Ogłoszenie nr 550142694-N-2020 z dnia 03-08-2020 r.
Warszawa: wykonanie naprawa unitów stomatologicznych i kompresorów oraz aparatów Rtg, OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 13280825000000,
ul. ul. Nowowiejska
31,
00-911
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 526 42 17, e-mail
zamowienia@spl.pl, faks
261 874 170.
Adres strony internetowej (url): WWW.SPL.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SAMODZIELNY PUBLIUCZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie naprawa unitów stomatologicznych i kompresorów oraz aparatów Rtg,
Numer referencyjny
nr sprawy: SPL/6/WR/2020.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie napraw unitów stomatologicznych oraz kompresorów
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie napraw unitów stomatologicznych oraz kompresorów dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ w Warszawie.
2. Naprawa sprzętu medycznego polega na:
1) Usunięciu awarii zawartych w załączniku nr 3 formularza cenowego na pozycjach od 1-17 (Pakiet A)
2) Jeżeli tego wymaga producent i obowiązujące w tym zakresie przepisy należy wykonać kalibrację oraz regulacje z zakresu przeprowadzonej naprawy.
3) Wartość zamówienia obejmie koszt naprawy oraz wszystkie niezbędne czynności potrzebne do wykonania naprawy w urządzeniu medycznym oraz dojazd do Zamawiającego, koszt robocizny stanowią koszt Wykonawcy.
4) Na dostarczone części zamienne i podzespoły Zamawiający wymaga gwarancji na okres nie krótszy niż gwarancja producenta - licząc od dnia protokolarnego odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Rękojmia równa okresowi gwarancji.
5) Wszelkie naprawy zostaną potwierdzone przez użytkownika danego sprzętu w Raporcie serwisowym a także zostanie wpisane do paszportu technicznego urządzenia.
6) Wykonawca po każdej istotnej naprawie urządzenia przeprowadza testy odbiorcze (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej), wystawia protokół z przeprowadzonych testów oraz dokonuje regulacji parametrów wymaganych przez producenta.
7) Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że wymieniona część jest fabrycznie nowa, nieużywana, wolna od wad fizycznych i prawnych, kompletna i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowana, a jej zastosowanie nie spowoduje uszkodzenia urządzenia.
8) Wykonawca po naprawie wystawia certyfikat/ zaświadczenie jeżeli stan aparatu jest prawidłowy
9) Zamówienie będzie wykonywane w obiekcie czynnym. Przez czynny obiekt Przychodni rozumie się obiekt wykonujący swoje działania statutowe w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.
10) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ww. usługi zgodnie z wymogami technicznymi producenta urządzenia oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób i mienia.
11) Wykonawca zapewni, aby osoby wykonujące usługę posiadały wymagane przepisami prawa uprawnienia, techniczną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie wykonania określonych czynności. Przed przystąpieniem do naprawy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu uprawnienia do serwisowania przedmiotowego aparatu.
12) Transport, wykorzystanie wszelkich materiałów oraz urządzeń i ich eksploatacja stanowią koszt Wykonawcy.
13) W przypadku uszkodzeń sprzętu przyjętego przez Wykonawcę, powstałych z jego winy, Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia powstałych szkód na własny koszt lub pokrycia wartości powstałych strat. Wartość szkody określi komisja, składająca się z przedstawicieli stron umowy.
14) Wydanie sprzętu do wykonania usługi, a także jego odbiór po wykonaniu usługi nastąpi na podstawie protokołu odbioru usługi serwisowej (ISO) podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy i osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.
Wykonanie napraw aparatów RTG
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie napraw aparatów RTG znajdujących się w Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ w Warszawie.
2. Naprawa sprzętu medycznego polega na:
1) Przeprowadzeniu naprawy aparatu RTG RxDc 70652127 polega na usunięciu błędu E18, oraz na tym aby urządzenie łączyło się z ekspozytorem.
2) Przeprowadzeniu naprawy aparatu RTG CEFLA MyRay RxDc 70661542 poprzez wymianę włącznika głównego aparatu oraz wymiana zaślepki ramienia głowicy.
3) Jeżeli tego wymaga producent i obowiązujące w tym zakresie przepisy należy wykonać kalibrację oraz regulacje z zakresu przeprowadzonej naprawy.
4) Wartość zamówienia obejmie koszt naprawy oraz wszystkie niezbędne czynności potrzebne do wykonania naprawy w urządzeniu medycznym oraz dojazd do Zamawiającego, koszt robocizny stanowią koszt Wykonawcy.
5) Na dostarczone części zamienne i podzespoły Zamawiający wymaga gwarancji na okres nie krótszy niż gwarancja producenta - licząc od dnia protokolarnego odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Rękojmia równa okresowi gwarancji.
6) Wszelkie naprawy zostaną potwierdzone przez użytkownika danego sprzętu w Raporcie serwisowym a także zostanie wpisane do paszportu technicznego urządzenia.
7) Wykonawca po każdej istotnej naprawie urządzenia przeprowadza testy odbiorcze (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej), wystawia protokół z przeprowadzonych testów oraz dokonuje regulacji parametrów wymaganych przez producenta.
8) Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że wymieniona część jest fabrycznie nowa, nieużywana, wolna od wad fizycznych i prawnych, kompletna i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowana, a jej zastosowanie nie spowoduje uszkodzenia urządzenia.
9) Wykonawca po naprawie wystawia certyfikat/ zaświadczenie jeżeli stan aparatu jest prawidłowy
10) Zamówienie będzie wykonywane w obiekcie czynnym. Przez czynny obiekt Przychodni rozumie się obiekt wykonujący swoje działania statutowe w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.
11) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ww. usługi zgodnie z wymogami technicznymi producenta urządzenia oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób i mienia.
12) Wykonawca zapewni, aby osoby wykonujące usługę posiadały wymagane przepisami prawa uprawnienia, techniczną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie wykonania określonych czynności. Przed przystąpieniem do naprawy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu uprawnienia do serwisowania przedmiotowego aparatu.
13) Transport, wykorzystanie wszelkich materiałów oraz urządzeń i ich eksploatacja stanowią koszt Wykonawcy.
14) W przypadku uszkodzeń sprzętu przyjętego przez Wykonawcę, powstałych z jego winy, Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia powstałych szkód na własny koszt lub pokrycia wartości powstałych strat. Wartość szkody określi komisja, składająca się z przedstawicieli stron umowy.
15) Wydanie sprzętu do wykonania usługi, a także jego odbiór po wykonaniu usługi nastąpi na podstawie protokołu odbioru usługi serwisowej (ISO) podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy i osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.
W ramach niniejszej Umowy Wykonawca, jeżeli nie wykonuje tych czynności osobiście, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, pracowników wykonujących przeglądy i czynności konserwacyjne, na cały okres realizacji zamówienia, a wykonanie tych usług polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040
z późn. zm.)
II.5) Główny Kod CPV:
50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający przeprowadził postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego nr sprawy SPL/21/PN/2020, pn. "Naprawa aparatury stomatologicznej
w podziale na dwie części". Postępowanie zostało unieważnione na podstawie postawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu".
Z uwagi na zapewnienie prawidłowego i nieprzerwanego funkcjonowania Przychodni, a także w celu uniknięcia potencjalnych strat, spowodowanych wyłączeniem unitów stomatologicznych i aparatury Rtg, rekomendowane jest przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą w celu udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
STERNWEBER SP. Z O.O.,
,
UL. KOSMATKI 26,
03-982,
WARSZAWA, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ - 36 PAKIETÓW
- Utrzymanie w ruchu aparatury, urządzeń i sprzętu medycznego zgodnie z dokumentacją techniczną i wymogami producenta oraz konserwacja i naprawa sieci instalacji gazów medycznych.
- Świadczenie usługi w zakresie wykonania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego.
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.