eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie naprawa unitów stomatologicznych i kompresorów oraz aparatów Rtg,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-08-03

Ogłoszenie nr 550142694-N-2020 z dnia 03-08-2020 r.

Warszawa: wykonanie naprawa unitów stomatologicznych i kompresorów oraz aparatów Rtg, OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 13280825000000, ul. ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 526 42 17, e-mail zamowienia@spl.pl, faks 261 874 170.
Adres strony internetowej (url): WWW.SPL.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SAMODZIELNY PUBLIUCZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie naprawa unitów stomatologicznych i kompresorów oraz aparatów Rtg,
Numer referencyjny nr sprawy: SPL/6/WR/2020.

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonanie napraw unitów stomatologicznych oraz kompresorów 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie napraw unitów stomatologicznych oraz kompresorów dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ w Warszawie. 2. Naprawa sprzętu medycznego polega na: 1) Usunięciu awarii zawartych w załączniku nr 3 formularza cenowego na pozycjach od 1-17 (Pakiet A) 2) Jeżeli tego wymaga producent i obowiązujące w tym zakresie przepisy należy wykonać kalibrację oraz regulacje z zakresu przeprowadzonej naprawy. 3) Wartość zamówienia obejmie koszt naprawy oraz wszystkie niezbędne czynności potrzebne do wykonania naprawy w urządzeniu medycznym oraz dojazd do Zamawiającego, koszt robocizny stanowią koszt Wykonawcy. 4) Na dostarczone części zamienne i podzespoły Zamawiający wymaga gwarancji na okres nie krótszy niż gwarancja producenta - licząc od dnia protokolarnego odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Rękojmia równa okresowi gwarancji. 5) Wszelkie naprawy zostaną potwierdzone przez użytkownika danego sprzętu w Raporcie serwisowym a także zostanie wpisane do paszportu technicznego urządzenia. 6) Wykonawca po każdej istotnej naprawie urządzenia przeprowadza testy odbiorcze (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej), wystawia protokół z przeprowadzonych testów oraz dokonuje regulacji parametrów wymaganych przez producenta. 7) Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że wymieniona część jest fabrycznie nowa, nieużywana, wolna od wad fizycznych i prawnych, kompletna i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowana, a jej zastosowanie nie spowoduje uszkodzenia urządzenia. 8) Wykonawca po naprawie wystawia certyfikat/ zaświadczenie jeżeli stan aparatu jest prawidłowy 9) Zamówienie będzie wykonywane w obiekcie czynnym. Przez czynny obiekt Przychodni rozumie się obiekt wykonujący swoje działania statutowe w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ww. usługi zgodnie z wymogami technicznymi producenta urządzenia oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób i mienia. 11) Wykonawca zapewni, aby osoby wykonujące usługę posiadały wymagane przepisami prawa uprawnienia, techniczną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie wykonania określonych czynności. Przed przystąpieniem do naprawy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu uprawnienia do serwisowania przedmiotowego aparatu. 12) Transport, wykorzystanie wszelkich materiałów oraz urządzeń i ich eksploatacja stanowią koszt Wykonawcy. 13) W przypadku uszkodzeń sprzętu przyjętego przez Wykonawcę, powstałych z jego winy, Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia powstałych szkód na własny koszt lub pokrycia wartości powstałych strat. Wartość szkody określi komisja, składająca się z przedstawicieli stron umowy. 14) Wydanie sprzętu do wykonania usługi, a także jego odbiór po wykonaniu usługi nastąpi na podstawie protokołu odbioru usługi serwisowej (ISO) podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy i osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego. Wykonanie napraw aparatów RTG 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie napraw aparatów RTG znajdujących się w Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ w Warszawie. 2. Naprawa sprzętu medycznego polega na: 1) Przeprowadzeniu naprawy aparatu RTG RxDc 70652127 polega na usunięciu błędu E18, oraz na tym aby urządzenie łączyło się z ekspozytorem. 2) Przeprowadzeniu naprawy aparatu RTG CEFLA MyRay RxDc 70661542 poprzez wymianę włącznika głównego aparatu oraz wymiana zaślepki ramienia głowicy. 3) Jeżeli tego wymaga producent i obowiązujące w tym zakresie przepisy należy wykonać kalibrację oraz regulacje z zakresu przeprowadzonej naprawy. 4) Wartość zamówienia obejmie koszt naprawy oraz wszystkie niezbędne czynności potrzebne do wykonania naprawy w urządzeniu medycznym oraz dojazd do Zamawiającego, koszt robocizny stanowią koszt Wykonawcy. 5) Na dostarczone części zamienne i podzespoły Zamawiający wymaga gwarancji na okres nie krótszy niż gwarancja producenta - licząc od dnia protokolarnego odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Rękojmia równa okresowi gwarancji. 6) Wszelkie naprawy zostaną potwierdzone przez użytkownika danego sprzętu w Raporcie serwisowym a także zostanie wpisane do paszportu technicznego urządzenia. 7) Wykonawca po każdej istotnej naprawie urządzenia przeprowadza testy odbiorcze (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej), wystawia protokół z przeprowadzonych testów oraz dokonuje regulacji parametrów wymaganych przez producenta. 8) Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że wymieniona część jest fabrycznie nowa, nieużywana, wolna od wad fizycznych i prawnych, kompletna i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowana, a jej zastosowanie nie spowoduje uszkodzenia urządzenia. 9) Wykonawca po naprawie wystawia certyfikat/ zaświadczenie jeżeli stan aparatu jest prawidłowy 10) Zamówienie będzie wykonywane w obiekcie czynnym. Przez czynny obiekt Przychodni rozumie się obiekt wykonujący swoje działania statutowe w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 11) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ww. usługi zgodnie z wymogami technicznymi producenta urządzenia oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób i mienia. 12) Wykonawca zapewni, aby osoby wykonujące usługę posiadały wymagane przepisami prawa uprawnienia, techniczną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie wykonania określonych czynności. Przed przystąpieniem do naprawy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu uprawnienia do serwisowania przedmiotowego aparatu. 13) Transport, wykorzystanie wszelkich materiałów oraz urządzeń i ich eksploatacja stanowią koszt Wykonawcy. 14) W przypadku uszkodzeń sprzętu przyjętego przez Wykonawcę, powstałych z jego winy, Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia powstałych szkód na własny koszt lub pokrycia wartości powstałych strat. Wartość szkody określi komisja, składająca się z przedstawicieli stron umowy. 15) Wydanie sprzętu do wykonania usługi, a także jego odbiór po wykonaniu usługi nastąpi na podstawie protokołu odbioru usługi serwisowej (ISO) podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy i osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego. W ramach niniejszej Umowy Wykonawca, jeżeli nie wykonuje tych czynności osobiście, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, pracowników wykonujących przeglądy i czynności konserwacyjne, na cały okres realizacji zamówienia, a wykonanie tych usług polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.)

II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający przeprowadził postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego nr sprawy SPL/21/PN/2020, pn. "Naprawa aparatury stomatologicznej w podziale na dwie części". Postępowanie zostało unieważnione na podstawie postawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". Z uwagi na zapewnienie prawidłowego i nieprzerwanego funkcjonowania Przychodni, a także w celu uniknięcia potencjalnych strat, spowodowanych wyłączeniem unitów stomatologicznych i aparatury Rtg, rekomendowane jest przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą w celu udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

STERNWEBER SP. Z O.O., , UL. KOSMATKI 26, 03-982, WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.