To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-13
Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w hotelu wellness & spa w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 55582 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28554 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w hotelu wellness & spa w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu dwóch edycji staży-wizyt zawodoznawczych w hotelu wellness & spa dla uczniów i uczennic Technikum Turystyczno-Gastronomicznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18 , w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie transportu, noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie staży-wizyt zawodoznawczych według programu określonego przez Zamawiającego. 2/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 edycji staży-wizyt zawodoznawczych dla 40 uczniów i uczennic Technikum Turystyczno-Gastronomicznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18 w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. pokryć koszty staży-wizyt zawodoznawczych w przypadku pobierania opłat przez hotel, b. zrealizować staże-wizyty zawodoznawcze przez wykwalifikowanego trenera posiadającego doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematów objętych przedmiotem zamówienia, c. zapewnić dwóch opiekunów dla jednej grupy uczniów od momentu wyjazdu spod szkoły do powrotu do Myślenic, odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg stażu i pobyt uczniów w hotelu, d. zapewnić dostęp do gabinetów i sprzętu, będących wyposażeniem hotelu, niezbędnych do realizacji programu stażu, e. zapewnić uczestnikom staży-wizyt zawodoznawczych wyżywienie, nocleg oraz transport na miejsce stażu i powrót, f. ubezpieczyć uczestników staży-wizyt zawodoznawczych od NNW na czas transportu i pobytu w hotelu, g. dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika (tj. kserokopie lub broszury tematyczne). 4/.Ramowy program staży-wizyt zawodoznawczych: obejmuje 16 godzin zajęć praktycznych na każdą edycję stażu (łącznie 32 godziny dla dwóch edycji). Przy czym przez 1 godzinę trwania staży-wizyt zawodoznawczych Zamawiający rozumie godzinę zegarową - 60 minut. W trakcie trwania stażu, w każdym dniu przewiduje się jedną przerwę trwającą 45 min. Minimalna tematyka staży-wizyt zawodoznawczych musi obejmować niżej wymienione zagadnienia: I dzień staży - wizyt zawodoznawczych: 1. Animacja czasu wolnego - ćwiczenia praktyczne: a. Szkolenie Nordic Walking, b. nauka gry w golfa, c. zabawy w wodzie - aqua aerobic i samba. 2. Kolacja live cooking. II dzień staży - wizyt zawodoznawczych: 1. 1.Obserwacja i uczestnictwo w zabiegach rehabilitacyjnych i kosmetycznych. 2. 2.Zapoznanie z rodzajami oferowanych w SPA usług oraz ich charakterystyką. 3. 3.Przygotowanie gabinetów oraz wycena usług kosmetycznych. 4.Przygotowanie sali konferencyjnej oraz pokoi na przyjazd gości. 5.Rozmowa z działem kadr na temat oczekiwań przyszłych pracodawców wobec kandydatów na pracowników hotelu. 5/.Czas trwania staży-wizyt zawodoznawczych: Łącznie 32 godziny: po 16 godzin dla jednej edycji. Przewiduje się 45 minutową przerwę obiadową w trakcie prowadzenia zajęć. 6/.Liczba uczestników staży - wizyt zawodowoznawczych: łącznie: 40 osób, w 2 edycjach po 20 uczniów (edycja I - 20 osób, edycja II - 20 osób). Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Czas realizacji: do 30 kwietnia 2015 roku. Staż powinien zostać zorganizowany w weekend. 7/.Miejsce realizacji stażu: hotel wellness & spa o standardzie czterogwiazdkowym, położony na terenie województwa małopolskiego w maksymalnej odległości 40-80 km od siedziby szkoły, wyposażony m.in. w salę konferencyjną, restaurację, bar, centrum spa&wellness, pole do nauki gry w golfa. Otoczenie hotelu musi umożliwiać aktywny wypoczynek wśród lasów i łąk oraz różnorodne atrakcje na świeżym powietrzu - niezbędne do prawidłowego zrealizowania programu kursu. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 8/.Szczegółowe wymagania dotyczące zakwaterowania: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy (40 noclegów) W I edycji stażu- wizyty zawodoznawczej planuje się jeden nocleg dla 20 osób tj. łącznie 20 noclegów. W II edycji stażu-wizyty zawodoznawczej planuje się jeden nocleg dla 20 osób tj. łącznie 20 noclegów. Noclegi w miejscu odbywania stażu-wizyty zawodoznawczej w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania: restauracja mieszcząca się w budynku zakwaterowania, pokoje 2-osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom czterogwiazdkowym. 9/.Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem: Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie wyżywienia uczestnikom staży- wizyt zawodoznawczych, w tym łącznie w trakcie trwania zamówienia: 40 śniadań, 80 obiadów i 40 kolacji, zgodnie z następującym rozkładem (dla jednej edycji): jednego śniadania (w drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej), dwóch obiadów (w pierwszym, drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej) i jednej kolacji (w pierwszym dniu stażu-wizyty zawodoznawczej). a. śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, b. obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe, c. kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę). 10/.Transport Wykonawca zapewni transport (autokarem lub busem) uczestników z Myślenic do miejsca realizacji staży i transport powrotny do Myślenic według planu: 1. Wyjazd o godzinie 8.00 z Myślenic - parking Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, przyjazd do hotelu (miejsce zakwaterowania) ok. godz. 9.30-9.45 2. Zakwaterowanie godz. 9.45 3. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 10.00 b. Godzina zakończenia: 18.45 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 4. Kolacja ok. 19.00 5. Nocleg II dzień 1. Śniadanie godz. 7.15 2. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia:16.45 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 3. Wykwaterowanie i wyjazd do Myślenic ok. godz. 17.30 4. Powrót do Myślenic ok. godz. 19.00 Transport odbędzie się pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym na mocy przepisów drogowych do poruszania się, ubezpieczonym. Każdy uczestnik staży ma mieć zapewnione miejsce siedzące i miejsce na bagaż w luku bagażowym pojazdu. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika staży-wizyt zawodoznawczych. 11/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będzie odbywał się staż-wizyta zawodoznawcza, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL, d. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 12/.Wykonawca po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu stażu, b. program stażu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. listy z potwierdzeniem wykonania usługi wyżywienia, noclegu i transportu, potwierdzone własnoręcznymi podpisami uczestników, e. oryginały ankiet ewaluacyjnych, f. kopie wydanych certyfikatów/zaświadczeń oraz listy potwierdzające ich odbiór przez uczestników, g. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- START TRAVEL Sp. z o.o, ul. Kapelanka 60, 30-347 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55575,44
Oferta z najniższą ceną: 17500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67071,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Organizacja konferencji "Edukacyjna Gmina Małopolski"
- 89/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- "Zakup nowego oprogramowania do systemu backupu dla Starostwa Powiatowego w Krakowie"
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji energetycznej w budynkach Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33"
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych II
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika Krakowska ul. Warszawska 24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Chełmno do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chełmnie i opieka w trakcie przewozu w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci do placówek oświatowych.
- Dowóz uczniów na terenie Gminy Komarów-Osada w roku szkolnym 2025 -2026
- Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w roku szkolnym 2025/2026
- "Wykonanie tymczasowego obiektu budowlanego Stadionu Letniego wraz z usługą przechowania w latach 2025-2027"
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.