eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Zakup samochodów ciężarowych na potrzeby gospodarki komunalnej Gminy Siedlce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-06-26



Ogłoszenie nr 555153-N-2020 z dnia 2020-06-26 r.

Gmina Siedlce: Zakup samochodów ciężarowych na potrzeby gospodarki komunalnej Gminy Siedlce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, krajowy numer identyfikacyjny 71158255200000, ul. ul. Asłanowicza  10 , 08-110  Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 633 25 40 wew. 56, e-mail gmina@gminasiedlce.pl, faks 256 323 630.
Adres strony internetowej (URL): www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub pocztą
Adres:
Urząd Gminy Siedlce ul Asłanowicza 10 08-110 Siedlce biuro podawcze parter


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodów ciężarowych na potrzeby gospodarki komunalnej Gminy Siedlce
Numer referencyjny: OZF.271.50.2020.MW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Nazwa zamówienia: ZAKUP SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA POTRZEBY GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY SIEDLCE: I. Samochód ciężarowy przeznaczony do zbierania i wywozu odpadów komunalnych - śmieciarka 2 osiowa z zabudową jednokomorową. Charakterystyka techniczna podwozia samochodowego: 1. PODWOZIE 1) Podwozie fabrycznie nowe rok produkcji 2020 lub 2019. 2) Dopuszczalna masa całkowita podwozia minimum 18 000 kg. 3) Rozstaw osi min.3900 - 4 200 mm. 4) Silnik spełniający normę min EURO 6 o mocy minimum 320 KM. 5) Elektroniczna regulacja silnika EDC lub równoważna. 6) Podgrzewany separator wilgoci. 7) Elektroniczny ogranicznik prędkości jazdy ok. 89 km/h. 8) Skrzynia biegów automatyczna lub mechaniczna min. 9-biegowa. 9) Przystawka odbioru mocy odsilnikowa ze sterowaniem fabrycznym. 10) Kabina, krótka 3 miejscowa. 11) Siedzenie kierowcy zawieszone pneumatycznie. 12) Szyba przednia barwiona, podgrzewana. 13) Centralny zamek drzwiowy, 2 piloty i 2 komplety kluczyków. 14) Lusterka boczne elektryczne sterowane. 15) Elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera. 16) Światła przeciwmgielne i reflektory doświetlające zakręty. 17) Klimatyzacja. 18) Radioodtwarzacz z zestawem minimum 2 głośników. 19) Światła do jazdy dziennej. 20) Tachograf cyfrowy, fabrycznie aktywowany (wstępna kalibracja). 21) Komputer pokładowy, wyświetlacz w języku polskim na tablicy wskaźników. 22) Tempomat adaptacyjny. 23) Dwa akumlatory 12V po min. 170 Ah, ręczny wyłącznik główny. 24) Wydech za kabiną kierowcy, skierowany do góry. 25) Układ hamulcowy - pneumatyczny 2-obwodowy z ABS, hamulce tarczowe, 26) Układ stabilizacji toru jazdy oraz system antypoślizgowy. 27) Układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu oraz układ stabilności toru jazdy. 28) Układ kierowniczy - mechaniczny, wspomagany hydraulicznie, pneumatycznie regulowana kolumna kierownicy z immobilizerem. 29) Przednie zawieszenie paraboliczne, dopuszczalny nacisk min. 7,5 t 30) Tylne zawieszenie pneumatyczne, dopuszczalny nacisk min.13,0 t. 31) Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej. 32) Opony min. 315/80R22,5 (również na kole zapasowym). 33) Wszystkie opony pojazdu jednego producenta. 34) Opony szosowo-budowlane. 35) Wskaźnik ciśnienia w ogumieniu. 36) Zbiornik paliwa min. 200 l z zamykanym korkiem, zbiornik AdBlue min. 20l. 37) Podwozie wyposażone w układ umożliwiający montaż w zabudowie stopni tylnych dla obsługi (zgodnie z obowiązującymi przepisami) 38) Kolor kabiny biały fabryczny. 39) Pneumatyczny sygnał dźwiękowy. 40) Sygnał dźwiękowy wsteczny. 41) Wyposażenie: Standardowy zestaw narzędzi (w tym klucz do kół), radio fabryczne, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, lampa ostrzegawcza luzem, podnośnik hydrauliczny min 10 t., klin pod koła, gaśnica, dywaniki. 42) Gwarancja na podwozie min. 24 miesiące bez limitu kilometrów. 43) Homologacja na cały pojazd lub dopuszczenie jednostkowe (wraz z zabudową). 2. ZABUDOWA 1) Zabudowa fabrycznie nowa, rok produkcji 2020. 2) Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych. 3) Przekrój skrzyni ładunkowej prostokątny lub owalny, skrzynia wzmocniona zewnętrznymi profilami stalowymi. 4) Pojemność zabudowy min. 16 m3 plus kosz zasypowy min 1,5 m3. 5) Masa przewożonych odpadów minimum 7000 kg. 6) Przystosowana do załadunku pojemników od 110 l do 1100 l. 7) Hydrauliczna blokada zapobiegająca wypadnięciu pojemników podczas załadunku. 8) Mechanizm samoczynnego otwierania pojemników 1100 l. 9) Ugniatanie odpadów hydrauliczne płytowe. 10) Stopień zgniotu odpadów od 1 do 5. 11) Opróżnianie skrzyni ładunkowej hydrauliczne płytowe. 12) Skrzynia ładunkowa oraz płyta wypychająca wykonane w wersji zabezpieczonej przed wydostawaniem się pyłów. 13) Płyta wypychająca oraz ugniatająca na wymienialnych ślizgach z tworzywa zmniejszających siłę tarcia. 14) Dno wanny zasypowej wykonane z blachy o podwyższonej wytrzymałości (Domex, Hardox) o grubości od 6 do 8 mm. 15) Kosz zasypowy szczelny, zabezpieczony przed wyciekiem frakcji płynnych. 16) W najniższym punkcie wanny załadowczej króciec odpływowy z zaworem kulowym 17) Sterowanie załadunkiem i rozładunkiem z dwóch skrzynek umieszczonych na bocznych ścianach zabudowy. 18) Cykl sterowania mechanizmu ugniatającego ręczny i automatyczny. 19) Zabezpieczenie przed niekontrolowanym opadnięciem mechanizmu w przypadku rozszczelnienia układu hydraulicznego. 20) Siłowniki prasy zgniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka. 21) Kolor zabudowy pomarańczowy (RAL 2011). 22) Lampa ostrzegawcza oraz lampa oświetlenia roboczego LED w tylnej części zabudowy. 23) Lampy oświetlenia roboczego LED po bokach zabudowy. 24) Krawędź wanny załadowczej otwierana do poziomu ok. 1300 - 1400 mm. 25) Pojemnik na worki zamontowany na odwłoku. 26) Zamocowanie na miotłę i łopatę. 27) Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym, który stopień jest zajęty oraz dającym możliwość ograniczenia prędkości do 30 km/h , uniemożliwienie manewru cofania śmieciarki. 28) Kamera do obserwacji pola pracy obsługi z wyświetlaczem LCD min 6,5" w kabinie 29) Pulpit sterowniczy w kabinie zawierający co najmniej; a) wyłącznik lampy błyskowej ostrzegawczej oraz lampy oświetlenia roboczego b) przycisk STOP AWARYJNY, c) przycisk sygnału awaryjnego, d) panel terminala graficznego wyświetlaczem LCD min. 4,3" zawierający co najmniej:` - 4 zaprogramowane przyciski (załączanie "załadunku", przełączanie "załadunek/rozładunek", załączanie "rozładunku", wyłączanie dowolnej funkcji), - informację o stanie układu sterowania pojazdu, - ostrzeżenia o stanach awaryjnych układu. 30) Zabudowa musi spełniać aktualnie obowiązujące wytyczne oraz normy Unijne oraz danych o położeniu pojazdu, miejsc postoju, miejsc wyładunku odpadów oraz weryfikację tych danych. 31) Układ centralnego smarowania punktów smarnych zabudowy. 32) Pojemnik na wodę do mycia rąk o pojemności min. 10 l. 33) Dostawca zapewni komplet dokumentów koniecznych do zarejestrowania pojazdu zgodnie z polskimi przepisami. 34) Gwarancja na zabudowę min. 24 miesiące. 35) Naprawy gwarancyjne zabudowy do 3 dni roboczych od zgłoszenia (mail), podwozia zgodnie z warunkami gwarancyjnymi dostawcy podwozia. 36) Dostawca zapewni bezpłatne szkolenie dla kierowców i ładowaczy Zamawiającego. 37) Zamawiający dokona sprawdzenia zgodności z SIWZ, wyposażenia, działania i jakości wykonania pojazdu przed ostatecznym odbiorem. Sprawdzenie i odbiór w siedzibie Zamawiającego i sporządzenie protokołu odbioru. 38) Pojazd musi być wyposażony w system monitoringu GPS który umożliwia: zapisywanie danych o położeniu pojazdu, miejsc postoju, miejsc wyładunku odpadów oraz weryfikację tych danych. II. Samochód ciężarowy skrzyniowy - do 3,5 ton dopuszczalnej masy całkowitej z wywrotem 1. Minimalne parametry techniczne samochodu: 1) Rok produkcji 2020 lub 2019; 2) Silnik diesel o pojemności min. 2298 cm3 i min. moc 160 KM ; 3) Norma EURO 6; 4) Rama podwozia wykonana z ceownika 3 mm; 5) Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg; 6) Podwozie osadzone na 2 osiach; 7) Rozstaw osi min. 3750 mm; 8) Tylne zawieszenie półeliptyczne z resorem pomocniczym; 9) Zbiornik paliwa o pojemności min. 70 litrów; 10) Zbiornik AdBlue o pojemności min. 20 litrów; 11) Klimatyzacja automatyczna lub manualna; 12) Kabina 3 miejscowa; 13) Półka nad szybą; 14) Kierownica wielofunkcyjna; 15) Radio z BlueTooth; 16) Siedzenie kierowcy sprężyście zawieszone z podłokietnikiem; 2. Kabina 1) Kabina z wysuniętą komorą silnika i wejściem za osią, 3 miejsca: kierowcy+2 pasażerów. 2) Lampy błyskowe (światła ostrzegawcze) koloru pomarańczowego na dachu kabiny. 3) Dywaniki gumowe wewnątrz kabiny. 4) Ochronne kratki na tylne światła. 3. Inne wyposażenie 1) Zestaw niezbędnych narzędzi. 2) Podnośnik + klucz do kół. 3) Systemu monitorowania pojazdu GPS. 4) Gaśnica zamontowana w kabinie pojazdu. 5) Apteczka. 6) Trójkąt ostrzegawczy. 7) Koła i ogumienie Podwójne na tylnej osi: 195/75 R16, obręcze 5J16. Pełnowymiarowe koło zapasowe. Wszystkie opony pojazdu jednego producenta 8) Układ kierowniczy Koło kierownicy o średnicy 390 mm po lewej stronie, wspomaganie, blokada koła kierownicy. Homologacja na cały pojazd (wraz z zabudową). 4. Skrzynia ładunkowa samowyładowcza z nadstawkami 1) Konstrukcja ramy pośredniej oraz skrzyni samowyładowczej musi umożliwiać wywrot do tyłu i na boki oraz zapewnić dużą wytrzymałość; 2) Rama pośrednia stalowa cynkowana ogniowo; 3) Skrzynia piaskowana i malowana proszkowo; 4) Siłownik sześciostopniowy umożliwiający duży kąt wywrotu; 5) Wysokość burt co najmniej 400 mm aluminiowe; 6) Na przedniej burcie siatka chroniąca kabinę kierowcy; 7) Podłoga skrzyni stalowa, gładka o grubości min. 3 mm; 8) Burta tylna uchylna w osi dolnej; 9) Burty boczne otwierane tradycyjnie w dół; 10) Tylne słupki stałe; 11) Sterowanie elektryczne na pilocie; 12) Zasilanie z Pawer Pack; 13) Osłony lamp tylnych; 14) Oświetlenie zewnętrzne: diodowe, zgodne z przepisami o Ruchu Drogowym; 15) Nadstawki z siatki 40x20 o wys. 1500 mm (boki demontowane, tył otwierany w formie drzwi) Wymiary wewnętrzne: (dł. X szer. X wys.) : 3620 x 2050 x 400 + 1500; 16) Góra skrzyni zabezpieczona plandeką na zwijadle. 5. Samochód powinien posiadać niezbędne wyposażenie; 1) dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu; 2) dwa fabryczne komplety kluczy do stacyjki. 3) Wykonawca na własny koszt dostarczy pojazd z zabudową do siedziby Zamawiającego. a) W dniu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację techniczną samochodu, w szczególności: 5) książki serwisowe i instrukcje obsługi - w języku polskim; 6) świadectwo zgodności WE - w języku polskim; 7) książki gwarancyjne; 8) harmonogram i warunki niezbędnych przeglądów. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na samochód oraz zabudowę w wysokości co najmniej 24 miesięcy, w tym dla pojazdu: bez limitu km. CZĘŚĆ WSPÓLNA OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( DLA POJAZDÓW NOWYCH) 1. Pojazd będący przedmiotem postępowania winien spełniać przynajmniej normy EURO oraz Dyrektywy Europejskie w zakresie: a) zużycia paliwa, b) emisji dwutlenku węgla, c) emisji zanieczyszczeń tj. tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów. 2. Pojazd powinien posiadać niezbędne dokumenty do zarejestrowania zgodnie z obowiązującą ustawą "Prawo o ruchu drogowym" /t.j. Dz. U. 2017 poz. 1260 ze zm. oraz Spełniać wymogi określone polskimi normami dopuszczającymi do eksploatacji oraz deklaracje zgodności CE \WE\, homologacje itp. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny dla dostarczonego samochodu z zabudową, na terenie Polski w odległości nie większej niż 150 kilometrów od siedziby Zamawiającego, reagujący i podejmujący naprawę w ciągu 72 godzin od zgłoszenia Zamawiającego. Zgłoszenie winno być dokonane pisemnie, elektronicznie (e-mail), telefonicznie lub faxem. Zgłoszenie telefoniczne będzie wymagało niezwłocznego potwierdzenia w jednej z pozostałych form komunikowania się. 4. Wykonawca w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie dłuższym niż 7 dni od daty dostawy, zobowiązany będzie do przeprowadzenia nieodpłatnego szkolenia kierowców, (pracowników obsługi) Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji pojazdu z zabudową oraz zainstalowanych w nim urządzeń. 5. W ramach przedmiotu zamówienia oraz ceny wskazanej w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji, bezpłatne przeglądy serwisowe samochodu i zabudowy. III. POJAZDY ZASTĘPCZE Dostawa nowych samochodów najpóźniej 18 tygodni od dnia podpisania umowy. Jeżeli dostawca nie jest w stanie dostarczyć do 1 września 2020r. nowych pojazdów, wówczas dostarczy 2 samochody zastępcze na koszt Dostawcy. Z datą przekazania nowych samochodów, zostają wycofane do Dostawcy samochody zastępcze. 1. Pojazd zastępczy (używana śmieciarka) powinna spełniać minimalne wymagania (parametry): 1) DMC podwozia - min. 16 t, 2) Pojemność zabudowy - min. 12 m3, 3) Typ załadunku pojemników 110 do 1 100 l - tylny, 4) Rok produkcji pojazdu - 2005 lub młodszy, 5) Pojazd sprawny technicznie. 6) Ubezpieczenie OC i NW po stronie Dostawcy. 7) Skrzynia biegów automatyczna lub mechaniczna 8) Światła do jazdy dziennej. 9) Tachograf cyfrowy, fabrycznie aktywowany (wstępna kalibracja). 10) Komputer pokładowy, wyświetlacz w języku polskim na tablicy wskaźników 11) Zbiornik paliwa min. 200 l z zamykanym korkiem 12) Pneumatyczny sygnał dźwiękowy. 13) Sygnał dźwiękowy wsteczny. 14) Wyposażenie: Standardowy zestaw narzędzi (w tym klucz do kół), radio fabryczne, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, lampa ostrzegawcza luzem, podnośnik hydrauliczny min 10 t., klin pod koła, gaśnica, dywaniki. 15) Homologacja na cały pojazd lub dopuszczenie jednostkowe (wraz z zabudową). 16) Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych. 17) Przekrój skrzyni ładunkowej prostokątny lub owalny, skrzynia wzmocniona zewnętrznymi profilami stalowymi. 18) Przystosowana do załadunku pojemników od 110 l do 1100 l. 19) Hydrauliczna blokada zapobiegająca wypadnięciu pojemników podczas załadunku. 20) Mechanizm samoczynnego otwierania pojemników 1100 l. 21) Lampa ostrzegawcza oraz lampa oświetlenia roboczego 22) Pojemnik na worki zamontowany na odwłoku. 23) Zamocowanie na miotłę i łopatę. 24) Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym, który stopień jest zajęty oraz dającym możliwość ograniczenia prędkości do 30 km/h , uniemożliwienie manewru cofania śmieciarki. 25) Kamera do obserwacji pola pracy obsługi z wyświetlaczem LCD w kabinie 26) Pulpit sterowniczy w kabinie 27) Zabudowa musi spełniać aktualnie obowiązujące wytyczne oraz normy Unijne oraz danych o położeniu pojazdu, miejsc postoju, miejsc wyładunku odpadów oraz weryfikację tych danych 28) Dostawca zapewni bezpłatne szkolenie dla kierowców i ładowaczy Zamawiającego 2. Samochód ciężarowy skrzyniowy - do 3,5 ton dopuszczalnej masy całkowitej z wywrotem -zastępczy powinien spełniać minimalne wymagania (parametry techniczne): 1) Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg; 2) Podwozie osadzone na 2 osiach; 3) Zbiornik paliwa o pojemności min. 70 litrów; 4) Kabina 3 miejscowa; 5) Silnik diesel o pojemności min. 2298 cm3 i min. moc 160 KM ; 6) Rozstaw osi min. 3750 mm; 7) Lampy błyskowe (światła ostrzegawcze) koloru pomarańczowego na dachu kabiny. 8) Zestaw niezbędnych narzędzi. 9) Podnośnik + klucz do kół. 10) Systemu monitorowania pojazdu GPS. 11) Gaśnica zamontowana w kabinie pojazdu. 12) Apteczka. 13) Trójkąt ostrzegawczy. 14) Homologacja na cały pojazd (wraz z zabudową). 15) Skrzynia ładunkowa samowyładowcza z nadstawkami a) Konstrukcja ramy pośredniej oraz skrzyni samowyładowczej musi umożliwiać wywrot do tyłu i na boki oraz zapewnić dużą wytrzymałość; b) Na przedniej burcie siatka chroniąca kabinę kierowcy; c) Burta tylna uchylna w osi dolnej; d) Burty boczne otwierane tradycyjnie w dół; e) Tylne słupki stałe; f) Sterowanie elektryczne na pilocie; g) Zasilanie z Pawer Pack; h) Osłony lamp tylnych; i) Oświetlenie zewnętrzne: diodowe, zgodne z przepisami o Ruchu Drogowym; j) Nadstawki z siatki 40x20 o wys. 1500 mm (boki demontowane, tył otwierany w formie drzwi) Wymiary wewnętrzne: (dł. X szer. X wys.) : 3620 x 2050 x 400 + 1500; k) Góra skrzyni zabezpieczona plandeką na zwijadle. 16) dwa komplety kluczy do stacyjki. 17) Wykonawca na własny koszt dostarczy pojazd z zabudową do siedziby Zamawiającego. 18) . W dniu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację techniczną samochodu, w szczególności: a) książki serwisowe i instrukcje obsługi - w języku polskim; b) świadectwo zgodności WE - w języku polskim; c) książki gwarancyjne; d) harmonogram i warunki niezbędnych przeglądów. CZĘŚĆ WSPÓLNA DLA POJAZDÓW ZASTĘPCZYCH Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis naprawczy dla dostarczonego samochodu zastępczego, na terenie Polski w odległości nie większej niż 150 kilometrów od siedziby Zamawiającego, lub na miejscu w bazie Zamawiającego, reagując i podejmujący naprawę w ciągu 72 godzin od zgłoszenia Zamawiającego. Zgłoszenie winno być dokonane pisemnie, elektronicznie (e-mail), telefonicznie lub faxem.

II.5) Główny kod CPV: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 18 tygodni od daty podpisania umowy. UWAGA: Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 13 niniejszej SIWZ. Skrócenie terminu dostawy dotyczy samochodu o którym mowa w pkt 3.1.1) SIWZ UWAGA: Jeśli wykonawca nie dostarczy samochodów o których mowa w pkt 3.1. SIWZ Do dnia 01.09.2020 r. JEST ZOBOWIĄZANY na własny koszt do dostarczenia samochodów zastępczych zgodnie z parametrami opisanymi w pkt 3 opisu przedmiotu zamówienia załącznik 1 do SIWZ. Z datą przekazania nowych samochodów, zostają wycofane samochody zastępcze.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie samochodu ciężarowego typu śmieciarka o wartości nie mniejszej niż 500 tysięcy złotych brutto wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodu określającego czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału 1) potwierdzającego spełnienie warunku, wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby -warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 22a ust. 2 Ustawy, wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 Ustawy wraz z ofertą składa zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że stosowanie do art. 24 ust. 11 Ustawy, wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy - Załącznik nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.7. składa każdy z wykonawców. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 Ustawy, tj. na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) potwierdzającego spełnienie warunku, wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie, na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy, tj. na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa odpowiednio Wykonawca/ Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Pożądane jest, aby wszystkie zapisane strony oferty były kolejno ponumerowane. Ofertę należy złączyć w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto - załącznik nr2 2) Wypełnione i podpisane załączniki nr 3, nr4 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Stosownie do art. 36b ust. 1 Ustawy, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, w treści oferty - załącznik nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 8.2. Zamawiający określa wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 8.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce, nr 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: "Zakup samochodów ciężarowych na potrzeby gospodarki komunalnej Gminy Siedlce". 8.6. Termin wniesienia wadium upływa dnia 07.07.2020 r. o godz. 09:30. 8.7. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.8. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. 8.9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
czas dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-07, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.