eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawy środków czystości, proszków do prania, tabletek do zmywarek, ściereczek wielorazowych, odkamieniaczy, worków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-01



Ogłoszenie nr 556571-N-2020 z dnia 2020-07-01 r.

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego: Dostawy środków czystości, proszków do prania, tabletek do zmywarek, ściereczek wielorazowych, odkamieniaczy, worków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 89004744600000, ul. ul. Sokołowskiego  4 , 58-309  Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 746 489 742, e-mail szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl, faks 746 489 746.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
siedziba Zamawiającego, Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości, proszków do prania, tabletek do zmywarek, ściereczek wielorazowych, odkamieniaczy, worków
Numer referencyjny: Zp/35/PN-33/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Liczba pakietów - 7 Pakiet nr 1 - Środki czystości Pakiet nr 2 - Proszki do prania, tabletki do zmywarek Pakiet nr 3 - Ściereczki wielorazowe Pakiet nr 4 - Odkamieniacz Pakiet nr 5 - Worki foliowe czerwone, niebieskie, żółte Pakiet nr 6 - Worki bezbarwne i folia bezbarwna Pakiet nr 7 - Worki na zwłoki

II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39800000-0
19500000-1
33922000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4) 19500000-1 guma i tworzywa sztuczne (dotyczy pakietu nr 5, 6) 33922000-9 worki do przewozu zwłok (dotyczy pakietu nr 7)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru - na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4), guma i tworzywa sztuczne (dotyczy pakietu nr 5, 6), worki do przewozu zwłok (dotyczy pakietu nr 7) na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 - 23 000,00zł; dla pakietu nr 2 - 2 500,00zł; dla pakietu nr 3 - 3 700,00zł; dla pakietu nr 4 - 14 000,00zł; dla pakietu nr 5 - 125 000,00zł; dla pakietu nr 6 - 8 000,00zł; dla pakietu nr 7 - 8 000,00zł; każda z dostaw;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Odpis z właściwego rejestru - na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4), guma i tworzywa sztuczne (dotyczy pakietu nr 5, 6), worki do przewozu zwłok (dotyczy pakietu nr 7) na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 - 23 000,00zł; dla pakietu nr 2 - 2 500,00zł; dla pakietu nr 3 - 3 700,00zł; dla pakietu nr 4 - 14 000,00zł; dla pakietu nr 5 - 125 000,00zł; dla pakietu nr 6 - 8 000,00zł; dla pakietu nr 7 - 8 000,00zł; każda z dostaw; 3. Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: o administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu o inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego jest Pan Jarosław Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696; Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy środków czystości, proszków do prania, tabletek do zmywarek, ściereczek wielorazowych, odkamieniaczy, worków nr Zp/35/PN-33/20. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; o odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp"; o dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; o Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Środki czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Płyn do ręcznego mycia naczyń poj. 0,5 l. o właściwościach odtłuszczających, gęsta kosystencja, dobrze się pieniący,zapach miętowy,ph neutralne dla kóry.Skład :min.5-15% anionowe środki powierzchniowo-czynne. szt. 2 600 2 Płyn do szyb z rozpylaczem ,alkoholowy 0,5 l.-przeznaczony do mycia i pielęgnacji powierzchni, nie pozostawiający smug i zarysowań, zapobiegający osadzaniu zanieczyszczeń, zaparowaniu szklanych powierzchni. szt. 1 800 3 Płyn uniwersalny do wszystkich powierzchni poj. 1 l.-stosowany do blatów kuchennych , zlewozmywaków,ścian,glazury, o łagodnym zapachu ,skutecznie usuwający wszelkie zanieczyszczenia nie powodując ich uszkodzenia i nie pozostawiający smug. szt. 7 000 4 WC żel poj. 0,75 l.- o skutecznym usuwaniu kamienia, osadu, rdzy i innych zanieczyszczeń z ceramicznych urządzeń sanitarnych. szt. 2 500 5 Mleczko krem z mikrogranulkami op.750 ml. - do czyszczenia trudnych do usunięcia zabrudzeń, powierzchni emaliowanych, ceramicznych,tworzyw sztucznych , tworzyw szklano-ceramicznych, łagodny dla powierzchni (nie powodując ich zarysowań),rozpuszczalny w wodzie. Zapewnia ochronę czyszczonej powierzchni o łagodnym zapachu,ph.min.11,gęstość min.1,20gr/cm3, lepkość 550mPas.Składniki : min.<5% anionowe środki powierzchniowo czynne,niejonowe środki,niejonowe środki powierzchniowo-czynne. szt. 1 400 6 Mydło w płynie poj. 5 l.- do mycia i pielęgnacji dłoni o przyjemnym zapachu. kanister 500 7 Krem do rąk glicerynowy poj. 100 ml-służy do regeneracji zniszczonych, wysuszonych dłoni o właściwościach nawilżających i ochronnych skórę. Zapach łagodny. szt. 1600 8. Płyn do odkamienianie i usuwania rdzy i osadów wapiennych .Stosowany do zmywarek gastronomicznych, wyparzarek, czajnków, umywalek, zlewozmywaków, brodzików.-1l. szt. 300 9 Maszynka do golenia 2 ostrzowa jednorazowa-pozwala na usuwanie w bezpieczny sposób owłosienia ciała. szt. 5 500 10 Zmywak nasączony proszkiem ( 1 op. = 8 szt.)-do czyszczenia zaschniętych powierzchni (garnki,zlewy) op. 640 11 Płyn do czyszczenia kamienia i rdzy 0,5l -przeznaczony do czyszczenia kuchni i łazienki. Usuwający brud i osad z kamienia oraz rdzy zawierający chlor. Pojemność 750ml. szt. 800 12 Szampon do włosów 1 litrowy-do każdego rodzaju włosów o przyjemnym zapachu. szt. 30 13 Krem do golenia-zmiękczający zarost który ma zapewnić gładkie golenie.- 100 ml. szt. 50 14 Gąbka do mycia naczyń- z jednej strony gładka, z drugiej szorstka do szorowania mocnych zabrudzeń. szt. 2300 15 Folia aluminiowa (20 m w rolce). rolek 100 16 Preparat z rozpylaczem 600ml.do konserwacji stali nierdzewnej(szlachetnej) .Pozostawia ochronną warstwę nabłyszczająca, konserwuje i chroni powierzchnię metalu przed ponownym zabrudzeniem. Usuwa brud i zacieki bez zarysowań. szt. 300 17 Zmywak druciany do szorowania (spiralny)-ze stali nierdzewnej, Stosowany do wszelkiego rodzaju zabrudzonych powierzchni, .Szoruje nie rysując powierzchni. szt. 350
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 39800000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 1)


Część nr: 2Nazwa: Proszki do prania, tabletki do zmywarek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Proszek do prania kolor 5 kg - do stosowania ręcznego i w pralkach automatycznych o przyjemnym zapachu usuwający zbrudzenia różnego pochodzenia w temp.30O C. szt. 28 2. Proszek do prania kolor- 0,600 - do stosowania ręcznego i w pralkach automatycznych o przyjemnym zapachu usuwający zabrudzenia różnego pochodzenia. w temp. 30O C. szt. 105 3. Płyn do wybielania tkanin -1l o łagodnym zapachu. szt. 15 4. Tabletki do zmywarek op. = 120 tabl. Usuwają z naczyń resztki żywności i plamy. op 100 5. Sól do zmywarek opak=1,5kg. zmiękcza wodę, zapobiega zaciekom na naczyniach, chroni zmywarkę, przeciwdziała tworzeniu się kamienia. opak. 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 39800000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 2)


Część nr: 3Nazwa: Ściereczki wielorazowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Delikatna ściereczka wielorazowa wykonana z mikrowłókna dostepna w czterech kolorach (czerwony, niebieski, zielony zółty),którą można stosować do czyszczenia wszelkiego rodzaju gładkich powierzchni takich jak ceramika, szkło metal, tworzywa sztuczne, stosować na sucho i na mokro, miękka, gładka i przyjemna w dotyku,nie pozostwiająca smug ani zacieków. Po umyciu nie trzeba polerować czyszczonych powierzchni,chłonie brud i wodę, trwała i nie traci swoich właściwości nawet po wielu praniach, temp. prania do.950C. bez stosowania środków zmiękczających. Parametry techniczne. Wymiary min.40cm x min.40cm. Gramatura : min 280-3000g/m2 (+/- 0,2 g/m2). Waga :min.45g (+/- 4 g) Grubość materiału :1,2mm (+/- 0,2mm). Chłonność min.350%. Wytrzymałość min.300 prań. szt. 5 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 39800000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 3)


Część nr: 4Nazwa: Odkamieniacz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Odkamieniacz stosowany w myjniach dezynfektorach do basenów i kaczek o właściwościach Ph neutralne. Preparat płynny, niepieniący, kompatybilny z metalami stosowanymi w myjniach dezynfektorach. Pojemość 5l. szt. 145
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 39800000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 4)


Część nr: 5Nazwa: Worki foliowe czerwone, niebieskie, żółte
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Worki małe czerwone ( 50x60 cm ) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 100 000 2. Worki duże czerwone ( 60x90 cm) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 500 000 3. Worki czerwone do spalania (70x110cm), gr. folii 0,04 - 0,05 szt. 130 000 4. Worki czerwone do spalenia ( 90x110 cm) gr. folii 0,04 - 0,05 szt. 200 000 5. Worki małe niebieskie ( 50x60 cm ), gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 110 000 6. Worki duże niebieskie ( 60x80 cm) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 520 000 7. Worki duże niebieskie ( 90x110 cm ), gr. folii 0,04 szt. 105 000 8. Worki żółte do spalenia ( 70x110 cm ), gr. folii 0,04 - 0,05 szt. 15 000 9. Worki żółte ( 50x60 cm ), gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 7800 10. Worki żółte ( 60x80 cm ), gr. folii 0,035 - 0,04 szt. 15 000 Parametry : 1. Worki z pozycji 3,4,8 mają mieć możliwość jednokrotnego zamknięcia - dopuszcza się objemki dopinane do każdego worka. 2. Worki czerwone poz. 3,4,8 winny być wykonane z folii nie zawierającej polichlorku winylu oraz winny posiadać atest - zaświadczenie dopuszczające je do spalania, 3. Worki z poz. 3,4,8 specyfikacji przeznaczone są do odpadów medycznych, winny być wykonane z materiału dobrej jakości, nieprzeźroczyste ,wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z zachowaniem wskazanych parametrów grubości folii, zabezpieczającej przed rozerwaniem i zapewniającej bezpieczny transport odpadów. 4. Zamawiający przy każdym rodzaju worka podał żądaną grubość worka w milimetrach, dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze natomiast nie dopuszcza się oferty na worki cieńsze, ponieważ muszą one spełniać określone warunki zabezpieczenia odpadów wytwarzanych w szpitalu. 5. Folia HDPE polietylenowa, wykonana z oryginalnego granulatu zapewniająca odpowiednią jakość worków, zabarwienie w wymaganym kolorze, nie może wydzielać przykrego zapachu, posiadające jednolitą bez przebarwień i wyblaknięć barwę. 6. Worki z poz.1,2 mają być pakowane w rolce po 50 szt. 7. Worki z poz.3 maja być pakowane po 25 szt. w rolce. 8. Worki z poz.4 mają być pakowane po 100 szt. w rolce. 9. Worki z poz.5,6 mają być opakowane po 50szt. 10. Worki z poz.7 mają być opakowane po 100szt.w rolce. 11. Worki z poz.8 mają być opakowane po 25szt. 12. Worki z poz.9,10 mają być opakowane po 50szt. 13. W każdym zbiorczym opakowaniu powinna być informacja o ilości sztuk worka, wymiar podany w cm oraz rodzaj materiału z jakiego został wykonany.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 19500000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 19500000-1 guma i tworzywa sztuczne (dotyczy pakietu nr 5)


Część nr: 6Nazwa: Worki bezbarwne i folia bezbarwna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Worki bezbarwne małe (20x50 cm) gr. folii 0,04 szt. 5 000 2. Folia bezbarwna (płachta) 290x160 cm, gr. folii 0,005 szt. 17 000 3. Woreczki śniadaniowe 22x33 cm szt. 20 000 Parametry : 1. Zamawiający podał żądaną grubość worka w milimetrach, dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze natomiast nie dopuszcza się oferty na worki cieńsze. 2. Worki z pozycji 1 pakowane powinny być po 100szt. 3. Worki z pozycji 2 pakowane powinny być po 50szt. 4. Worki z pozycji 3 pakowane powinny być po 200szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 19500000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 19500000-1 guma i tworzywa sztuczne (dotyczy pakietu nr 6)


Część nr: 7Nazwa: Worki na zwłoki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Worki na zwłoki białe , z zamkiem na całej długości i podwójnym suwakiem, z zakładkami po bokach oraz z wzmocnionymi uchwytami z obydwóch stron worka + 2 pary rękawic foliowych jednorazowego użytku., o wymiarach 220x90cm, grubość min.0,15 mm. szt. 1 400 Parametry : 1. Zamawiający podał żądaną grubość worka w milimetrach, dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze natomiast nie dopuszcza się oferty na worki cieńsze. 2. Folia LDPE polietylenowa, wykonana z oryginalnego granulatu o grubośći min.0,15-0,16mm zapewniająca odpowiednią jakość worków, nie może wydzielać przykrego zapachu. 3. Wytrzymałość folii do 160 kg Pakowane pojedynczo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33922000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 33922000-9 worki do przewozu zwłok (dotyczy pakietu nr 7)






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.