Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 550197839-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Międzychód: Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas budowy obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Międzychód w ramach "Kompleksowego projektu adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych"- postępowanie nr 3 współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
POIŚ.02.01.00-00-0005/16 "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa dozmian klimatu - małaretencjaoraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych"
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzychód, Krajowy numer identyfikacyjny 81053920300000,
ul. Przedlesie
12,
64-400
Międzychód, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
95 7482091 lub 2092, e-mail
miedzychod@szczecin.lasy.gov.pl, faks
95 7482091 lub 2092 w. 30.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_miedzychod
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej- Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas budowy obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Międzychód w ramach "Kompleksowego projektu adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych"- postępowanie nr 3 współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Numer referencyjny
S.270.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Nadzoru inwestorskiego podczas budowy obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Międzychód: Do obowiązków Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji zadania należy:1.zapoznanie się z dokumentacją projektową, w tym projektami budowlanymi, kartami informacyjnymi przedsięwzięcia, operatami i decyzjami wodno-prawnymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz decyzjami organów administracyjnych,2.sprawdzenie i analiza dokumentacji projektowej wraz z weryfikacją kosztorysów i przedmiarów robót oraz przedłożenie sprawozdania z dokonanej analizy wraz z uwagami i wnioskami dotyczącymi ewentualnie proponowanych zmian. Zamawiający posiada pełną dokumentację projektową dla zadań nr 1, 2 i 3 Termin wykonania dokumentacji projektowej zadania nr 4 do 31 grudnia 2019r. Do obowiązków Wykonawcy na etapie realizacji robót należy:1.uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy dla wykonawcy robót budowlanych (planowany termin rozpoczęcia robót budowalnych październik 2019r),2.prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych - pod względem technicznym, jakościowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, zgodnie z umową, która zostanie zawarta z Wykonawcą robót oraz harmonogramem rzeczowo finansowym; pobyt na terenie budowy powinien trwać tak długo, jak tego wymaga skuteczność nadzoru i mieć miejsce nie rzadziej niż raz na tydzień i nie częściej niż pięć razy na tydzień w trakcie realizacji robót (ilość pobytów na budowie będzie podlegał negocjacji); z każdego pobytu na budowie nadzór inwestorski zobowiązany jest sporządzić protokół z dokonanych czynności i ustaleń, z udziałem kierownika budowy lub robót, 3.współpraca z nadzorem autorskim oraz innymi Wykonawcami pełniącymi jakiekolwiek czynności kontrolne lub nadzorcze związane z realizacją robót, np. monitoringu przyrodniczego, hydrologicznego itp. 4.kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego,5.kontrola i opiniowanie przedstawionych przez wykonawców technologii robót, materiałów, harmonogramów oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu,6.kontrola robót zanikających lub ulegających zakryciu, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych, prób i sprawdzeń wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót lub wskazanych norm,7.sprawdzanie wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na materiały i urządzenia, ujęte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, 8.rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy,9.składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz informowanie na bieżąco o występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót,10.uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji,11. sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przygotowanych przez Wykonawcę po zakończeniu robót,12.uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji,13.udział w ewentualnych kontrolach państwowego nadzoru budowlanego lub innych upoważnionych organów,14.przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Do obowiązków Wykonawcy po zakończeniu realizacji robót należy: 1.uczestnictwo w przeglądach i komisjach odbiorów w okresie gwarancji i rękojmi, jakiego udzieli Zamawiającemu Wykonawca robót budowlanych,2.kontrola i potwierdzanie usunięcia wad.
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71248000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Konieczność wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., dla przedmiotowego zadania wynika z faktu, iż do terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty. Zamawiający działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie. Zamawiający informuje, iż stosowny przetarg nieograniczony pn. Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas budowy obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Międzychód w ramach "Kompleksowego projektu adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych" współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 - postępowanie nr 2 został wszczęty w dniu 27 lutego 2019 r., a ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2019/S 044-100778 z dnia 04 marca 2019 r., z pierwotnym terminem składania i otwarcia ofert na dzień 15 kwietnia 2019 r. W wyznaczonym terminie nie zostały złożone żadne oferty. W dniu 15 kwietnia 2019 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) postępowanie zostało unieważnione.
Z uwagi na powyższe zgodnie z zapisem art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp tj.
"Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione"
Zamawiający wszczął postępowanie by udzielić zamówienia z wolnej ręki na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas budowy obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Międzychód w ramach "Kompleksowego projektu adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych"- postępowanie nr 3 współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
EKO ŚRODOWISKO Jan Blatkiewicz,
,
Ciecierzyce ul. Krokusowa 19,
66-446,
Deszczno, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie w okresie 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Piłka-Zamyślin, 64-400 Międzychód, na rok 2026.
- Dostawa Opału Dla Domu Pomocy Społecznej Piłka-Zamyślin, 64-400 Międzychód, ( Na ROK 2026)
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Poświętne (2 części)
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej na budowę ul. Marynin (odcinek pieszo-jezdny) wraz z zapewnieniem nadzoru autorskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę z rozbudową budynku Szkoły Podstawowej im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie przy ul. Polnej 1/4A w Wasilkowie
- Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę zbiornika retencyjnego w miejscu rozebranego budynku zlokalizowanego przy ul. Internatowej 1 w Wałbrzychu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej - rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych w msc Miedzierza gm. Smyków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





