eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Aplikacja dla uprzywilejowanych użytkowników IC/PZZJ - zamówienie podobne". Znak sprawyIBE/64/2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 550187300-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Warszawa: "Aplikacja dla uprzywilejowanych użytkowników IC/PZZJ - zamówienie podobne". Znak sprawy: IBE/64/2020 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
"Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji"


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych, Krajowy numer identyfikacyjny 17823500000000, ul. ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 241 71 00, e-mail zamowienia@ibe.edu.pl, faks 22 241 71 11.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Aplikacja dla uprzywilejowanych użytkowników IC/PZZJ - zamówienie podobne". Znak sprawy: IBE/64/2020
Numer referencyjny IBE/64/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie poprawek narzędzia, które związane są z integracją narzędzia z nowym systemem ZRK. W związku z modernizacją całego systemu ZRK stworzona została nowa baza danych, z którą aplikacja dla uprzywilejowanych użytkowników IC/PZZJ nie jest w stanie w pełni się zintegrować. Dlatego też niezbędne jest poprawienie narzędzia w taki sposób, aby mogło ono w pełni zsynchronizować się z nową bazą danych. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest stworzenie narzędzia informatycznego wspierającego IC oraz PZZJ w realizacji obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych IC i PZZJ wynikających z ustawy o ZSK oraz do informatyzacji przepływu danych pomiędzy instytucjami: gromadzenia informacji od IC i PZZJ oraz przechowywania i udostępniania danych, na podstawie których przygotowywane będą później raporty. Narzędzie ma również usprawnić wewnętrzną komunikację pomiędzy użytkownikami zaangażowanymi w proces. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i wdrożenie kompletnego systemu informatycznego. Wszystkie elementy, w tym pliki niezbędne do poprawnej pracy, konfiguracja i ustawienia użytkowników, muszą znaleźć się na serwerach Zamawiającego.

II.5) Główny Kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14750
Waluta:
pln

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W związku z zapotrzebowaniem na usługi podobne w zakresie dostosowania aplikacji dla uprzywilejowanych użytkowników IC/PZZJ do zmian w bazie danych ZRK tj. zsynchronizowania narzędzia IC/PZZJ z nowymi strukturami bazy danych konieczne jest udzielenia zamówienia podobnego. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, we wskazanym wyżej zakresie, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2016, poz. 2164 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: IBE/26/2019. W zakres zamówienia podstawowego wchodziły działania podobne do przewidzianych niniejszym zamówieniem, a wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W dniu 5 czerwca 2019r. w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu pod nr: 556878-N-2019. We wskazanym ogłoszeniu w pkt II.7) wskazano: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (podobnych) w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6). Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Tym samym, należy stwierdzić że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Sm32 STUDIO Marek Mucharski, , ul. Grapa 10, 34-300, Żywiec, kraj/woj.


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.