Og³oszenie nr 556085-N-2020 z dnia 2020-06-30 r.
Gmina £om¿a: Wymiana d¼wigu elektrycznego w budynku edukacyjno-administracyjno-biurowym przy ul. M. Sk³odowskiej Curie 1A w £om¿y
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina £om¿a, krajowy numer identyfikacyjny
45066994400000, ul.
M. Sk³odowskiej Curie
1a
,
18-400
£om¿a, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
862165263, e-mail
dpazik@gminalomza.pl, faks
8621652 64.
Adres strony internetowej (URL): https://portal.smartpzp.pl/gminalomza
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
https://portal.smartpzp.pl/gminalomza
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://portal.smartpzp.pl/gminalomza
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://portal.smartpzp.pl/gminalomza
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/gminalomza
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
https://portal.smartpzp.pl/gminalomza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wymiana d¼wigu elektrycznego w budynku edukacyjno-administracyjno-biurowym przy ul. M. Sk³odowskiej Curie 1A w £om¿y
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, monta¿ i uruchomienie d¼wigu osobowego oraz prace budowlane w pobli¿u nowopowsta³ej windy w budynku edukacyjno-administracyjno-biurowym w £om¿y przy ul. M. Sk³odowskiej - Curie 1A. 2. W zakres zamówienia wchodzi: dostawa nowego d¼wigu osobowego, demonta¿ istniej±cego d¼wigu, monta¿ dostarczonego d¼wigu wraz z wykonaniem niezbêdnych robót budowlanych, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie wymaganych przepisami prawa dopuszczeñ i zezwoleñ na eksploatacjê d¼wigu i uzyskania stosownej decyzji o dopuszczeniu d¼wigu do u¿ytku. Do zakresu pracy wchodz± równie¿ poni¿sze roboty budowlane: o Rozbiórka ¶liskich zniszczonych p³ytek na ka¿dej z V kondygnacji w pomieszczeniach przystanków windy wskazanych szczegó³owo SIWZ. o Rozbiórka szklanych przegród pomiêdzy pomieszczeniem przystanku windy a korytarzem. o Likwidacja progów powsta³ych w wyniku ró¿nicy poziomów pomieszczeñ przystankowych windy na ka¿dej kondygnacji a korytarzy, o Wywóz gruzu, roboty zabezpieczaj±ce, o Uk³adanie p³ytek na ¶cianach - Z licowanie ¶cian p³ytkami z drzwiami windy na poziomie piwnicy, parteru oraz I, II, III, kondygnacji. o uk³adanie p³ytek na posadzkach w tym: gruntowanie emulsja posadzki przed u³o¿eniem p³ytki, wylanie samopoziomuj±cej masy szpachlowej w celu wyrównania poziomów pomiêdzy pomieszczeniem przystanku windy a korytarzem, na ka¿dej kondygnacji, u³o¿enie posadzek z p³ytek antypo¶lizgowych, na ka¿dej kondygnacji. o uzupe³nienie odprysków tynków w pomieszczeniach objêtych wnioskiem powsta³ych po zamontowaniu d¼wigu, o malowanie ¶cian wewnêtrznych pomieszczeñ przystanków windy, na ka¿dej kondygnacji. Uwaga: o Wykonawca bêdzie realizowa³ zamówienie w czynnym obiekcie. Budynek na czas realizacji zamówienia przez Wykonawcê nie zostanie zamkniêty i bêdzie funkcjonowa³ w normalnym trybie. o Materia³y pochodz±ce z rozbiórki Wykonawca zutylizuje we w³asnym zakresie. Uzyskany przychód z materia³ów, które stanowi± jak±¶ materialn± warto¶æ np. z³om Wykonawca skalkuluje do z³o¿onej oferty. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami i zakresem niezbêdnych robót do wykonania w ramach realizacji zadania zosta³ zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
II.5) G³ówny kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
42416100-6 |
45000000-7 |
45300000-0 |
45351000-2 |
45310000-3 |
71320000-7 |
50750000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy za spe³nienie okre¶lonego warunku uzna potwierdzenie, ¿e Wykonawca zrealizowa³ min. 1 zamówienie odpowiadaj±cego swym rodzajem przedmiotowi zamówienia tzn. dostawa, monta¿, uruchomienie d¼wigu osobowego lub towarowego o ³±cznej warto¶ci min. 100 000 z³otych brutto
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy za spe³nienie okre¶lonego warunku uzna potwierdzenie, ¿e Wykonawca zrealizowa³ min. 1 zamówienie odpowiadaj±cego swym rodzajem przedmiotowi zamówienia tzn. dostawa, monta¿, uruchomienie d¼wigu osobowego lub towarowego o ³±cznej warto¶ci min. 100 000 z³otych brutto. (z³o¿enie wykazu zrealizowanych dostaw za³. nr 8 wraz z "referencjami"
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca wnosi wadium w wysoko¶ci 3.000 z³otych (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach, okre¶lonych w art.45 ust 6 uPzp.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Urzêdu Gminy £om¿a nr: 54 8757 0001 0000 1717 2000 0040 z dopiskiem : Wadium na zadanie: Dostawa, monta¿ i uruchomienie d¼wigu osobowego. Musi ono znale¼æ siê na w/w rachunku przed terminem okre¶lonym w punkcie 2 (odnosi siê to do daty i godziny wp³ywu na rachunek UG).
6. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu nale¿y do³±czyæ w oryginale do oferty.
7. Wadium wnoszone w gwarancjach i porêczeniach nie mo¿e zawieraæ ¿adnych warunków do spe³nienia przez Zamawiaj±cego, oprócz przewidzianych ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Maksymalny czas usuniêcia awarii | 10,00 |
Okres gwarancji | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiaj±cy na podstawie art 144 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje zmiany umowy w zakresie: a) modyfikacji technicznych parametrów dostarczanych produktów, je¿eli taka konieczno¶æ wynika ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, orzeczenia s±du lub decyzji organu administracji publicznej b±d¼ jest spowodowana niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu zamówienia wynikaj±c± m.in. z zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu lub ograniczenia dostêpno¶ci czê¶ci zamiennych, podzespo³ów, materia³ów eksploatacyjnych lub urz±dzeñ w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej - pod warunkiem zachowania funkcjonalno¶ci i pierwotnego przeznaczenia zastêpowanego elementu; b) modyfikacji cech estetycznych (np. kolor, faktura, wzornictwo, itp.) dostarczanych produktów - pod warunkiem zachowania funkcjonalno¶ci, pierwotnego przeznaczenia, a tak¿e parametrów technicznych zastêpowanego asortymentu c) zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci lub zdarzeñ uniemo¿liwiaj±cych realizacjê Umowy w wyznaczonym terminie: d) wstrzymania prac monta¿owych wskutek orzeczenia s±du lub decyzji organu administracji publicznej; e) opó¼nienia realizacji robót remontowych w pomieszczeniach, w których mia³y byæ zamontowane poszczególne elementy przedmiotu Umowy; f) braku mo¿liwo¶ci udostêpnienia pomieszczeñ, w których winda mia³a zostaæ zainstalowana, o ile Zamawiaj±cy - dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± - nie móg³ tego przewidzieæ przed terminem sk³adania ofert w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; g) zmiany miejsca dostawy lub monta¿u danego asortymentu; h) konieczno¶ci zmodyfikowania przez Wykonawcê istotnych elementów procesu produkcyjnego lub monta¿owego, wskutek zmiany przedmiotu Umowy; i) wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, termin Umowy mo¿e ulec zmianie o czas w jakim wy¿ej wskazane okoliczno¶ci wp³ynê³y na termin wykonania Umowy przez Wykonawcê, to jest uniemo¿liwi³y Wykonawcy terminow± realizacjê przedmiotu Umowy. j) mo¿liwo¶ci zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technologicznych lub technicznych, ni¿ te istniej±ce w chwili podpisania Umowy, nie powoduj±cych zmiany przedmiotu Umowy, k) wyd³u¿enia okresu gwarancji o dowolny okres. l) zmiany wynagrodzenia ze wzglêdu na wyst±pienie zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacje przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-17, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z £OM¯Y
- Us³uga prania ¶wiadczona dla Zak³adu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddzia³u Zewnêtrznego w Gr±dach-Woniecku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiêkszenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w £om¿y z Odnawialnych ¬róde³ Energii
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowê i rozbudowê drogi powiatowej nr 1937B Siemieñ Nadrzeczny- Pniewo o d³ugo¶ci ok. 3 400 m
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) na potrzeby A£
- Dostawa miêsa wieprzowego, wo³owego i drobiowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego w £om¿y
- Prace remontowe budynku Prokuratury Okrêgowej i Rejonowej w £om¿y
wiêcej: przetargi w £om¿y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piêtrze z wej¶ciem do auli z ³azienk± i WC na I piêtrze oraz klatkami schodowymi od I piêtra do strychu"
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzêdu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pe³nej dokumentacji projektowej
- Ochrona i udostêpnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowê niezbêdnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacj± pomieszczeñ SOR i wspó³pracuj±cych z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi le¶nej w Le¶nictwie Samlino, obrêb Benice, gmina Kamieñ Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.