si³y wy¿szej w terminie 7 dni od wyst±pienia tego zdarzenia , pod rygorem utraty uprawnienia do powo³ywania siê na tê okoliczno¶æ. Wykonawca jest uprawniony do wnioskowania o zmianê wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach okre¶lonych w pkt 2. 3) Zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu. 4) Zmiany wysoko¶ci ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objêtych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 5) Zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy - zgodnie z art.149ust.1 u.p.z.p. 6) Rozszerzenia odpowiedzialno¶ci z tytu³u rêkojmi za wady oraz przed³u¿enie terminu udzielonej gwarancji jako¶ci w przypadku zaproponowania takiego rozwi±zania przez Wykonawcê, 7) Zmiana zakresu rzeczowo - finansowego zamówienia w przypadku wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego robót, 8) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót koniecznych lub/i zamiennych, 9) Zmiana zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej Podwykonawcom, 10) Zmiana osoby zadeklarowanej przez Wykonawcê w Ofercie, pod warunkiem, ¿e osoba zastêpuj±ca bêdzie posiada³a kwalifikacje, co najmniej równe kwalifikacjom wymaganym przez Zamawiaj±cego w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia ( nie wymaga aneksu do umowy) 11) Powierzenia Podwykonawcy wykonania czê¶ci zamówienia, która nie zosta³a wskazana przez Wykonawcê w Ofercie, jako czê¶æ zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy; 12) Zmiany podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art.26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, pod warunkiem, ¿e wykonawca wyka¿e zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podmiot spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; 13) Zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego ( nie wymaga aneksu do umowy) 2. Zmiana mo¿e byæ dokonana przed up³ywem terminu realizacji niniejszej umowy okre¶lonego w § 4 ust. 1, na pisemny wniosek z³o¿ony w terminie 7 dni od daty wyst±pienia lub powziêcia wiadomo¶ci o zaistnia³ych okoliczno¶ciach wymienionych w ust.1. Wniosek winien zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie. 3. Wprowadzenie zmiany postanowieñ umowy wymaga aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z wy³±czeniem przypadków okre¶lonych w umowie. 4. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany Umowy nastêpuj±ce zmiany: 1) Danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, 2) Danych teleadresowych, 3) Danych rejestrowych, 4) Bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy ubiega siê o dofinansowanie zadania ze ¶rodków bêd±cych w dyspozycji Wojewody Mazowieckiego w ramach programu pn. Mazowiecki Instrument Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Dostawa tabletów do systemów AMMS i IC-PEN dla SOR SP ZZOZ w Kozienicach
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia medycznego dla SP ZZOZ w Kozienicach
- Adaptacja pomieszczeñ Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego w SP ZZOZ w Kozienicach II
- Remont drogi powiatowej nr 3515W Jedliñsk - Wola Goryñska - £ukawa -G³owaczów, odcinek £ukawa - £ukawska Wola o d³. 1716 m
wiêcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z za³±czonymi wykazami do postêpowania przetargowego w ramach zadania bud¿etowego "Poprawa bezpieczeñstwa i warunków komunikacyjnych w Mie¶cie (...)"
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Ma³y Buczek, gm. Lipka"
- Remont sieci wodoci±gowej pomiêdzy ujêciem wody W2 w Kacicach i W3 w Mi³ocicach w gminie S³omniki
- Remont sieci wodoci±gowej pomiêdzy ujêciem wody W2 w Kacicach i W3 w Mi³ocicach w gminie S³omniki
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MIEJSCOWO¦CI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstêpnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.