eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Dostawa środków do dezynfekcji dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-06-16



Ogłoszenie nr 550325-N-2020 z dnia 2020-06-16 r.

Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.: Dostawa środków do dezynfekcji dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 23118096000000, ul. Bohaterów Getta  10 , 58-400  Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 449 033, , e-mail pcz@pcz.org.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): pcz.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
pcz.org.pl Zakładka: Przetargi; Platforma Zakupowa https://platformazakupowa.pl/transakcja/355992


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/transakcja/355992


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę można złożyć w formie papierowej.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o., ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
Numer referencyjny: PN 2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków (preparatów) do dezynfekcji dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwadzieścia osiem (28) części: Część 1. Preparaty do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk Część 2. Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk Część 3. Preparat do dekontaminacji ciała pacjenta Część 4. Preparaty do odkażania skóry przed zabiegami diagnostycznymi Część 5. Preparaty do odkażania skóry i błon śluzowych Część 6. Preparaty do odkażania i odtłuszczania skóry Część 7. Preparat do delikatnego mycia ciała noworodków Część 8. Preparat do dezynfekcji skóry przed wkłuciem centralnym Część 9. Preparat do dezynfekcji skóry przed wkłuciem centralnym Część 10. Preparat do dezynfekcji sprzętów i wyposażenia medycznego (inkubator) Część 11. Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni, wyrobów medycznych i wyposażenia pomieszczeń Część 12. Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni i wyrobów medycznych Część 13. Preparat do dezynfekcji małych, trudnodostępnych powierzchni Część 14. Chusteczki do dezynfekcji powierzchni Część 15. Płynny koncentrat do mycia i dezynfekcji wstępnej endoskopów i wyrobów medycznych Część 16. Płynny preparat do dezynfekcji manualnej i ultradźwiękowej wysokiego poziomu endoskopów Część 17. Preparat do higieny jamy ustnej Część 18. Koncentrat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni Część 19. Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni i sprzętów medycznych Część 20. Preparat do dezynfekcji basenów, kaczek, misek oraz powierzchni zanieczyszczonej materiałem biologicznym Część 21. Koncentrat do dezynfekcji endoskopów/bronchoskopów Część 22. Proszkowy preparat do dezynfekcji sprzętu mającego kontakt z żywnością Część 23. Preparat do mycia i dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek Część 24. Preparat do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi Część 25. Preparaty do mycia powierzchni w systemie zamkniętym Część 26. Chusteczki do dezynfekcji głowic USG Część 27. Chusteczki do dezynfekcji powierzchni w systemie dozującym Część 28. Koncentrat do mycia i dezynfekcji wysokiego poziomu narzędzi i endoskopów Szczegółowy opis zamawianych środków i ich ilości określono w Załącznikach nr 1.1-1.28 do Formularza oferty (Formularze asortymentowo-cenowe). Podane w formularzach ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia środków w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie. Wszystkie środki stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać obowiązujące prawnie wymogi dopuszczenia do obrotu i spełniać wymogi obowiązujących w tym zakresie norm.

II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.6 ppkt 1.4).a) Tomu I SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio: - oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub - oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie 2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. 3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji określonej w pkt I Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 u.p.z.p b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ informacje o tych podmiotach. II. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6 ppkt 1.4) Tomu I SIWZ w zakresie wymaganym od wykonawcy. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. IV . Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz.369) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Tomu I SIWZ (IDW).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 3) W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto i wartości jednostkowe netto pozostają bez zmian. 4) W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 3), Strony ustalają, że zmiana wynagrodzenia brutto obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów w tym zakresie i wymagać będzie wprowadzenia aneksu do umowy. 5) Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 6) Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu pkt 5) podlega unieważnieniu. 7) Oprócz przypadków zmian umowy określonych powyżej, Strony dopuszczają możliwość zmiany wartości jednostkowych określonych w Załączniku/-ach w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do wartości jednostkowych określonych w Załączniku/-ach. Zmiana taka nastąpić może na wniosek Wykonawcy i nie wymaga wprowadzenia aneksu do umowy. 8) W przypadku zaprzestania produkcji środka określonego w umowie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć równoważny produkt o tych samych parametrach i wartości jednostkowej określonej w ofercie, dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiązany jest z odpowiednim wyprzedzeniem zawiadomić Zamawiającego o zajściu okoliczności, o których mowa powyżej oraz wskazać odpowiedni zamiennik. Zamiana przedmiotu umowy nastąpi po podpisaniu przez strony aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Preparaty do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 1) jest sukcesywna dostawa preparatów do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych preparatów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.1 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 2) jest sukcesywna dostawa preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych praparatów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.2 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Preparat do dekontaminacji ciała pacjenta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 3) jest sukcesywna dostawa preparatów do dekontaminacji ciała pacjenta dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych preparatów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.3 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Preparaty do odkażania skóry przed zabiegami diagnostycznymi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 4) jest sukcesywna dostawa preparatów do odkażanie skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych preparatów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.4 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Preparaty do odkażania skóry i błon śluzowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 5) jest sukcesywna dostawa preparatów do odkażanie skóry i błon śluzowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych preparatów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.5 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Preparaty do odkażania i odtłuszczania skóry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 6) jest sukcesywna dostawa preparatów do odkażania i odtłuszczania skóry dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych preparatów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.6 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Preparat do delikatnego mycia ciała noworodków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 7) jest sukcesywna dostawa preparatu do delikatnego mycia ciała noworodka dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.7 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Preparat do dezynfekcji skóry przed wkłuciem centralnym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 8) jest sukcesywna dostawa preparatu do dezynfekcji skóry przed wkłuciem centralnym dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.8 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Preparat do dezynfekcji skóry przed wkłuciem centralnym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 9) jest sukcesywna dostawa preparatu do dezynfekcji skóry przed wkłuciem centralnym dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.9 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Preparat do dezynfekcji sprzętów i wyposażenia medycznego (inkubator)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 10) jest sukcesywna dostawa preparatu do dezynfekcji sprzętów i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.10 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni, wyrobów medycznych i wyposażenia pomieszczeń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 11) jest sukcesywna dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni, wyrobów medycznych i wyposażenia pomieszczeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.11 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni i wyrobów medycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 12) jest sukcesywna dostawa preparatu do dezynfekcji dużych powierzchni i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.12 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Preparat do dezynfekcji małych, trudnodostępnych powierzchni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 13) jest sukcesywna dostawa preparatu do dezynfekcji małych, trudnodostępnych powierzchni dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.13 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Chusteczki do dezynfekcji powierzchni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 14) jest sukcesywna dostawa chusteczek do dezynfekcji powierzchni dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych chusteczek i ich ilości określono w Załączniku nr 1.14 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Płynny koncentrat do mycia i dezynfekcji wstępnej endoskopów i wyrobów medycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 15) jest sukcesywna dostawa płynnego koncentratu do mycia i dezynfekcji wstępnej endoskopów i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego koncentratu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.15 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Płynny preparat do dezynfekcji manualnej i ultradźwiękowej wysokiego poziomu endoskopów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 16) jest sukcesywna dostawa płynnego preparatu do dezynfekcji manualnej i ultradźwiękowej wysokiego poziomu endoskopów dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.16 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Preparat do higieny jamy ustnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 17) jest sukcesywna dostawa preparatu do higieny jamy ustnej dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.17 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Koncentrat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 18) jest sukcesywna dostawa koncentratu do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego koncentratu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.18 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni i sprzętów medycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 19) jest sukcesywna dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni i sprzętów medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.19 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Preparat do dezynfekcji basenów, kaczek, misek oraz powierzchni zanieczyszczonej materiałem biologicznym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 20) jest sukcesywna dostawa preparatu do dezynfekcji basenów, kaczek, misek oraz powierzchni zanieczyszczonej materiałem biologicznym dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.20 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: Koncentrat do dezynfekcji endoskopów/bronchoskopów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 21) jest sukcesywna dostawa koncentratu do dezynfekcji endoskopów/bronchoskopów dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego koncentratu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.21 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: Proszkowy preparat do dezynfekcji sprzętu mającego kontakt z żywnością
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 22) jest sukcesywna dostawa proszkowego preparatu do dezynfekcji sprzętu mającego kontakt z żywnością dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.22 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23Nazwa: Preparat do mycia i dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 23) jest sukcesywna dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.23 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24Nazwa: Preparat do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 24) jest sukcesywna dostawa preparatu do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego preparatu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.24 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25Nazwa: Preparaty do mycia powierzchni w systemie zamkniętym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 25) jest sukcesywna dostawa preparatów do mycia powierzchni w systemie zamkniętym dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych preparatów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.25 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26Nazwa: Chusteczki do dezynfekcji głowic USG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 26) jest sukcesywna dostawa chusteczek do dezynfekcji głowic USG dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych chusteczek i ich ilości określono w Załączniku nr 1.26 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27Nazwa: Chusteczki do dezynfekcji powierzchni w systemie dozującym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 27) jest sukcesywna dostawa chusteczek do dezynfekcji powierzchni w systemie dozującym dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych chusteczek i ich ilości określono w Załączniku nr 1.27 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28Nazwa: Koncentrat do mycia i dezynfekcji wysokiego poziomu narzędzi i endoskopów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia (Części 28) jest sukcesywna dostawa koncentratu do mycia i dezynfekcji wysokiego poziomu narzędzi i endoskopów dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego koncentratu i jego ilości określono w Załączniku nr 1.28 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.