eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane związane z utrzymaniem wód na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu - Nadzór Wodny w Limanowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-06-26



Ogłoszenie nr 554898-N-2020 z dnia 2020-06-26 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: Roboty budowlane związane z utrzymaniem wód na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu - Nadzór Wodny w Limanowej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): http://krakow.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -- Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481, ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Naściszowska 31


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z utrzymaniem wód na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu - Nadzór Wodny w Limanowej
Numer referencyjny: 1222/ZZN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielone jest na części, tj.: * Część nr 1 "Udrożnienie pot. Kłodnianka w km 0+ 080 - 0 + 120 w m. Kłodne, gm. Limanowa, pow. limanowski, woj. małopolskie - zasyp wyrwy brzegowej" Zakres i charakterystyka zadania: Proces erozyjny na przedmiotowym odcinku potoku postępował sukcesywnie wraz z kolejnymi spływami wód wezbraniowych. Tym samym trasa przebiegu koryta uległa zmianie, powodując zagrożenie lokalne nieopodal zabudowania mieszkalnego i gospodarskiego. Planowany zakres prac utrzymaniowych ma na celu odtworzenie światła poprzecznego koryta cieku, zasyp wyrwy brzegowej w sąsiedztwie zabudowań materiałem rodzimym oraz kamieniem naturalnym. Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego - koparki podsiębiernej, oraz samochodów samowyładowczych przystosowanych do przewożenia kamienia. Dla przedmiotowego zadania planowane są prace na długości 40 mb. * Udrożnienie koryta potoku poprzez usunięcie zatorów, które zostaną wykorzystane na zasyp wyrwy brzegowej o kubaturze 50 m3. * Uzupełnienie zasypu kamieniem naturalnym o kubaturze 100 m3. Metodyka prowadzenia prac. * wykonanie zasypu wyrwy brzegowej materiałem miejscowym pochodzącym z nanosu rumoszowego. * wykonanie uzupełnienia zasypu wyrwy brzegowej kamieniem naturalnym. Roboty wykonane będą koparką z łyżką podsiębierną, a samochodami będzie dowieziony kamień do zasypu wyrwy. Koparka dokonując zasypu i samochody dowożące kamień nie będą przemieszczać się po korycie cieku. Koparka przemieszczając się po lewym brzegu wykona wszystkie prace związane z zasypem materiałem miejscowym wyrwy brzegowej w ilości 50 m3, oraz uzupełnienie zasypu kamieniem naturalnym w ilości 100 m3 (na dł. 40 mb). Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego. Do w/w prac zostaną wykorzystane jedynie materiały naturalne tj.: - materiał żwirowy z lokalnych nanosów żwirowych (materiał miejscowy), - kamień naturalny dowieziony z kamieniołomu Roboty należy wykonać zgodnie z Pismem RDOŚ: ST-II.670.36.2020.ED z dnia 16.04.2020r. * Część nr 2 "Konserwacja - udrożnienie potoku Krosna w km 0 + 100 - 0 + 650 w m. Strzeszyce, gm. Laskowa, pow. limanowski, woj. małopolskie" Zakres i charakterystyka zadania: Proces akumulacji materiału transportowanego w raz z nurtem potoku Krosna postępował sukcesywnie wraz z kolejnymi spływami wód wezbraniowych. Tym samym w/w odcinek potoku uległ zamuleniu powodując zagrożenie lokalne (podtopienie zalanie) pól, zabudowań mieszkalnych i gospodarskich. Planowany zakres prac utrzymaniowych ma celu odtworzenie światła poprzecznego koryta cieku. Dla przedmiotowego zadania planowane są do wykonania prace na odcinku ciągłej zabudowy regulacyjnej w formie stopni i progów betonowych. Będą one wykonywane na długości 550 mb, pomiędzy przegrodami poprzecznymi na istniejącym żłobie, wykonanym z prefabrykatów betonowych typ "duża krata". Prace polegać będą na udrożnieniu koryta potoku, usunięciu namułu, darni i rumoszu z odwozem do jednego kilometra w ilości 2535 m3 Metodyka prowadzenia prac: * Koparką zostaną wykonane wszystkie prace związane z udrożnieniem żłobu potoku na długości 550 mb. * Koparka rozpocznie pracę w km 0+100 od udrożnienia lewej skarpy i części lewego brzegu (praca na sucho). * W udrożnioną lewą stronę potoku, zostanie wpuszczona woda i rozpocznie się udrożnienie prawej strony potoku (praca na sucho). * Koparka przesuwając się po udrożnionym odcinku będzie powtarzać cykl udrożnienia do km 0+650 * Pobrany koparką urobek z udrożnienia zostanie załadowany na samochody, które przemieszczać się będą prawym brzegiem po istniejącej drodze i odwożony na odległość do 1 km, na tereny wspólnoty wsi Strzeszyce, w miejsca wskazane i uzgodnione z sołtysem wsi. Zastosowana technologia prowadzenia robót zminimalizuje negatywny wpływ prac na koryto potoku, szczególnie zmętnienia wód. Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego Roboty należy wykonać zgodnie z Pismem RDOŚ: ST-II.670.37.2020.ED z dnia 16.04.2020r. * Część nr 3 "Udrożnienie koryta pot. "Bez Nazwy" w km 0+ 300 - 0+500 w m. Szczawa, gm. Kamienica, pow. limanowski, woj. małopolskie -zasyp wyrwy brzegowej" Zakres i charakterystyka zadania: Proces erozji brzegowej wystąpił po spływie wód wezbraniowych w 2018 roku. Tym samym trasa przebiegu koryta uległa zmianie, powodując zagrożenie lokalne nieopodal zabudowań mieszkalnych. Planowany zakres prac utrzymaniowych ma na celu zasyp wyrwy brzegowej w sąsiedztwie zabudowań (brzeg lewy), materiałem rodzimym oraz kamieniem naturalnym. Przedmiotowy potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na zagrożenie dla istniejącej zabudowy mieszkaniowej. Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego - koparki podsiębiernej, oraz samochodów samowyładowczych przystosowanych do przewożenia kamienia. Dla przedmiotowego zadania planowane są prace na długości 40 i 30 mb. * Udrożnienie koryta potoku poprzez usunięcie zatorów, które zostaną wykorzystane na zasyp wyrwy brzegowej o kubaturze 75,00 m3. * Uzupełnienie zasypu kamieniem naturalnym o kubaturze 147,00 m3. Metodyka prowadzenia prac: * wykonanie zasypu wyrwy brzegowej materiałem miejscowym pochodzącym z nanosu rumoszowego, * wykonanie uzupełnienia zasypu wyrwy brzegowej kamieniem naturalnym. Roboty wykonane będą koparką z łyżką podsiębierną, a samochodami będzie dowieziony kamień do zasypu wyrwy. Koparka dokonując zasypu i samochody dowożące kamień nie będą przemieszczać się po korycie cieku. Koparka przemieszczając się po lewym brzegu wykona wszystkie prace związane z zasypem materiałem miejscowym wyrwy brzegowej w ilości 75 00 m3, oraz uzupełnienie zasypu kamieniem naturalnym w ilości 147m3 (na dł. 70 mb). Wszystkie prace prowadzone będą w oddaleniu od koryta co powoduje że unikniemy ingerencji w koryto potoku. Zasyp powstałych wyrw ma celu odcinkowe ustabilizowanie lewego brzegu i ochronę zabudowań przed ich zniszczeniem podczas wezbrań powodziowych. Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego. Do w/w prac zostaną wykorzystane jedynie materiały naturalne tj.: - materiał żwirowy z lokalnych nanosów żwirowych (materiał miejscowy), - kamień naturalny dowieziony z kamieniołomu. Roboty należy wykonać zgodnie z Pismem RDOŚ: ST-II.670.48.2020.ED z dnia 19.05.2020

II.5) Główny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej co najmniej 1 robotę budowlaną lub usługę (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż: b) dla oferty częściowej nr 1 - 15 000,00 zł brutto c) dla oferty częściowej nr 2 - 50 000,00 zł brutto d) dla oferty częściowej nr 3 - 30 000,00 zł brutto b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności: ? 1 osoba - na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń, melioracyjne bez ograniczeń , konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada doświadczenie w pełnienia funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót, dla co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków (dotyczy wszystkich części zamówienia)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.3 lit. a) rozdziału 7 SIWZ - wykaz zrealizowanych robót budowlanych zawierający informacje dotyczące ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.3 lit. b) rozdziału 7 SIWZ - wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

10.2 Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: 10.2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 10.2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; 10.2.3 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 10.2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 10.2.5 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium: dla części nr 1 - Zamawiający nie wymaga wadium dla części nr 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), dla części nr 3 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.2.1 pieniądzu; 2.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.2.3 gwarancjach bankowych; 2.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 27 1130 1017 0020 1510 6790 0004 W tytule przelewu należy wpisać: "wadium w sprawie nr 1222/ZZN/2020 - Część ..." 5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Doświadczenie kierownika budowy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - "Wzór umowy"
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Udrożnienie pot. Kłodnianka w km 0+ 080 - 0 + 120 w m. Kłodne, gm. Limanowa, pow. limanowski, woj. małopolskie - zasyp wyrwy brzegowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proces erozyjny na przedmiotowym odcinku potoku postępował sukcesywnie wraz z kolejnymi spływami wód wezbraniowych. Tym samym trasa przebiegu koryta uległa zmianie, powodując zagrożenie lokalne nieopodal zabudowania mieszkalnego i gospodarskiego. Planowany zakres prac utrzymaniowych ma na celu odtworzenie światła poprzecznego koryta cieku, zasyp wyrwy brzegowej w sąsiedztwie zabudowań materiałem rodzimym oraz kamieniem naturalnym. Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego - koparki podsiębiernej, oraz samochodów samowyładowczych przystosowanych do przewożenia kamienia. Dla przedmiotowego zadania planowane są prace na długości 40 mb. * Udrożnienie koryta potoku poprzez usunięcie zatorów, które zostaną wykorzystane na zasyp wyrwy brzegowej o kubaturze 50 m3. * Uzupełnienie zasypu kamieniem naturalnym o kubaturze 100 m3. Metodyka prowadzenia prac. * wykonanie zasypu wyrwy brzegowej materiałem miejscowym pochodzącym z nanosu rumoszowego. * wykonanie uzupełnienia zasypu wyrwy brzegowej kamieniem naturalnym. Roboty wykonane będą koparką z łyżką podsiębierną, a samochodami będzie dowieziony kamień do zasypu wyrwy. Koparka dokonując zasypu i samochody dowożące kamień nie będą przemieszczać się po korycie cieku. Koparka przemieszczając się po lewym brzegu wykona wszystkie prace związane z zasypem materiałem miejscowym wyrwy brzegowej w ilości 50 m3, oraz uzupełnienie zasypu kamieniem naturalnym w ilości 100 m3 (na dł. 40 mb). Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego. Do w/w prac zostaną wykorzystane jedynie materiały naturalne tj.: - materiał żwirowy z lokalnych nanosów żwirowych (materiał miejscowy), - kamień naturalny dowieziony z kamieniołomu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
doświadczenie kierownika budowy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Konserwacja - udrożnienie potoku Krosna w km 0 + 100 - 0 + 650 w m. Strzeszyce, gm. Laskowa, pow. limanowski, woj. małopolskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proces akumulacji materiału transportowanego w raz z nurtem potoku Krosna postępował sukcesywnie wraz z kolejnymi spływami wód wezbraniowych. Tym samym w/w odcinek potoku uległ zamuleniu powodując zagrożenie lokalne (podtopienie zalanie) pól, zabudowań mieszkalnych i gospodarskich. Planowany zakres prac utrzymaniowych ma celu odtworzenie światła poprzecznego koryta cieku. Dla przedmiotowego zadania planowane są do wykonania prace na odcinku ciągłej zabudowy regulacyjnej w formie stopni i progów betonowych. Będą one wykonywane na długości 550 mb, pomiędzy przegrodami poprzecznymi na istniejącym żłobie, wykonanym z prefabrykatów betonowych typ "duża krata". Prace polegać będą na udrożnieniu koryta potoku, usunięciu namułu, darni i rumoszu z odwozem do jednego kilometra w ilości 2535 m3 Metodyka prowadzenia prac: * Koparką zostaną wykonane wszystkie prace związane z udrożnieniem żłobu potoku na długości 550 mb. * Koparka rozpocznie pracę w km 0+100 od udrożnienia lewej skarpy i części lewego brzegu (praca na sucho). * W udrożnioną lewą stronę potoku, zostanie wpuszczona woda i rozpocznie się udrożnienie prawej strony potoku (praca na sucho). * Koparka przesuwając się po udrożnionym odcinku będzie powtarzać cykl udrożnienia do km 0+650 * Pobrany koparką urobek z udrożnienia zostanie załadowany na samochody, które przemieszczać się będą prawym brzegiem po istniejącej drodze i odwożony na odległość do 1 km, na tereny wspólnoty wsi Strzeszyce, w miejsca wskazane i uzgodnione z sołtysem wsi. Zastosowana technologia prowadzenia robót zminimalizuje negatywny wpływ prac na koryto potoku, szczególnie zmętnienia wód. Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
doświadczenie kierownika budowy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Udrożnienie koryta pot. "Bez Nazwy" w km 0+ 300 - 0+500 w m. Szczawa, gm. Kamienica, pow. limanowski, woj. małopolskie -zasyp wyrwy brzegowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proces erozji brzegowej wystąpił po spływie wód wezbraniowych w 2018 roku. Tym samym trasa przebiegu koryta uległa zmianie, powodując zagrożenie lokalne nieopodal zabudowań mieszkalnych. Planowany zakres prac utrzymaniowych ma na celu zasyp wyrwy brzegowej w sąsiedztwie zabudowań (brzeg lewy), materiałem rodzimym oraz kamieniem naturalnym. Przedmiotowy potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na zagrożenie dla istniejącej zabudowy mieszkaniowej. Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego - koparki podsiębiernej, oraz samochodów samowyładowczych przystosowanych do przewożenia kamienia. Dla przedmiotowego zadania planowane są prace na długości 40 i 30 mb. * Udrożnienie koryta potoku poprzez usunięcie zatorów, które zostaną wykorzystane na zasyp wyrwy brzegowej o kubaturze 75,00 m3. * Uzupełnienie zasypu kamieniem naturalnym o kubaturze 147,00 m3. Metodyka prowadzenia prac: * wykonanie zasypu wyrwy brzegowej materiałem miejscowym pochodzącym z nanosu rumoszowego, * wykonanie uzupełnienia zasypu wyrwy brzegowej kamieniem naturalnym. Roboty wykonane będą koparką z łyżką podsiębierną, a samochodami będzie dowieziony kamień do zasypu wyrwy. Koparka dokonując zasypu i samochody dowożące kamień nie będą przemieszczać się po korycie cieku. Koparka przemieszczając się po lewym brzegu wykona wszystkie prace związane z zasypem materiałem miejscowym wyrwy brzegowej w ilości 75 00 m3, oraz uzupełnienie zasypu kamieniem naturalnym w ilości 147m3 (na dł. 70 mb). Wszystkie prace prowadzone będą w oddaleniu od koryta co powoduje że unikniemy ingerencji w koryto potoku. Zasyp powstałych wyrw ma celu odcinkowe ustabilizowanie lewego brzegu i ochronę zabudowań przed ich zniszczeniem podczas wezbrań powodziowych. Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego. Do w/w prac zostaną wykorzystane jedynie materiały naturalne tj.: - materiał żwirowy z lokalnych nanosów żwirowych (materiał miejscowy), - kamień naturalny dowieziony z kamieniołomu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Doświadczenie kierownika budowy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: Zgodnie z pismem RDOŚ roboty należy wykonać w ciągu 1 tygodnia po ich rozpoczęciu, natomiast po ich zakończeniu niezwłocznie zgłosić do odbioru.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.