eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Dowóz uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021, dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki a także dowóz dziecka niepełnosprawnego do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego "Iskierka" Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-06-30



Ogłoszenie nr 554646-N-2020 z dnia 2020-06-30 r.

CUW Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna : "Dowóz uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021, dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki a także dowóz dziecka niepełnosprawnego do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego "Iskierka" Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: CUW Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna , krajowy numer identyfikacyjny 36471202300000, ul. ul. Rynek  13/2 , 33-370  Muszyna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 4718191, e-mail kierownik.cuw@muszyna.pl, faks 18 4718191 25.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.malopolska.pl/cuwmuszyna
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://bip.malopolska.pl/cuwmuszyna


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.malopolska.pl/cuwmuszyna


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu: Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul. Rynek 13/2, 33-370 Muszyna w terminie do dnia 08.07.2020 roku, godz. 11.50 2. Otwarcie ofert nastąpi w Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul. Rynek 13/2, 33-370 Muszyna dnia 08.07.2020 roku, godz. 12.00
Adres:
Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul. Rynek 13/2, 33-370 Muszyna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dowóz uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021, dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki a także dowóz dziecka niepełnosprawnego do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego "Iskierka" Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki."
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania Zadanie nr 1: Dowóz uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021. Opis przedmiotu zamówienia: CPV - 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego - Usługi w zakresie transportu drogowego 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021 do: - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Muszynie, - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Złockiem, - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powroźniku, - Szkoły Podstawowej w Żegiestowie. 2. Dowóz uczniów realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2020/2021 pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci, zgodnie z rozkładem jazdy który zostanie dostosowany do bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów Wykonawca użyje do przewozu środki transportu które będą w szczególności: 1) sprawne technicznie tj. będą spełniały wymogi ustawowe, 2) objęte ubezpieczeniem OC i NNW. 4. Świadczenie dowozu uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym na początku roku szkolnego 2020/2021 i dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych. 6. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca przekaże do szkół wskazanych przez Zamawiającego bilety miesięczne na przejazd w terminie do 28 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym przewozy będą wykonywane na podstawie imiennej listy uczniów dostarczonej przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć miejsce siedzące w autobusie. 9. Szczegółowe informacje w zakresie wykazu pojedynczych tras, orientacyjnej ilości uczniów określone zostały w załączniku. 10. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wraz z przewozem powrotnym uczniów do miejsca zamieszkania. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dodatkowy kurs na trasach: Złockie - Jastrzębik i Powroźnik - Wojkowa, dla uczniów kończących zajęcia w godzinach wcześniejszych. 12.Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz uczniów. Uczniowie mają być dowiezieni do szkół nie wcześniej niż 20 min przed rozpoczęciem zajęć i nie później niż 10 min przed rozpoczęciem zajęć. 13. Wykonawca zobowiązuje się, że autobusy przywożące oraz odbierające dzieci ze szkół będą zatrzymywały się na najbliższym przystanku. 14. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 15. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. 16. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozu uczniów w połączeniu z przewozami otwartymi. 18. Termin wykonania zamówienia 01.09.2020 r. - 25.06.2021 r. 19. Rozliczenie dowozu uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury. Trasa Orientacyjna odległość w [km] Orientacyjna liczba uczniów/ opiekunów Andrzejówka Ługi - Złockie Złockie - Andrzejówka Ługi 10 10 26 26 1 opiekun Milik - Złockie Złockie - Milik 7 7 41 41 1 opiekun Jastrzębik - Złockie Złockie - Jastrzębik Złockie - Jastrzębik 4 4 33 33 1 opiekun Dubne, Leluchów - Muszyna Muszyna - Leluchów, Dubne 14 14 34 34 1 opiekun Wojkowa - Powroźnik Powroźnik - Wojkowa Powroźnik - Wojkowa 7,5 7,5 32 32 1 opiekun Żegiestów Stacja PKP - Żegiestów Wieś (szkoła) Żegiestów Wieś (szkoła) - Żegiestów Stacja PKP Żegiestów Palenica - Żegiestów Wieś (szkoła) Żegiestów Wieś (szkoła) - Żegiestów Palenica Łopata Polska - Żegiestów Wieś (szkoła) Żegiestów Wieś (szkoła) - Łopata Polska 3,5 2 2 1 1 1 1 1 opiekun Zadanie nr 2: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki. Opis przedmiotu zamówienia: CPV - 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2020/2021. 2. Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku szkolnym 2020/2021 wynosi 6: 1 dziecko z Muszyny z ul. Leśnej, 1 dziecko ze Złockiego, 2 dzieci z Jastrzębika, 2 dzieci z Powroźnika. Wskazana liczba uczniów może wzrosnąć lub zmniejszyć się z przyczyn niezależnych od zamawiającego. 3. Dowóz uczniów realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2020/2021 pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych. 4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów Wykonawca użyje do przewozu środki transportu które będą w szczególności: 1) sprawne technicznie tj. będą spełniały wymogi ustawowe, 2) objęte ubezpieczeniem OC i NNW 3) właściwie oznakowane. 5. Świadczenie dowozu uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym na początku roku szkolnego 2020/2021 i dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych. 7. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć miejsce siedzące. 9. Szczegółowe informacje w zakresie wykazu pojedynczych tras, orientacyjnej ilości uczniów określone zostały w załączniku. 10. Wykonawca w trakcie przewozu uczniów zobowiązany jest zapewnić pełnoletniego opiekuna, który będzie postępował według następujących zasad: - opiekun będzie odbierał uczniów od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do szkoły będzie przekazywał uczniów pod opiekę nauczyciela, - po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał uczniów od nauczycieli w szkole i po odwiezieniu pod dom przekazywał pod opiekę rodziców/prawnych opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazania ucznia w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia ucznia bez opieki, - opiekun ma za zadanie zachować szczególną dbałość o dobro dziecka w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu, a podczas przewozu należy zapewnić uczniom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd. 11. Kierowca pojazdu nie może być równocześnie opiekunem. 12. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Chełmcu wraz z przewozem powrotnym uczniów do miejsca zamieszkania. 13. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz uczniów. Uczniowie mają być dowiezieni do szkoły nie wcześniej niż 20 min przed rozpoczęciem zajęć i nie później niż 10 min przed rozpoczęciem zajęć. 14. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 15. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. 16. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 17. Rozliczenie dowozu uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury. 18. Termin wykonania zamówienia 13.10.2020-25.06.2021 r. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian wynikających z postanowień zawartej umowy, w tym zmiany wartości umowy, z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. siły wyższej, zmiany trasy oraz zmiany liczby dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia liczby dzieci objętych dowozem w trakcie roku szkolnego o maksymalnie dwóch uczniów, Wykonawca nie może domagać się powiększenia wynagrodzenia ponad cenę zaoferowaną w ofercie w okresie obowiązywania umowy. Trasa Orientacyjna odległość w [km] Liczba dni w roku szkolnym 2020/2021 Muszyna, ul. Leśna, Złockie, Jastrzębik, Powroźnik - Chełmiec, ul. Marcinkowicka, Chełmiec, ul. Marcinkowicka - Powroźnik, Jastrzębik, Złockie, Muszyna, ul. Leśna 60 60 157 dni Zadanie nr 3: Dowóz dziecka niepełnosprawnego do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego "Iskierka" Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki. Opis przedmiotu zamówienia: CPV - 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu dziecka niepełnosprawnego wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego "Iskierka" Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie w roku szkolnym 2020/2021. 2. Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku szkolnym 2020/2021 wynosi 1. Wskazana liczba dzieci może wzrosnąć lub zmniejszyć się z przyczyn niezależnych od zamawiającego. 3. Dowóz realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2020/2021 pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych. 4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Wykonawca użyje do przewozu środek transportu który będzie w szczególności: 1) sprawny technicznie tj. będzie spełniał wymogi ustawowe, 2) objęty ubezpieczeniem OC i NNW 3) właściwie oznakowany. 5. Świadczenie dowozu odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym na początku roku szkolnego 2020/2021 i dostosowanym do planu zajęć dziecka korzystającego z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych. 7. Wykonawca musi dysponować pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych. Dziecko ma czterokończynowe porażenie dziecięce w związku z czym pojazd musi być wyposażony w specjalny fotel/siedzenie z odpowiednimi zabezpieczeniami - podłokietnikami dla tego dziecka, które zapewnią mu utrzymanie równowagi. Kierowca oraz opiekun zobowiązani są do wniesienia oraz do wyniesienia dziecka z pojazdu. 8. Szczegółowe informacje w zakresie wykazu trasy, orientacyjnej odległości i liczby dni w roku szkolnym 2020/2021 określone zostały w załączniku. 9. Wykonawca w trakcie przewozu dziecka zobowiązany jest zapewnić pełnoletniego opiekuna, który będzie postępował według następujących zasad: - opiekun będzie odbierał dziecko od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do ośrodka będzie przekazywał dziecko pod opiekę nauczyciela, - po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dziecko od nauczyciela w ośrodku i po odwiezieniu pod dom przekazywał pod opiekę rodziców/prawnych opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazania dziecka w drodze powrotnej z ośrodka do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia dziecka bez opieki, - opiekun ma za zadanie zachować szczególną dbałość o dobro dziecka w czasie jazdy oraz przy wnoszeniu i wynoszeniu dziecka, a podczas przewozu należy zapewnić dziecku w szczególności bezpieczny dla jego zdrowia przejazd. 10. Kierowca pojazdu nie może być równocześnie opiekunem. 11. Zamówienie obejmuje dowóz dziecka do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego "Iskierka" Ośrodek Rewalidacyjno- Wychowawczy w Grybowie wraz z przewozem powrotnym dziecka do miejsca zamieszkania. 12. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz. Dziecko ma być dowiezione do ośrodka nie wcześniej niż 20 min przed rozpoczęciem zajęć i nie później niż 10 min przed rozpoczęciem zajęć. 13. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 14. W okresie zimowym pojazd dowożący dziecko musi być ogrzewany. 15. Przewoźnik ubezpiecza pojazd i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 16. Rozliczenie dowozu będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury/rachunku. 17. Termin wykonania zamówienia 01.09.2020-31.08.2021 r. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian wynikających z postanowień zawartej umowy, w tym zmiany wartości umowy, z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. siły wyższej, zmiany trasy oraz zmiany liczby dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia liczby dzieci objętych dowozem w trakcie roku szkolnego o maksymalnie dwóch uczniów, Wykonawca nie może domagać się powiększenia wynagrodzenia ponad cenę zaoferowaną w ofercie w okresie obowiązywania umowy. Trasa Orientacyjna odległość w [km] Liczba dni w roku szkolnym 2020/2021 Muszyna, ul. Polna - Grybów, ul. Ogrodowa Grybów, ul. Ogrodowa - Muszyna ul. Polna 37 37 228

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-08-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-09-01 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną na dzień składania ofert licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, e) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: -zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1b składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w punkcie 1b) składa dokument (informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualna na dzień składania ofert licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Jeżeli, w toku postępowania, wykonawca nie złoży oświadczenia, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. A. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w rozdziale 5 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie). 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1 w części dotyczącej podwykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie A.1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. B. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. Nie dotyczy. C. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ. D. Dokumenty i oświadczenia aktualne na dzień złożenia, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. 1. Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, e) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: -zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1b składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w punkcie 1b) składa dokument (informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. E. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) Wypełnionego formularza oferty wraz z załącznikami (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, 3) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Obowiązujące zasady! 1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w rozdziale 6, składa każdy z nich. 4) Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę60,00
Wysokość kary umownej40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w załączniku Nr 6 do SIWZ -Projekt umowy. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu podpisanego przez dwie strony, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia umowy w drodze aneksu do umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niżej wyszczególnionych: a) działania siły wyższej, b) zwłoki Zamawiającego w przekazaniu dokumentów niezbędnych do realizacji umowy, c) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) w przypadku wad opisu przedmiotu zamówienia niemożliwych do usunięcia 3. Przez okoliczność siły wyższej strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec. 4. Jeżeli wskutek okoliczności siły wyższej Strona nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą Stronę, a w takim przypadku uzgodniony zostanie sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostanie rozwiązana. 5. Na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy może zostać dokonane w drodze aneksu do umowy skrócenie terminu umownego jej realizacji. 6. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Ponadto zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: a) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, b) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, c) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, d) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). 7. W ciągu 3 dni od chwili uświadomienia sobie, że może wystąpić zmiana Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o możliwość zmiany, do czego Wykonawca może uważać się upoważniony i następnie dostarczy Zamawiającemu tak szybko, jak to uzasadnione w danych okolicznościach - wyczerpujące i szczegółowe uzasadnienie swojego wniosku, aby mógł on być przeanalizowany w terminie. Zamawiający przyzna taką możliwość zmiany, jaka może być dopuszczona, albo powiadomi Wykonawcę, że nie przysługuje mu prawo do przedłużenia terminu wykonania umowy. 8. Ewentualne przedłużenie terminu realizacji umowy winno zostać poprzedzone przygotowaniem stosownego protokołu konieczności i udokumentowaniem okoliczności wpływających na zmianę terminu, a następnie podpisaniem przez strony aneksu do umowy w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-08, godzina: 11:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> > Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością co do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). 2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty uwzględnić także załatwienie wszelkich innych formalności dotyczących przedmiotu zamówienia i kosztów z tym związanych. Podstawą do opracowania ceny brutto jest opis przedmiotu zamówienia i formularz cenowy. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 3. Jeżeli złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do oferowanej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny całkowitej brutto przy realizacji przedmiotu zamówienia obliczone przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w rozdziale 14 SIWZ i podanej w "formularzu ofertowym"(załącznik nr 2 do SIWZ) oraz kryterium "wysokość kary umownej". Nr Nazwa kryterium Waga 1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60 pkt 2 Wysokości kary umownej - zwłoki w wykonywaniu pracy w % całej kwoty zadania, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, o której mowa we wzorze umowy w § 6 ust 3 pkt. c) (Zadanie nr 1) w § 5 ust 3 pkt. c) (Zadanie nr 2) w § 5 ust 3 pkt. c) (Zadanie nr 3) 40 pkt 2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów oraz sposobów: Nr kryterium Wzór 1 C = [( Cn/Cb)*60] C - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto Cn - cena najniższa brutto Cb - cena wynikająca z oferty badanej brutto Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną. 2 Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru: K= 100 * (Kr/Kn) * 0,40 gdzie: K - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary Kr- wysokość kary rozpatrywanej oferty Kn- najwyższa zaoferowana wysokość kary 0,40- waga kryterium Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu niniejszej umowy. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej - 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty. 3. Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K P - ostateczna liczba punktów C- liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto K- liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej 4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt. 5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów. 6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert. 7. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dowóz uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1: Dowóz uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021. Opis przedmiotu zamówienia: CPV - 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021 do: - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Muszynie, - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Złockiem, - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powroźniku, - Szkoły Podstawowej w Żegiestowie. 2. Dowóz uczniów realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2020/2021 pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci, zgodnie z rozkładem jazdy który zostanie dostosowany do bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów Wykonawca użyje do przewozu środki transportu które będą w szczególności: 1) sprawne technicznie tj. będą spełniały wymogi ustawowe, 2) objęte ubezpieczeniem OC i NNW. 4. Świadczenie dowozu uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym na początku roku szkolnego 2020/2021 i dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych. 6. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca przekaże do szkół wskazanych przez Zamawiającego bilety miesięczne na przejazd w terminie do 28 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym przewozy będą wykonywane na podstawie imiennej listy uczniów dostarczonej przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć miejsce siedzące w autobusie. 9. Szczegółowe informacje w zakresie wykazu pojedynczych tras, orientacyjnej ilości uczniów określone zostały w załączniku. 10. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wraz z przewozem powrotnym uczniów do miejsca zamieszkania. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dodatkowy kurs na trasach: Złockie - Jastrzębik i Powroźnik - Wojkowa, dla uczniów kończących zajęcia w godzinach wcześniejszych. 12. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz uczniów. Uczniowie mają być dowiezieni do szkół nie wcześniej niż 20 min przed rozpoczęciem zajęć i nie później niż 10 min przed rozpoczęciem zajęć. 13. Wykonawca zobowiązuje się, że autobusy przywożące oraz odbierające dzieci ze szkół będą zatrzymywały się na najbliższym przystanku. 14. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 15. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. 16. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozu uczniów w połączeniu z przewozami otwartymi. 18. Termin wykonania zamówienia 01.09.2020 r. - 25.06.2021 r. 19. Rozliczenie dowozu uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury. Trasa Orientacyjna odległość w [km] Orientacyjna liczba uczniów/ opiekunów Andrzejówka Ługi - Złockie Złockie - Andrzejówka Ługi 10 10 26 26 1 opiekun Milik - Złockie Złockie - Milik 7 7 41 41 1 opiekun Jastrzębik - Złockie Złockie - Jastrzębik Złockie - Jastrzębik 4 4 33 33 1 opiekun Dubne, Leluchów - Muszyna Muszyna - Leluchów, Dubne 14 14 34 34 1 opiekun Wojkowa - Powroźnik Powroźnik - Wojkowa Powroźnik - Wojkowa 7,5 7,5 32 32 1 opiekun Żegiestów Stacja PKP - Żegiestów Wieś (szkoła) Żegiestów Wieś (szkoła) - Żegiestów Stacja PKP Żegiestów Palenica - Żegiestów Wieś (szkoła) Żegiestów Wieś (szkoła) - Żegiestów Palenica Łopata Polska - Żegiestów Wieś (szkoła) Żegiestów Wieś (szkoła) - Łopata Polska 3,5 2 2 1 1 1 1 1 opiekun
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę60,00
Wysokość kary umownej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis zadania nr 1 znajduje się w SIWZ.


Część nr: 2Nazwa: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki. Opis przedmiotu zamówienia: CPV - 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2020/2021. 2. Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku szkolnym 2020/2021 wynosi 6: 1 dziecko z Muszyny z ul. Leśnej, 1 dziecko ze Złockiego, 2 dzieci z Jastrzębika, 2 dzieci z Powroźnika. Wskazana liczba uczniów może wzrosnąć lub zmniejszyć się z przyczyn niezależnych od zamawiającego. 3. Dowóz uczniów realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2020/2021 pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych. 4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów Wykonawca użyje do przewozu środki transportu które będą w szczególności: 1) sprawne technicznie tj. będą spełniały wymogi ustawowe, 2) objęte ubezpieczeniem OC i NNW 3) właściwie oznakowane. 5. Świadczenie dowozu uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym na początku roku szkolnego 2020/2021 i dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych. 7. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć miejsce siedzące. 9. Szczegółowe informacje w zakresie wykazu pojedynczych tras, orientacyjnej ilości uczniów określone zostały w załączniku. 10. Wykonawca w trakcie przewozu uczniów zobowiązany jest zapewnić pełnoletniego opiekuna, który będzie postępował według następujących zasad: - opiekun będzie odbierał uczniów od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do szkoły będzie przekazywał uczniów pod opiekę nauczyciela, - po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał uczniów od nauczycieli w szkole i po odwiezieniu pod dom przekazywał pod opiekę rodziców/prawnych opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazania ucznia w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia ucznia bez opieki, - opiekun ma za zadanie zachować szczególną dbałość o dobro dziecka w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu, a podczas przewozu należy zapewnić uczniom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd. 11. Kierowca pojazdu nie może być równocześnie opiekunem. 12. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Chełmcu wraz z przewozem powrotnym uczniów do miejsca zamieszkania. 13. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz uczniów. Uczniowie mają być dowiezieni do szkoły nie wcześniej niż 20 min przed rozpoczęciem zajęć i nie później niż 10 min przed rozpoczęciem zajęć. 14. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 15. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. 16. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 17. Rozliczenie dowozu uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury. 18. Termin wykonania zamówienia 13.10.2020-25.06.2021 r. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian wynikających z postanowień zawartej umowy, w tym zmiany wartości umowy, z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. siły wyższej, zmiany trasy oraz zmiany liczby dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia liczby dzieci objętych dowozem w trakcie roku szkolnego o maksymalnie dwóch uczniów, Wykonawca nie może domagać się powiększenia wynagrodzenia ponad cenę zaoferowaną w ofercie w okresie obowiązywania umowy. Trasa Orientacyjna odległość w [km] Liczba dni w roku szkolnym 2020/2021 Muszyna, ul. Leśna, Złockie, Jastrzębik, Powroźnik - Chełmiec, ul. Marcinkowicka, Chełmiec, ul. Marcinkowicka - Powroźnik, Jastrzębik, Złockie, Muszyna, ul. Leśna 60 60 157 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-13
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę60,00
Wysokość kary umownej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis zadania nr 2 znajduje się w SIWZ.


Część nr: 3Nazwa: Dowóz dziecka niepełnosprawnego do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego "Iskierka" Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3: Dowóz dziecka niepełnosprawnego do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego "Iskierka" Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki. Opis przedmiotu zamówienia: CPV - 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu dziecka niepełnosprawnego wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego "Iskierka" Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie w roku szkolnym 2020/2021. 2. Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku szkolnym 2020/2021 wynosi 1. Wskazana liczba dzieci może wzrosnąć lub zmniejszyć się z przyczyn niezależnych od zamawiającego. 3. Dowóz realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2020/2021 pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych. 4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Wykonawca użyje do przewozu środek transportu który będzie w szczególności: 1) sprawny technicznie tj. będzie spełniał wymogi ustawowe, 2) objęty ubezpieczeniem OC i NNW 3) właściwie oznakowany. 5. Świadczenie dowozu odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym na początku roku szkolnego 2020/2021 i dostosowanym do planu zajęć dziecka korzystającego z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych. 7. Wykonawca musi dysponować pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych. Dziecko ma czterokończynowe porażenie dziecięce w związku z czym pojazd musi być wyposażony w specjalny fotel/siedzenie z odpowiednimi zabezpieczeniami - podłokietnikami dla tego dziecka, które zapewnią mu utrzymanie równowagi. Kierowca oraz opiekun zobowiązani są do wniesienia oraz do wyniesienia dziecka z pojazdu. 8. Szczegółowe informacje w zakresie wykazu trasy, orientacyjnej odległości i liczby dni w roku szkolnym 2020/2021 określone zostały w załączniku. 9. Wykonawca w trakcie przewozu dziecka zobowiązany jest zapewnić pełnoletniego opiekuna, który będzie postępował według następujących zasad: - opiekun będzie odbierał dziecko od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do ośrodka będzie przekazywał dziecko pod opiekę nauczyciela, - po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dziecko od nauczyciela w ośrodku i po odwiezieniu pod dom przekazywał pod opiekę rodziców/prawnych opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazania dziecka w drodze powrotnej z ośrodka do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia dziecka bez opieki, - opiekun ma za zadanie zachować szczególną dbałość o dobro dziecka w czasie jazdy oraz przy wnoszeniu i wynoszeniu dziecka, a podczas przewozu należy zapewnić dziecku w szczególności bezpieczny dla jego zdrowia przejazd. 10. Kierowca pojazdu nie może być równocześnie opiekunem. 11. Zamówienie obejmuje dowóz dziecka do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego "Iskierka" Ośrodek Rewalidacyjno- Wychowawczy w Grybowie wraz z przewozem powrotnym dziecka do miejsca zamieszkania. 12. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz. Dziecko ma być dowiezione do ośrodka nie wcześniej niż 20 min przed rozpoczęciem zajęć i nie później niż 10 min przed rozpoczęciem zajęć. 13. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 14. W okresie zimowym pojazd dowożący dziecko musi być ogrzewany. 15. Przewoźnik ubezpiecza pojazd i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 16. Rozliczenie dowozu będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury/rachunku. 17. Termin wykonania zamówienia 01.09.2020-31.08.2021 r. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian wynikających z postanowień zawartej umowy, w tym zmiany wartości umowy, z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. siły wyższej, zmiany trasy oraz zmiany liczby dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia liczby dzieci objętych dowozem w trakcie roku szkolnego o maksymalnie dwóch uczniów, Wykonawca nie może domagać się powiększenia wynagrodzenia ponad cenę zaoferowaną w ofercie w okresie obowiązywania umowy. Trasa Orientacyjna odległość w [km] Liczba dni w roku szkolnym 2020/2021 Muszyna, ul. Polna - Grybów, ul. Ogrodowa Grybów, ul. Ogrodowa - Muszyna ul. Polna 37 37 228
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę60,00
Wysokość kary umownej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis zadania nr 3 znajduje się w SIWZ.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.