eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Doposażenie szkół w ramach projektu "Zielone pracownie w Powiecie Pilskim" realizowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-17

Ogłoszenie nr 550229632-N-2020 z dnia 17-11-2020 r.

Piła: Doposażenie szkół w ramach projektu "Zielone pracownie w Powiecie Pilskim" realizowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, Krajowy numer identyfikacyjny 57079948000000, ul. al. Niepodległości , 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 109 442, e-mail zampub@powiat.pila.pl, faks 672 109 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w ramach projektu "Zielone pracownie w Powiecie Pilskim" realizowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
Numer referencyjny WZP.272.76.2020.I

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia szkół w ramach projektu "Zielone pracownie w Powiecie Pilskim" realizowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do zaproszenia. Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu: a) Laptop z oprogramowaniem - 2 szt.; b) Projektor multimedialny - 2 szt.; c) Ekran elektryczny - 1 szt.; d) Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt.; e) Głośniki komputerowe - 2 szt.; f) Tusze do urządzenia wielofunkcyjnego - 3 szt.; g) Oprogramowanie edukacyjne typu CORINTH 3D - 3 szt.; h) Laptop z oprogramowaniem - 2 szt.; i) Projektor - 2 szt.; j) Ręczne urządzenie nawigacyjne GPS - 10 szt.; k) Nawigacja z GPS/GLONASS złącznością Wi-Fi - 2 szt.; l) Monitor interaktywny 65 cali - 1 szt.; m) Tablica z projektorem ultra krótkoogniskowym zestaw - 1 szt. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia w ramach projektu "Zielone pracownie w Powiecie Pilskim" do 4 szkół: 1) I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej - Curie w Pile, 2) Zespołu Szkół Budowlanych w Pile, 3) Zespołu Szkół w Łobżenicy, 4) Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile. Wykonawca dostarczy doposażenie do właściwej siedziby szkoły. W opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały szkoły (kolumna nr 2 tabeli), do których należy dostarczyć doposażenie. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby właściwej szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez szkołę. 3. Zamówienie realizowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na wsparcie realizacji przedsięwzięć na Edukację ekologiczną w zakresie doposażenia pracowni dydaktycznych w 2020 roku. 4. Gwarancja - min. 24 miesiące, chyba że w Załączniku nr 1 do zaproszenia określono inny okres gwarancji.

II.5) Główny Kod CPV: 39162000-5

Dodatkowe kody CPV:

38000000-5,

30200000-1,

30213100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeniu z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamówienie obejmuje dostawę doposażenia zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do uzasadnienia. Dostawa przedmiotowego doposażenia stanowiła część trzecią zamówienia w przetargu nieograniczonym, który został ogłoszony dnia 23 października 2020 r. (numer ogłoszenia: 601782-N-2020). Na część trzecią zamówienia wpłynęła jedna oferta na kwotę 94 507,44 zł, która przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia (80 122,60 zł brutto) postępowanie w części trzeciej zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W kolejnym wszczętym postępowaniu dostawa przedmiotowego doposażenia stanowiła część trzecią zamówienia (przetarg nieograniczony został ogłoszony dnia 05 listopada 2020 r. - numer ogłoszenia: 606963-N-2020). W związku z tym, że na część trzecią zamówienia nie została złożona żadna oferta, postępowanie w części trzeciej zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki do udzielenia przedmiotowego zamówienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

FADOS Sławomir Anioł, biuro@fados.pl, ul. Antonia Vivaldiego 74/8, 52-129, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.