Ogłoszenie nr 550119399-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.
Warszawa: Transport niepełnosprawnych dzieci, uczniów i młodzieży w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2020 r na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (umowa podstawowa nr 261/19 z dnia 30 sierpnia 2019 r.) OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dzielnica Włochy m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300179,
ul. Al. Krakowska
257,
02-133
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 4434200, 022 4434330, e-mail
agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl, faks
022 4434203.
Adres strony internetowej (url): www.ud-wlochy.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport niepełnosprawnych dzieci, uczniów i młodzieży w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2020 r na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (umowa podstawowa nr 261/19 z dnia 30 sierpnia 2019 r.)
Numer referencyjny
ZZWR /2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
"Transport niepełnosprawnych dzieci, uczniów i młodzieży w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2020 r na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (umowa podstawowa nr 261/19 z dnia 30 sierpnia 2019 r.)"
Opis przedmiotu zamówienia:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę związaną z realizacją dowozu dzieci, uczniów i młodzieży specjalistycznymi pojazdami dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - uczniów mających trudności w samodzielnym przemieszczaniu się, w pierwszej kolejności poruszających się na wózkach inwalidzkich w ramach Warszawskiej Akcji "Lato w Mieście" zgodnie z § 28 w związku z § 27 c pkt 9 Uchwały Nr XLVI/1422/2008 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 18 grudnia 2008 r. w sprawie przekazania dzielnicom m.st. Warszawy do wykonywania niektórych zadań i kompetencji m.st. Warszawy (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2008 r., Nr 220, poz.9485 z późn.zm.) oraz Zarządzeniem Nr 709/2020 r. Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 5 czerwca 2020 r. polegającą na dowożeniu niepełnosprawnych dzieci, uczniów i młodzieży, zamieszkałych w Warszawie na terenie Dzielnicy Włochy z domu do przedszkola, szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w czasie ferii letnich - w dni powszednie od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2020 r.
W przypadku rezygnacji jednego lub większej liczby uczniów o których mowa w ust.2 wzoru umowy, Zamawiający zastrzega sobie, że w razie wystąpienia takiej sytuacji, jest możliwość uzupełnienia listy dowożonych uczniów o nowe osoby, przy zachowaniu dziennej ceny brutto za przewóz jednego ucznia, pod warunkiem, że ogólna liczba dowożonych uczniów po przedstawieniu dodatkowych osób nie będzie większa od liczby uczniów wskazanych w ust.2 wzoru umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w liście dowożonych uczniów w zakresie zmian adresów zamieszkania (w granicy Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy) i adresów przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych, w tym szkół specjalnych i ośrodków szkolno - wychowawczych, do których uczęszczają, wskazanych w załączniku nr 1 do umowy przy zachowaniu dziennej ceny brutto za przewóz jednego dziecka.
Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę nad uczniami w czasie dowożenia muszą być wyposażeni w telefony komórkowe, których numery będą dostępne dla rodziców dowożonych uczniów, dyrektorów szkół, do których dowozi się uczniów oraz dla Zamawiającego.
Opiekunowie zatrudnieni przez Wykonawcę przyjmują telefonicznie informacje o rezygnacji ucznia z dowożenia z powodu nieobecności w szkole.
Zaleca się, aby Wykonawca dysponował pojazdami spełniającymi wymagania normy minimum EURO 5, EURO V w zakresie emisji spalin, na podstawie Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007r., Dyrektywy 2005/55/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 września 2005r.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości wyszczególnionych prac.
3.Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zawarte są w §5 wzoru umowy:
1)Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1843 z późn.zm.).
2)Zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w całym okresie realizacji Umowy na podstawie umowy o pracę - w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2019r., poz. 1040), osobę/osoby wykonujące czynności polegające na :
a) dla kierowców: podjechanie pod miejsce zamieszkania uczniów i zgodnie z harmonogramem ich rozwiezienie i odbiór z placówek oświatowych i dowiezienie ich pod dom (budynek);
b) dla opiekunów :
? odbiór uczniów od rodziców (opiekunów) spod domu (budynku) i po dowiezieniu do szkoły na zajęcia, pomoc uczniom przy rozbieraniu się w szatni, a następnie przekazanie uczniów pod opiekę nauczyciela, w szczególnie uzasadnionych przypadkach opiekun będzie zobowiązany do odebrania dziecka z mieszkania,
? po zakończeniu zajęć odbiór dzieci od nauczycieli w szkole i jeżeli zajdzie potrzeba pomoc dzieciom w ubraniu się w szatni i po dowiezieniu pod dom (budynek), przekazanie pod opiekę rodziców lub opiekunów, w szczególnie uzasadnionych przypadkach opiekun będzie zobowiązany do dostarczenia dziecka do mieszkania,
? pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, w razie konieczności przeniesienie dziecka z wózka inwalidzkiego do pojazdu, dopilnowanie, aby w czasie przewozu dzieci były zabezpieczone pasami lub przewożone w fotelikach (dostarczonych przez rodziców lub opiekunów prawnych),
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA zawarta jest w Informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postępowania.
II.5) Główny Kod CPV:
60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
34074.07
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp", Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości".
Przesłanki faktyczne:
Uzasadnienie faktyczne: W 2019 roku zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego (PNS 25/2019)na: Transport niepełnosprawnych dzieci, uczniów i młodzieży do szkół w okresie od 02.09.2019 r. do 30.06.2020 r, , a możliwość udzielenia zamówienia na usługi powtarzane było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu. Wykonawca Płoński Express, Artur Derebecki, ul. Słoneczna 2, 09-100 Płońsk złożył najkorzystniejszą ofertę i z nim została podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego nr 261/19 w dniu 30 sierpnia 2019r r.
Wartość zamówienia podstawowego wynosiła netto 506 666,67 zł, a zamówienie na usługi powtarzane nie przekracza kwoty przewidzianej dla usług powtarzanych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego w wysokości 253 330,00 zł. Zamówienia będzie realizował wykonawca, który wykonywał umowę podstawową. Jak wynika z zawiadomienia o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego, ogłoszenia o zamówieniu oraz protokołu postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, zamawiający przy udzielaniu zamówienia podstawowego, do ustalenia jego wartości zastosował całkowitą wartość uwzględniającą również zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Z dokumentów tych wynika, że jako całkowitą wartość zamówienia wskazano kwotę 759 996,67 zł, co stanowiło równowartość 176 263,81 euro, w tym wartość zamówienia podstawowego wynosiła 506 666,67 zł netto, co stanowiło równowartość 117 509,72 euro (wg średniego kursu określonego przez Prezesa Rady Ministrów w trybie art. 35 ust. 3 ustawy Pzp). Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia na usługi powtarzane wynosi 34 074,07 zł netto tj. 7 981,18 EURO, a więc mieści się w wartości przewidzianej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego.
Jest to pierwsze zamówienie na usługi powtarzane od udzielenia zamówienia podstawowego ,które polegać będą na powtórzeniu usług, jakie były realizowane w zamówieniu podstawowym.
Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, bowiem:
1) zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
2) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym;
3) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego;
4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
6) w opisie zamówienia podstawowego, stosownie do art. 67 ust. 1a ustawy Pzp, wskazano zakres usług (usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym) oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Płoński Express Artur Derebecki,
,
ul. Słoneczna 2,
09-100,
Płońsk, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Transport składników krwi i badań konsultacyjnych do/ z RCKiK w Krakowie
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.